Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JasonVoorhees

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 60
1
2018 rok, a gra na filmiku przycina? https://www.youtube.com/watch?v=jZ6NqLv4CZ0

Robienie kursu po polsku to też jakiś sposób na marketing wśród Polaków....
Jednakże znacznie bardziej przyszłościowy byłby zestaw kurs angielskiego + kurs po angielsku.

2
Poszukuję / Odp: Grafik 3d, dźwiękowiec
« dnia: Styczeń 22, 2018, 21:50:47 »
Ulice: https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/urban/low-poly-street-pack-67475

Dźwięki samochodów: https://assetstore.unity.com/packages/tools/audio/realistic-engine-sounds-plus-92742

Modele samochodów: https://assetstore.unity.com/publishers/12955

I to wszystko wyjdzie Ci taniej, niż zatrudnienie grafika i dźwiękowca.

A dźwiękowiec, żeby wyprodukować Ci te wszystkie dźwięki potrzebowałby dostępu do różnych samochodów.

Obecnie rozwijany jest konkurencyjny projekt: https://www.facebook.com/heavycrimegame/
Jest sens konkurować, tylko jeśli zrobisz coś lepszego...

3
Oferuję / Odp: Grafik 3d - po godzinach
« dnia: Styczeń 21, 2018, 15:28:15 »
Ja bym nie pogardził taką pomocą przy mojej grze ;)

Na razie sam zrobiłem trochę modeli, ale jednak zrobienie tego tak, żeby wyglądało jak należy przewyższa moje funkcje poznawcze :D

Tak wygląda gra: https://www.youtube.com/watch?v=hDoATkaIXSY

Przydałoby mi się:
- lepsze latające działko,
- lepsza lewitująca platforma,
- lepszy wygląd broni głównego bohatera - nad tym modelem najdłużej siedziałem i chyba wygląda lepiej niż powyższe ;)

Sporo rzeczy z filmiku pochodzi z asset store. Ale rzeczy, które wymieniłem powyżej, robiłem sam. Wszystko jest wyświetlane w rzucie ortho, gra 2.5D.

4
Projekty zaawansowane / Odp: Happy Color Jump!
« dnia: Listopad 07, 2017, 22:46:23 »
Jakoś tak.. nie zachęca do pobrania.

Może jak dodasz kilka broni, samochody i Trevora, to zagram ;)

5
Sprzedam / Odp: [SPRZEDAM] Mikrokomputer PandaBoard rev. A4 (OMAP4430)
« dnia: Październik 20, 2017, 21:38:45 »
Za ok. 200 zł można kupić nowy Raspberry Pi 3 z bardzo podobnymi parametrami, tylko mniejszy i z dodatkami ;)

https://pl.aliexpress.com/item/Raspberry-Pi-3-Model-B-2-4G-Keyboard-Clear-case-with-Fan-Power-Heat-sinks-Raspberry/32741960781.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.264.16X5DR

6
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 13, 2017, 14:00:22 »
Survival turowy, proszę bardzo, odpalasz Battle for Wesnoth
i ściągasz dodatki ( https://addons.wesnoth.org/1.12/ ):

Nosmos' SurvivalPack
Colosseum
2p/3p vs Survival
Skele Survivals
Scrolling Survival

7
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 22, 2017, 01:05:26 »
Sądzę, że można ładniej to zrobić, korzystając z https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Transform.InverseTransformPoint.html

8
OpenGL / Odp: [OpenGL] TV noise - animacja
« dnia: Wrzesień 07, 2017, 09:22:43 »
A może by tak ustawiać losowe TexCoordy? Załaduj teksturę bez właściwości GL_CLAMP_TO_EDGE (czyli chyba z GL_REPEAT), i w funkcji glTexCoord2d zmieniaj o losowe wartości w każdej klatce (glTexCoord2d(zwykły_x + losowy_x, zwykły_y + losowy_y), wszystkie 4 texcoordy powinny dodawać losowy x i y).

