Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dante190884

Strony: [1] 2
1
Oferuję / Odp: Grafik 3D - Freelancer
« dnia: Sierpień 17, 2015, 17:02:46 »

2
Oferuję / Grafik 3D - Freelancer
« dnia: Sierpień 19, 2013, 19:16:07 »
Witam serdecznie.

Wykonuję prace w zakresie:

-Grafika 3D [wizualizacje architektoniczne, ogrodnicze, surrealistyczne, specyficzne, modeling 3D dla filmów, gier, reklam]

-Animacja [animacja komputerowa, animacja modeli dla gier, efekty specjalne, animacja typu Flash]

-Montaż filmów [obróbka obrazu, składanie materiałów, wstawki, efekty S-F / specjalne, postprodukcja]

Pracuję w szerokim gronie narzędzi dla profesjonalistów włącznie z silnikami renderującymi gry komputerowe, edytorami grafiki 3D, edytorami materiałów audio/video, kompilatorami C++, edytorami grafiki 2D oraz edytorami webdesignerów dla www [3ds max + Vray, Adobe CS / Flash, Gimp, Corel, VC++, Esenthel Engine, After Effects plus kilka innych].

Portf: http://dante190884.digartfolio.pl/
dante190884@gmail.com

Pozdrawiam, Arkadiusz Wiktor

3
Dead Space [seria] z racji fenomenalnego odzwierciedlenia kosmosu i klimatu powiązanego ze statkiem kosmicznym, oraz Arma - gra naprawdę realistyczna i to nie tylko przez b. dobrą grafikę ale także przez profesjonalne SI NPCów.

4
Platformy mobilne / Odp: Tworzenie softu na konsolę Nintendo 3DS
« dnia: Listopad 26, 2012, 20:42:43 »
Witam
Chciałbym zadać pytanie i jednocześnie odświeżyć mój temat: Czy jest na forum jakiś przedstawiciel firmy z obszaru Małopolski / Śląska, zajmującej się prod. gier na różnego typu platformy w tym na Nintendo 3DS i posiadającej wspomniany devkit? Chciałbym zaproponować możliwość współpracy [nawet na zasadach wolontariatu] w zamian za możliwość zapoznania się z devkitem?

5
Platformy mobilne / Odp: Tworzenie softu na konsolę Nintendo 3DS
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 19:41:18 »
http://3dstribe.com/features/3ds-development-kit-costs-indie-games/ - znalazłem to - miałeś rację, co za Corpo! Teraz wiem, czym pachnie tzw. "zamknięte oprogramowanie".
Swoją drogą co miałeś na myśli przerobić konsolkę? Niestety [niestety hehe] nie jestem crackerem więc nipanimaju..

6
Platformy mobilne / Tworzenie softu na konsolę Nintendo 3DS
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 18:45:17 »
Witam
Jestem od niedawna posiadaczem tej konsolki. Jestem nią zachwycony i chciałbym spróbować sił jako twórca gier. W branży Game Designe'u mam jakieś dośw. zwłaszcza na platformę PC gdzie jestem programistą c++ a także grafikiem 3D.
Moje pytanko brzmi: w jaki sposób powinienem się przygotować pod tworzenie aplikacji [gry] na tę przenośną platformę? Znam zasady projektowania gier więc o to bynajmniej nie pytam. Interesuje mnie tylko ta specyficzna platforma a dokładniej:
- skąd pobrać kod źródłowy umożliwiający mi tworzenie oprogramowania?
- gdzie Nintendo wspiera swoim supportem takie osoby jak ja?
- w jakich miejscach sieci mogę czerpać informacje odnośnie dewelopingu na 3DS?
- lub w ostateczności jakiekolwiek informacje mogące mi pomóc wystartować z takim przedsięwzięciem

Z góry dzięki, i czekam na odp.

