Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Baniaa

Strony: [1] 2 3 4
1
Kupię / [Sprzedam]Sprzęt komputerowy
« dnia: Styczeń 21, 2010, 22:05:37 »
Procesor: AMD Athlon Barton 2,8GHz,
Pamięć : 2x512 DDR (DUAL),
Grafika : Ge-Force FX 5500 256/128bit DVI,
Płyta : Asus A7V8X KT400 (3xDDR, 1xAGP, 4xPCI, 6xUSB),
Dysk : Segate 40GB,
Napędy : LG DVD-RW DL, floppy disc.
Zasilacz :ATX 350W
Obudowa

Sprzęt działający. Nic nie jest popsute/uszkodzone. Sprzedaję bo zainwestowałem w coś nowszego. W obudowanie nawierciłem kilka dziurek w żeby była lepsza wentylacja. Zdjęcia dla zainteresowanych. Sprzedaję tylko w komplecie.
Cena 210 zł (do negocjacji) + koszt przesyłki.
Kontakt: PW na forum, mail: d.kielbania_at_gmail.com (zmienic _at_ na @) lub gg: 2734574.

2
Compo i bitwy / Odp: Świąteczne Compo ;)
« dnia: Grudzień 15, 2009, 22:22:09 »
Cytuj
Alicja w krainie redtube.
Jak taki będzie temat to wchodzę w to :D
Podkreślam, iż na forum są niepełnoletni użytkownicy  ;D
Ci niepełnoletni użytkownicy są bardziej obeznani w tych tematach niż by Ci się mogło wydawać  ;D

3
Poszukuję / Odp: Poszukuję programistów i grafików na niskim poziomie
« dnia: Grudzień 13, 2009, 22:51:13 »
Zarejestrowałem się na forum pod takim samym nickiem jak tutaj. Widzę, że żeby przeglądać te wątki, które podajecie tutaj trzeba mieć jakieś uprawnienia. Prosił bym o nadanie mi ich ;)

4
Poszukuję / Odp: Poszukuję programistów i grafików na niskim poziomie
« dnia: Grudzień 13, 2009, 00:01:17 »
taaa, do tego arkusza wpisać się nie można już, albo ja coś nie do końca kapuję jak to działa ^^.

5
Poszukuję / Odp: Poszukuję programistów i grafików na niskim poziomie
« dnia: Grudzień 12, 2009, 23:57:20 »
Jeżeli nadal trzeba koordynatorów / liderów grupy to jestem chętny. Chcę głównie opanować progamowanie sztucznej inteligencji i zagadnień z tym związanych lub programowanie grafiki


Co do tworzenia tych grup, myślę że jak z początku skrzykną się osoby zainteresowane daną działką to coś może z tego być, odgórne przydzielanie może zakończyć się fiaskiem.

6
Poszukuję / Odp: Poszukuję programistów i grafików na niskim poziomie
« dnia: Grudzień 08, 2009, 22:51:23 »
To jako że zostałem przyjęty , to mogę się zaoferować, że jak będą jakieś postępy to wam zrobię raport w każdą powiedzmy sobotę, albo niedzielę ;)
Tym to by się mogły akurat różne osoby zajmować ;)

@Angry Bull, a te zgłoszenia z forum też rozpatrujesz?

7
Poszukuję / Odp: Poszukuję programistów i grafików na niskim poziomie
« dnia: Grudzień 07, 2009, 17:03:52 »
Język: C++,
Poziom: średnio zaawansowany,
Biblioteki: SDL,
Stanowisko: Programista,
Dodatkowa pomoc: grafika,
Czas: około 20h/tydzień,
Doświadczenie: aplikacje konsolowe, ostatnio też okienkowe,
Kontakt: gg:2734574, d.kielbania[at]gmail.com

8
Szkółka / Odp: [SDL] expected primary-expression before ',' token
« dnia: Listopad 03, 2009, 18:06:08 »
Dobra, zakapowałem swój błąd. Działa :D. Dzięki Liosan za naprowadzenie mnie na trop :)

