Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szakal

Strony: [1] 2 3 4
1
Oferuję / Odp: Muzyka/Sound Design/Orkiestracja
« dnia: Sierpień 29, 2015, 17:51:38 »
Nagranie wideo z sesji - jeśli ktoś byłby zainteresowany :) :
https://www.youtube.com/watch?v=D-DhSKx1cAk

2
Oferuję / Odp: Muzyka/Sound Design/Orkiestracja
« dnia: Lipiec 07, 2015, 19:28:50 »
Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi! Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony odzewem forumowiczów i ilościom e-maili jakie dostałem :) Dzięki za wszystko!

Minęło sporo czasu i chciałem dać znać, że żyję i mam się dobrze. Pierwsze projekty forumowe za mną i chętnie zabrałbym się za kolejne ;) Oprócz tego właśnie skończyłem kilka większych zleceń, o których niestety nie mogę jeszcze wiele powiedzieć. Miałem również okazję nagrać moją muzykę dla jednego z nich z West European Symphony Orchestra z Lizbony. Fragment sesji nagraniowej można odsłuchać na moim soundcloudzie:
https://soundcloud.com/filip-nowicki/little-ben

W ogóle możecie do mnie wpaść, gdyż pojawiło się kilka nowych utworków :) :
https://soundcloud.com/filip-nowicki

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!

3
Oferuję / Odp: Muzyka/Sound Design/Orkiestracja
« dnia: Luty 11, 2015, 00:05:29 »
Nadal aktualne :) Podesłałem kontakt na PW.
Pozdrawiam

4
Oferuję / Odp: Muzyka/Sound Design/Orkiestracja
« dnia: Styczeń 28, 2015, 22:21:59 »
Wielkie dzięki za ciepłe słowa :)

5
Oferuję / Muzyka/Sound Design/Orkiestracja
« dnia: Styczeń 28, 2015, 17:59:07 »
Witam Warsztatowiczów ;),
Chętnie nawiążę współpracę jako kompozytor. Posiadam doświadczenie zarówno w pisaniu muzyki filmowej, telewizyjnej jak i ścieżek dźwiękowych do gier komputerowych. Oprócz projektów wspomnianych na mojej stronie, piszę także utwory do bibliotek muzycznych.
Od mojej ostatniej wizyty na forum sporo się zmieniło: przede wszystkim dużo pisałem oraz studiowałem orkiestrację i kompozycję. Uczestniczyłem też w master classes dotyczących pisania muzyki do gier komputerowych i prowadzonych przez Garry'ego Schymana (Bioshock, Dante's Inferno) oraz kilku innych uznanych kompozytorów.

Poniżej próbki moich utworów oraz kontakt:

https://soundcloud.com/filip-nowicki

Fantasy/Piosenka(motyw przewodni serii)

https://soundcloud.com/filip-nowicki/you-wont-stand-alone

Ambient/Drama (Thomas Newman inspired)

https://soundcloud.com/filip-nowicki/sunrise

Akcja/Pościg

https://soundcloud.com/filip-nowicki/the-chase

Fantasy

https://soundcloud.com/filip-nowicki/short-flight-over-the-dark-woods

Horror/Thriller

https://soundcloud.com/filip-nowicki/she-hears-voices

Skontaktować ze mną można się poprzez email: contact@philipnowicki.com , lub wypełnienie formularza na stronie: http://philipnowicki.com/?page_id=19 . Jeżeli ktoś jest zainteresowany licencjonowaniem moich, gotowych już utworów polecam kontakt z http://www.musicdealers.com/.

Z chęcią wysłucham waszych opinii, uwag lub propozycji współpracy.
Pozdrawiam,
Filip

6
Audio / Odp: Muzyka do Gier
« dnia: Luty 07, 2013, 13:41:24 »
Sorry za double posta, ale zgodnie z życzeniem doszedł nowy ("szybszy") utwór ;)
http://www.indabamusic.com/asset/show/1999946

7
Audio / Odp: Muzyka do Gier
« dnia: Luty 04, 2013, 16:01:40 »
Właśnie chcę dodać trochę action score-u w najbliższych dniach. A co do kosztów: no cóż- po coś się jeździ na zmywak ^^

8
Audio / Odp: Muzyka do Gier
« dnia: Luty 03, 2013, 00:36:42 »
Cytuj
Z ciekawości: jakich sampli/wtyczek orkiestrowych używasz? :)
Jest tego bardzo dużo- taki mój podstawowy pakiet to: EWQL Symphonic Orchestra (Gold), LA Scoring Strings, Stormdrum, no i oczywiście Kontakt. Ostatnio sukcesywnie staram się tworzyć własną bibliotekę dźwięków (nagrywam ze znajomymi, siedzę nad syntezatorem itd).

