Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kos

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 448
1
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Listopad 20, 2018, 13:11:51 »
Zabawne że przy pewnej liczbie ficzerów symulator systemu operacyjnego pewnie się zmieni w prawdziwy system operacyjny :D

2
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« dnia: Październik 05, 2018, 15:21:05 »
Fajny tileset i kolorystyka!

Sugestia: Dorzuć do animacji walljumpa klatkę z odbiciem nogą od ściany, będzie wyglądał 10x fajniej. Obejrzyj sobie np. Super Metroida dla porównania.

3
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Sierpień 03, 2018, 16:39:39 »
Jest okazja żeby pokazać coś nowego, świeżego niż ten oklepany pomysł Gatesa. :)

Gatesa, ha ha!

4
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Asset Flipper 3017 KL
« dnia: Październik 04, 2017, 10:12:53 »
Do strzelania posłuży wielka płetwa wprost z flippera (na Kaszubach zdaje się mówią na to 'wiosła', w Krakowie 'łapki', a jeden z moich kolegów używa określenia 'nietoperze' bo niby po angielsku mówi się na to 'flipper bats'...)

Poważnie nie trafiłeś na nikogo kto by mówił "marchewki"?

5
Projekty zaawansowane / Odp: Blocky Bomb [Android]
« dnia: Listopad 08, 2016, 11:55:32 »
Po pierwsze:
Dlaczego więc umieszczasz grę na Sklepie? To trochę jak ja chciałbym pieniądze za swoje pierwsze Hello World.

Urgh, po to żebyś mógł zobaczyć screeny i zainstalować jednym kliknięciem, a potem dostać aktualizacje? Słabe to by było gdyby OP zrobił grę i jej *nie* opublikował. Wszystko co może prowadzić do sukcesu gry zaczyna się od pokazania jej ludziom.

6
Oferuję / Odp: Scenariusze do wszystkiego i na każdy temat
« dnia: Październik 31, 2016, 11:35:17 »
Jest taka fajna zasada - chwal publicznie, krytykuj na osobności. I'll just leave it here.

7
Projekty zaawansowane / Odp: [iOS] Drifty Chase
« dnia: Październik 11, 2016, 17:31:59 »
Oj, zagrałbym! Będzie na coś poza iOS?

8
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Zurck 1.5
« dnia: Październik 04, 2016, 12:03:48 »
Te "noce" są w losowych momentach
...do których nikt nie dojdzie, bo jest całkiem trudno :)

Mechanika tarczowa zadziałałaby imho fajniej gdybym miał w czytelniejszy sposób podkreślone czy mam jej jeszcze dużo (i mogę łapać na klatę) czy raczej pora trochę odsapnąć i dla odmiany pounikać. Nieśmiały pasek z brzegu ekranu niewiele daje. Zobacz np jak wygląda wskaźnik baterii w Scoregasm - jest centralnie na środku ekranu, a do tego masz niemożliwy do przegapienia efekt graficzny kiedy ma się za chwilę skończyć.

9
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Zurck 1.5
« dnia: Październik 02, 2016, 23:38:46 »
Żeby zrobić upgrade działka
Oszfak, naprawdę! Tylko jakoś lepiej mi szło jak o tym nie wiedziałem...

Ściągnąłem z tych google docsów, których nikt nie używa, pograłem chwilę, której nikt mi nie zwróci i przeżyłem kilka chwil, których nie zapomnę!

Brakuje mi tylko klawiatury z NKRO, żebym mógł sobie wcisnąć góra + lewo + spacja + shift.

W ogóle to oczywiście nie czytałem README i pierwsze 5 minut dziwiłem się że "wow, jaka trudna gra, tak mało amunicji!"

10
Inne / Odp: Lista laptopów z ich specyfikacją i ID
« dnia: Wrzesień 28, 2016, 13:04:42 »
Napisz dobrą grę freeware, puść w internet, zrób jej porządną reklamę. A potem niech przy boocie dzwoni do domu ze wszystkimi informacjami którą potrzebujesz :) Nie zapomnij o drobnym druczku w ToS.

