Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mentor

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8
2
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 17, 2015, 17:43:20 »
Wystawiłem kilka następnych gier.
Beyblade 2002 Battle Tournament 2 na PSX-a, NTSC-J - cena 40 zł:
http://allegro.pl/beyblade-2002-battle-tournament-2-psx-ntsc-j-i5611109112.html
Populous na SNES-a, PAL - cena 40 zł:
http://allegro.pl/populous-snes-pal-i5611137698.html
Batman Returns na MegaDrive - cena 25 zł:
http://allegro.pl/batman-returns-sega-megadrive-pal-i5611141419.html
Eternal Champions na MegaDrive - cena 20 zł:
http://allegro.pl/eternal-champions-sega-megadrive-pal-i5611153794.html

3
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 17, 2015, 12:05:35 »
Wystawiłem 4 gry na NES-a - SMB, Alien3, Shadowgate, Swords & Serpents. Cena to 60 zł, więc myślę, że jest dosyć okazyjnie.
http://allegro.pl/show_item.php?item=5610404453

4
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 13, 2015, 21:39:45 »
Wystawiłem na aukcję wszystkie gry na PS2, jakie mam - 41 gier. Cena wywoławcza to 600 zł, cena Kup Teraz to 850 zł. Wyszło mi, że gry są warte trochę ponad 1000 zł, więc myślę, że nie przesadziłem z cenami. Tym bardziej, że to jednak dobre tytuły i bodajże tylko ze 2 mierne gry tam są.
http://allegro.pl/show_item.php?item=5604147416

5
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 13, 2015, 14:26:27 »
Wystawiłem GameCube'a wraz z 4 grami (Prince of Persia Two Thrones, Donkey Konga, Pokemon Channel, Metroid Prime 2), kartą pamięci oraz kierownicą Logitecha. Cena wywoławcza to 400 zł, cena Kup Teraz to 550 zł:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5603307826

6
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 12, 2015, 14:16:57 »
Na Allegro trafiła kolejna partia gier. Tym razem wystawiłem 5 gier na PSX-a, 1 grę na PS2, 4 gry na SNES-a, 1 grę na PSP, 1 grę na NDS-a. Wystawiłem też GameGear'a wraz z trzema grami (Sonic 2, Space Harrier, SuperColumns).

Breath of Fire III PSX NTSC-J - cena 40 zł:
http://allegro.pl/breath-of-fire-iii-3-psx-ntsc-j-i5601033475.html
In Cold Blood PSX PAL - cena 30 zł:
http://allegro.pl/in-cold-blood-pal-psx-i5601039260.html
Shadowman PSX PAL - cena 20 zł:
http://allegro.pl/shadowman-pal-psx-mapa-i5601064115.html
Syphon Filter 3 PSX PAL - cena 40 zł:
http://allegro.pl/syphon-filter-3-psx-pal-i5601070743.html
The City of Lost Children PSX PAL - cena 25 zł:
http://allegro.pl/the-city-of-lost-children-psx-pal-i5601088115.html
Silent Hill Origins PS2 PAL - cena 45 zł:
http://allegro.pl/silent-hill-origins-ps2-pal-i5601095649.html
Super Soccer SNES PAL - cena 10 zł:
http://allegro.pl/super-soccer-snes-pal-i5601099734.html
World League Basketball SNES PAL - cena 10 zł:
http://allegro.pl/world-league-basketball-i5601113680.html
Super Mario World SNES PAL - cena 35 zł:
http://allegro.pl/super-mario-world-snes-pal-i5601117853.html
Batman Forever SNES PAL - cena 40 zł:
http://allegro.pl/batman-forever-snes-pal-i5601134465.html
Pursuit Force PSP - cena 20 zł:
http://allegro.pl/pursuit-force-psp-polska-wersja-i5601158557.html
Kingdom Hearts 358/2 Days NDS - cena 70 zł:
http://allegro.pl/kingdom-hearts-358-2-days-nintendo-ds-i5601208319.html
Sega GameGear + 3 gry (Sonic 2, Space Harrier, SuperColumns) - cena wywoławcza 60 zł, cena Kup Teraz 100 zł:
http://allegro.pl/sega-gamegear-sprawny-3-gry-sonic-2-columns-i5601179551.html

7
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 10, 2015, 17:58:46 »
Na Allegro wystawiłem kilkanaście gier - 5 gier na PSX-a, 2 na PS2 i 9 na MSII.

