Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Anonim

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 67
1
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Lipiec 21, 2012, 17:17:01 »
Liczba zgłoszeń z reguły nie odpowiada przysłanym pracom, niestety :). Też postaram się w tym roku coś zrobić, aczkolwiek powtarzam to sobie regularnie od kilku lat i zwykle nic z tego nie wychodzi, ciekawe jak będzie teraz.
Pzdr
-a

2
Compo i bitwy / Odp: Random compo
« dnia: Kwiecień 24, 2012, 00:27:23 »
Właściwie nie widzę różnicy pomiędzy tym skryptem, a randomowymi ogłoszeniami bez ładu i składu o compotach :)

3
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 23:12:31 »
Hm, cały czas mi się zdaje, że już dawno została ona sformułowana, ale cóż - polemizować chyba nie będę.
W każdym razie i tak w compotach 2h najważniejszy jest gameplay :P
Pzdr

4
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 22:10:01 »
Ma swój klimat i jak to ktoś kiedyś ładnie wytłumaczył - jest po prostu większe wyzwanie, musisz tak zaplanować pracę, żeby wyrobić się ze wszystkim - nawet ze stworzeniem prostych assetów (aczkolwiek i tak zwykle najlepiej spisuje się wtedy generowanie proceduralne).
@Cremmy: Myślałem o większości z uczestników nie licząc mojej pracy, nie będę milicjantem ale jednak tacy byli (:
@Kos: Data odebrania z mojej strony - tylko tym mogę się kierować - i tak zawsze czekam chwilę na spóźnialskich.
Pzdr
-A

5
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 01:53:24 »
http://screenup.pl/?l=2GUUW5S
Bardzo mi przykro, mam nadzieję, że następnym razem unikniemy takich nieprzyjemności :/
A nagrody... Cóż, fajnie by było - gdyby tylko mieć jakiegoś sponsora ;)
Pzdr
-a

6
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 23:36:14 »
A, jeszcze jedno.
Tak naprawdę większość z Was złamała zasady compota kilkugodzinnego - brak assetów z neta, ale odpuściłem tym razem :)
Pzdr
-a

7
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 22:52:51 »
Wyniki! (bez komentarzy Waszych, bo wszyscy prawie napisaliście te same w wątku)
I miejsce: Cybek: 11 pkt.
II miejsce ex aequo: Adam27, Anonim: 7 pkt.
III miejsce: Invi: 6 pkt.
IV miejsce: cremmy: 5 pkt.
V miejsce: mechaniczny_schód: 0 pkt.
Compo uważam za udane, czekam na następne! Komentarze:
Cybek:  No cóż... Bardzo radosna, dokończona gra, choć trochę za prosta. ;)
Adam27: Podobnie jak powyżej, dopracowana dobrze, wielki plus za kolizje po okręgu.
Invi: Świetny model jazdy! :D
cremmy: Niestety, nie udało mi się uruchomić.
mechaniczny_schód: Zdecydowanie za łatwa! Szkoda, że niedokończona. :)
Dziękuję wszystkim za udział jak i za głosy na moją pracę.
Pozdrawiam i do zobaczenia na kolejnym Compo!
-Anonim
PS:
Wszystkie maile od JMGM doszły do mnie w okolicach 9, więc niestety praca nie została przyjęta.
PS2 Edit:
Zapomniałem włączyć obsługę myszki i stąd bomba nie działała... Oto poprawiona wersja:
http://speedy.sh/eTc5T/Anonim.rar

8
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 01:16:41 »
http://speedy.sh/2aSZT/Compo-2h.rar
Oto paczka :)
Do jutra, do 22, czekam na głosy, w formacie 3-2-1, na mój e-mail.
Pzdr
-a

PS:
W mojej grze należy za pomocą klawiszy qwerty 'łapać' spadające literki, a w bombę klikać myszką - co jest niemożliwe :)

9
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 10, 2012, 00:28:09 »
Hah, teraz zauważyłem - faktycznie, niektóre były słabe, ale ten wydaje się mimo wszystko - odpowiedni :)
W takim razie, usuwam "X" z listy i lecę pisać dalej!
Pzdr

10
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 09, 2012, 22:59:21 »
Temat wylosowany: 164. X - Gra, która tak zapieprza, że gracz nie może nadążyć.
http://screenup.pl/?l=PSR9PX3
Dość ciekawy, nie powiem.
Na prace czekam do północy, na mojego maila: antek.nehring@interia.pl

11
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 09, 2012, 18:35:07 »
Ależ oczywiście, tak jak zwykle ;)

12
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 09, 2012, 13:29:37 »
Dokładnie! Temat tylko jeden, 2h na pomysł i realizację (wybrany przez random.org oczywiście).
Dzisiaj o 21.55 podam wylosowany temat.
Pzdr
-a

13
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 08, 2012, 21:41:37 »
Żyję! :)
22.00 - 0.00 pasuje mi doskonale, a jak innym? Czekam na odzew, możecie zacząć myśleć nad propozycjami tematów, potem wybierzemy jeden.
Pzdr,
-a

14
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 01, 2012, 21:58:01 »
Mi też tak naprawdę nie pasowało do końca :)
Śmigusowo-Dyngusowe lepsze, tak więc - poniedziałek?

15
Compo i bitwy / Odp: Compo Okołowielkanocne
« dnia: Kwiecień 01, 2012, 14:11:41 »
Trochę :) Możemy zrobić dzisiaj, w okolicach 21.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 67