Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - koto

Strony: [1]
1
Hej,

Własnie wydałem moją nową retro gierkę, Gem Collector: https://kotogames.itch.io/gem-collector

Klepnąłem ją w Unity.
Sporo zabawy było z stworzeniem edytora leveli - ale sądzę że warto było.
Jest opcja publikacji leveli - inni mogą w nie zagrać.

Jest wersja demo, miłej zabawy!

Tomek

2
Ile głow type pomysłów.
Ja bym polecił jakiś elastyczny system np:


enum  class Atrybut {Sila, Magia, Zrecznosc}
class Atrybuty
{
   std::map<Atrybut, double> atrybuty;

   void dodaj(const Atrybut& atr, const double wartosc);
   void zwieksz(const Atrybut& atr, const double wartosc);

   void zwieksz(const Atrybuty& attr);
        void zmiejsz(const Atrybuty& attr);
...
}
i

class Przedmiot
{
   string nazwa;
   Atrybuty atrybuty ;
}

class Potwor
{
   string nazwa;
   Atrybuty atrybuty ;
   vector<Przedmiot> przedmioty;
}

Wtedy masz jedna klasę  Atrybuty która ci załatwi ten temat w całej grze.

3
Szkółka / Odp: [C++] xml dla ustawien gry i savów, jaka biblioteczka?
« dnia: Grudzień 18, 2018, 21:28:23 »
Ten wymiata: https://pugixml.org/

4
Silniki / Odp: Lekki silnik c# do platformówki 2d na Androida
« dnia: Grudzień 18, 2018, 21:25:05 »
Ja kodziłem trochę w MonoGame, na pewno jest lekki i można grę wydac na wiele platform.

Strony: [1]