Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JasonVoorhees

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 59
1
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Wczoraj o 22:46:40 »
Sarann
Jak ktoś nie pracuje w systemie operacyjnym napisanym przez siebie, to żaden programista. Jak ktoś nie klepie stronek bez PHP, to żaden programista. Bla bla bla.

Oczekiwania użtkowników i programistów zwiększają się z dnia na dzień. Żeby spełnić te oczekiwania, jednej osobie ciężko nadgnić. Korzystanie z Unity to jak tworzenie aplikacji w zespole (z twórcami silnika i twórcami assetów do asset store).

MDW
Skoro się zgadzamy, to czemu kilka postów wcześniej najeżdżałeś na korzystających z silnika?

2
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Wczoraj o 22:32:50 »
Bzdura. Silnik poza szybkością osiągnięcia efektu i jakością osiągniętego efektu nijak się ma do zwiększenia stanu konta. Kiedy możliwości techniczne nie stanowią problemu, najważniejszy jest design i marketing produktu.

3
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Wczoraj o 21:10:21 »
Jak dobrze, że jeszcze istnieją ludzie, którzy wyżywają się na współczesnych technologiach, bo oni mieli trudniej ;)

Popatrz na to z tej strony, zrobił prototyp w ekstremalnie niskim czasie i jeśli to się spodoba jemu i oglądającym, to będzie mógł to rozwinąć.

Unity pozwala na zrobienie własnej fizyki, czy podsilnika voxelowego. I lepiej od tej strony ugryźć temat, niż robić własny silnik.

4
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Wczoraj o 10:21:18 »
Pytanie, czy fizykę 3D tylu sześcianów da się rozsądnie zoptymalizować ;) Przy tylu obiektach dobrze by było też sprawdzić rozdzielczość tekstur. Na sam kod wielkiego wpływu raczej nie ma, większość rzeczy robi tu silnik, można co najwyżej w edytorze dostosować jakieś szczątkowe ustawienia.

5
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Wczoraj o 05:17:48 »
Wybuch całkiem spoko. Naprawdę nie spodziewałem się takiego zakończenia filmiku z gry o takiej grafice :)

Nie wiem, czy to pośpiech, czy brak doświadczenia, ale jak nagrywasz filmik z gry, to zrób chociaż builda na PC, albo nagrywaj na telefonie - na samsungu można z dźwiękiem nawet bez rootowania mobizenem dla urządzeń samsung. Edytor unity + nagrywanie ekranu wymaga mocniejszego sprzętu jak widać na filmiku ;)

6
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny klon Ponga :)
« dnia: Czerwiec 19, 2017, 19:44:50 »
Nie ma co się przejmować takimi niuansami. Na takie drobiazgi najczęściej zwracają uwagę twórcy, nie gracze ;)

7
No rysunek ładny ;)

Co do kodu, to ciężko ocenić po dwóch screenach :D
Filmik byłby bardziej wymowny.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny klon Ponga :)
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 13:37:47 »
Masz na myśli pionowe krawędzie? To moja modyfikacja pierwotnego pomysłu Atari.
Pionowa linia to jak dla mnie pozioma krawędź. Bo trzeba poruszać się w poziomie, żeby do niej dotrzeć.

Fajnie, że to modyfikacja, a nie błąd ;)

9
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny klon Ponga :)
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 13:07:21 »
Dlaczego piłka odbija się od poziomych krawędzi?

Kiedy dorobisz do THE SQUARE rzeczy, o których Ci pisałem (kobiece nogi, odgłosy) :D ?

10
Screeny, które dałeś to najlepsze jakie mogłeś dać?

- tekstura dachu domku ma artefakty,
- tekstura terenu się powtarza - jeśli teren się nie zmienia, to nie widzę przeszkód, by skorzystać z terrain edytora w Unity, możesz wtedy pokolorować teren kilkoma teksturami, dodać jakieś drobne nierówności itp.
- skybox by się przydał,
- UI... trochę marginesów i mniej stylu inspirowanego Windows 3.11

11
Projekty zaawansowane / Odp: [Android]Math++
« dnia: Czerwiec 01, 2017, 00:48:34 »
Jakikolwiek filmik z gry umożliwiłby wielu osobom decyzję, czy chcą ściągnąć aplikację, czy nie.

12
Projekty rozpoczęte / Odp: Space bowling
« dnia: Maj 25, 2017, 22:15:21 »
jeśli chodzi o klawisze, to jest to najlepsze rozwiazanie
Tak Ci sie wydaje... zobacz scorched 3d. Zobacz Worms 3D blast.
Im mniej przycisków nawalonych na ekranie tym lepiej.

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Space bowling
« dnia: Maj 25, 2017, 13:32:43 »
więc mam nadzieję, że projekt zakończy się sukcesem :)
Co uważasz za sukces? Wykonanie gry? Zarobek na grze? Wydanie gry? Zrobienie gry, która będzie bawić graczy?

Piszcie co można dodać, poprawić, każdą uwagę dokładnie rozważę :P
To nie tak działa. Popatrz na inne gry. Zwróć uwagę na to jak wyglądają i jak działają. Masz dość inspiracji na rynku gier.

Przydałby się porządny skybox, tekstury staranniej nałożone (żeby nie były tak porozciągane). Sterowanie z wykorzystaniem myszki/ekranu dotykowego, bez tylu przycisków na ekranie. Pasek ładujący moc uderzenia powinien być tuż koło wyrzutni. Wyrzutnia też mogłaby mieć jakiś model, np. coś w stylu: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/74837
Oświetlenie by można doprawić, żeby przy patrzeniu pod słońce nie mieć wszystkich elementów takich ciemnych (początek wideo).

Sugeruję dodawać inne plansze dopiero jak dopracujesz to co masz.

14
Czy macie licencję na postacie z anime? Luffy, Ichigo, Naruto, Goku (który wygląda bardziej jak Yamcha :D ), no i ten gostek z Fairy Tail... To dość znane postacie i reklamowanie się nimi bez odpowiednich porozumień raczej nie jest legalne.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 59