GTA London 1969 - 35 zł, wersja z mapą:
http://allegro.pl/gta-london-1969-psx-mapa-i5597384052.html
Kensei Sacred Fist - 55 zł:
http://allegro.pl/kensei-sacred-fist-psx-i5597410337.html
Tomb Raider III - 20 zł:
http://allegro.pl/tomb-raider-iii-psx-i5597468373.html
Tomb Raider - 25 zł:
http://allegro.pl/tomb-raider-psx-i5597487903.html
Parasite Eve II - 80 zł:
http://allegro.pl/parasite-eve-ii-psx-i5597536781.html
Kingdom Hearts - 25 zł:
http://allegro.pl/kingdom-hearts-ps2-i5597448904.html
Kingdom Hearts II - 25 zł:
http://allegro.pl/kingdom-hearts-ps2-i5597448904.html
Zestaw 9 gier na MSII: Shinobi, Wonder Boy 1 i 3, Castle of Illusion, Land of Illusion, After Burner, Tom & Jerry, Moonwalker, Sonic the Hedgehog - licytacja od 100 zł bez ceny minimalnej, cena Kup Teraz to 180 zł:
http://allegro.pl/9-gier-na-ms2-shinobi-wonder-boy-sonic-i5597502599.html

8
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 09, 2015, 19:02:54 »
Wystawiłem Earthworm Jim na SNES-a, tylko Kup Teraz. Obniżyłem też cenę, ze 150 do 130 zł:
http://allegro.pl/earthworm-jim-snes-pal-i5595522827.html

9
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 03, 2015, 10:46:08 »
Postanowiłem wystawić też inny unikat z kolekcji - Gauntlet Legends na N64. Cena to 130 zł, co wydaje mi się dosyć okazyjną ceną, jako że na eBayu ta gra w komplecie chodzi po kilkadziesiąt złotych więcej.

http://allegro.pl/gauntlet-legends-n64-pal-komplet-unikat-i5583372169.html

10
Sprzedam / Odp: [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Sierpień 02, 2015, 17:15:58 »
Na Allegro wystawiłem Vib-Ribbona. Licytacja od 100 zł, cena Kup Teraz to 140 zł.

http://allegro.pl/show_item.php?item=5582217431

11
Sprzedam / [S] Wyprzedaż retro kolekcji gier i sprzętu
« dnia: Lipiec 30, 2015, 17:20:12 »
Cała lista dostępnych na sprzedaż gier znajduje się pod tym linkiem:
http://1drv.ms/1Jn2Xk2

Podane zostały tam ceny, stan przedmiotów, dodatkowe uwagi. Zdjęcia, dodatkowe info wysyłam zainteresowanym na życzenie. Ponieważ do czerwca studiowałem w innym mieście, a cała kolekcja została w moim rodzinnym domu, nie mogłem sprawdzić dokładnie stanu wszystkich rzeczy (listę robiłem w styczniu), ale większość się zgadza. Zawsze zainteresowanym opiszę dokładnie stan, w jakim znajduje się dana gra, konsola.

Przez 3 lata zbierałem stare gry i konsole, jednak na początku tego roku, z racji tego, że kupowałem coraz mniej retro gier, a w jeszcze mniej grałem, postanowiłem zdecydowaną większość mojej kolekcji sprzedać.