9
Szkółka / Odp: [SDL] expected primary-expression before ',' token
« dnia: Listopad 03, 2009, 18:00:01 »
jest i klasa Postac i zmienna Postac

10
Szkółka / Odp: [SDL] expected primary-expression before ',' token
« dnia: Listopad 03, 2009, 17:43:47 »
Fakt nie pokazałem, ale aż taki mało rozumny nie jestem żeby o nich zapomnieć. Poza tym kompilator pokazał by inny błąd ;)

11
Szkółka / Odp: [SDL] expected primary-expression before ',' token
« dnia: Listopad 03, 2009, 17:37:27 »
Błąd występuje w funkcji Pokaz() w wywołaniu funkcji ZaladujNaEkran(). Wszystkie typy się zgadzają. Siedzę nad tym już trzecią godzinę, przepisuje funkcje i dalej to samo...
Wkleiłem tyle rzeczy, żeby był przynajmniej ogólny wgląd na to co "stworzyłem".
@Adde, tak też próbowałem, nie działa...

12
Szkółka / Odp: [SDL] expected primary-expression before ',' token
« dnia: Listopad 03, 2009, 16:58:52 »
No ok, tyle że ten błąd nie wpłynął na poprawną kompilację ;).
Btw. Dziwne, że kompilator nie pokazał mi tego błędu :/...

13
Szkółka / [SDL] expected primary-expression before ',' token
« dnia: Listopad 03, 2009, 16:46:44 »
Witam :).

Bawiąc się SDL-em i bazując na lekcji 20 tutoriala LazyFoo postanowiłem zrobić swojego ludka poruszającego się po ekranie. Problem napotkałem w momencie wywołania w funkcji Pokaz() [ należącej do klasy Postac], która to wywołuje funkcję ZaladujNaEkran().
Efektem jest komunikat: expected primary-expression before ',' token
Po kolei:
Klasa postaci:
class Postac
{
    private:

        float WspX; // wspolrzedna X na mapie
        float WspY; // wspolrzedna Y na mapie
        float Predkosc; // predkosc gracza z jaka porusza sie po mapie

        int AktualnaKlatka; // pokazuje aktualna klatke
        //std::string Nazwa
    public:

        Postac();
        int Sterowanie();

         void Pokaz();
};
funkcja Pokaz()
void Postac::Pokaz()
{
    //ZaladujNaEkran(int x, int y, SDL_Surface *Zrodlo, SDL_Surface *Przeznaczenie, SDL_Rect *Klatka);
    ZaladujNaEkran( WspX, WspY, Postac, Ekran, &Animacja[AktualnaKlatka] );
}

Funkcja ZaladujNaEkran()
void ZaladujNaEkran(float x, float y, SDL_Surface *Zrodlo, SDL_Surface *Przeznaczenie, SDL_Rect *Klatka = NULL)
{
    SDL_Rect Wspolrzedne;
    Wspolrzedne.x = x;
    Wspolrzedne.y = y;

    SDL_BlitSurface(Zrodlo, Klatla, Przeznaczenie, &Wspolrzedne);
}

Z góry wielkie dzięki za pomoc :)

14
Szkółka / Odp: [SDl] Cross Compiler wywala błędy
« dnia: Wrzesień 26, 2009, 13:32:46 »
zapomniałem dodać, kod programu wygląda tak:
#ifdef __cplusplus
    #include <cstdlib>
#else
    #include <stdlib.h>
#endif
#ifdef __APPLE__
#include <SDL/SDL.h>
#else
#include <SDL.h>
#endif

int main ( int argc, char** argv )
{

    // initialize SDL video
    if ( SDL_Init( SDL_INIT_VIDEO ) < 0 )
    {
        printf( "Unable to init SDL: %s\n", SDL_GetError() );
        return 1;

    }

    // make sure SDL cleans up before exit
    atexit(SDL_Quit);

    // create a new window
    SDL_Surface* screen = SDL_SetVideoMode(640, 480, 16,
                                           SDL_HWSURFACE|SDL_DOUBLEBUF);
    if ( !screen )
    {
        printf("Unable to set 640x480 video: %s\n", SDL_GetError());
        return 1;
    }