9
Poszukuję / Odp: Poszukuję grafika do gry karcianej (płatne zlecenie)
« dnia: Sierpień 11, 2017, 02:11:21 »
Nie o to chodzi...

Walki w Hearthstone byłyby uczciwsze gdyby gracz cały czas miał dostęp do wszystkich kart. Po prostu rozgrywka mogłaby bardziej polegać na skillu gracza. Na szachownicy cały czas widzimy wszystkie figury i ruchy, które mogą zrobić gracze. E-sport Hearthstone to bardzo sztuczny twór... Fajnie i przyjemnie się gra, ale nie jest to gra uczciwa kiedy tyle zależy od losowości.

Czy dodatkowa moneta i karta dla drugiego gracza to "naturalny" sposób zbalansowania sytuacji rozpoczynającego gracza? Na pewno trochę ludzi nad tym myślało w  Blizzardzie. Ale moneta daje Łotrowi kombo, temu diabłu od maga dodatkowe 2 obrażenia itp. Trochę to miesza w rozgrywce.

10
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Sierpień 10, 2017, 15:34:39 »
Assets na czysto.

Tylko przy zamykaniu trzeba zapisać scenę.

11
Poszukuję / Odp: Poszukuję grafika do gry karcianej (płatne zlecenie)
« dnia: Sierpień 10, 2017, 05:26:38 »
Czy ta gra będzie lepsza niż Hearthstone?

12
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Sierpień 04, 2017, 18:15:28 »
Ja robiłem kiedyś skrypt, który miał mi zmieniać prefaby. Kwestia taka, że aby Unity to zapisał, musiałem ręcznie dać znać Unity, że prefab był zmieniony i ma być zapisany:
UnityEditor.EditorUtility.SetDirty (lbs.LevelPrefab);
Więcej info tutaj: https://docs.unity3d.com/ScriptReference/EditorUtility.SetDirty.html

Zgodnie z tym dokumentem, teraz to się robi inaczej ;)

13
Dystrybucja i promocja / Odp: Google Play upload APK + OBB
« dnia: Sierpień 03, 2017, 23:26:25 »
W Hearthstone coś im nie wyszło to planowanie :D

14
Dystrybucja i promocja / Odp: Google Play upload APK + OBB
« dnia: Sierpień 01, 2017, 18:08:19 »
Ja działałem na androidzie 4 i nie było problemu z OBB. Może usuń aplikację z telefonu i zainstaluj na czysto ze sklepu?

Możliwe też, że Twoja aktualizacja nie została jeszcze wdrożona w sklepie.

A testerom chyba można jakoś przekazać bezpłatnie dostęp do aplikacji.

15
Narzędzia / Odp: Generator postaci
« dnia: Sierpień 01, 2017, 17:32:22 »
https://www.morph3d.com/mcs-morph-character-system

Dobrze zintegrowane z Unity3d, a tak osobno to nie wiem, ale powinno dobrze działać.
Idea jest fajna. Używałem całkiem sporo. Jednak nie uważam, żeby ten system był gotowy do użytku w produkcji.

Wersję 1.0 potrafiłem ogolić na tyle, że model kobiety i mężczyzny zmieścił się w ok. 30 MB. W późniejszych wersjach M3D, skrypty itp. nie pozwalały mi odłączyć wersji HiPoly modeli 3D, więc dodawało to bardzo dużo zbędnych danych (robiłem APK na telefon, nie potrzebuję HiPoly).

Poza tym dodawanie ubrań jest skopane (jak w większości systemów postaci, które mają ubrania oddzielnie od ciała). Ciężko jest dobrać animację (mecanim) postaci, żeby ciało nie przechodziło przez ubranie. Tekstury maskujące działają super, ale tylko jak postać jest w "rest position". W miejscach łączenia ciała np. z koszulką pojawiają się artefakty.

Koniec końców znalazłem pakiet modeli, który daje Ciała połączone z ubraniem. I dobrałem z tego kilka modeli ;) https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/73497

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 60