Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - arturooo3

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8
1
Oferty pracy / Programista gier Unity C# - KRAKÓW
« dnia: Sierpień 24, 2015, 14:22:44 »
OKAMI GAMES to młode studio tworzące gry komputerowe na PC/Mac a także platformy mobilne Android, iOS oraz Windows Phone. W związku z rozwojem poszukujemy projektu, stażystów / praktykantów oraz pracowników na stanowisko:

Gameplay Programmer ( C#, Unity )

Szukamy studentów, którzy chcą zdobyć doświadczenie i nie boją się wyzwań. U kandydata pożądana jest sumienność, pomysłowość oraz doświadczenie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie skryptów gameplay-a gry. Staramy się zapewnić atmosferę pracy otwartą na innowacyjność i współpracę. Cenimy wysoką jakość oraz orientację na realizację celu.
Oczekujemy:
• Znajomość Unity 4 i/lub 5
• Znajomość C#
• Terminowość
Mile widziane:
• Doświadczenie komercyjne/niekomercyjne przy tworzeniu gier komputerowych
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia przy produkcji gier komputerowych
• Możliwość udziału przy międzynarodowych projektach
• Możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy
• Kontakt z najnowszymi technologiami

Etat: minimum 3/5
Forma pracy: na miejscu oraz zdalna

Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV wraz z linkiem do aktualnego portfolio na adres:
praca ( -at- ) okami-technology.com

Prosimy o załączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

www.okami-games.com
www.okami-technology.com

2
Projekty zaawansowane / [Windows Phone 8] 110 Puzzles for Kids
« dnia: Wrzesień 18, 2014, 20:16:06 »
Cześć !
Mój brat ostatnio wypuścił port gierki, która całkiem nieźle zaczęła rozwijać się na Androidzie, jak chodzi o ilość pobrań. Gra jest banalnie prosta - są to puzzle dla najmłodszych dzieciaków. Zaletą jest śliczna grafika, brak reklam i wg. autorów aplikacji możliwość rozwoju dzieciaka - pamięci wzrokowej, spostrzegawczości i takich tam.. - ja się na tym nie znam.

Przesyłam link do aplikacji Windows Phone 8: http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/110-puzzles-for-kids/de4d6d05-b48d-4342-b288-c69554c9ed44

Videł: https://www.youtube.com/watch?v=eZqEOkzPK_k

Cenne będą dla nas wszystkie komentarze osób, które pobawią się grą. Najlepiej tych najmłodszych testerów!

3
Dystrybucja i promocja / Odp: Konto sprzedawcy Google Checkout
« dnia: Kwiecień 16, 2014, 17:13:45 »
A czy np. nie odpowiada Ci spróbować uderzyć do jednego z "małych wydawców" ? Czyli firm DG , które legalnie posiadają konto Google Play, legalnie prowadzą firmę, odprowadzają podatki itd.

Jeżeli gra nie popsuje im renomy - czyli działa i jest w miarę dopracowana - powinno udać Ci się dogadać niezły procent (praktycznie wydawca może np. brać 10%). Legalnie odprowadzi podatek a pieniądze wypłaci Ci także w legalny sposób.

Jeżeli np. szukasz takiego kontaktu pisz e-mail do mnie/PW ;)

4
Showcase / Odp: Eendi 3D engine (android) beta 0.1
« dnia: Kwiecień 15, 2012, 18:37:40 »
Open Source będzie/jest?

5
Silniki / Odp: silnik fizyki do opengl c++
« dnia: Luty 16, 2012, 19:49:39 »
A przypadkiem PhysX nie jest rozpowszechniany ze źródłami? (może odpłatnie, nie pamietam)

6
Projekty rozpoczęte / Odp: SPACE - kto chce postrzelać? ;)
« dnia: Luty 11, 2012, 20:10:00 »
Spadające statki. W sumie większe utrudnienie tylko ;).

7
Projekty rozpoczęte / SPACE - kto chce postrzelać? ;)
« dnia: Luty 11, 2012, 00:57:32 »
Ciągnęło się długo, początkowo chciałem zrobić na szybko małą gierkę na zaliczenie. Tak szkielet powstał w tydzień, później cały rok nie mogłem się więcej zabrać za porządne wykończenie ale wreszcie udało się przysiąść jeszcze trochę. Tak oto powstał SPACE - kosmiczna strzelanina z tak nierealistycznymi pomysłami, jak spadające pod wpływem "grawitacji" statki wrogów itd.. Do tego tryb dwuosobowy na jednej klawiaturze - zagraj ze swoją dziewczyną, nie siedź sam na komputerze!

Wykorzystane do tworzenia: kochany Visual C++ 2008, HGE, BASS, bodajże DirectX 8 albo 9 (nie jestem pewien czy kompilowałem na swojej przeróbce silnika czy na oryginalnym).
Grafika częściowo moja, statki z gry "Defender" (za zgodą autora P. Pięciaka).
Generalnie nic wielkiego, nie mamy setek różnych wrogów, setek karabinów ale za to.. miłej gry!

