Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KriS

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 17
1
Oferty pracy / Flying Wild Hog - Tool Programmer
« dnia: Październik 23, 2015, 21:39:29 »
W związku z szybkim rozwojem, firma Flying Wild Hog, twórca gry Hard Reset, Shadow Warrior, Shadow Warrior 2 oraz Juju, poszukuje profesjonalistów do projektu na PC/PS4/Xbox One.

Poszukujemy kandydata na stanowisko: Tool Programmer

Główne Zadania:
  • rozwijanie istniejących narzędzi na podstawie wymagań użytkowników
  • dodawanie nowych narzędzi
  • rozwijanie wewnętrznej biblioteki do GUI
  • dodawanie nowej funkcjonalności do silnika
  • wykrywanie problemów użytkowników (designerów, grafików czy animatorów) i ich naprawianie

Wymagania:
  • znajomość C/C++
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub ciekawy projekt robiony po godzinach

Oferujemy:
  • pracę na etat
  • zwrot części kosztów wyjazdów na zagraniczne konferencje takie jak GDC. Rozmiar zwrotu zależy od stażu w firmie.
  • pracę przy ciekawych projektach
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie i regularne pensje
  • luźne godziny pracy (core hours 12-16, 40 godzin w tygodniu)
  • luźna atmosfera pracy
  • rozwój w bardzo doświadczonym zespole

Siedziba firmy jest zlokalizowana w centrum Warszawy przy ulicy Aleje Jerozolimskie 53. Zainteresowanych proszę o przysyłanie CV na adres jobs@flyingwildhog.com.

2
Oferty pracy / Flying Wild Hog - Engine Programmer
« dnia: Październik 23, 2015, 21:38:18 »
W związku z szybkim rozwojem, firma Flying Wild Hog, twórca gry Hard Reset, Shadow Warrior, Shadow Warrior 2 oraz Juju, poszukuje profesjonalistów do projektu na PC/PS4/Xbox One.

Poszukujemy kandydata na stanowisko: Engine Programmer

Główne Zadania:
  • rozwijanie podstawowej funkcjonalności silnika na różne platformy
  • optymalizacja silnika

Wymagania:
  • znajomość C/C++
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub ciekawy projekt robiony po godzinach
  • zaletą jest znajomość architektury konsol
  • zaletą jest specjalizacja w programowaniu animacji, fizyki czy konsol

Oferujemy:
  • pracę na etat
  • zwrot części kosztów wyjazdów na zagraniczne konferencje takie jak GDC. Rozmiar zwrotu zależy od stażu w firmie.
  • pracę przy ciekawych projektach
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie i regularne pensje
  • luźne godziny pracy (core hours 12-16, 40 godzin w tygodniu)
  • luźna atmosfera pracy
  • rozwój w bardzo doświadczonym zespole

Siedziba firmy jest zlokalizowana w centrum Warszawy przy ulicy Aleje Jerozolimskie 53. Zainteresowanych proszę o przysyłanie CV na adres jobs@flyingwildhog.com.

3
Oferty pracy / Flying Wild Hog - Graphics Programmer
« dnia: Październik 23, 2015, 21:36:02 »
W związku z szybkim rozwojem, firma Flying Wild Hog, twórca gry Hard Reset, Shadow Warrior, Shadow Warrior 2 oraz Juju, poszukuje profesjonalistów do projektu na PC/PS4/Xbox One.

Poszukujemy kandydata na stanowisko: Graphics Programmer

Główne Zadania:
  • rozwijanie efektów graficznych w współpracy z grafikami
  • integracja zrobionych efektów graficznych z edytorem
  • optymalizacja renderingu

Wymagania:
  • znajomość C/C++, HLSL oraz DirectX
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub ciekawy projekt robiony po godzinach
  • dobra znajomość aktualnych technik graficznych
  • podstawowa znajomość odpowiednich zagadnień matematycznych
  • zaletą jest znajomość architektury konsol

Oferujemy:
  • pracę na etat
  • zwrot części kosztów wyjazdów na zagraniczne konferencje takie jak GDC. Rozmiar zwrotu zależy od stażu w firmie.
  • pracę przy ciekawych projektach
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie i regularne pensje
  • luźne godziny pracy (core hours 12-16, 40 godzin w tygodniu)
  • luźna atmosfera pracy
  • rozwój w bardzo doświadczonym zespole

Siedziba firmy jest zlokalizowana w centrum Warszawy przy ulicy Aleje Jerozolimskie 53. Zainteresowanych proszę o przysyłanie CV na adres jobs@flyingwildhog.com.

