Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JasonVoorhees

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 60
1
Poszukuję / Odp: Poszukuję grafika do gry karcianej (płatne zlecenie)
« dnia: Sierpień 11, 2017, 02:11:21 »
Nie o to chodzi...

Walki w Hearthstone byłyby uczciwsze gdyby gracz cały czas miał dostęp do wszystkich kart. Po prostu rozgrywka mogłaby bardziej polegać na skillu gracza. Na szachownicy cały czas widzimy wszystkie figury i ruchy, które mogą zrobić gracze. E-sport Hearthstone to bardzo sztuczny twór... Fajnie i przyjemnie się gra, ale nie jest to gra uczciwa kiedy tyle zależy od losowości.

Czy dodatkowa moneta i karta dla drugiego gracza to "naturalny" sposób zbalansowania sytuacji rozpoczynającego gracza? Na pewno trochę ludzi nad tym myślało w  Blizzardzie. Ale moneta daje Łotrowi kombo, temu diabłu od maga dodatkowe 2 obrażenia itp. Trochę to miesza w rozgrywce.

2
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Sierpień 10, 2017, 15:34:39 »
Assets na czysto.

Tylko przy zamykaniu trzeba zapisać scenę.

3
Poszukuję / Odp: Poszukuję grafika do gry karcianej (płatne zlecenie)
« dnia: Sierpień 10, 2017, 05:26:38 »
Czy ta gra będzie lepsza niż Hearthstone?

4
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Sierpień 04, 2017, 18:15:28 »
Ja robiłem kiedyś skrypt, który miał mi zmieniać prefaby. Kwestia taka, że aby Unity to zapisał, musiałem ręcznie dać znać Unity, że prefab był zmieniony i ma być zapisany:
UnityEditor.EditorUtility.SetDirty (lbs.LevelPrefab);
Więcej info tutaj: https://docs.unity3d.com/ScriptReference/EditorUtility.SetDirty.html

Zgodnie z tym dokumentem, teraz to się robi inaczej ;)

5
Dystrybucja i promocja / Odp: Google Play upload APK + OBB
« dnia: Sierpień 03, 2017, 23:26:25 »
W Hearthstone coś im nie wyszło to planowanie :D

6
Dystrybucja i promocja / Odp: Google Play upload APK + OBB
« dnia: Sierpień 01, 2017, 18:08:19 »
Ja działałem na androidzie 4 i nie było problemu z OBB. Może usuń aplikację z telefonu i zainstaluj na czysto ze sklepu?

Możliwe też, że Twoja aktualizacja nie została jeszcze wdrożona w sklepie.

A testerom chyba można jakoś przekazać bezpłatnie dostęp do aplikacji.

7
Narzędzia / Odp: Generator postaci
« dnia: Sierpień 01, 2017, 17:32:22 »
https://www.morph3d.com/mcs-morph-character-system

Dobrze zintegrowane z Unity3d, a tak osobno to nie wiem, ale powinno dobrze działać.
Idea jest fajna. Używałem całkiem sporo. Jednak nie uważam, żeby ten system był gotowy do użytku w produkcji.

Wersję 1.0 potrafiłem ogolić na tyle, że model kobiety i mężczyzny zmieścił się w ok. 30 MB. W późniejszych wersjach M3D, skrypty itp. nie pozwalały mi odłączyć wersji HiPoly modeli 3D, więc dodawało to bardzo dużo zbędnych danych (robiłem APK na telefon, nie potrzebuję HiPoly).

Poza tym dodawanie ubrań jest skopane (jak w większości systemów postaci, które mają ubrania oddzielnie od ciała). Ciężko jest dobrać animację (mecanim) postaci, żeby ciało nie przechodziło przez ubranie. Tekstury maskujące działają super, ale tylko jak postać jest w "rest position". W miejscach łączenia ciała np. z koszulką pojawiają się artefakty.

Koniec końców znalazłem pakiet modeli, który daje Ciała połączone z ubraniem. I dobrałem z tego kilka modeli ;) https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/73497

8
Dystrybucja i promocja / Odp: Google Play upload APK + OBB
« dnia: Sierpień 01, 2017, 13:52:28 »
Nie trzeba nic kodzić. Importowanie obb w aplikacji było potrzebne w starych androidach ze starą aplikacją sklepu google. Teraz sklep play sobie z tym radzi i po tylu latach nie trzeba sobie tym zawracać głowy ;)

9
Dystrybucja i promocja / Odp: Google Play upload APK + OBB
« dnia: Sierpień 01, 2017, 04:19:09 »
https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/2481797?hl=pl
Dodawanie plików rozszerzeń

Jeśli chodzi o optymalizacje wielkości pakietu, to może udało by Ci się upchnąć jeszcze, żeby było mniej niż 100 MB?

Modele 3D nie muszą mieć tylu szczegółów, co na PC - zredukuj ilość danych modeli 3D. Opcje importu tekstur też można dla każdego modelu dostosować tak, żeby miały optymalną rozdzielczość. Jak pokazujesz długopis na biurku i nie jest on pokazywany z bliska, to wystarczy mu 64x64, a nie 512x512.

Pierwsza scena (czyli ta dołączona do APK) to nie musi być scena z menu. Może to być scena ładująca scenę z menu, wtedy Twój APK będzie znaczne mniejszy.

Twoje menu musi mieć powiązania z ciężkimi prefabami, skoro aż tyle zajmuje plik APK. Żeby scena nie ładowała wszystkich zasobów dołączonych do prefabów, musisz prefaby ładować nie przez edytor (podpinanie prefabów do skyptów), tylko w kodzie, z folderów "Resources" Twojego projektu.

