Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Riddlemaster

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 90
1
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - A.I.A.D.
« dnia: Listopad 19, 2011, 23:06:31 »

2
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - A.I.A.D.
« dnia: Listopad 16, 2011, 20:40:31 »
Każdy model ma swoje wady i zalety (zresztą można wprowadzić drobne modyfikacje - ja niektóre parametry pozmieniałem :) ). Najgorzej, że nie bardzo da się je zastosować do symulowania nocy (istnieje modyfikacja Preethama, która na to pozwala, ale jeszcze jej nie implementowałem).

O ile dobrze kojarzę model Nishity jest nieco prostszy, a zatem lepiej nadawać się będzie do czasu rzeczywistego.

3
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - A.I.A.D.
« dnia: Listopad 16, 2011, 15:21:53 »
Cytuj
Niebo to wciąż Preetham czy już E. Bruneton?
Preetham, ale dzięki za zainteresowanie mnie tym drugim modelem :)

Cytuj
Mógłbyś nagrać "timelapse" jak wygląda w nGENE cykl 24h?
Postaram się coś takiego zrobić :)

@FoToN: dzięki

4
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE
« dnia: Listopad 16, 2011, 00:01:11 »
Cóż tak się złożyło, że nGENE realizuję jako swój projekt dyplomowy ;) w związku z tym w ostatnim czasie znów przy nim dłubię. Poniżej znajduje się filmik z aktualnej wersji:

http://www.youtube.com/watch?v=jHGEufW-CLY&feature=feedu

To już nie to co kiedyś (tzn. grafika się mocno zestarzała), ale w tej chwili nie doszukuję się w tym już niczego więcej niż odrobiny dobrej zabawy.

5
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - A.I.A.D.
« dnia: Październik 05, 2010, 00:02:25 »
Zebrać można, ale kolejne nie spowalniają już gry tylko wydłużają czas trwania efektu.

6
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - A.I.A.D.
« dnia: Październik 04, 2010, 23:39:17 »
Taka była poniekąd koncepcja :) Vipa zaproponował abyśmy obaj zrobili taką samą grę (z założeniem, że widok z góry), on na swoim frameworku, ja z użyciem swojego silnika. Gra nie ma prezentować możliwości silnika, ważniejsze dla mnie jest to, że wykryłem dziesiątki bugów i niedogodności i mogłem je poprawić. Ale nad grafiką jeszcze będę pracował.

7
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - update
« dnia: Październik 04, 2010, 23:29:58 »
Można obejrzeć kolejną wersję filmiku z gry - tutaj. Prosiłbym o komentarze (tu lub na blogu), bo kończą mi się powoli koncepcje ;)

Wszystko co zostało dotychczas zaimplementowane na potrzeby tej prostej gierki wkrótce pojawi się w repozytorium projektu.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - update
« dnia: Wrzesień 10, 2010, 02:22:23 »
Projekt żyje i ma się całkiem dobrze :) Postanowiłem ostatnio sprawdzić samemu czy da się na tym już zrobić jakąś grę... i jakoś idzie. Fakt, że dziennie poprawiam po kilka bugów, ale dzięki temu będzie łatwiejszy w używaniu.

Filmik z wczesnej wersji gierki można obejrzeć tutaj.

A więcej szczegółów i informacje o postępie można znaleźć na moim blogu.

9
Spotkania / Odp: [2010 Warszawa] ćwierkające spotkanie
« dnia: Lipiec 23, 2010, 12:31:07 »
Jeśli tylko będę wtedy w Warszawie to się pojawię.

10
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - update
« dnia: Czerwiec 07, 2010, 18:46:29 »
Spoko :) to prawda, ale docelowo nie będzie (dotyczy to oczywiście wszystkich bibliotek zewnętrznych również, więc będzie miał nieco inne zależności).

11
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - update
« dnia: Czerwiec 07, 2010, 17:47:45 »
Cytuj
Jak zamierzasz (zamierzacie) to osiągnąć? Przepisując całość na C#/XNA?
A na czym wg Ciebie polega port :) ? Tak, Amer przepisuje wszystko na C# w oparciu o mój kod w C++. Bo to nie jest zamierzenie, to już trwa kilka ładnych miesięcy.

12
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - update
« dnia: Czerwiec 07, 2010, 14:10:06 »
Cytuj
Żadnej informacji że bazuje na ngene lub że to port ngene, nazwa Alimer Engine.
Znalazłem stronę domową Alimer Engine a tam:

Nazwą i stroną się nie przejmuj :) autor kiedyś robił port Ogre'a o ile wiem, i po prostu została nazwa.

Cytuj
A jest planowane wsparcie dla Linuxa i Mac'a?
Nic o tym nie wiem. Rozważam port na Maca ale raczej nie w najbliższych tygodniach.

13
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - update
« dnia: Czerwiec 07, 2010, 13:30:28 »
Od ostatniego posta minęło trochę czasu. Zajmuję się ostatnio raczej różnymi technikaliami i optymalizacją. Animacja ma się coraz lepiej, dodałem też całkiem sensowne wsparcie dla procesorów wielordzeniowych (http://wtomandev.blogspot.com/2010/06/parallel-task-management.html). Najnowszą nowinką jest natomiast działanie nGENE'a z C# (http://wtomandev.blogspot.com/2010/06/ngene-tech-going-c.html). Port wykonany przez Amera Koleci jest jeszcze we wczesnym stadium, ale już działa, można coś w tym napisać :) docelowo powinno być wsparcie dla XBoxa (przez XNA) i Windows Phone 7.

Niemniej dopisałem trochę efektów graficznych takich jak efekt Orwiga (http://wtomandev.blogspot.com/2010/05/orwig-technique.html) czy heat haze dla rozgrzanego gruntu (http://wtomandev.blogspot.com/2010/05/heat-haze-effect.html), które wykombinowałem dzięki coraz większemu zainteresowaniu fotografią :)

Jak zwykle strona projektu dla przypomnienia: http://ngene.wikidot.com/

14
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Czerwiec 01, 2010, 22:55:48 »
Właśnie - na stronie przydałaby się jakaś lista tego co w silniku jest, bo mi się nawet nie chciało do kodu zaglądać :) zresztą poznawanie feature'ów na zasadzie analizy kodu to dosyć kiepski pomysł

15
Gry / Odp: Afterfall: InSanity wyda CD Projekt!
« dnia: Czerwiec 01, 2010, 13:24:10 »
Cytuj
Cale szczescie do tego co bylo przed fuzja z NG - to o czym piszesz Lamer (mutanty etc) prawa sa u mnie i kiedys je odgrzebie jak bede mial odpowiednie fundusze i gierka taka jak kiedys pokazywalismy powstanie, ale pierw chce nazbierac fundusze co zajmie spoooooro czasu.
Ja pamiętam jeszcze to wcześniejsze (chyba że o tym Andrzeju mówisz)... naprawdę koncepcyjnie było fajne :)

teraz to chyba tylko nazwa została taka sama :)

Z drugiej strony sam news ciekawy, bo nie sądzę, żeby CDP podjęło decyzję po zobaczeniu jednego screena ;)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 90