4
Grafika 2D / Odp: Jak zapisać TARGA bez premultiplied Alpha?
« dnia: Lipiec 12, 2015, 11:12:31 »
Zmyliło mnie to, że w jakiejś tam testowej teksturze RGBA po przeskalowaniu jakiegoś tam mojego sprajta, dookoła dziur w teksturze było mocne przyciemnienie krawędzi. Tak mocne, że nie skapnąłem się, że to normalny efekt filtrowania. Wygląda to paskudnie ale nic się z tym nie da zrobić. :( Chyba, że wyłączyć filtrowanie. :)

Wystarczy abyś miał odpowiedni kolor w części tekstury z zerową alphą. Wtedy filtrowanie nie będzie przyciemniało na krawędziach dziur. Ewentualnie możesz użyć wspomnianego premultiplied alpha.

5
OpenGL / Odp: Irradiance map - problem
« dnia: Kwiecień 07, 2015, 21:17:00 »
Zobacz sobie artykuł w GPU Gems 2: Real-Time Computation of Dynamic Irradiance Environment Maps. W prosty sposób opisuje jak z (radiance) env mapy wygenerować sobie irradiance env mapę. Łatwo można do tego dorzucić później dynamiczne światła czy cokolwiek. Inna sprawa, że SH się nadaje tylko do generacji irradiance env map używając Lamberta od którego ludzie odchodzą.

6
Produkcja / Odp: Szacowanie przyszłych zysków z projektu / opłacalność
« dnia: Kwiecień 05, 2015, 23:12:47 »
Raczej bez bliższej znajomości (tzn. bez wódki:) to nie napiszą ile sztuk sprzedają, ale mogą odpowiedzieć czy idzie beznadziejnie i zaraz będą zamykali firmę czy np. że jest spoko i nie narzekają.

7
Produkcja / Odp: Szacowanie przyszłych zysków z projektu / opłacalność
« dnia: Kwiecień 05, 2015, 21:38:06 »
1. Najlepiej szacować porównując ze sprzedażą podobnych produktów. W danym przypadku możesz spróbować napisać do Minddeska i zapytać jak im idzie.
2. Myślę, że mógłbyś sprzedać trochę kopii jakbyś celował w moderów Minectafta. Tzn. miał dobry support do Minecrafta oraz spróbował zrobić sobie reklamę w miejscach, które odwiedzają tacy moderzy.

8
Oferty pracy / Flying Wild Hog - Programista narzędzi
« dnia: Marzec 21, 2015, 11:21:38 »
Firma Flying Wild Hog, twórca gry Hard Reset, Shadow Warrior i JUJU, poszukuje profesjonalistów do rozwoju wenętrznego multiplatformowego silnika do gier. Aktualnie pracujemy nad dwoma nowymi projektami na PC oraz konsole nowej generacji.

Poszukujemy kandydata na stanowisko programisty narzędzi.

Główne zadania:
-rozwijanie istniejących narzędzi na podstawie wymagań użytkowników
-dodawanie nowych narzędzi
-rozwijanie wewnętrznej biblioteki do GUI
-dodawanie nowej funkcjonalności do silnika
-znajdowanie problemów użytkowników (designerów, grafików czy
animatorów) i ich naprawianie

Wymagania:
-dobra znajomość C/C++
-doświadczenie w grach lub ciekawy projekt robiony po godzinach
-mile widziane doświadczenie przy dowolnej bibliotece do GUI (np
wxWidgets lub Qt)

Oferujemy:
-pracę na etat
-pracę przy ciekawym projekcie
-konkurencyjne wynagrodzenie
-stabilne zatrudnienie i regularne pensje
-przyjazną atmosferę pracy
-luźne godziny pracy (core hours 12-16, 40 godzin w tygodniu)
-możliwość rozwoju w bardzo doświadczonym zespole

Siedziba firmy jest zlokalizowana w centrum Warszawy przy ulicy Aleje Jerozolimskie 53. Zainteresowanych proszę o przysyłanie CV na adres jobs@flyingwildhog.com.