Odnośnie legalności, to programy typu Steam czy Origin to robią regularnie, więc z przykrością stwierdzam że precedens istnieje :(

11
Od materiałów z tematyki coachingu i rozwoju osobistego osobiście radziłbym trzymać się z daleka.

Erh, trochę tak, ale czasem bym jednak coś pokartkował. Książki tego typu nie czynią cudów i nie odwracają życia do góry nogami, ale coś z nich zostaje i parę razy potem podejmiesz lepszą decyzję zamiast gorszej.

12
MDW pisze w ostrych słowach ale pisze dobrze. Teraz jest z jednej strony łatwiej ze względu na ogólnodostępne źródła, a z drugiej trudniej, bo programowanie nie ma już tej otoczki "oto jestem panem technologii z kosmosu i dokonuję niemożliwego".

Z pasją jest ten problem, że niezwykle łatwo pomylić uczucie "mam pasję do tworzenia gier" z uczuciem "czułbym się fajnie gdybym umiał tworzył gry". O pasji możemy mówić kiedy wyraźna wizja efektu do którego dążysz sprawia że pakujesz dużo czasu w naukę/trening/grind. Osobnik z pasją myśli w stylu "uczę się kodować bo to co w ten sposób osiągnę będzie bardzo fajne" i nie zadaje sobie po drodze pytania czy samo kodowanie jest fajne czy nie.

Z pasją jest ten problem że o nią trudno (ja np obecnie żadnej nie mam - miewałem). Ale chyba nie ma lepszej metody niż trochę się pooszukiwać i pozmuszać do próbowania różnych rzeczy, aż w końcu któraś zaskoczy ;-)
Jedna dobra metoda to zrobić z tego multiplayer - znaleźć się tam gdzie ludzie mają pasję i robić to co oni. Forum programistów gier? kanał IRC? udział w compo? :)

13
Compo i bitwy / Odp: Gra w 1234 bajtach
« dnia: Wrzesień 16, 2016, 10:24:56 »
@maro zaraz się spóźnię do pracy przez Twój mały twist :))

BTW o co chodzi z tym var x = function(){} zamiast function x(){} ? Wiem że to przed minifikacją ale widziałem to wiele razy i nigdy nie wiem "co autor miał na myśli". Tzn widzę że z var unikasz hoistingu, ale dlaczego to w ogóle ma znaczenie?

14
Compo i bitwy / Odp: Gra w 1234 bajtach
« dnia: Wrzesień 15, 2016, 14:55:14 »
Jeszcze nie widziałem większości projektów, ale gratuluję wszystkim. Nadal nie wiem jak udało się niektórym skompilować projekt C++ do 1000 bajtów, u mnie to było minimum 12 kb : )

Możesz wyciąć pewnie dużo biblioteki standardowej, ale to raczej nie ta sytuacja. Zasady mówiły o 1234 bajtach exeka lub źródeł.

15
Compo i bitwy / Odp: Gra w 1234 bajtach
« dnia: Wrzesień 14, 2016, 12:03:43 »
Gyn się spóźnia, więc za niego zalinkuję do streama ze wszystkimi pracami :-)
https://www.youtube.com/watch?v=oKumNc7sMrg

Moja gra jest tutaj:
https://kos.gd/stuff/shift.html

A to jest niedokończony prototyp drugiej gry:
https://kos.gd/stuff/craft.pre1.html

Założenie było żeby zrobić RTS-a z grafiką w CSS 3D, ale nie wymyśliłem jak upchać coś grywalnego w ~400 bajtach które mi zostały po zrobieniu grafiki. Poza tym (żeby obóz taneczny nie poszedł na marne) zacząłem grać w Crypt of the Necrodancer i trochę wsiąkłem :]

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 448