7
Grafika 3D / Odp: portfolio grafika 3d - co powinno się znaleźć
« dnia: Maj 28, 2012, 23:50:10 »
Tak, pracuję jako grafik - freelancer. Zajmuję się głównie wizualizacjami architekonicznymi, symulatorami oraz grami komputerowymi. Niestety moje najlepsze projekty musiałem odsprzedać klientom wraz z prawami autorskimi do nich. Moje skromne robione "od tak" portfolio możesz zobaczyć np. tu: lifecode.yoyo.pl

8
Grafika 3D / Odp: portfolio grafika 3d - co powinno się znaleźć
« dnia: Maj 28, 2012, 22:45:37 »
Dodam od siebie, że tak naprawdę przyszły pracodawca będzie chciał z Twojego przyszłego portfolio dowiedzieć się, czy w ogóle znasz się na swojej pracy, czy modele mają zadowalającą jakość a sceny odpowiednio ustawione. Jeżeli tak - skontaktuje się z tobą ;)

9
Modding / Odp: Lineage2 Gracia Final client mod
« dnia: Grudzień 06, 2011, 12:54:27 »
Od kilku dni na Offie jest już najnowsza kronika GoD Chapter1 więc owy "wstręciuch" nie powinien przysporzyć uczciwie koksającym graczom L2 frustracji.

10
Grafika 3D / Odp: [3ds] szalejący unwrap UVW
« dnia: Wrzesień 27, 2009, 17:25:32 »

11
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra 2D Kosmiczny Zniwiarz
« dnia: Czerwiec 23, 2009, 20:55:23 »
Tak, można by wymieniać czego brakuje. Gra sama się restartuje po GameOver po 10sek. Muzyczka (wstyd przyznać) jest z fallouta3 - sam nie tworze muzy.na fullscreenie po testach pobierała 3razy więcej ramu (i tak dużo pobiera u mnie). To prawda, dużo do poprawy, ale mam okazje by zrobić KZ 2.

12
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra 2D Kosmiczny Zniwiarz
« dnia: Czerwiec 23, 2009, 10:44:21 »
któryś raz mi ktoś pisze, że nie nadąża ze zestrzelaniem enemy, to dziwne, gdyż ja rano po kawie radzę sobie wyśmienicie?

13
Projekty rozpoczęte / Gra 2D Kosmiczny Zniwiarz
« dnia: Czerwiec 23, 2009, 07:15:50 »
To prosta strzelanka kosmiczna z dość dynamiczną akcją (szybkość gry). Oprawa graficzna wykonana w PaintNET. Kod napisany w srodowisku vc++, directx sdk (kozystalem z roznych tutoriali ;)) Acha, mam nadzieję, że nie będzie nietypowych problemów z odpaleniem gry pod viste.
http://rapidshare.com/files/247598010/Kosmiczny_Zniwiarz.rar.html

14
Modding / Odp: Jakie robiecie mody i mapy do gier
« dnia: Styczeń 10, 2009, 11:44:07 »
- mapy do Warcraft 3 Frozen Throne

- mapa do Heroes 3 Armagedon Blade: http://www.lifecode.yoyo.pl/Wojna%20o%20wladze.h3m

- 2 dema modyfikacji do gry Gothic 2 Noc Kruka (gra wszech czasów) "Ministerium", które wprowadzają nowy świat, nowe postacie, dialogi, questy, textury, modele dynamiczne i statyczne, intro, pozycje w menu i inne ;) http://gothic.gram.pl/infopage.php?id=222    http://gothic.phx.pl/news.php?id=809

15
Windows / Odp: Szyfrowanie danych w systemie Windows XP
« dnia: Październik 25, 2007, 21:44:52 »
Pewien człowiek napisał mi, że jest sposób, ale nie wymyślono jeszcze tak szybkiego komputera do złamania takiego algorytmu. EFS (Encrypting File System) szyfruje 128 - bitowym kluczem, więc musi dać się zdeszyfrować....jakoś.

Strony: [1] 2