Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kamma

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12
1
Sprzedam / Sprzedam książki | OpenGL, ObjectiveC, iOS, Gimp
« dnia: Czerwiec 08, 2017, 20:04:12 »
Oferowane książki: [ Zobacz aukcje ]
  • OpenGL KSIĘGA EKSPERTA
  • Objective-C Vademecum Profesjonalisty
  • Programowanie aplikacji na iPhone 4
  • Gimp Biblia

2
Dostępny sprzęt [ Zobacz aukcje ]

Router ASUS WL-500W
Płyta główna MSI P67A-C45 Intel 1155 + WINDOWS 7


3
Dostępne tytuły [ Zobacz aukcje ]

C++ Biblioteka IOStreams i lokalizacja programów, A. Langer & K. Kreft
Nauka programowania systemów baz danych - Delphi, A. Struzińska-Walczak, K. Walczak

JavaScript i DHTML: Receptury, D. Goodman
po prostu DHTML, Dynamic HTML
PHP i MySQL, Tworzenie stron www, Vademecum profesjonalisty, L. Welling & L. Thomson
PHP i MySQL, 8 komponentów dla kreatywnych webmasterów, J. Bacon

CSV bez tajemnic, J. Vesperman

Istota inteligencji, J. Hawkins, S. Blakeslee

4
Po szczegóły oferty zapraszam na AUKCJĘ


5
Compo i bitwy / Odp: Random compo
« dnia: Kwiecień 24, 2012, 01:04:52 »
Generalnie funkcjonalność związana z organizowaniem Compo ( losowanie tematu, rejestracja uczestników, odmierzanie czasu, wrzucanie paczek z grami, głosowanie ) winna być zintegrowana z portalem. Wchodzimy na zakładkę Compo, klikamy "utwórz", konfigurujemy i po zatwierdzeniu informacja o Compo ląduje na stronie głównej. Wszyscy zainteresowani mogą dołączyć (pojawiają się na liście uczestników), wypowiedzieć się w automatycznie założonym wątku dyskusyjnym itp. itd.

6
Showcase / Odp: 3D Gamecask Engine
« dnia: Kwiecień 02, 2012, 11:29:27 »
@up: Dla mnie rewelacja. Gratuluję świetnej roboty i talentu!

7
Gry / Odp: Cube Your Mind: Hacienda HD (iPad)
« dnia: Marzec 12, 2012, 22:31:58 »
Wygląda soczyście. Chciałbym zobaczyć grę w akcji.

8
Narzędzia / Odp: Edytor do bazy wiedzy
« dnia: Marzec 11, 2012, 00:01:15 »
Czy znacie program do notowania z opcją kolorowania składni języków programowania?

9
Grafika 3D / Odp: Darmowe modele enviro
« dnia: Marzec 10, 2012, 23:20:16 »
Świetnie oteksturowane. Szacun!

10
Oferty pracy / Odp: skillshot.pl -- gamedevowe oferty pracy
« dnia: Grudzień 22, 2011, 17:07:05 »
Niezle....

Do tego ladny minimalistyczny design.
Kto to tworzyl ? Ktos stad ?
Cytuj
Proudly powered by jobberBase

11
@Kos: Przestań trollować. Nie masz racji i nic nowego nie wnosisz do tego wątku.

12
Aktualna cena wynosi 1499 zł ( łącznie w wysyłką kurierem ). Możliwość odbioru osobistego.
Aukcja Allegro: Laptop 15,4'' ASUS Core2Duo Aristo Notebook Win PC

13
Projekty zaawansowane / Odp: TiEn - silnik gier kafelkowych top-down
« dnia: Grudzień 17, 2011, 17:55:38 »
Dzięki zmianie kolorystyki i wyeliminowaniu licznika jest zdecydowanie czytelniej - dobra robota.

Uważam jednak, że opcja zamykania / otwierania menu jest zupełnie zbędna. Doradzam Ci, abyś uczynił menu cały czas widocznym - nie trzeba będzie go szukać, a dostęp do odnośników stanie się szybszy. Po co miałbym zamykać menu na stronie, po której się poruszam?

Drugą ważną sprawę stanowi ergonomia menu. Kategorie takiej jak: site, smaller projects itd. nie są linkami, a pojawia się kursor rączki. Natomiast nad zielonymi napisami, których kliknięcie powoduje załadowanie podstrony, kursor przybiera kształt znaku edycji pola tekstowego ( powinien być kursor rączki - ogólnie przyjęty standard ).

Wydaje mi się również, że ten podział menu nie jest czytelny. Po co tyle kategorii i podwójnego klikania ( najpierw w nazwę kategorii, a później w "link" )? Sugeruję podział menu przykładowo na sekcje: Home, Projects i Contact - krótko, na temat i każdy wie o co chodzi. Kto bowiem zdaje sobie sprawę, że TiEN albo Your World to Twoje projekty? Wylistuj wszystkie pod kategorią Projects ( tak żeby wszystkie były cały czas widoczne ).

Tyle ode mnie :)

14
Projekty zaawansowane / Odp: [done] Invaders Must Die !
« dnia: Grudzień 17, 2011, 16:18:03 »
[...] a podmiana shadera nic nie zmienia.
U mnie to samo.

15
Projekty zaawansowane / Odp: [done] Invaders Must Die !
« dnia: Grudzień 17, 2011, 00:48:03 »
Dobra robota :D



Konfiguracja: Win7 64bit, Radeon z serii HD 6800

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12