Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - qarmin

Strony: [1]
1
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 25, 2018, 09:08:03 »
Z angielskim nawet dobrze sobie radzę i ciągle się go uczę, ale na tą chwilę treści po polsku łatwiej przyswajam(wiem, że aby się nauczyć angielskiego to trzeba się namęczyć, ale wolę to robić stopniowo).

Co do książek, to wiem, że z każdym kolejnym miesiącem się coraz bardziej dezaktualizują, ale mógłbym to przeboleć ponieważ raczej szybko bym ją przerobił i przyjemniej mi się czyta tekst z książki niż z monitora.

2
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 24, 2018, 13:57:42 »
Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.
Gdyby ktoś początkujący natknął się na ten temat i to przeczytał - wiedzcie, że ta wypowiedź nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Poczytałem trochę więcej o silniku i sami autorzy przyznają, że C# nie jest do końca funkcjonalny(np. https://github.com/godotengine/godot/issues/20267)

A tak na marginesie, to czy znacie jakieś książki po polsku do Godota albo czy wiecie coś o tym, że ktoś taką tworzy? Nie lubię czytać dokumentacji na ekranie monitora. Znam angielski na wystarczającym poziomie by korzystać anglojęzycznych materiałów ale łatwiej byłoby mi czytać po polsku.

3
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 16, 2018, 11:33:25 »
Znacie jeszcze jakieś inne silniki na Linuxa z dość prostym edytorem?

Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Co do GDScript to wygląda dziwnie, przeczytałem, że jest podobny do Pythona tylko problem w tym, że nie znam tego języka i nie jestem pewien czy jest sens się go uczyć

4
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 12, 2018, 09:12:26 »
Z racji tego, że nie korzystam z żadnego programu na Windowsa, który nie miałby odpowiednika na Linuxa, nie mam żadnego powodu by z niego korzystać.

Nie jestem jakoś specjalnie przywiązany do Unity(jak pisałem, tworzyłem jedynie bardzo proste projekty) i dlatego nie uśmiecha mi się przechodzić tylko dla niego do Windowsa, jak mam wszystkie dane i programy na Ubuntu.

Myślałem nad wyborem Unreal Engine albo CryEngine ale wydają się trochę nieprzyjazne dla początkujących i tak jak Unity ważą po kilka GB(trochę to denerwujące).

No i znalazłem Godota który niewiele waży i wydaje się działać dobrze ale nie byłem pewien czy będzie dla mnie odpowiedni(czyt. dla początkującego).

5
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 11, 2018, 12:13:14 »
Błędy są raczej obsługiwane na stronie https://github.com/godotengine/godot/, więc nie jest z tym aż tak tragicznie.

Ciągle bym używał Unity ale z racji tego, że więcej mnie łączy z Linuksem niż Windowsem, to szukam alternatywy która będzie dobrze działała na Ubuntu

6
Szkółka / Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 11, 2018, 09:28:20 »
Witam,
Chciałem się dowiedzieć jakie są wasze doświadczenia z tym silnikiem i czy polecacie go dla początkującego.

Wcześniej dla zabawy korzystałem z Unity3D tworząc bardzo proste projekty, ale przez maturę nie mogłem poświęcić temu zbyt dużo czasu.

Korzystam z ubuntu i ciągłe przełączanie pomiędzy windowsem jest nużące, wersja Unity3D na linuksa wyłącza się chwilę po uruchomieniu(przeczytałem że to może być błąd mesy) a Godot wydaje się dobrze działać na ubuntu.

Widziałem, że istnieją jakieś mniejsze projekty na Godot i wyszła nawet jego nowa wersja, ale boję się że wsparcie zostanie porzucone albo nie będę miał możliwości stworzenia większej gierki.

Z tego co widzę to chyba tylko jedna gra jest tworzona w warsztacie na silniku godot - RivenTails Defense https://warsztat.gd/projects/tiny_defense/media - który jest nawet na stronie głównej godota https://godotengine.org/

Strony: [1]