Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - puch

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8
1
Oti - schowaj sie z takimi komentarzami.

Co do dema. Wygląda bardzo apetycznie. Póxniej znajde chwile czasu i przetestuje. ;D

2
Grafika 3D / Odp: Animacja chodzenia/biegania gotowego modelu
« dnia: Wrzesień 25, 2008, 22:05:13 »
Blee. Krzysiek zostawiłbyś linka. Też chciałem zobaczyć co tam było;( ??? ;D

3
Branża / Odp: Zwiedzanie firmy
« dnia: Czerwiec 17, 2008, 23:46:38 »
Cytuj
U nas za narysowanie żółwia w paincie w 3 klasie gimnazjum masz 6...
Ciesz sie i nie marudź

Zabierz ich do biedronki...albo pogadaj z ludzmi od Afterfalla

4
Konferencje / Odp: nVision 2008
« dnia: Marzec 30, 2008, 15:44:13 »
Cytuj
Cytuj
demoboxów już nie ma...
Cytuj
mają 15 demoboxów do rozdania
To w końcu je mają, czy nie?

??

Cytuj
Obecnie czeka 89osób, a mają 15 demoboxów do rozdania

5
Cytuj
Ta?
Ta.

Silnik - profesjonalna robota:D

Gratulacje

6
Windows / Odp: Obiekt
« dnia: Luty 06, 2008, 19:25:05 »
nauczyciel: "Lepiej uzyj jakiegoś GUI 8) "
uczen: "a co to jest to GUI ???"
nauczyciel: " ???eeee, zapytaj google ja nie mam czasu:D"

Ahaha. poziom nauczycieli infomatyki w polskich szkołach jest żenujący :D

7
Gry / Odp: Poziom gier na rynku i nie tylko
« dnia: Luty 01, 2008, 16:47:49 »
Cytuj
Gdyby developerzy posiedzieli nad opracowaniem samej gry tyle czasu ile poświęcają na zrobie super wypasionej grafiki - gry, które dziś dostajemy byłby zupełnie inne. Lepsze.
Były by gorsze, bo by miały gorszą grafikę.

Były by lepsze - grafika by była ta sama a frajda z grania lepsza.

8
Gry / Odp: Poziom gier na rynku i nie tylko
« dnia: Luty 01, 2008, 02:44:49 »
Gdyby developerzy posiedzieli nad opracowaniem samej gry tyle czasu ile poświęcają na zrobie super wypasionej grafiki - gry, które dziś dostajemy byłby zupełnie inne. Lepsze.

Amigi, Atari, Commodore64, Pegazusy - wszystkie były ograniczone sprzętowo - do nich nie wychodziły co roku nowe szybsze procesory, mocniejsze karty graficzne itp. Grafika była jedna - dzieki temu miej uwagi poświęcało sie samej oprawie, a więcej samemu pomysłowi itp. Stąd takie fajne gry które do dziś maja mnóstwo fanów.

I od dawna uważam, że gry konsolowe w ogromnej większosci bija na głowe gry na pc. NIe chodzi mi o grafike tylko o same gry. Moze własnie dlatego, że developerzy gier na konsole są ograniczeni sprzętowo do czasu pojawienia się nowej konsoli(3-4 lata)? Dzięki czemu mogą wymysleć sensowną gre, a nie tylko sensowną grafike - jak w przypadku gier na pc - gdzie sprzęt zmienia sie kilka razy w roku.

Dzisiaj rynek zapierd... jak dziki osioł. Co roku szybsze kart, szybsze procki - developerzy kombinują nad grafiką. Dają im sprzęt - to go wykorzystują. Szkoda tylko, że czasem 4 lata tworzenia gry idzie na zrobienie samej grafiki a na reszte gry -  0,5 roku. Później wychodzą takie gnioty i odgrzewane kotlety, bo nie było czasu.


9
Cytuj
Od takich point&clicków jak Irlicht czy Ogre

Irrlicht i Ogre to nie point&click

10
Projekty rozpoczęte / Odp: Polski amatorski MMOG
« dnia: Styczeń 12, 2008, 23:46:38 »
Cytuj
Hm, może zrobimy taką inicjatywę, zbierzemy team warsztatowiczów i zrobimy wspólnie jakiegoś mmo? :]

Był już taki pomysł. Skończył sie na gadaniu.

11
Inne / Odp: Konsole
« dnia: Styczeń 09, 2008, 14:14:08 »
Cytuj
Myślałem, że to jest profesjonalne forum dla ludzi, którzy chcą się nauczyć programować, niezalżnie na jakim stopniu zaawasowania aktualnie, się znajdują.

To jest(a przynajmniej miało być) forum dla ludzi zajmujących się programowaniem gier - mających jako takie pojęcie o programowaniu.

12
Projekty rozpoczęte / Odp: Sleepwalker
« dnia: Styczeń 06, 2008, 14:54:38 »
Pingwinek nie bardzo. Lewitujący krasnal był lepszy. ;D

13
SDL / Odp: SDL i ALLEGRO + silniki
« dnia: Styczeń 03, 2008, 23:02:05 »
Cytuj
buly glowy

można dostać po przeczytaniu twoich postów.

Bierz sie za C++, a C zostaw w spokoju. Przyjdzie kiedys taki moment, że przyda ci się OOP, a wtedy Bogu będziesz dziękował za takie cudo jak C++.

14
C++ / Odp: Niezgodność VC++ ze standardami
« dnia: Grudzień 21, 2007, 14:59:30 »
Cytuj
@puch
Nie ma to jak wykorzystać każdą okazje by się ze mną nie zgodzić , co? :}

Nie miałem zamiaru wykorzystywać żadnej okazji.
Podałem cytat - aby wyprowadzić cię z błędu po prostu.

Cytuj
Przecież zanim bym się 2 raz wypowiedział sprawdziłbym ( i tak zrobiłem) dla jakiego kompilatora do było

Tego nie mogłem wiedzieć :-*

Pozdrawiam i Wesołych Świąt życze

15
Inne / Odp: CUDA
« dnia: Grudzień 20, 2007, 18:42:42 »
"Twarda ręka" moda.

Hehe

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8