Screenshot 1: http://agdanski.com/space/download/screenshot01.jpg
Screenshot 2: http://agdanski.com/space/download/screenshot02.jpg
Vid: http://www.youtube.com/watch?v=cBXTCvoHdAU
DOWNLOAD: http://agdanski.com/space/download/10-02-2012_techdemo051.exe(w. 0.51 build: Win x86-32 DX8)

Klawiszologia w readme.txt.

8
Szkółka / Odp: [SDL]Problem z instalacją SDL_net
« dnia: Grudzień 26, 2011, 14:25:30 »
W sumie, w jaki sposób dolinkowałeś liby, skoro pobrałeś paczkę, w której nie ma libów?

9
Serwis / Odp: Co się stało z Wiki?
« dnia: Grudzień 22, 2011, 23:28:59 »
Miło jeżeli administracja przyzna się kiedy planuje ową wrzucić, bo jeszcze jakiś czas temu z niej korzystałem, by kolejnego dnia włączyć komputer a tu ze wszystkich zakładek zapisanych wiki nie wpadło :(

10
Platformy mobilne / Odp: Hackintosh i developing pod ios'a
« dnia: Grudzień 19, 2011, 15:53:35 »
Z dennych niedziajacych rzeczy np. obsluga dla Pythona w edytorze - XCode cos pieprzy tabulatory przez co interpreter kompletnie wariuje...

Podbijam!
Potem zabawa w poprawianie w Vimie - bezcenna ;).
Niemniej Python to też swojski język.. z "urokami", typu te tabulatory - cóż.
Niestety, trochę na Makach brakuje dobrego IDE. Nie chcę tutaj jakoś wychwalać wyższości jednych nad drugimi, niemniej - myślę, że gdyby MS zabrał się za takiego VS-a na Mac-e - mogłoby być to dobre.

11
Platformy mobilne / Odp: Hackintosh i developing pod ios'a
« dnia: Grudzień 18, 2011, 21:58:27 »
Poza tym skad w ogole mit ze XCode "meczy maka" ? Sam XCode jest wydajniejszym srodowiskiem niz np. VS2010 ( empirycznie, ale tez pod katem uzycia ramu ) Ma ciagle swoje "zle momenty", chociazby wspomniane wyszukiwanie w dokumentacji (...)

Pracuję od kilku miesięcy na codzień w XCode na niezgorszych Mac-ach i owszem - jako edytor kodu - XCode jest całkiem ok. Co prawda pierwsze uruchomienie trwa, jednak później można spokojnie pracować na wielu otwartych plikach bez zwolnień. Niestety, gdy przychodzi do używania całego środowiska muszę się zgodzić z opinią większości ludzkości - niestety XCode często po prostu w głupich momentach zawodzi.. Np. gdy kompilowałem OpenAL-a dobrze pamiętam sytuację, gdy projekt otwierał się po czym XCode się zawieszał. Wyświetlał ciekawy komunikat z wyborem - crash lub jakieś ograniczone działanie (nie pamiętam dokladnie), przy czym oba tryby powodowały crashe.

Niestety takie sytuacje się często zdarzają. Nie mówiąc już o ogólnej toporności całego narzędzia - głupie, proste momenty, a wszystko pada : /

12
Windows / Odp: tworzenie instalatora
« dnia: Listopad 19, 2011, 10:38:20 »
Dlatego właśnie ten post nie znalazł się na overflow stacku ;)
Ale skoro jednak "na pewno jest", to fakt - nie masz czym się przejmować, choć ja uwzględniłbym, że za 5 lat może nie być tej wersji a aplikacja może być nadal używana. Nigdy nie wiesz jak się Twoje oprogramowanie rozwinie, i za ile lat ludzie będą go używać. Jak VB6 nadal w firmach. ;p

13
Windows / Odp: tworzenie instalatora
« dnia: Listopad 18, 2011, 23:37:13 »
Nie rozumiem tego zdania, jeżeli mógłbyś mi wytłumaczyć:
Cytuj
a .NET na docelowym kompie i tak musi być.
Mam nadzieję, że nie przyszło Ci do głowy tworzyć instalator, który WYMAGA zainstalowanego net frameworka do działania?
Instalator z racji tego, że.. jest instalatorem powinien się odpalić na wszystkim A jeżeli Twoja aplikacja wymaga net frameworka, to i powienen go zainstalować!

14
Silniki / Odp: Dzial CryEngine 3
« dnia: Listopad 10, 2011, 21:29:12 »
Zamiast spinać poczekajmy na innych zainteresowanych.. Może więcej osób zgadza się z autorem?

15
Fajny konkurs był, nadal żałuję, no ale niektórzy pracują.
Niemniej cieszę się, że podszedłeś dojrzale świrus do owej odpowiedzi, bo nie chodziło mi aby Cię wyzywać/obrażać, nie ma to powiem sensu i tylko śmieci forum.

Gratulacje dla zwycięzców !
Mnie się bardzo spodobała druga praca.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8