Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mwojt

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 21
1
Dyskusje / Odp: Jak pracują freelancerzy?
« dnia: Styczeń 22, 2017, 21:54:17 »
Wydaje mi się że brak chęci do pracy może być również wynikiem jakiejś biochemii mózgu. Brak snu, niedotlenienie albo zła dieta, za mało światła albo ciepła. Często tak mam że przez miesiąc mam natchnienie i pisanie programów bardzo dobrze mi idzie a później się wypalam, zastanawiam się czy czasem nie zapisywać co jadłem albo prowadzić jakiś dziennik żeby wpaść na trop co powoduje takie napady weny twórczej. Ostatnio jak dobrze mi się kodziło brałem chyba witaminę b-complex muszę jeszcze raz to sprawdzić.

2
Matematyka i fizyka / Odp: Liczby Bernoulliego - algorytm
« dnia: Styczeń 09, 2017, 18:30:27 »
Widzę że pojawiają się bardzo małe liczby: e-16 więc pewnie gdzieś kończy się precyzja double.

3
Grafika 2D / Odp: Mierzenie złożoności obrazu.
« dnia: Grudzień 20, 2016, 19:14:11 »
W takim przypadku można spróbować filtrów typu sobel i zsumować białe piksele, albo np. przelecieć przez wszystkie piksele i zliczać różnicę między kolejnymi. To by było chyba najprostsze.

4
Grafika 2D / Odp: Mierzenie złożoności obrazu.
« dnia: Grudzień 15, 2016, 17:39:32 »
Może Transformata Fouriera ? http://lodev.org/cgtutor/fourier.html

6
Poszukuję / Odp: Poszukiwany programista do gier PC - współpraca z grafikiem
« dnia: Październik 23, 2016, 22:49:15 »
Wszystko dobrze ale chyba wszyscy chcieli by zobaczyć grafikę która warta jest 50% bo z tego co widzę programista ma dość wysoko postawioną poprzeczkę.

7
Design / Odp: 2 Pomysły
« dnia: Marzec 14, 2016, 21:28:38 »
Była taka gra na DOSa: Fragile allegiance.

8
Sinusoidy chyba nie są najlepszym pomysłem, lepiej było by użyć interpolacji kwadratowej i właśnie jakiegoś szumu.

9
Sztuczna inteligencja / Odp: Sieci neuronowe: XOR i Sieć na bitmapie
« dnia: Październik 28, 2015, 23:04:19 »
Cytuj
Myślę nad rozwiązaniem 10000-1000-10000
Ja robiłem 5x5 pikseli i liczyłem jeden piksel wyjściowy, można tak zrobić blur, antyblur, powiększenie itp.
Efekt powiększenia:
http://zapodaj.net/85fafb9a43f97.jpg.html
Jakość porównywalna photozoom tylko liczy 100 razy dłużej.
Efekt wyostrzenia:
http://zapodaj.net/684b8d80d0147.jpg.html
Sieć trenowałem na 200 obrazkach (75-50-50-3), po 30 min. trenowania błąd przestaje spadać, właściwie spada już bardzo powoli.

10
Ja zrobiłem sobie kiedyś coś takiego:

#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <math.h>

class map
{

  public:

    char *data;   
    int sizex, sizey;
     
    map();
    map(int,int);
    map(char *file);

    void load(char *file);
    void save(char *file);
    void size(int px, int py);
   
    void set(int px, int py, char wart);
    char get(int px, int py);
   
    char* getm(int px, int py);   
    ~map();
   
};

//====================================
map::map()  { sizex=0; sizey=0; }
//====================================
map::map(int sx, int sy)  { sizex=sx;  sizey=sy;  data=new char[sx*sy]; for (int xx=0; xx<sx*sy; xx++) data[xx]=0; }
//====================================
map::map(char *file) {load(file);}
//====================================
void map::load(char *file)
{
  if (data!=NULL) {delete []data;  data=NULL;}
   
