Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BrutalComputer

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 23
1
Konfigurator / Odp: Tani laptop do programowania.
« dnia: Grudzień 28, 2010, 14:37:31 »
No nie od dziś wiadomo, że ram jest szybszy od dysku, szczególnie przez brak konieczności ustawiania igły.
System automatycznie cache'uje dane z dysku przy pierwszym odczycie...

2
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h, weekend
« dnia: Listopad 05, 2010, 00:35:40 »
Będę. Uwielbiam 3h.

3
Compo i bitwy / Odp: Compo - Intro 4k
« dnia: Wrzesień 06, 2010, 15:30:31 »
No i jak widać na dobrych chęciach się skończyło - moje 4k na Riverwashu wystartowało w kategorii 4k samo. ;)
Czyli wygrało ;-)

4
Design / Odp: Gra MMO FPS w stylu Combat Arms, Warrock itp?
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 17:57:31 »
Nie, nie jesteśmy.
Żadnych MMO tym bardziej od osoby z 8 postami.
Chcesz ludzi do MMO - zacznij takowe pisać i rekrutuj ludzi dopiero za rok.

5
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h - PI¡TEK 20:00
« dnia: Wrzesień 04, 2010, 19:20:18 »
żeby przejść wystarczy przytrzymać spacje i się nie ruszać  :)
To ja się dwoję i troję żeby zbalansować grę by nie była zbyt łatwa i zapominam o powtarzaniu klawiszy przez Windowsa :-)

Jakby co to aby przejść bez trzymania spacji trzeba kilka razy się ruszyć ( to tak dla informacji, może ktoś spróbuje ) :D

6
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h - PI¡TEK 20:00
« dnia: Wrzesień 04, 2010, 00:58:54 »
Jakby ktoś się pytał, to w mojej pracy smoka wawelskiego da się pokonać. Po prostu jest on silny. ;) (mi się udało za ok. 10 razem )

7
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h - PI¡TEK 20:00
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 20:51:21 »
"Już"?
Chyba dopiero ;-) ( 19:45 )

8
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h - PI¡TEK 20:00
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 18:37:06 »
Spamuję, żeby informacja była u góry ;-)

9
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h - PI¡TEK 20:00
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 09:33:08 »
Cytat: Java/Avaj/Berserker
Compo 3h - PI¡TEK 20:00
Będę.

10
Szkółka / Odp: [CSS] Chodzące bloki div
« dnia: Sierpień 29, 2010, 19:09:42 »
Nie ma pytania, nie oczekuj odpowiedzi ;-)
Poza tym CSS ciężko nazwać językiem programowania... ( zapewne zaczynam 10-stronicowy flamewar ) :D

Jakby co to ustal sobie jakąś minimalną rozdzielczość - 1024x768 jest dobrym wyborem.

11
Compo i bitwy / Odp: Compo 0x03H
« dnia: Sierpień 29, 2010, 11:42:35 »
Idea fajna ( jak każde compo 3h ), ale organizacja fatalna  8).
Nie wszyscy są tak nałogowi, że zaglądają na forum co 1h ;).

EDIT: 1450 celując cały czas w premiera ( ponieważ najszybciej się respawnuje ).
Poza tym zapomniałeś dodać obecnego prezydenta :D.

12
Linux / Odp: Message loop pod konsolą?
« dnia: Sierpień 20, 2010, 14:49:06 »
sleep/usleep to metoda na około, poda się małe wartości to obciążenie procka wzrośnie, ale jak poda się zbyt duże to program będzie wolniej reagował
To zrób sobie w pętli
while(1) sleep_milisekundy( 1 );
I zobacz jak wolno ci będzie reagował i jak zabójczo dużo procesora zje.
Mamy obecnie komputery > 3GHz. I to wcale nie jest metoda na około, tylko metoda działająca szybko i dobrze.

Problem by był gdybyś musiał na żądanie odpowiedzieć w określonej liczbie cykli procesora. ( w mikrokontrolerze )

EDIT: Możesz też zobaczyć sockety i pipe

13
Szkółka / Odp: Błąd podczas uruchamiania przykładowej aplikacji w Ogre
« dnia: Sierpień 18, 2010, 17:38:30 »
No dobra, więc postanowiłem uruchomić przykładową aplikacje. Wybrałem sobie jakąś z nazwą Grass czy coś takiego. Skopiowałem i wkleiłem do mojego projektu Grass.cpp i Grass.h.
Nie wykonałeś mojego polecenia.
zacznij od uruchomienia przykładów bezpośrednio z SDK
Podpowiedź: plik z rozszerzeniem .sln
Powinieneś zacząć od programów konsolowych, potem 2D, potem 3D.

14
Sieć i multiplayer / Odp: Połączenie do gry
« dnia: Sierpień 17, 2010, 21:30:40 »
Proxy, TOR i inne bajery odpadają.
Bez proxy ( TOR to też jest proxy ) się nie da. Gdybym chciał się łączyć z innego IP zrobiłbym tunel SSH.
Czyli nie ma możliwości zmiany IP, tylko dla pakietów wysyłanych do tej gry?
Gdyby takie coś było możliwe to byłaby to poważna dziura w bezpieczeństwie. ( czytaj - internet by dawno używał protokołu odpornego na takie działania )

15
Allegro / Odp: Edytor i siatka
« dnia: Sierpień 17, 2010, 14:33:08 »
Wielokrotne narysowanie obrazka pętlą for. ( dla prostego programu 2D )

Powinieneś rysować tylko to co jest na ekranie, bo blitowanie jest kosztowne. Jeżeli chodzi o poziomy, to obecne komputery mają gigabajty pamięci, a jeden poziom nie wyobrażam sobie żeby mógł zajmować więcej niż kilka-kilkanaście kilobajtów. Tak więc ładuj cały level do pamięci i się nie przejmuj.

EDIT: No dobrze, kompletnie mi się pochrzaniło :D Myślałem, że mapa z tilesów rozłożona na siatce ;D Na dosłowną siatkę nie wpadłem.
Na zwykłą siatkę uważam line za najlepsze rozwiązanie.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 23