1
Modding / Odp: Unreal Editor 3
« dnia: Czerwiec 18, 2008, 00:04:40 »
Załamka. Stanąłem w miejscu :)
Pewnie i tak nikt nie odpowie.
Jak (skrypt, czy ustawienia aktora) zrobić tak aby można było poruszać pojazdem? Zrobiłem szkielet dla 4 kół (nie jestem na 100% pewny czy dobrze) jednak w edytorze Unreala widać te kości i można je wstawiać do AnimTree. W AnimeTree dołączyłem co trzeba. (Tak mi się wydaje). Po wklejeniu do mapy mojego pojazdu zmieniam jego ustawienia. Jednak gdy testuję mapę z poziomu edytora to jedynie kamera przełącza mi się nad pojazd, ale z samym pojazdem nic więcej się nie da zrobić.
NA tej stronie podany kod to raczej szkielet kodu. Czy za poruszanie pojazdu i sterowanie też jest odpowiedzialny jakiś kod, czy wystarczą ustawienia z poziomu edytora??
Może skopiowanie odpowiedniego kodu skryptu z pliku oryginalnego pojazdu (np scorpiona)? Tylko w którym to pliku jest? UTVehicle_Scorpion?
Pewnie i tak nikt nie odpowie.
Jak (skrypt, czy ustawienia aktora) zrobić tak aby można było poruszać pojazdem? Zrobiłem szkielet dla 4 kół (nie jestem na 100% pewny czy dobrze) jednak w edytorze Unreala widać te kości i można je wstawiać do AnimTree. W AnimeTree dołączyłem co trzeba. (Tak mi się wydaje). Po wklejeniu do mapy mojego pojazdu zmieniam jego ustawienia. Jednak gdy testuję mapę z poziomu edytora to jedynie kamera przełącza mi się nad pojazd, ale z samym pojazdem nic więcej się nie da zrobić.
NA tej stronie podany kod to raczej szkielet kodu. Czy za poruszanie pojazdu i sterowanie też jest odpowiedzialny jakiś kod, czy wystarczą ustawienia z poziomu edytora??
Może skopiowanie odpowiedniego kodu skryptu z pliku oryginalnego pojazdu (np scorpiona)? Tylko w którym to pliku jest? UTVehicle_Scorpion?