Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JasonVoorhees

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 61
1
Audio / Odp: muzyka do gier
« dnia: Wrzesień 08, 2018, 15:18:17 »
Czy Jamendo sprzedaje muzykę z licencją do słuchania? Bo jednak, twórcy gier potrzebują licencję do dystrybucji muzyki razem z ich grami ;)

2
Ja jednak skomentuję. Za taką kasę wolałbym u Ciebie zamiatać tydzień, niż programować te rzeczy 2-4 tygodnie....

3
Audio / Odp: muzyka do gier
« dnia: Wrzesień 08, 2018, 00:27:18 »
Przerośnięte "logo" strony sugeruje, że można tam coś poklikać (niestety nie można), albo, że jakaś muzyczka Twojego autorstwa leci w tle (niestety nie leci).

Odpaliłem jeden kawałek, brzmi nieźle ;)

Skoro masz już trochę utworów to mógłbyś je jakoś skategoryzować (np. "do gry platformówki", "mega-pack" - wszystkie utwory za sporą cenę, ale mniejszą niż wszystkie pakiety z osobna) i umieścić w sklepie Unity. Duża, popularna platforma, to i jej sklep też jest popularny, więc duża szansa, że zwiększysz sprzedaż, bo ludzie tam szukają assetów.

4
2018 rok, a gra na filmiku przycina? https://www.youtube.com/watch?v=jZ6NqLv4CZ0

Robienie kursu po polsku to też jakiś sposób na marketing wśród Polaków....
Jednakże znacznie bardziej przyszłościowy byłby zestaw kurs angielskiego + kurs po angielsku.

5
Poszukuję / Odp: Grafik 3d, dźwiękowiec
« dnia: Styczeń 22, 2018, 21:50:47 »
Ulice: https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/urban/low-poly-street-pack-67475

Dźwięki samochodów: https://assetstore.unity.com/packages/tools/audio/realistic-engine-sounds-plus-92742

Modele samochodów: https://assetstore.unity.com/publishers/12955

I to wszystko wyjdzie Ci taniej, niż zatrudnienie grafika i dźwiękowca.

A dźwiękowiec, żeby wyprodukować Ci te wszystkie dźwięki potrzebowałby dostępu do różnych samochodów.

Obecnie rozwijany jest konkurencyjny projekt: https://www.facebook.com/heavycrimegame/
Jest sens konkurować, tylko jeśli zrobisz coś lepszego...

6
Oferuję / Odp: Grafik 3d - po godzinach
« dnia: Styczeń 21, 2018, 15:28:15 »
Ja bym nie pogardził taką pomocą przy mojej grze ;)

Na razie sam zrobiłem trochę modeli, ale jednak zrobienie tego tak, żeby wyglądało jak należy przewyższa moje funkcje poznawcze :D

Tak wygląda gra: https://www.youtube.com/watch?v=hDoATkaIXSY

Przydałoby mi się:
- lepsze latające działko,
- lepsza lewitująca platforma,
- lepszy wygląd broni głównego bohatera - nad tym modelem najdłużej siedziałem i chyba wygląda lepiej niż powyższe ;)

Sporo rzeczy z filmiku pochodzi z asset store. Ale rzeczy, które wymieniłem powyżej, robiłem sam. Wszystko jest wyświetlane w rzucie ortho, gra 2.5D.

7
Projekty zaawansowane / Odp: Happy Color Jump!
« dnia: Listopad 07, 2017, 22:46:23 »
Jakoś tak.. nie zachęca do pobrania.

Może jak dodasz kilka broni, samochody i Trevora, to zagram ;)

8
Sprzedam / Odp: [SPRZEDAM] Mikrokomputer PandaBoard rev. A4 (OMAP4430)
« dnia: Październik 20, 2017, 21:38:45 »
Za ok. 200 zł można kupić nowy Raspberry Pi 3 z bardzo podobnymi parametrami, tylko mniejszy i z dodatkami ;)

https://pl.aliexpress.com/item/Raspberry-Pi-3-Model-B-2-4G-Keyboard-Clear-case-with-Fan-Power-Heat-sinks-Raspberry/32741960781.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.264.16X5DR

9
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 13, 2017, 14:00:22 »
Survival turowy, proszę bardzo, odpalasz Battle for Wesnoth
i ściągasz dodatki ( https://addons.wesnoth.org/1.12/ ):

Nosmos' SurvivalPack
Colosseum
2p/3p vs Survival
Skele Survivals
Scrolling Survival

10
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 22, 2017, 01:05:26 »
Sądzę, że można ładniej to zrobić, korzystając z https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Transform.InverseTransformPoint.html

11
OpenGL / Odp: [OpenGL] TV noise - animacja
« dnia: Wrzesień 07, 2017, 09:22:43 »
A może by tak ustawiać losowe TexCoordy? Załaduj teksturę bez właściwości GL_CLAMP_TO_EDGE (czyli chyba z GL_REPEAT), i w funkcji glTexCoord2d zmieniaj o losowe wartości w każdej klatce (glTexCoord2d(zwykły_x + losowy_x, zwykły_y + losowy_y), wszystkie 4 texcoordy powinny dodawać losowy x i y).

12
Poszukuję / Odp: Poszukuję grafika do gry karcianej (płatne zlecenie)
« dnia: Sierpień 11, 2017, 02:11:21 »
Nie o to chodzi...

Walki w Hearthstone byłyby uczciwsze gdyby gracz cały czas miał dostęp do wszystkich kart. Po prostu rozgrywka mogłaby bardziej polegać na skillu gracza. Na szachownicy cały czas widzimy wszystkie figury i ruchy, które mogą zrobić gracze. E-sport Hearthstone to bardzo sztuczny twór... Fajnie i przyjemnie się gra, ale nie jest to gra uczciwa kiedy tyle zależy od losowości.

Czy dodatkowa moneta i karta dla drugiego gracza to "naturalny" sposób zbalansowania sytuacji rozpoczynającego gracza? Na pewno trochę ludzi nad tym myślało w  Blizzardzie. Ale moneta daje Łotrowi kombo, temu diabłu od maga dodatkowe 2 obrażenia itp. Trochę to miesza w rozgrywce.

13
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Sierpień 10, 2017, 15:34:39 »
Assets na czysto.

Tylko przy zamykaniu trzeba zapisać scenę.

14
Poszukuję / Odp: Poszukuję grafika do gry karcianej (płatne zlecenie)
« dnia: Sierpień 10, 2017, 05:26:38 »
Czy ta gra będzie lepsza niż Hearthstone?

15
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Sierpień 04, 2017, 18:15:28 »
Ja robiłem kiedyś skrypt, który miał mi zmieniać prefaby. Kwestia taka, że aby Unity to zapisał, musiałem ręcznie dać znać Unity, że prefab był zmieniony i ma być zapisany:
UnityEditor.EditorUtility.SetDirty (lbs.LevelPrefab);
Więcej info tutaj: https://docs.unity3d.com/ScriptReference/EditorUtility.SetDirty.html

Zgodnie z tym dokumentem, teraz to się robi inaczej ;)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 61