Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Konon

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8
1
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Unreal Engine dla kazdego!
« dnia: Marzec 27, 2014, 00:24:09 »
"Taniość" jest całkowicie względna, przyjacielu.
Jeśli ktoś ma kompa, na którym ue4 będzie sensownie działać, to 19$ to są grosze.

2
Branża / Odp: Facebook kupuje Oculusa
« dnia: Marzec 27, 2014, 00:16:13 »
Reg, a widziałeś nowy devkit? Podobno niesamowita poprawa pikselozy.

3
Branża / Odp: Facebook kupuje Oculusa
« dnia: Marzec 26, 2014, 22:45:47 »
O nie, nie będzie Minecrafta... Po pierwsze jest już mod dzięki któremu współpracuje z Oculusem, po drugie będzie tysiąc klonów, po trzecie komu się jeszcze on nie przejadł. Ale nie będzie oficjalnego, koniec oculusa.

4
Branża / Facebook kupuje Oculusa
« dnia: Marzec 26, 2014, 01:08:22 »
Stała się coś dosyć niespodziewanego. Facebook zakupił Oculusa za ~2 mld $. Ciekaw jestem jak to wpłynie na przyszłość VR. Wychodzi też na to, że Carmack pracuje dla Facebooka, haha.
Press release
News od Zuckerberga
News od Oculusa

5
Konferencje / Digital Dragons 2014, 08-09.05
« dnia: Marzec 25, 2014, 15:55:56 »
http://www.digitaldragons.pl/pl/
Early bird price do 15.04
Wygląda nieźle.
Ktoś był w zeszłym roku? Jak wrażenia? Warto?

6
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Unreal Engine dla kazdego!
« dnia: Marzec 23, 2014, 20:02:48 »
Chciałem się pobawić, ale nie przyjmuje mojej karty debetowej. Zastanawiam się czy to problem z kartą czy tego, że nie mogę wpisać polskich znaków w "Name on the card". Napisałem do supportu i dostałem odpowiedź po chwili mimo że mamy niedzielę, przyjemnie. Zobaczymy kiedy coś konkretnego mi odpowiedzą.

Właśnie jedyne co trzymałoby mnie przy unity to możliwość dania dema gry w przeglądarce, no i pewnie mniejsze wymagania. Ale ja i tak zajmuję się prokrastynacją, więc to takie moje przemyślenia bez pokrycia.

7
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Czerwiec 28, 2013, 19:09:25 »
Te pomysły to więcej zachodu w implementacji niż motywacji. Natomiast odnośnie odznak na forum to jestem przeciwny, karmę usunęliście, a chcecie wprowadzać inne udziwnienia, które będą "przeszkadzać w dyskusji." : < karma forever : P

8
for (int i=0; i<6; i++)
        {
                if (SQ[i]=false) //o ile wierzcholek ten wciaz jest w zbiorze Q
                {
                        if (Q[i].d<najmniejsze_d)
                        {
                                najmniejsze_d=Q[i].d;
                                numer_wierzcholka=Q[i].w;
                        }
                }
        }
(SQ[i]=false)Spacje rób, bo nie idzie tego zauważyć szybko, ale to dalej nie rozwiązuje problemu raczej.
Jednak rozwiązuje. (SQ[i] =false) zawsze zwraca false, więc numer_wierzcholka zawsze jest równy 9999. Popracuj nad formatowaniem kodu naprawdę.

9
Branża / Odp: E3 anyone?
« dnia: Czerwiec 10, 2013, 21:59:23 »
Cóż MS jednak przemyślał sprawę i zrobił niezły pokaz, sporo ładnych i ciekawych gier. Z drugiej strony odwołali spotkanie z dziennikarzami, a na samej konferencji nie adresowali kontrowersyjnych spraw. Śmiesznie też odnieśli się do wsparcia indyków, "Kochamy gry indie, tu Minecraft", koniec. No dobra, był też roguelike od twórcy Sword & Sworcery.
W każdym razie z pokazanych gier to przede wszystkim Witcher 3, cudo. : >
A i nie było więcej rewelacyjnych mechanik z nowego coda : / http://www.youtube.com/watch?v=oxRf90LWK9c

10
Dyskusje / Odp: Pomysł na grę - możliwości
« dnia: Maj 10, 2013, 00:52:30 »
http://www.theastronauts.com/2013/05/you-have-an-idea-for-a-game-heres-why-nobody-cares/
Przypomniało mi się, że w 2008 roku TP organizowało konkurs na scenariusz do gry RPG i o ile się nie mylę to najlepszy scenariusz posłużył do stworzenia interaktywnego audiobooka: http://www.sercezimy.pl/ Ale jednak nie liczyłbym na następną edycję. ; ]

11
Projekty rozpoczęte / Odp: Mushroom, Mushroom!
« dnia: Marzec 10, 2013, 23:25:28 »
http://www.youtube.com/watch?v=EIyixC9NsLI : ]
Masz zamiar coś innowacyjnego dodać, czy celujesz w prostego runnera?

12
Gry / Odp: DotA 2 (BETA)
« dnia: Październik 26, 2012, 23:42:39 »
Och, odkopywanie starego tematu, cóż za uczucie. W każdym razie...
Pewnie każdy zainteresowany ma już dostęp, ale jeśli ktoś chciałby to mam aktualnie 2 gifty z dotą 2 do oddania na steamie. Kontakt na privie albo przez warsztatową grupę na steamie. ; )

EDIT: Został mi jeszcze 1 gift.

13
Konkursy / Odp: VII Olimpiada Informatyczna Gimnazjalistów
« dnia: Wrzesień 14, 2012, 16:15:16 »
Dlatego to śmieszne, ale wcale nie trzeba przy tych zadaniach niewiadomo jak główkować i algorytmy wymyślać. Wystarczy zaimplementować dowód tezy podanej w książce.
O ja... Żebym wcześniej o tym wiedział to może pojechałbym na międzynarodową. : < Ale teraz przynajmniej będę wiedział jak rozwalić potyczki algorytmiczne.

Jak według was powinna wyglądać Olimpiada Informatyczna? Robienie baz danych na czas? Test z historii informatyki? IMHO obecna forma jest dobra. Dostajesz jakąś dziwną historię, znajdujesz prawdziwy problem, wymyślasz rozwiązanie, udowadniasz, implementujesz i je testujesz.

14
Dystrybucja i promocja / Odp: Zarabianie na grze (Desura, BFG)
« dnia: Wrzesień 09, 2012, 01:19:02 »
Masz może gdzieś na wierzchu jakieś źródło? Bo wujek Google nie chce ze mną współpracować przy tej sprawie.

15
Dystrybucja i promocja / Odp: Indie PR on a shoestring
« dnia: Sierpień 15, 2012, 13:04:49 »
Może tutaj znajdziesz coś ciekawego, swoją drogą fajna strona: http://www.pixelprospector.com/the-big-list-of-indie-game-marketing/
A Promoter wygląda nieźle.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8