  FILE *plik;
  plik = fopen(file, "rb");

  fread(&sizex, sizeof(int), 1, plik);
  fread(&sizey, sizeof(int), 1, plik);
  data=new char[sizex*sizey];
  fread(data,sizex*sizey, 1, plik); 
     
  fclose(plik);
}
//====================================
void map::save(char *file)
{
  FILE *plik;
  plik = fopen(file, "wb");
  fwrite(&sizex, sizeof(int), 1, plik);
  fwrite(&sizey, sizeof(int), 1, plik);
  fwrite(data,sizex*sizey, 1, plik);     
  fclose(plik);
}

//====================================
void map::size(int sx, int sy)
{
  if (data!=NULL) {delete []data;  data=NULL;}
  sizex=sx;  sizey=sy;  data=new char[sx*sy]; for (int xx=0; xx<sx*sy; xx++) data[xx]=0;
}
//====================================
void map::set(int px, int py, char wart)
{   
  data[px+py*sizex]=wart;
}
//====================================
char map::get(int px, int py)
{   
  return data[px+py*sizex];   
}
//====================================
char* map::getm(int px, int py)
{   
  return &data[px+py*sizex];   
}
//====================================
map::~map() {delete []data; data=NULL; }
//====================================


Możesz też spróbować zrobić to na dwóch bitmapach.

11
Sztuczna inteligencja / Odp: SSN - prognozowanie ryzyka ubezpieczeniowego
« dnia: Wrzesień 15, 2014, 18:46:20 »
Cytuj
by na wyjściu uzyskać klasę od 0 do 6?
Albo 6 wyjść (zera i jedna jedynka) albo jedno wyjście i wartości 6/6, 6/5, 6/4... ale raczej to pierwsze.

12
Matematyka i fizyka / Odp: Średnia pozycja punktu
« dnia: Maj 14, 2014, 20:25:10 »
Ciężko zrozumieć o co chodzi. Może jakaś interpolacja pomoże.

13
Grafika 2D / Odp: Kilka tekstur (seamless 512x512)
« dnia: Styczeń 05, 2014, 17:42:18 »
Cytuj
A nie pochwalisz się tym swoim programikiem?
Chyba się nie pochwalę bo interfejs jest tak przekombinowany, że nikt chyba nie zrozumie o co w tym chodzi, poza tym program działa z bazą kilkunastu tysięcy tekstur w formacie bmp co zajmuje prawie 15gb.
Tak to mniej więcej wygląda: http://imageshack.us/download/607/i3aw.jpg
Zaczynałem od szumów i jakichś ręcznie rysowanych tekstur, teraz robię tekstury z tekstur itd. coś w stylu texture splatting z trzech tekstur.

14
Grafika 2D / Odp: Kilka tekstur (seamless 512x512)
« dnia: Styczeń 05, 2014, 16:56:42 »
Nie do końca proceduralne, mam trochę efektów i zmieniam je ręcznie, gdyby komputer dobierał je losowo to podejrzewam, że wyszło by znacznie gorzej. Właściwie zrobienie jednej takiej tekstury to 1-10 minut przekładania różnych efektów. Na początku wyglądało to marnie ale po miesiącach kombinowania wygląda to dużo lepiej. Ostatnio zacząłem stosować w tym sieci neuronowe i zamierzam stworzyć jakieś nowe filtry graficzne.

15
Grafika 2D / Kilka tekstur (seamless 512x512)
« dnia: Styczeń 05, 2014, 15:50:13 »
Wrzucam kilka tekstur stworzonych w moim programie:
http://rapidshare.com/share/B23DEC9514646D8AB5D209708613A025
Teraz pytania: Czy nadają się one do wykorzystania w grach ? Jak oceniacie wygląd ? Podobnych tekstur mam kilka tysięcy. Czy mogę z tym startować do jakiejś pracy w branży gier czy jeszcze nad tym popracować ?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 21