9
Audio / Odp: Muzyka do Gier
« dnia: Luty 02, 2013, 22:52:36 »
Wielkie dzięki za pozytywne opinie. Jeżeli jesteście zainteresowani współpracą to chętnie się jej podejmę ;)

10
Audio / Muzyka do Gier
« dnia: Luty 02, 2013, 14:25:09 »
Witam,
 Od kilku lat zajmuje się produkcją/komponowaniem muzyki oraz orkiestracją. Bardzo chętnię skomponuję muzykę do gry. Poniżej zamieszczam link do profilu na indabamusic- gdzie można odsłuchać kilku próbek:
http://www.indabamusic.com/people/028298206

11
Audio / Odp: Nowa strona, dużo nowej muzyki.
« dnia: Styczeń 31, 2010, 11:08:53 »
Mimo wszystko komputer ułatwia, bo zapieprzanie z kartką, ołówkiem i pianinem to jeszcze większy hardcore ^^.

12
Audio / Odp: Nowa strona, dużo nowej muzyki.
« dnia: Styczeń 30, 2010, 23:19:36 »
Dobra zabili trolla więc jest okazja, żeby wypowiedzieć się na temat samej muzyki. Nie ma się co specjalnie rozpisywać: bardzo dobre brzmienie, orkiestra jest z EWQL ? Naprawdę podoba mi się ile z niej wycisnąłeś. Two Gods Of One World mnie mocno chwyciło ;)

13
 Ehh pograłbym sobie. Niestety przy ładowaniu zasobów wiesza mi się komp: Intel Celeron 2.4GHz GF 6600 GT; 1 GB ramu; XP 32

14
Szkółka / Odp: Irrlicht (debugger szaleje :) )
« dnia: Sierpień 27, 2009, 22:38:32 »
 Wielkie dzięki ;) Na taką odpowiedź liczyłem. Mam nadzieję, że uda mi się to rozgryźć :P

15
Szkółka / Irrlicht (debugger szaleje :) )
« dnia: Sierpień 27, 2009, 21:56:38 »
 Chciałem zrobić coś takiego: wczytuję model, następnie tworzę w listboxie nowy item.  Fragment kodu odpowiadającego za tą akcję wygląda następująco:
                       
case EGET_FILE_SELECTED:
{
 IGUIFileOpenDialog* dialog =
           (IGUIFileOpenDialog*)event.GUIEvent.Caller;

Entity::Get().loadModel(core::stringc(dialog->getFileName()).c_str());

Entity::Get().GetModel()->setName(core::stringc(dialog->getFileName()).c_str());

Gui::Get().getListbox()->addItem(dialog->getFileName());
}
Niby prosta sprawa, ALE na ostatniej linijce podanego powyżej fragmentu debugger się wysypuje. Próbując rozwiązać ten problem przeglądałem jeszcze raz tutki do irrlichta i natrafiłem na następujący kod w klasie MyEventReceiver (czyli tej, w której znajduje się powyższy fragment kodu):
MyEventReceiver(SAppContext & context) : Context(context) { }Gdzie SAppContext jest strukturą przechowującą wskaźnik na IGUIListbox. Nie wymagam od Was rozwiązania za mnie problemu, chciałbym zrozumieć powyższą linijkę bo podejrzewam, że tam tkwi przyczyna, przez którą debugger wysypuje się przy dodawaniu elementu listboxa. Dla mnie ta linijka  to konstruktoro-podobne-coś ;) Także proszę o wyjaśnienie co właściwie wykonuje ta lnijka i jak jest to powiązane z moim listboxem :P
Z góry,
dzięki

Strony: [1] 2 3 4