Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Avaj

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 257
1
Szkółka / Odp: SDL 1.2 - wlączenie full screena przy uruchomionej aplikacji
« dnia: Październik 20, 2018, 09:43:07 »
https://wiki.libsdl.org/SDL_SetWindowFullscreen

Dokumentacja twierdzi, że jest w SDL 2.0

2
Projektowanie kodu / Odp: Klasa reprezentująca przedmioty w prostej grze 2D...
« dnia: Październik 08, 2018, 09:33:21 »
Może tak, może nie, ciężko powiedzieć na podstawie takiego wycinka kodu. Jedyne co widzę, to te:

 void OnUse( void );
 void OnEquip( void );
 void OnRemove( void );

chyba chcesz żeby było:

 virtual void OnUse( void ) = 0;
 virtual void OnEquip( void ) = 0;
 virtual void OnRemove( void ) = 0;

żeby to były metody abstrakcyjne, które będą przeciążone w klasie dziedziczącej

3
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 05, 2018, 20:33:47 »
I na sam koniec jedyny silnik o jakże pięknej nazwie "Quill3D" autorstwa Avaj:
Niestety silnik nie uruchamia mi się na nvidii, jest błąd poczas kompilacji shadera.

Także brak jakiejkolwiek oceny :(

Pozdrawiam cieplutko :)
Jaka Nvidia?

jak chcesz to możesz w bloom.frag zmienić:

layout(binding = 2) uniform sampler2D bright2;
layout(binding = 2) uniform sampler2D bright3;
layout(binding = 2) uniform sampler2D bright4;

na:

layout(binding = 2) uniform sampler2D bright2;
layout(binding = 3) uniform sampler2D bright3;
layout(binding = 4) uniform sampler2D bright4;

i wtedy powinno działać, ale w sumie dziwne że na innych kartach przechodzi :)

4
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 17:04:31 »
Największym zabójcą wydajności jest ta studzienka, bo przez nią wszystko jest rysowane dodatkowe dwa razy ;D

5
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 13:35:42 »
Avaj - twój silnik mi nie odpala, włącza się tylko na moment okienko dosowe i tyle
Jaką masz kartę graficzną? Jak odpalisz z konsoli to widać jakieś errory? Testowałem na Radeonie i NVidii, na integrze Intelowej może nie działać :)

6
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 03, 2018, 23:16:24 »
też moje opinie, jak głosować nie mogę:

TAXI - pierwsze wrażenie, UnityCrashHandler64.exe w głównym katalogu, to źle zapowiada :) klawisze nieintuicyjne, strzałki działają gaz i hamulec ale skręcanie już nie. Kamera myli trochę i za bardzo bezwładna jest przy obracaniu. Lepiej chyba byłoby widok z tyłu samochodu :) Jest tu jakiś gameplay? Nie wiedziałem jak przewozić pasażerów :(

Supershot - ciekawy pomysł, myślę, że da się z niego coś wycisnąć, ale to jeszcze nie to. Przy zatrzymaniu całkowitym jest jeszcze taka trochę bezwładność na ułamki sekund podczas których czas jeszcze się przesuwa. Po kilku sekundach zabawy mechaniką, przerzuciłem się na po prostu bycie cały czas w ruchu i granie jak w normalnego shootera. Sterowanie trochę dziwne, chyba wolałbym samą mychę albo samą klawiaturę niż. Styl graficzny mi się podoba, aczkolwiek eksplozje trochę zbyt komiksowe w porównaniu z realistycznym stylem pocisków i statków

Androidowe pomijam bo nie mam na czym testować.

Viconia - fajne! Kamera mogłaby być trochę bliżej, oprócz tego mam problemy wydajnościowe, na obydwu konfiguracjach. Nie jest źle, ale nie jest też płynnie, jakby ~25 FPS. Mam Radeona R9 380, więc jakiś potwór to nie jest, ale Wiedźmina 3 na high ogarnia :)

Fallenswen - eee? jak to odpalić? jest jakiś izoGame, ale to chyba binarki Linuxowe są, tak ma być? ^^

Requiem Lacrimosa - nie mój typ gry, ale minigierka fajna. Jest coś poza wymijaniem nutek? IMHO fajnie by było jakby nutki były bardziej zgodne z melodią która leci w tle :)

TAnima - + za javę :) niestety nie odpala się, rzuca błędem:

C:\Users\jacek\Downloads>java -jar TAnima.jar
00:00  INFO: Connecting: localhost/127.0.0.1:54556/54776
Exception in thread "main" java.io.IOException: Unable to connect to: localhost/127.0.0.1:54556

to nie jest wersja debugowa pod lokalny serwer? :)

7
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 03, 2018, 22:56:16 »
Avaj, Quill3D: Z braku innych zgłoszeń ciężko z czymś porównać ten silnik. Jestem pod wrażeniem cieni - mi się nie chciało ich robić w swoim starym silniku d;
Przez chwilę zastanawiałem się czemu pająk nie rzuca cienia. Wszystko wyjaśniło się gdy przeszedł przez palmę - to był pająk-DUCH!
To chyba tyle.

