Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tbox

Strony: [1]
1
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Listopad 01, 2016, 16:05:52 »
Trudno mi przewidzieć czy będę miał czas. Kiedy biorę udział to mogę się wycofać, jeśli się nie wyrobię, a jako organizator niestety. Dla mnie nawet i teraz mógłby być konkurs, przecież w Ameryce Halloween. Dobra okazja na jakieś gierki z tym motywem. Nie wiem jednak czy znaleźliby się chętni :) Ile w ogóle osób na forum ma możliwość tak po prostu rozpocząć powiedzmy 2-tygodniowy projekt.
Wydaje mi się że fajnie byłoby gdyby od czasu do czasu pojawiało się jakieś Compo czy konkurs typu WSOC związany z jakimś wydarzeniem/świętem, co prawda nie biorę w nich udziału, bo nie mam takiej wprawy, ale może zmotywuje niektórych ;3

2
Design / Odp: Krysys twórczy
« dnia: Październik 31, 2016, 17:42:14 »
Ja tam po prostu jak nie mam motywacji do robienia czegoś to tego nie robię, motywacja jakoś po tygodniu czy miesiącu sama wraca :)

PS: Nie polecam stosować jeżeli chodzi o sprzątanie, pracowanie czy innego ważne rzeczy ;-)

3
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Zurck 1.5
« dnia: Wrzesień 01, 2016, 00:05:20 »
Inna opcja to może zrobić że co falę jeżeli gracz jest w rogu to przed przeciwnikami pojawia się fala (taki jakby pocisk na całą planszę) zabiera graczowi 50% HP i wyrzuca go na początek (tzn. Na dół). Gracz zrozumie szybko po co to się pojawia, lub po prostu jeżeli gracz jest w rogu to wysyłać z automatu te zielone stateczki po rogach, innego pomysłu nie mam

4
Projektowanie kodu / Projektowanie kodu - robicie? Jak?
« dnia: Sierpień 31, 2016, 14:15:41 »
Póki co od początku projektu nic nie projektowałem, wszystko pisałem z głowy na zasadzie, że po przemyśleniu brałem się za pisanie, ale teraz tak się zastanawiam czy nie lepiej zacząć to projektować, ponoć przyspiesza to później kodzenie
No i nie wiem za bardzo jak się za to zabrać, rysować w zeszycie czy może znacie jakieś aplikacje na PC/telefon (Android)?
A może zostać jednak tak jak było, czyli pisać to co wiem już jak ma wyglądać?
Jak wy to robicie?

5
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Zurck 1.5
« dnia: Sierpień 31, 2016, 11:27:39 »
Jeżeli polecimy na samą górę ekranu i wciśniemy się odpowiednio w róg to nikt oprócz tych zielonych stateczków nie będzie mógł do nas strzelać :D

6
Produkcja / Odp: Projekt open source a mikropłatności
« dnia: Sierpień 31, 2016, 10:38:41 »
To jak w takim razie powinno odbywać się wczytywanie poziomów? Aktualnie trzymam je w plikach JSON, tak samo NPC, ale gracz raczej nie może ich mieć u siebie, serwer powinien wysyłać dane z plików a gracz trzymać same spritesheety i budować mapę na podstawie danych z serwera?

7
Produkcja / Odp: Projekt open source a mikropłatności
« dnia: Sierpień 31, 2016, 09:19:51 »
No właśnie, a jak to jest z tym serwerem? Nie znam za bardzo się na RE i nie dokonća rozumiem, aktualnie wszystko piszę jakby był to single (po skończeniu mechaniki wezmę się za serwer)
Gracz wysyła do serwera zmiany (np. Informuje że zmienił pozycję), a serwer rozsyła zmiany do pozostałych graczy, ale czy nie oznacza to  że jakiś facio znający RE zasypie serwer sfałszowanymi danymi i np. Wyśle informacje że zdobył 999999 złota?

8
Produkcja / Odp: Projekt open source a mikropłatności
« dnia: Sierpień 30, 2016, 01:10:58 »
Mówię o androidzie, tam co druga gra ma mikropłatności ;)

9
Produkcja / Projekt open source a mikropłatności
« dnia: Sierpień 29, 2016, 13:05:01 »
Pracuję Sobie nad tym swoim RPGiem i tak Sobie myślę, że może wrzucić projekt na jakiegoś githuba. Problem w tym, że mam pewne wątpliwości.
Po pierwsze, dajmy na to, że będę chciał wprowadzić mikropłatności, czy udostępnienie kodu na githubie nie oznacza że ktoś Sobie zmodyfikuje kod, usunie mikropłatności i zacznie po prostu oszukiwać? (Bardzo możliwe że gra będzie multiplayer)
Po drugie, czy gdyby projekt odniósł sukces nie powstanie 1000 identycznych kopii?

10
Compo i bitwy / Odp: Gra w 1234 bajtach
« dnia: Sierpień 26, 2016, 12:53:40 »
Zdaje się, że Unity odpada.

EDIT: A. Chciałem wziąć udział, a ja nawet nie mam w tej chwili w czym napisać kodu do tak małych rozmiarów.

Planszówka na kartce papieru zajmuje mało miejsca, potem zrób tylko zdjęcie i wyślij mailem :D

11
Projekty rozpoczęte / Odp: Prototyp gry na androida
« dnia: Sierpień 23, 2016, 01:46:45 »
Pobrałem, poszedłem na łąkę, władowałem wszystko w siłę i... Nie mogę nikogo zabić :<

Strony: [1]