Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Limal

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30
1
Hej,

Szukam prostej bilbioteki w C do obliczeń stałoprzecinkowych (fixed point). Zastosowanie w procesorach 32-bitowych.

Nie mogłem znaleźć niczego sensownego w Google/na GitHubie.

Pozdrawiam,
Łukasz

2
Unity 3D / Odp: Hosting z CORS dla WebGL
« dnia: Marzec 19, 2016, 21:48:10 »
Kup sobie VPSa za 11.99 zł + VAT z OVH i skonfiguruj swój serwer. Taniej chyba nie znajdziesz. Chociaż jeśli chodzi Ci o pliki statyczne to może wystarczy - jeszcze tańszy od VPSa - CDN.

3
Xion, to był skrót myślowy, miałem na myśli ECS. Dzięki za podanie nazwy. Dalej nie wiem czego chcę, najlepiej coś co "pchnęło by kopertę" ;)

Kakus, pięknie dziękuję. O to mi chodziło! Zaraz przetestuję tę bibliotekę i poczytam resztę.


4
Tworzenie silników / Kody źródłowe lekkich silników graficznych
« dnia: Marzec 04, 2016, 12:37:48 »
Mam ochotę napisać lekki framework do OpenGL 4.x w C++ 14 pod Windowsa.

Poczytałem zalinkowaną tutaj przez kogoś Game Programming Patterns (dzięki!), ale widzę, że wciąż bardzo dużo używa się obiektówki w przykładach. Jestem bardziej skłonny do napisania czegoś opartego o komponenty, programowanie funkcjonalne, itp.

Czy znacie może jakieś dobre repozytoria na Githubie, artykuły, gdzie mógłbym podejrzeć najnowsze trendy?

Na pierwszy ogień chciałbym móc utworzyć okno w Windowsie i wyrenderować model samochodu, którym będę mógł sterować lewo/prawo.

5
Inne / Odp: Aplikacja desktopowa z interfejsem przeglądarkowym
« dnia: Maj 24, 2014, 04:08:28 »
Dziwię się, że jeszcze nikt nie zaproponował Awesomium.

http://www.awesomium.com/

6
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Unreal Engine dla kazdego!
« dnia: Marzec 24, 2014, 23:34:53 »
Ale się cieszę, że w 2010 porzuciłem prace nad silnikiem.

Warsztacie, wracam do gry!

7
Projektowanie kodu / Odp: Projektowanie kodu gry, raz a dobrze
« dnia: Marzec 10, 2013, 00:57:53 »
Xion nigdy nie polecał Dev-C++ w swoim mega tutorialu!

8
Inne / Odp: Kod tu, kod tam, jak sobie z tym poradzić?
« dnia: Styczeń 10, 2013, 02:25:01 »
E, nieprawda. Ktoś Pana okłamał :)
Z pierwszej ręki. Polski oddział Atlassian ma biuro koło siedziby Axciomu we Wrzeszczu.

9
Inne / Odp: Kod tu, kod tam, jak sobie z tym poradzić?
« dnia: Styczeń 09, 2013, 00:27:11 »
Polecam niezniszczalny tandem:

PhpStorm [1] + BitBucket [2]

[1] PhpStorm ma rewelacyjne wsparcie do pracy z protokołami SSH, GIT, etc. Ewentualnie można zamiast niego użyć darmowego Komodo Edit, ale bez intuicyjnego wsparcia dla DVCS.

[2] Można w nim tworzyć prywatne repozytoria. Dodatkowo BitBucketa robią chłopaki z Gdańska!

10
Konfigurator / Odp: B. tani laptop do programowania
« dnia: Grudzień 08, 2012, 12:55:25 »
Vipa, dzięki!

Tylko nie róbcie defraga na SSD.

11
WxMaxima oparty o CAS Maxima - nie ma lepszego (darmowego).

12
Inne / Odp: Node Editor w Qt
« dnia: Grudzień 02, 2012, 18:28:59 »
Nie rozumiem zachwytu nad node editorami. Bardzo to wolne jest w użytkowaniu.

Na Twoim miejscu pogooglałbym, czy nie wymyślono czegoś lepszego i szybszego od node editora, który w mainstreamie UI jest już dobrych 7 lat.

13
Compo i bitwy / Odp: COMPO 1/2 grudnia
« dnia: Grudzień 01, 2012, 21:24:31 »
Można używać gotowych silników?

14
Inne / Odp: Rekawiczki anty-RSI?
« dnia: Listopad 30, 2012, 09:49:40 »
@up Fajna teoria, rzucisz źródłem? :)
Historia człowieka na Ziemi. Kiedyś, aby sobie pokodzić w spokoju trzeba była chociaż rano drewna narąbać do kominka. A teraz? Szkoda gadać.

15
Konfigurator / Odp: Komputer za 2500zł once again
« dnia: Listopad 04, 2012, 20:03:59 »
sprawdź czy do proca nie potrzebujesz wiatraka dodatkowo. taki np. phenom II x4 jest nie do użytku bez nowego wentylatora :)
Możesz rozwinąć swoją myśl? Mój Phenomek działa w najbardziej wymagających grach na standardowym wentylatorze. W dodatku bez pasty termicznej, bo zapomniałem nałożyć, a teraz nie mam czasu tego naprawić. Maksymalna temperatura po godzinie grania to 60-65 stopni.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30