Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Joker

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30
1
Silniki / Odp: Lekki silnik c# do platformówki 2d na Androida
« dnia: Październik 03, 2018, 22:57:49 »
Może nie silnik ale MonoGame jest całkiem spoko, szczególnie jak sympatyzowałeś z świętej pamięci XNA od Microsoftu.

2
Projekty rozpoczęte / Odp: SideQuest
« dnia: Wrzesień 02, 2018, 14:03:06 »
Gra troszeczkę się zmieniła w przeciągu tych "kilku" dni...


3
Windows 10 s ma robić za super bezpieczny, czyli właściwie albo do bibliotek albo dla dzieci. Więc spokojnie, z tego wydania prawie nikt nie będzie korzystał.

4
Design / Odp: Program do bardzo prostego projektowania
« dnia: Wrzesień 04, 2017, 22:47:43 »
http://www.rpgmakerweb.com/ Tym narzędziem zrobisz to co potrzebujesz.

5
Dystrybucja i promocja / Odp: Dystrybucja przez własna stronę
« dnia: Sierpień 15, 2017, 20:09:57 »
Gra na telefon z poza google play / app store? Obawiam się że to się nie uda. I zwyczajnie nikt tego nie zakupi.

6
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 03:24:23 »
Rynek tabletów to chyba opanowany przez Wacom, tyle dobrego że rozpiętość modeli taka że w ok pieniądzach można coś wybrać. Huiony podobno też jakiś poziom reprezentują ale trzeba wiedzieć że to twór chiński, dużo też tańszy od Wacoma. Nie wiem nie używałem to się nie wypowiadam na jego temat.
Co do grafiki to musisz pamiętać że Inkscape, Adobe Ilustrator, Corel Draw służą do edycji grafiki wektorowej. Do rastrów masz Gimpa, Photoshopa, Kritę, i coś na appla fajnego było też ale nie pamiętam nazwy.

7
Oferuję / Odp: Programista Python/Django / chętny na staż w Unity3D
« dnia: Lipiec 05, 2017, 11:10:06 »
Do gamedevu bez C# i Unity?! Panie! toć to chyba już nawet do kopania rowów bez tego nie biero! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak całkiem serio, ogarnij Unity na tyle samemu żeby odwalić dwie gry na githuba i śmiało możesz rozsyłać CV. Z jakim skutkiem to zależy tylko od ciebie.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny klon Ponga :)
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 19:05:41 »
Ja bym połączył oba w jedno, w sensie tekst + flaga obok, ale w sumie czepiam już się.

9
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny klon Ponga :)
« dnia: Czerwiec 19, 2017, 15:10:06 »
Wygląda coraz ładniej! Tylko zastanawia mnie czemu niektóre okna mają płynne przejścia a inne nie.

10
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 07, 2017, 03:07:17 »
o bitcoinie bym chętnie pogadał
W sensie że chcesz pogadać o Bitcoinie, więc zakładasz temat o małej aktywności forum? No chyba starej daty jestem, za starej.

11
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 23:37:44 »
I wolałbym żebyście odpowiedzieli na moje pytania a nie oceniali bitcoina.

To zdecyduj czy chcesz gadać o bitcoinie czy o umierającym warsztacie, to dwie różne kwestie w końcu ;)

12
Wybacz za spam, nie chce cię też obrazić ale gdy zobaczyłem ponad 5 lat doświadczenia w pracy z Unity 3D i że masz 16 lat to przypomniał mi się ten śmieszny obrazek i nie byłbym sobą gdybym go tu nie wstawił. Oczywiście całkiem szczerzę życzę znalezienia fajnego zespołu i dorobienia sobie, przynajmniej fajnego wpisu do cv.

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Czerwiec 05, 2017, 01:46:02 »
Wiem co zrobiłeś. Zwyczajnie możesz teraz to przepisać na jakąś dystrybucje Linuksa i uruchamiać w ramach interfejsu. Oczywiście dalej to nie będzie system operacyjny tylko aplikacja uruchomiona przy starcie systemu, tyle że na Linuksie zamiast Windowsie. Ale co tam.

14
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Czerwiec 04, 2017, 18:05:48 »
W sumie mógłbyś stworzyć własną dystrybucję linuksa tym sposobem. Nie miało by to wiele sensu ale nie trzeba było by Windowsa do uruchamiania "pulpitu"

15
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny klon Ponga :)
« dnia: Czerwiec 04, 2017, 00:38:55 »
Wygląda przyjemnie. Choć wyjeżdżające UI nie pasuje mi do stylu retro.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30