Chociaż zbieractwo trwało 3 lata, nie jest to duża kolekcja, ale znalazło się w niej kilka unikatów i ciekawych gier (m. in. Vib-Ribbon, Earthworm Jim na SNES-a, Okami, City of Lost Children, wcześniej miałem choćby Tombi, FFVI i Legend of Dragoon na PSX-a). Większość kolekcji stanowią gry na  PS1  i PS2, więc fani tych konsol powinni znaleźć coś dla siebie. Jest też trochę gier na  GameCube'a , Master System II, NES, SNES, N64, Saturna i parę innych konsol. Z samych konsol na sprzedaż mam fioletoweg o GameCube'a, N64, Saturna, SNES-a i pierwszego Xbox-a.

Zdecydowana większość gier to premiery, komplety, w PAL-u, po angielsku.

Zawsze istnieje możliwość negocjacji ceny, zwłascza przy zakupach powyżej 50 zł. Preferuję wysyłkę pocztą, zgodnie z cennikiem: http://cennik.poczta-polska.pl/. Zazwyczaj daruję sobie naliczanie dodatkowych opłat za karton, kopertę i zabezpieczenia typu folia bąbelkowa, więc wysyłka wychodzi naprawdę tanio.

Małe info co do oznaczeń:
  • n.d. - nie dotyczy
  • ang. - angielski
  • niem. - niemiecki
  • jap. - japoński
  • komplet - pudełko, książeczka, płyta

Info kolorystyczne:
  • czarny - dostępny
  • niebieski - zarezerwowany
  • czerwony - sprzedany

Inne info:
  • wszystkie gry to premiery, chyba że napisano inaczej
  • możliwość wystawienia na Allegro

Oficjalny Polski PlayStation Magazyn | Pistolet do Time Crisis

Na sprzedaż mam również pistolet do Time Crisis wraz z grą oraz kilka numerów Oficjalnego Polskiego PlayStation Magazynu, a także 5 numerów Oficjalnego Polskiego PlayStation 2 Magazynu. Niektóre numery OPPM są jeszcze zafoliowane i mają płyty z demami. Magazyny wystawiłem na trzech aukcjach na Allegro.

OPPM niezafoliowane, bez płyt: http://allegro.pl/oficjalny-polski-playstation-magazyn-17-numerow-i5562771692.html
OPPM zafoliowane, z płytami: http://allegro.pl/oficjalny-polski-playstation-magazyn-folia-plyty-i5562804420.html
OPP2M: http://allegro.pl/oficjalny-polski-playstation-2-magazyn-5-numerow-i5576885485.html

To chyba wszystko. Kontakt najlepiej na PW. Zapraszam do kupna! :)

12
Projekty rozpoczęte / Odp: Nihilium: Forgotten World - Multiplayer RPG
« dnia: Grudzień 01, 2013, 11:52:21 »
Nie rozumiem tych komentarzy. Ładnie gra wygląda, widać, że się chłopak napracował. Nie wiem, czemu według niektórych każdy projekt na Warsztacie musi być nowatorski, innowacyjny i pomysłowy.

13
C++ / Odp: [SFML 2.1] Jednorazowe kliknięcie myszką
« dnia: Listopad 27, 2013, 00:35:31 »
Prawie dobrze. Po kliknięciu tekstura zmienia się na "zaznaczony". Ale ta tekstura zostaje, dopóki znów nie kliknę na sprite - wtedy tekstura zmienia się na "odwiedzony". I tekstura zmienia się naprzemian - "zaznaczony", "odwiedzony", "zaznaczony", "odwiedzony"... Powinienem jeszcze dodać instrukcje sprawdzające, czy gracz kliknął poza spritem, żeby tekstura zmieniła się na "odwiedzony"?

14
C++ / Odp: [SFML 2.1] Jednorazowe kliknięcie myszką
« dnia: Listopad 27, 2013, 00:06:25 »
Rozumiem. Gdzie więc powinienem ustawić zmienną odwiedzony na true? Powinna być prawdziwa, kiedy ten sprite został już kliknięty, choćby raz. Dawałem to do metody Zaznaczony, ale w działaniu nic to nie zmieniało.

