Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - qarmin

Strony: [1]
1
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 16, 2018, 11:33:25 »
Znacie jeszcze jakieś inne silniki na Linuxa z dość prostym edytorem?

Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Co do GDScript to wygląda dziwnie, przeczytałem, że jest podobny do Pythona tylko problem w tym, że nie znam tego języka i nie jestem pewien czy jest sens się go uczyć

2
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 12, 2018, 09:12:26 »
Z racji tego, że nie korzystam z żadnego programu na Windowsa, który nie miałby odpowiednika na Linuxa, nie mam żadnego powodu by z niego korzystać.

Nie jestem jakoś specjalnie przywiązany do Unity(jak pisałem, tworzyłem jedynie bardzo proste projekty) i dlatego nie uśmiecha mi się przechodzić tylko dla niego do Windowsa, jak mam wszystkie dane i programy na Ubuntu.

Myślałem nad wyborem Unreal Engine albo CryEngine ale wydają się trochę nieprzyjazne dla początkujących i tak jak Unity ważą po kilka GB(trochę to denerwujące).

No i znalazłem Godota który niewiele waży i wydaje się działać dobrze ale nie byłem pewien czy będzie dla mnie odpowiedni(czyt. dla początkującego).

3
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 11, 2018, 12:13:14 »
Błędy są raczej obsługiwane na stronie https://github.com/godotengine/godot/, więc nie jest z tym aż tak tragicznie.

Ciągle bym używał Unity ale z racji tego, że więcej mnie łączy z Linuksem niż Windowsem, to szukam alternatywy która będzie dobrze działała na Ubuntu

4
Szkółka / Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 11, 2018, 09:28:20 »
Witam,
Chciałem się dowiedzieć jakie są wasze doświadczenia z tym silnikiem i czy polecacie go dla początkującego.

Wcześniej dla zabawy korzystałem z Unity3D tworząc bardzo proste projekty, ale przez maturę nie mogłem poświęcić temu zbyt dużo czasu.

Korzystam z ubuntu i ciągłe przełączanie pomiędzy windowsem jest nużące, wersja Unity3D na linuksa wyłącza się chwilę po uruchomieniu(przeczytałem że to może być błąd mesy) a Godot wydaje się dobrze działać na ubuntu.

Widziałem, że istnieją jakieś mniejsze projekty na Godot i wyszła nawet jego nowa wersja, ale boję się że wsparcie zostanie porzucone albo nie będę miał możliwości stworzenia większej gierki.

Z tego co widzę to chyba tylko jedna gra jest tworzona w warsztacie na silniku godot - RivenTails Defense https://warsztat.gd/projects/tiny_defense/media - który jest nawet na stronie głównej godota https://godotengine.org/

Strony: [1]