    // load an image
    SDL_Surface* bmp = SDL_LoadBMP("cb.bmp");
    if (!bmp)
    {
        printf("Unable to load bitmap: %s\n", SDL_GetError());
        return 1;
    }

    // centre the bitmap on screen
    SDL_Rect dstrect;
    dstrect.x = (screen->w - bmp->w) / 2;
    dstrect.y = (screen->h - bmp->h) / 2;

    // program main loop
    bool done = false;
    while (!done)
    {
        // message processing loop
        SDL_Event event;
        while (SDL_PollEvent(&event))
        {
            // check for messages
            switch (event.type)
            {
                // exit if the window is closed
            case SDL_QUIT:
                done = true;
                break;

                // check for keypresses
            case SDL_KEYDOWN:
                {
                    // exit if ESCAPE is pressed
                    if (event.key.keysym.sym == SDLK_ESCAPE)
                        done = true;
                    break;
                }
            } // end switch
        } // end of message processing

        // DRAWING STARTS HERE

        // clear screen
        SDL_FillRect(screen, 0, SDL_MapRGB(screen->format, 0, 0, 0));

        // draw bitmap
        SDL_BlitSurface(bmp, 0, screen, &dstrect);

        // DRAWING ENDS HERE

        // finally, update the screen :)
        SDL_Flip(screen);
    } // end main loop

    // free loaded bitmap
    SDL_FreeSurface(bmp);

    // all is well ;)
    printf("Exited cleanly\n");
    return 0;
}
Wyświetla on okno z obrazkiem, nic szczególnego.

@cybek, zwróc uwagę, że w programie nie ma tych podkreślników :/

15
Szkółka / [SDl] Cross Compiler wywala błędy
« dnia: Wrzesień 26, 2009, 13:06:28 »
Aloha!
Rozgryzłem sposób na Cross compiler z linux'a na windowsa czystego C++. Problem jest z SDL'em. Normalna kompilacja, tzn programu na linucha leci bez problemów, gdy chcę to samo zrobić na windows wywala błędy:
-------------- Build: Debug in sdl-test ---------------

Linking console executable: bin/Debug/sdl-test
obj/Debug/main.o: In function `SDL_main':
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:16: undefined reference to `_SDL_Init'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:18: undefined reference to `_SDL_GetError'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:24: undefined reference to `_SDL_Quit'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:28: undefined reference to `_SDL_SetVideoMode'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:31: undefined reference to `_SDL_GetError'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:36: undefined reference to `_SDL_RWFromFile'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:36: undefined reference to `_SDL_LoadBMP_RW'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:39: undefined reference to `_SDL_GetError'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:54: undefined reference to `_SDL_PollEvent'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:78: undefined reference to `_SDL_MapRGB'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:78: undefined reference to `_SDL_FillRect'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:81: undefined reference to `_SDL_UpperBlit'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:86: undefined reference to `_SDL_Flip'
/home/bania/Dokumenty/Code::Blocks/sdl-test/main.cpp:90: undefined reference to `_SDL_FreeSurface'
/usr/lib/gcc/i586-mingw32msvc/4.2.1-sjlj/../../../../i586-mingw32msvc/lib/libmingw32.a(main.o):(.text+0xe3): undefined reference to `_WinMain@16'
collect2: ld returned 1 exit status
Process terminated with status 1 (0 minutes, 0 seconds)
15 errors, 0 warnings
Przekopiowałem chyba wszystkie pliki z usr/include, usr/lib, usr/bin do kompilatora mingw a mimo to nie trybi. Ktoś ma jakiś pomysł? Bardzo mi zależy na cross compiler gdyż wszyscy moi testerzy korzystają z oprogramowania Microsoftu.

Jeżeli temat jest nie w tym dziale co powinien to bardzo przepraszam. Prosił bym również o przeniesienie go do właściwego działu

Strony: [1] 2 3 4