Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pburczyn

Strony: [1]
1
Narzędzia / Odp: baza danych dla kodera
« dnia: Sierpień 28, 2009, 00:34:46 »
Kiedys w poszukiwaniu podobnego rozwiazania znalazlem wiki ktora byla napisana w javascript i wszystko smigalo lokalnie.

To chyba nawet ta wiki: http://www.tiddlywiki.com/


2
Design / Odp: Warsztatowa Gra
« dnia: Sierpień 23, 2008, 13:15:40 »
Że się wtrącę, nie wiem czy oferują te same usługi co assembla.com, ale wydaje się że łącza maja całkiem ok'ej ;)

http://code.google.com/

http://code.google.com/hosting/

3
Design / Odp: Jak zrobic: klon shadowgrounds?
« dnia: Październik 09, 2007, 18:34:11 »
toxic:

tu masz jeszcze jedna bibliotekę do dźwięku

http://www.ambiera.com/irrklang

4
Design / Odp: Jak zrobic: klon shadowgrounds?
« dnia: Październik 04, 2007, 18:12:04 »
toxic sam się niedawno zastanawiałem nad podobnego typu gra tylko bardziej w stylu Alien Schooter 2 tu screeny http://www.sigma-team.net/alienshooter_2/pictures.htm jak dla mnie gra jest rewelacyjna pod względem graficznym, jeżeli ktoś jeszcze nie grał to niech natychmiast nadrobi zaległości.

Większość obiektów jest pre renderowana, wszystkie wybuchy w grze to po prostu miód dla oczu (wydaje mi się że efekty specjalne byly robione przy pomocy particle illusion wspomnialem o nim w dziale Narzędzia).

Osobiście jeżeli miałbym zacząć pisać taką grę w ogóle nie zastanawiałbym się nad żadną grafiką oświetleniem czy efektami specjalnym, tylko tak zaprojektował grę aby można było to dodać prawie na sam koniec, gdy już uporasz się z podstawowymi problemami sterowanie, AI, itp. Zastanowiłbym się też nad wykorzystaniem jakiegoś gotowego silnika! Po co wywarzać otwarte drzwi!!

Jak dla mnie pomysł przedni i jeżeli zaczniesz go realizować, to jeżeli tylko będę w stanie to Ci pomogę!!

5
Design / Odp: Gra o życiu zwierzaka
« dnia: Październik 04, 2007, 17:50:32 »
Reg można zacząć od symulacji kreta, dajesz czarny obraz + dzwiek kopania w ziemi i gra gotowa ;P

A tak serio to nie jestem zwolennikiem symulatorów żadnej maści, wiec nie będę się na temat pomysłu wypowiadał :)

6
Compo i bitwy / Odp: Klon Crimsonlanda (ukonczony)
« dnia: Październik 04, 2007, 10:01:09 »
Jak zaczniecie tak dalej rozwijać inteligencje robala to w końcu się tak wycfani że w ogóle nie będzie dało się go zabić :P

Mam dla was inna łamigłówkę! Jak zrobilibyście komunikację multiplayer w architekturze klient-server.

Jestem bardzo ciekaw czy uda się coś ciekawego wymyślić, wczoraj trochę zacząłem się nad tym zastanawiać i wydaje mi się że to nie jest aż takie proste.

7
DirectX / Odp: Animacja w formacie X
« dnia: Październik 03, 2007, 11:30:43 »

Tutaj http://www.toymaker.info/Games/html/load_x_hierarchy.html jest cały tutorial na temat animacji formatu plików (archiwum) X ;) wraz z przykładami do pobrania.

8
Narzędzia / Particle Illusion
« dnia: Październik 03, 2007, 01:14:44 »
Hejka.

Nie wiem czy nie zrobię jakiegoś przypału z tym tematem, ale nigdzie na forum nie znalazłem żadnej informacji na temat tego wspaniałego programu.

strona domowa: http://www.wondertouch.com/

naprawdę GOR¡CO polecam zajrzenie do galerii, bo programik zrobił na mnie duże wrażenie.

napiszcie co o nim sądzicie

PS. wydaje mi się że został wykorzystany przy produkcji Alien Schootera, aczkolwiek mogę się mylić :)

9
.NET i XNA / Odp: Bezpieczenstwo kodu.
« dnia: Październik 03, 2007, 00:57:38 »
Jakbyście zajrzeli na stronkę i przeczytali 2 akapit od góry, to wiedzielibyście o co chodzi. To nie jest żadne obfuskator!

Fragment ze stronki:
In contrast to obfuscators .NET Reactor completely stops any decompiling by mixing any pure .NET assembly (...) with native machine code. (...) The result is a standard Windows based, not MSIL compatible, file.

10
Compo i bitwy / Odp: Klon Crimsonlanda (ukonczony)
« dnia: Październik 03, 2007, 00:44:52 »
Bardzo fajna gierka, poprawić grafikę i będzie rewelacja :)

Jedną rzeczą której mi brakuje zarówno tutaj jaki i w orginale to rozgrywka w trybie multiplayer :) Wiem że to dużo roboty, ale wydaje mi się że gra warta świeczki ;)

11
.NET i XNA / Odp: Bezpieczenstwo kodu.
« dnia: Październik 02, 2007, 14:23:40 »
Witam

Wiem że na topik już dawno nikt nie odpowiedzial, mimo to może komuś sie przydać.

Istnieje coś takiego jak .NET Reactor, wszystkie wymagane informacje na jego temat znajdziecie na stronce producenta http://www.eziriz.com/.

Ze swojej strony mogę dodać iż kiedyś poświeciłem na szukanie podobnego typu aplikacji parę dobrych tygodni i w końcu wybór padł na ten, programik jest bardzo prosty w obsłudze i w porównaniu do innych jest naprawdę tani, nie całe 200$. Używam go do zabezpieczania komercyjnych aplikacji .NET'owych

Strony: [1]