Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goofyx

Strony: [1]
1
Projekty rozpoczęte / NidHogg
« dnia: Lipiec 01, 2009, 10:27:21 »
Co to jest NidHogg?
Będzie to sieciowy system rozgrywki gry ekonomicznej. Realia świata w grze będą oparte na zasadach i zależnościach, z którymi mamy do czynienia w codziennym życiu.
Prawie każdy obiekt w grze, będzie musiał być wyprodukowany przez innego gracza. Nie będzie sprzedawców NPC. Jeśli ktoś chce produkować np.: siekierki ( ;) ) to będzie potrzebował np.: trochę drzewa i żelaza, które muszą być produkowane przez innych graczy. Skala sprzedaży produktów przeznaczonych dla wirtualnych miast ( które będą się rozwijać wraz z rozwojem gospodarki ) będzie obliczana na podstawie rzeczywistych statystyk itp

Więcej informacji o projekcie i aktualnych pracach można obserwować na moim blogu blog.goofyx.pl w Kategorii: NidHogg.

Zapraszam chętnych do współpracy przy projekcie.

Pozdrawiam.

2
Poszukuję / Odp: The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 15:08:08 »
I tu się koło zamyka błędne koło.
Bo ktoś musi zrobi to demo;)

3
Poszukuję / Odp: The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 14:15:25 »
Niestety, potrzeba jest zebrania jest kilku osób, aby zrobić wersje demo.

4
Projekty rozpoczęte / Odp: The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 14:05:07 »
Wiem i rozumiem. Dlatego będziemy się starać na bieżąco udostępniać wyniki naszej pracy.

5
Projekty rozpoczęte / Odp: The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 12:32:57 »
Dlaczego użyłem określenia "około" 4 ponieważ 3 już wyraziło swoją chęć udziału w projekcie <- dodatkowo jedna osoba jest chętna, ale musi się zdecydować.

A co do samego projektu? Hmmmm... Nie dziw się, że nie wstępnego ustalenia nie wywołują entuzjazmu wśród forumowiczów. Ten opis jest około tysięcznym opisem tego typu. Takie zapowiedzi naprawdę dawno przestały kogokolwiek jarać. Będzie działająca wersja alpha to na pewno wywiąże się dyskusja. A tak... każdemu szkoda czasu. Wiem, to jest brutalne. Ale taki jest ten świat. Słowa się juz zupełnie nie liczą, bo zbyt często nimi szastano bez opamiętania.
Bardzo dobrze wiem o czym mówisz. Sam uczestniczyłem w wielu takich akcjach, które niestety szybko się kończyły niczym.
Brutalne też jest to, że aby wykonać jakąkolwiek wersje potrzebne są zasoby ludzkie <- chyba się  tym zgodzisz.
Dzięki za wypowiedź.

6
Poszukuję / The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 12:18:35 »
Witam,

Poszukujemy programistów/grafików/muzyków do projektu http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,5177.0.html.
Aktualnie jest nas czterech (2 programistów, 1 programista-grafik,1grafik).
Chętnych do współpracy proszę o zostawienie informacji na tym forum lub na maila: goofyx@tlen.pl

Pozdrawiam,
goofyx

7
Projekty rozpoczęte / Odp: The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 12:06:07 »
hmm, gdyby to był TYLKO pomysł ten temat wylądowałby w innym dziale.
To już jest projekt. Rozpoczęliśmy prace nad serwerem.
Chcemy tylko zebrać wytyczne od ewentualnych graczy co chcieliby mieć w takiej grze.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 11:47:54 »
A może jakaś szersza wypowiedź?
Czy pomysł się podoba, co byś dodał od siebie itp

9
Projekty rozpoczęte / The Game
« dnia: Grudzień 17, 2007, 11:19:19 »
Witam wszystkich,

Nazwa kodowa projektu : The Game
Nazwa docelowa/właściwa : brak
Jest to projekt gry on-linowej na różne platformy (Windows,Linux,Komórki) oraz posiadający kilka typów klientów (webowy okrojony,graficzny pełny[2D/3D] oraz prosty na komórki).
Aktualnie projekt jest w fazie ustalania funkcjonalności tzn.: określania co dokładnie ma być w grze oraz fabuła gry.
Planowane rozpoczęcie prac nad implementacją gry to koniec stycznia - początek lutego 2008 roku.

Kilka informacji o grze.
 Czym ta gra miałaby się różnić od innych produkcji tego typu np.: Plemion, Ogame itp :

- w wymienionych grach mamy już od początku określoną liczbę budynków, technologii i jednostek - w The Game liczba obiektów w grze będzie się zmieniać dynamicznie np.: na starcie gracz ma do dyspozycji 5 budynków, do których opiekun może podczas rozgrywki dodawać nowe. Podobnie będzie z jednostkami, technologiami itp

- gracz będzie na początku rozgrywki wybierał swojego bohatera tzn.: jego rasę, specjalizację - będzie kreowany jego życiorys, który będzie wpływał na dalszą rozgrywkę(zw względu na zróżnicowane współczynniki bohatera). Każdy gracz będzie mógł mieć tylko jednego bohatera z danej rasy. Bohater będzie mógł być rozwijany przez gracza w trakcie rozgrywki.

- jedno imperium będzie mogło być rozwijane przez kilku graczy (bohaterów) . Już od samego początku każdy gracz stanie przed wyborem czy założyć własne imperium czy dołączyć się do już istniejącego na określone stanowisko. Każde stanowisko będzie miało swoje obiekty dodatkowe. Tzn.: że np.: minister gospodarki będzie miał dodatkowe budynki produkcyjne, do których nie będzie miał dostępu nawet założyciel imperium.

- będzie możliwość sterowania grą za pomocą poleceń skryptowych np.: na noc lub weekend określamy co chcemy aby zostało wybudowane. Będziemy w stanie określić zachowania się jednostek itp po wykryciu np.: ataku na nas. Ilość możliwych skryptów będize ograniczona do jakiejś tam liczby rozkazów

-wszelkie sojusze i pakty będą wiążące tzn.: że mając z kimś pakt/sojusz nie będziemy mogli go zaatakować. Chcąc zerwać porozumienie konieczne będzie poinformowanie o tym zainteresowanych graczy. Po zerwaniu paktu/sojuszu następuje okres przejściowy, w którym gracze z byłego sojuszu nie będą mogli się atakować

To tak słowem wstępu, bo tego jest naprawdę za dużo żeby tak na raz wszystko napisać.
Co o tym myślicie?
Czy przyłączylibyście się do takiego projektu? - aktualnie jest nas ok.4 osób

Pozdrawiam,
goofyx

ps.: http://forum.vitresoft.com/index.php?c=8 <- adres naszego wstępnego forum. Po rozpoczęciu prac implementacyjnych, zostanie założone odrębne (jeśli będzie potrzebne)

Strony: [1]