Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - iaintshine

Strony: [1]
1
Branża / Zune XNA
« dnia: Marzec 13, 2008, 05:34:26 »
W nusach na stronie creators.xna mozna przeczytac o zune xna czyli pojawiajacej sie w wersji 3.0 studio xna mozliwosci pisania gier na microsoftowy odtwarzacz zune. Jak doczytałem xna bedzie jedynie czesciowo wspierane i z tego co do tej pory oglosili to tylko 2d api bedzie dostepne. Nie bedzie na szczescie potrzebna subskrypcja xna aby zdeplowac builda na urzadzonko. XNA studio 3.0 ma dzialac z visualem 2008 i vs 2008 express . Zune wyszedl na przeciw ipodowi ktory zamierzal zamiescic w swoich playearach chipset nvidi.
Ok ok ale co z obiecywanym framworkiem xna na windows mobile.. chyba zaniedbany..
Wiecej na stronie http://forums.xna.com/ShowThread.aspx?PostID=46553

2
Z 3D to tylko tak jak napisałes tylko Mobile DirectX , Direct3D , subset DX9 ale bez shaderow wiadomo no i dziala dopiero od wersji Windows mobile 5.0 pocket pc i smartphone . Jesli jednak chcialbys uzyc Opengl ES to musial bys siegnac win32 api i wtedy moglbys nawet na pocket pc 2003 napisac uzywajac na przyklad hybridy lub biblioteki vincenta [software], a majac chipset imageona moglbys robic cuda :) oczywiscie przy uzyciu win32 api moglbys tez pisac w dxie.

3
Platformy mobilne / Odp: CF or not CF
« dnia: Marzec 10, 2008, 19:02:38 »
Grales kiedys w symbianowe wersje Brothers in Arms , Fife 2007 , Tomb Raidera ? A moze widziales One firmy Digital Legends ? :) Nie mowie ze nie ma dobrych gier napisanych w javie bo przeciez kazda gra Fishlabs jest hitem . Ale roznica jest :) i bedzie . W kazdym razie powodzenia w pisaniu chlopaki :)

4
Platformy mobilne / Odp: CF or not CF
« dnia: Marzec 10, 2008, 18:41:49 »
tak oczywiscie ze mozna :) tylko roznica jest w wydajnosci ;) A jesli chodzi o glowny temat o gre przez bluetooth i jak tak sie wszyscy upieraja tej javy ;) to polecam ksiazke wydawnictwa thomsona "Mobile 3D Game Development: From start to market" autorow Moralesa i Nelsona gdzie jest przyklad gry 3d z komunikacja Bluetooth w rozdziale 12 multiplayer hover racing game.

5
Platformy mobilne / Odp: CF or not CF
« dnia: Marzec 10, 2008, 15:44:37 »
Jesli chcesz pisac w C# na .net CF to fajnie bo pisze sie szybko i przyjemnie. Dostepna jest wersja directxa managed w .net cf , oczywiscie jeszcze zalezy jakie devicy targetujesz. .NET CF dziala nie tylko na wm , pocket pc itd ale rowniez istnieje beta wersja .neta  na symbiana :) wypuszczona przez firme red labs z tego co sie orientuje, oczywiscie bez wsparcia dla directxa.
Jesli chcesz napisac casual 2d to java jest dobrym rozwiazaniem jesli jednak cos  bardziej w 3d ;) to lepiej siegnac do kodu natywnego i zlapac sie za c++ , mozesz uzyc vincent library jesli chcesz uzyc opengl w wm i na przyklad jesli nie chcesz siegnac do wince api mozesz uzyc glut es port na windows mobilny znajnej biblioteki glut. Isnitnieja tez takie rozwiazania jak powervr oczywiscie tylko na urzadzenia gdzie masz akceleracje sprzetowa z chipsetem imageona.
Jesli chcesz pisac w c++ ale na kilka platform , jednak nie piszac wlasnej abstrakcji systemowej mozesz uzyc na przyklad
EDBELIBA super framework do pisania gier 3d i 2d z hw i sw . Jednak licencja pozwala tylko na niekomercyjne uzywanie.
Isntnieje tez es3d wydana przez Roberta Noperta , tez framwork cross- platformowy ale jednak nie masz dostepu do sieci bluetootha , watkow bla bla bla :) Wszystko zalezy od Ciebie i od tego co chcesz napisac. 

6
Platformy mobilne / Odp: Kurs C++ pod Symbiana
« dnia: Luty 27, 2008, 04:21:35 »
Wiele informacji mozna znalezc na stronie developer.symbian.com. Sam symbian ma swoje wydawnictwo Symbian Press, które wypuściło wiele dobrych książek http://developer.symbian.com/main/learning/press/a-zindex/. Jednak jak dla mnie najlepszą książka i zarownie dosc spora objetosciowa jest Developing Series 60 Applications wydana przez przez Addison-Wesley ale pod patronatem Noki.

7
Platformy mobilne / Odp: Akcelerometr w nowych Nokiach
« dnia: Luty 27, 2008, 03:59:15 »
http://www.bysamir.fr/ jest to strona Samira jednego z ASD symbiana. W tym momencie rozwija aplikacje Nokmote , ktora umozliwi uzywanie akcelerometra we wszystkich aplikacjach symbianowych, bedzie to dzialac na zasadzie IPC.  Na tych stronach mozna zobaczyc jak to dziala na N95 http://dailymotion.alice.it/video/x3f4o8_nokmote_tech , http://dailymotion.alice.it/video/x3f4o8_nokmote_tech.

Strony: [1]