10
Projekty rozpoczęte / Odp: Szukam programisty do tworzenia gry.
« dnia: Lipiec 31, 2017, 08:44:46 »
Tylko żeby powstała korporacja jakiś geniusz musiał powiedzieć sobie a ja zaryzykuję stworze coś ciężką pracą
Korporacji nie tworzą geniusze, tylko ludzie z dużą ilością pieniędzy. Może to być nawet debil, byle by kasę miał, aby opłacić odpowiednich ludzi. Doradca i ludzie, których zatrudni doradca.

Zanim firma stanie się korpo, musi trochę istnieć na rynku od 1 do xxx pracowników. Jak nie masz pieniędzy na prowadzenie firmy, to bierzesz kredyt (ryzykowne), albo szukasz inwestora (w tym crowd funding). No niestety bez pieniędzy nawet jeśli uda Ci się zrealizować produkcję gry, to potem musisz zainwestować w marketing - i tu jest wielki hazard. Inwestowanie pieniędzy w tworzenie gry to pewna inwestycja - płacisz ludziom, kupujesz assety i coś masz/coś powstaje. Natomiast płacenie za reklamowanie gry to ryzyko, bo nawet jeśli dotrzesz do klientów, to nie masz gwarancji, że koszty reklamy się zwrócą, a co dopiero koszty produkcji. Dlatego też zarabianie na grach najlepiej zostawić ludziom, którzy to robią na co dzień. Wydawca... oprócz tego, że wspomaga marketing, to jeszcze unika inwestycji w projekty, które nie mają szans zarobić. Przedstawienie gry wydawcy to dobry test dla projektu... Nawet jeśli nie będziemy współpracować z danym wydawcą, to mamy szansę dowiedzieć się, czy jest sens podążać w tym kierunku.

Jak spróbujesz wydać samodzielnie pierwszą grę, to zobaczysz jak mało osób w ogóle rzuci na nią okiem...

11
Oferuję / Odp: Wykonam: Concept Art/Ilustracje/Grafika 2D
« dnia: Lipiec 17, 2017, 21:58:56 »
http://ifwerelost.daportfolio.com/gallery/887280#8 - to jest bardzo realistyczne, twarz ze zdjęcia :) ?

12
Oferuję / Odp: Programista Python/Django / chętny na staż w Unity3D
« dnia: Lipiec 03, 2017, 21:51:14 »
Porozsyłaj CV. Da się dostać na staż, czy praktyki bez żadnego doświadczenia, czy umiejętności.
Czy też wypłaty...

13
Oferuję / Odp: Programista Python/Django / chętny na staż w Unity3D
« dnia: Lipiec 03, 2017, 17:03:13 »
Poszukuję także możliwości nauczenia się programowania w środowisku Unity3D/C#. Nie miałem dużo styczności z tym środowiskiem, ale chciałbym się go nauczyć na stażu i możliwie szybko rozpocząć współpracę jako Junior Developer.
Na prośbę koirata...

Możliwość nauczenia się Unity masz na wyciągnięcie ręki. Ty szukasz niani do kodzenia. Weź jakiś porządny kurs od podstaw na YouTube i działaj. Ja zaczynałem od buzzsaw 2D.

Zanim będziesz miał szanse na juniora, powinieneś chciaż ogarnąć Unity na tyle, żeby potrafić samodzielnie sklecić jakąś małą grę.

14
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Czerwiec 28, 2017, 00:47:03 »
Gra oparta o niskopoziomowe technologie też może nas zawieść. Ostatnio rzadko się to widuje, ale weźmy takie gry ze Steama: Contraption Maker (gra autorstwa twórcy The Incredible Machine) oraz Axiom Verge. W obydwu grach w losowych momentach aplikacja kończy działanie. Gdyby skorzystano z Unity to raczej przy jakimś nieobsługiwanym błędzie użytkownik w najgorszym razie zrestartuje poziom. Nie wywali mu całej gry.

Nawet do małych rzeczy Unity znacząco podnosi jakość finalnej aplikacji. Można podejrzeć w edytorze jak coś będzie wyglądać, wyregulować to odpowiednio i przed dodaniem jakiegoś efektu nie musimy robić własnego systemu cząsteczek. Dobrze mieć pod ręką wiele rzeczy, które działają jak należy ;)

Niedawno zobie zacząłem odświeżać GTA San Andreas. W wielu miejscach jedt skopane teksturowanie. Np. na krzaku między ulicami wąska część ma za gęsto nałożoną teksturę w poziomie. Wzdłuż ulicy tekstura jest równomiernie rozłożona... Gdyby wtedy mieli porządny edytor, to byłaby mniejsza ilość takich błędów.

15
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 22:46:40 »
Sarann
Jak ktoś nie pracuje w systemie operacyjnym napisanym przez siebie, to żaden programista. Jak ktoś nie klepie stronek bez PHP, to żaden programista. Bla bla bla.

Oczekiwania użtkowników i programistów zwiększają się z dnia na dzień. Żeby spełnić te oczekiwania, jednej osobie ciężko nadgnić. Korzystanie z Unity to jak tworzenie aplikacji w zespole (z twórcami silnika i twórcami assetów do asset store).

MDW
Skoro się zgadzamy, to czemu kilka postów wcześniej najeżdżałeś na korzystających z silnika?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 60