Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - misioslaw

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 37
1
Inne / Odp: Prawa autorskie
« dnia: Wrzesień 02, 2009, 13:22:51 »
Każde logo, we właściwym rozumieniu jako "graficzny znak towarowy", jest zastrzeżone. Możesz zrobić sobie kopię czyjegoś i zmienić jeden element - będzie już inne. Ale używając czyjegoś narażasz się na pozew. Nieprzemyślane użycie jakiegokolwiek znaku należącego do podmiotu prawnego może źle się skończyć. Jeśli nie ma potrzeby, po co ryzykować?
Nie każde, żeby było zastrzeżone to trzeba sobie je zastrzec, a to kosztuje.

2
Dźwięk / Odp: Pytanie o dekodowanie muzyki.
« dnia: Sierpień 28, 2009, 13:07:22 »
4MB to tyle, co nic. Na konsolach jeszcze bym się zgodził, ale na PC to nie jest gra warta świeczki.
Tak, na szczęście nie każdy myśli tak jak ty i 4GB RAMu jeszcze wystarcza do większości zastosowań.

chcesz odtworzyc caly plik np. mp3/ogg/whatever to musisz go calego przeczytac.
Ale niekoniecznie na raz. Każdy szanujący się odtwarzacz ładuje dane porcjami.


3
Linux / Odp: Lekki linux jako system embedded.
« dnia: Sierpień 13, 2009, 17:31:07 »
Ja osobiście zamiast Linuksa wybrałbym do tego celu QNX

4
Inne / Odp: PE packer/crypter - jak wykryć i rozpakowac?
« dnia: Sierpień 13, 2009, 17:20:30 »
A po co ci ikonki z cudzego programu?
Może lepiej zrobisz jak skontaktujesz się z autorem i poprosisz?

5
Szkółka / Odp: PSP a własny silnik graficzny
« dnia: Sierpień 13, 2009, 02:22:15 »
a na triangles też trzeba mieć ? ;)
Tak, ponoć jakiś Sierpiński ma patent na trójkąty.
Bez tego zostają tylko punkty i linie.


6
Wydarzenia / Odp: oldskool #1
« dnia: Sierpień 10, 2009, 02:17:26 »
Cóż, mnie pozostaje pogratulować i dołączyć się do słów Pirxa.

7
Szkółka / Odp: [BASS] Radio player
« dnia: Lipiec 31, 2009, 00:15:46 »
Zajrzyj do dokumentacji: BASS_CONFIG_NET_PLAYLIST
albo daruj sobie playlisty i podawaj bezpośrednio adres i port streamu shoutcasta : supercast.pl:8224


A jesteś pewien że ta biblioteka obsługuje wczytywanie formatu pls?
Obsługuje ale na żądanie :)

8
Szkółka / Odp: Rozległy teren kontrolowanie roślinności
« dnia: Lipiec 29, 2009, 00:58:32 »
OFFTOPIC

Zdajesz sobie sprawę, że stwierdzenie twoje, iż "roślinka to shader" brzmi mniej-więcej jak hackowanie emacsem przez sendmail? :)
A Zdajesz sobie sprawę z tego że swojego czasu istniała luka w sendmailu która to umożliwiała? :P

9
Szkółka / Odp: WinAPI w trybie fullscreen.
« dnia: Lipiec 26, 2009, 23:24:34 »
witam.
Tworzę okienko na którym rysuję OpenGL'em, używam do tego WinAPI (tworzenie okna) oraz GDI (by podłączyć "kontekst" OGL z okienkiem. Chciałbym też móc rysować okno w trybie fullscreen. Jednakże będę musiał zmienić rozdzielczość ekranu by to zrobić. Bo:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
CreateWindowEx(/*...*/,WS_POPUP | SW_SHOWMAXIMIZED,0,0,800,600,/*..*/);
tworzy pusty prostokąt w lewym górny rogiem ekranu. Problem? rozdzielczość ekranu jest inna niż 800x600, więc wdać "pod spodem" pulpit. Chciałem zmienić rozdzielczość, jednak po dłuższym zastanowieniu jest to niepożądane pzez użytkownika bo np. ikony na pulpicie będą poprzestawiane (bo przywrócę rozdzielczość po wyjściu), a jeżeli user zminimalizuje okno to rozdzielczość będzie 800x600...
Jakieś pomysły?

Pozdrawiam,
wine
Niestety OpenGL ma to do siebie że FullScreena jako takiego nie posiada pod Win32 i będą takie cyrki z rozdzielczościami i rozsypanymi ikonami.
(przynajmniej ja nie widziałem nigdy porządnie napisanego kawałka kodu w OGL który by tego nie robił)
Najlepszą rzeczą jaką można zrobić, żeby użytkownik nie wściekł się na kodera jest użycie aktualnej rozdzielczości ekranu.


Może przechwytuj zdarzenie minimalizowania i ustawiaj początkową rozdzielczość, a przy przywracaniu okienka znowu zmieniaj na 800x600.
Przydałoby się też w takim przypadku przechwycenie momentu ubicia procesu. (o ile pamięć mnie nie myli to jest jakiś odpowiednik sygnału KILL)


10
Gry przeglądarkowe / Odp: Walka z pingiem
« dnia: Lipiec 06, 2009, 16:18:14 »
Co prawda za takie coś też wymagają zwykle sporo kasy, no ale w końcu chcesz zrobić porządną grę z niskimi pingami, więc musisz się z tym liczyć. :)
Nie niski ping świadczy o klasie, ale sposób radzenia sobie z wysokim.
Najlepiej to było widać w Unrealu gdzie można było komfortowo grać z pingiem > 200. Na tym polu był lepszy od Q3 pod każdym względem.


11
Platformy / Odp: Visual Studio 2010 beta 1
« dnia: Lipiec 04, 2009, 15:14:43 »
w przypadku VS to mamy IDE + kompilator pod zbiorową nazwą.
Nie mamy - Visual to IDE, kompilator to "Microsoft Optimizing Compiler".
Visual to IDE a w skład jego wchodzi też kompilator linker i wszystko inne.
Nie bez powodu to się właśnie zwie IDE.

12
Platformy / Odp: Visual Studio 2010 beta 1
« dnia: Lipiec 04, 2009, 03:17:52 »
Jak chcesz się przesiadać na VC to każde nowsze od wersji 6.x będzie dobre :)

13
No skoro sprzedajesz projekt jako swoje dzieło, którego częścią są te zasoby to chyba oczywiste że musisz mieć do nich pełne prawa?
Oczywiste jest że nie musisz mieć pełnych, a tym bardziej wyłącznych.

14
Jak to obliczyles?
Nie liczyłem.
http://search.yahoo.com/search;_ylt=?p=3.14076e-007
szukajka yahoo robi za kalkulator :D
e-007 oznacza tyle co przenieś przecinek o 7 miejsc w lewo.
e+ przenosi w prawo.

I sam jesteś funkcja ;)
A co to jest jak nie funkcja?

15
Z tego wynika że wczytany został poprawnie.
3.14076e-007 = 0.0000003141

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 37