Jak się przyjrzysz pod pająkiem jak on idzie, to zobaczysz, że jest tam coś "cieniopodobnego" co się rusza, ale trzeba dobrze się przyjrzeć. Ogólnie jest to jedna shadowmapa, o dość dużej rozdzielczości, ale też mocno oddalona żeby łapać całą scenę. A pająk ma takie cienkie nóżki, że albo w ogóle się na shadowmapę nie łapie, albo zahaczy o raptem kilka pikseli. A oprócz tego mam PCFa, który takie "pojedyncze piksele shadowmapy" rozmywa na tyle, że nie widać ich w końcu.

8
Szkółka / Odp: [C++] xml dla ustawien gry i savów, jaka biblioteczka?
« dnia: Październik 03, 2018, 10:32:10 »
A jakie masz wymagania? :) ogólnie w kategorii JSONa niewiele można zadziałać między bibliotekami, więc weź pierwszą z brzegu i przetestuj.

9
Silniki / Odp: Lekki silnik c# do platformówki 2d na Androida
« dnia: Październik 02, 2018, 22:42:46 »
Słyszałem dobre rzeczy o Duality. Jeśli dobrze rozumiem, Godot też ma już wsparcie dla C# i podobno nieźle daje radę z 2D.

Aczkolwiek, piszesz, że na Androida. C# nie bardzo się lubi z Androidem, Unity to omija bo podrzuca całe środowisko uruchomieniowe ze sobą. Alternatywnie, możesz pisać w Javie, korzystając z silnika libGDX, który jest dość popularny. Oczywiście w grę wchodzi też Kotlin, czyli taka "fajniejsza" Java.

10
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 02, 2018, 22:36:12 »
Avaj, masz najciekawszą sytuacje. Wedle reguł jesteś już zdyskwalifikowany xD
właśnie to podniosłem na slacku ;)

11
Szkółka / Odp: [C++] xml dla ustawien gry i savów, jaka biblioteczka?
« dnia: Październik 02, 2018, 16:16:41 »
W tej chwili raczej rządzi JSON, XML wyszedł ostatnio z mody :) Kiedyś używałem TinyXML i był spoko. Jeszcze możesz spojrzeć na boost::serialization, on w sumie sam ci będzie zapisywał i odczytywał obiekty z XMLa.

12
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Wrzesień 30, 2018, 19:58:33 »
Paczka wysłana :)

kod mocno zmasakrowany, żeby cokolwiek wypuścić. Załączyłem w ramach kompletności, ale radzę zbytnio w niego nie patrzeć bo jest paskudny (wszystko prawie w jednym pliku :) ).

Filmik poglądowy:

https://www.youtube.com/watch?v=5xfHTaXHYpI

demko pozwala swobodnie latać po scenie (lewy przycisk myszki + WSAD)

https://drive.google.com/file/d/1r33x3_Hd-fr6aeEe__QCFFbkprbFVZ0h/view?usp=sharing

Teraz, WSOC praktycznie skończony, skieruję swoje wysiłki w kierunku jakiejś konkretnej gry. Kusi mnie first person dungeon crawler w stylu dawnych Eye of Beholderów.

13
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Wrzesień 18, 2018, 15:56:58 »
Co w sumie się wysyła? binarki? kod?

14
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Sierpień 08, 2018, 10:09:33 »
Do kiedy mamy czas? Planuję zacząć we wrześniu, to nie wiem czy tak można.
Terminy: od poniedziałku 02.07.18 do soboty 01.10.18.

15
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Quill3D
« dnia: Sierpień 04, 2018, 08:55:21 »
Sporządziłem wstępną roadmapę, z tym co chciałbym zaimplementować, tym co zaimplementowałem i tym co być może zaimplementuję (z ? na końcu). Zobaczymy jak wyjdzie, bo jeszcze jest sporo czasu, ale nie można przesadzić :)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 257