Kod.
Metoda KlikniecieMyszka (jeśli chcesz całą, też mogę wkleić, ale ten fragment jest tu najważniejszy):
if (ev.type == Event::MouseButtonReleased && ev.mouseButton.button == Mouse::Left) {
if (x_myszki > spr.getPosition().x + poz_win.x + 16 && x_myszki < (spr.getPosition().x + spr.getGlobalBounds().width + poz_win.x - 16)
&& y_myszki > spr.getPosition().y + poz_win.y + 16 && y_myszki < (spr.getPosition().y + spr.getGlobalBounds().height + poz_win.y - 16))
return true;
}

Metoda Zaznaczony:
bool Wierzcholek::Zaznaczony(RenderWindow &win, GameObject &gm, Event &ev) {
if (gm.KlikniecieMyszka(this->getSpr(), win, ev)) { if (!odwiedzony) odwiedzony=true; return true; }
return false;
}

I fragment metody Update:
if (Zaznaczony(win, gm, ev)) { aktualna_tex=ZAZNACZONY; if (!odwiedzony) odwiedzony=true; }
else {
if (!odwiedzony) aktualna_tex=NIEODWIEDZONY;
if (odwiedzony) aktualna_tex=ODWIEDZONY;
}

Zapewne robię coś źle z tym ustawianiem zmiennej odwiedzony... Ale jak to robić prawidłowo? Może mógłbym, zamiast metody Zaznaczony, sprawdzać, jaka jest aktualna tekstura?

15
C++ / [SFML 2.1] Jednorazowe kliknięcie myszką
« dnia: Listopad 26, 2013, 23:28:32 »
Zastanawiam się, jak w SFML zrobić jednorazowe kliknięcie myszką. Gracz klika raz na jakimś sprite i tekstura zmienia się wówczas na "zaznaczony". Ogółem jest tak, że mój sprite ma trzy tekstury:
1.nieodwiedzony
2.zaznaczony
3.odwiedzony
"Nieodwiedzony" to stan początkowy. Kiedy gracz kliknie na sprite to tekstura powinna zmienić się na "zaznaczony", jako że teraz sprite jest "wybrany". Kiedy gracz kliknie gdzie indziej, tekstura powinna zmienić się na "odwiedzony", bo gracz już kiedyś kliknął na tym sprite, ale sprite nie jest już teraz "wybranym" (czy tam "aktualnym" spritem). Napisałem funkcję KlikniecieMyszka, która z grubsza wygląda tak:

if (myszka znajduje się nad spritem)
   if (event.type == Event::MouseButtonReleased && ev.mouseButton.button == Mouse::Left) return true;

Oczywiście, typ funkcji to bool. Teraz wykorzystuję ją w metodzie Zaznaczony klasy:

if (KlikniecieMyszka) return true;
return false;

No i teraz, w metodzie Update, która aktualizuje stan obiektu:

if (Zaznaczony) { if (!odwiedzony) odwiedzony=true; zmien_teksture_na_"zaznaczony" }
else {
   if (!odwiedzony) zmien_teksture_na_"nieodwiedzony"
   if (odwiedzony) zmien_teksture_na_"odwiedzony"
}

Teoretycznie działa, tylko nie do końca tak, jak powinno. Kiedy kliknę na mojego sprite'a, to wyświetla się tekstura "zaznaczony", ale wystarczy, że ruszę myszą i tekstura zmienia się na "odwiedzony". Rozumiem, że powinienem zmienić funkcję KlikniecieMyszka, ale już nie bardzo wiem, jak... Teraz działa ona pewnie tak, że zwraca wartość true, dopóki gracz nie ruszy myszą. Ale jak ją zmienić, żeby działała tak, jak powinna?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8