9
Oferty pracy / Programista grafiki
« dnia: Grudzień 09, 2014, 01:06:40 »
Firma Flying Wild Hog, twórca gry Hard Reset, Shadow Warrior oraz Juju, poszukuje profesjonalistów do projektu na PC/PS4/Xbox One.

Poszukujemy kandydata na stanowisko programisty grafiki. Do obowiązków należy rozwijanie naszego autorskiego silnika RoadHog.

Oferujemy:
  • pracę na etat
  • pracę przy ciekawym projekcie
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie i regularne pensje
  • luźne godziny pracy (core hours 12-16, 40 godzin w tygodniu)
  • przyjazną atmosferę pracy
  • rozwój w bardzo doświadczonym zespole

Wymagania:
  • znajomość C/C++
  • znajomość DirectX/HLSL
  • znajomość nowoczesnych algorytmów grafiki
  • znajomość podstaw algebry liniowej i geometrii
Siedziba firmy jest zlokalizowana w centrum Warszawy przy ulicy Aleje Jerozolimskie 53. Zainteresowanych przoszę o przysyłanie CV na adres jobs@flyingwildhog.com.

www.flyingwildhog.com

10
Oferty pracy / Odp: Programista technologii Playstation 4
« dnia: Grudzień 26, 2013, 15:18:59 »
Jak mniemam, praca zdalna nie wchodzi w zupełności w rachubę?

Tak. Interesuje nas tylko praca na miejscu.

11
Oferty pracy / Odp: Programista technologii Playstation 4
« dnia: Grudzień 26, 2013, 01:13:24 »
Podbije ogłoszenie. W związku z rozszerzeniem zakresu prac o kolejną next-gen konsolę, szukamy jeszcze jednej osoby do zespołu. Reszta jak wyżej.

12
DF16/D24 jest średnio przydatny przy deferredzie, ze względu na to, że podczas klasycznego przebiegu oświetlenia nie da rady na raz czytać i testować danym zbufforem. Uprzedzając odpowiedź - tak można robić tile, ale to raczej nie na takich starociach :).

13
Istnieją 2 formaty przeznaczone do czytania sprzętowego zbuffor'a:
-RAWZ (NVidia 6xxx/7xxx)
-INTZ (NVidia 8xxx i nowsze/ATI HD 4xxxx i nowsze)
Ogólnie jeżeli nie celujesz w totalnie starocie, to wystarczy Ci INTZ. W przeciwnym wypadku to i tak potrzebujesz ścieżki kodu z R32F.

14
Możesz czytać głębokość ze sprzętowego z-buffora. Dzięki temu nie potrzebujesz zapisywać jej do oddzielnego render targetu. Poczytaj sobie opis formatu INTZ w "Advanced DX9 Capabilities for ATI Radeon Cards".

15
Oferty pracy / Programista technologii Playstation 4
« dnia: Sierpień 28, 2013, 16:34:48 »
Firma Flying Wild Hog, twórca gry Hard Reset oraz Shadow Warrior, poszukuje programistów do przenoszenia silnika z PC na Playstation 4.

Poszukujemy kandydata na stanowisko programisty tech'a. Do obowiązków należy portowanie wewnętrznego silnika na platformę PS4 oraz tworzenie narzędzi ułatwiających przenoszenie contentu z PC na PS4.

Oferujemy:
-pracę na etat
-pracę przy ciekawym projekcie,
-konkurencyjne wynagrodzenie,
-stabilne zatrudnienie i regularne pensje,
-luźne godziny pracy (core hours 12-16, 40 godzin w tygodniu)
-przyjazną atmosferę pracy,
-rozwój w bardzo doświadczonym zespole.

Wymagania:
-znajomość C/C++,
-znajomość architektury nowoczesnych silników do gier,
-kreatywność,
-dobra organizacja pracy,
-komunikatywność,
-umiejętność pracy w grupie.

Mile widziane:
-znajomość architektury konsol,
-doświadczenie na stanowisku programisty technologii przy tworzeniu silnika na konsolę,


Siedziba firmy jest zlokalizowana w centrum Warszawy przy ulicy Aleje Jerozolimskie 53. Zainteresowanych przoszę o przysyłanie CV na adres jobs@flyingwildhog.com.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 17