Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - michrz

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Konfigurator / Odp: PC do 3k
« dnia: Listopad 30, 2015, 23:32:30 »
Zdecydowanie warto brać SSD i to jak największe. Za to niekoniecznie z serii Pro :) W cenie tego co proponujesz masz przykładowo bardzo fajnego Cruciala MX200 http://allegro.pl/dysk-ssd-crucial-mx200-250gb-sataiii-550mb-s-500mb-i5831124204.html

Jeśli chodzi o grafikę, to moim zdaniem nie warto teraz brać niczego drogiego i nowego co ma mniej niż 4GB RAM. Po prostu nowe produkcje już są dość zachłanne jeśli chodzi o pamięć (Cień Mordoru to świetny przykład). Jeśli grasz w lżejsze gry w rozdzielczości fullHD to na Twoim miejscu zerknąłbym w stronę GTX 670/760, albo jakiegoś Radeona X280. Wydajność będzie dobra, a trochę przyoszczędzisz.

2
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 18, 2015, 02:17:46 »
Dziękuję za głosy oddane na mój projekt, zwłaszcza cieszy mnie wyróżnienie za najlepszy pomysł. To bardzo budująca wiadomość zwrotna :)

Gratuluję wszystkim, najbardziej zaś rzecz jasna beermasterowi. Wygrała gra najpełniejsza, z dobrym pomysłem i realizacją - serdeczne gratulacje!

3
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 16, 2015, 20:56:44 »
@LudziE12: na jakim systemie odpalałeś gry? Na jakimś Linuxie? Podziemistrz wymaga redista XNA który jest dołączony do paczki z grą, ale nie udało mi się zrobić portu na MonoGame działającego.

4
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 11, 2015, 20:21:29 »
@Patrulek: A propos kompa na którym Ci się nie odpala: masz tam redista XNA? Wrzuciłem instalkę do paczki z grą jakby co. Jeśli zaś chodzi o nieresponsywne menu - czy widzisz na nim drzwi z dwoma buttonami? Zastanawiam się czy nie ustawiłem za dużej rozdzielczości domyślnej i czy z tego nie wynika część problemów. Tak czy siak - GameWindow.xml w folderze XML_data pozwala na ustawienie dowolnej rozdzielczości i włączenie/wyłączenie fullscreena.

5
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 07, 2015, 23:48:03 »
Dzięki za oceny Podziemistrza. Nie ukrywam, że są one dla mnie bardzo budujące. Dzięki WSoC miałem motywację aby wreszcie spiąć wszystkie elementy w (chociażby niewielką) całość. Bardzo chciałem przetestować czy to co dłubię sobie powoli od jakiegoś czasu sprawdza się rozgrywkowo także u innych. Cieszę się, że moja intuicja growa jakośtam jeszcze działa i nie oderwałem od rzeczywistości. Aż chce się realizować kolejne milestone'y :) Dźwięk, lepszy interfejs, lekkie animacje , nowe karty, aktywne pola i tryb wyborów fabularyzowanych to plany na najbliższy rozwój.

Ważną informacją jest też to, że jednak muszę popracować nad implementacją chociażby bazowego tutoriala.

@coda: po śmierci na poziomie 2 można wpisać "tak", albo "t" aby wyrazić chęć powrotu do menu. Przy kolejnym kliknięciu w "Wejdź" zaczynasz od aktualnego poziomu. Wiem o strasznej mierności tego rozwiązania, ale dodawałem je zdecydowanie w ostatniej chwili. Można też alternatywnie zmienić sobie wartość elementu "MainDungeon" na "Level2.xml" w pliku "GameElementsSetup.xml" z folderu "XML_data". Wtedy zawsze się będzie zaczynało od drugiego poziomu.

6
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 04, 2015, 02:08:24 »
Także pograłem we wszystko w co mogłem. Nie mam żadnego urządzenia na Androidzie, więc SpiderSnake i Swimming Teddybears nie jestem w stanie ocenić.

SpinOn
Gra śmiga, ma bardzo miły spokojny klimat. Niestety sterowanie mnie pokonało. Jest za wrażliwe, nigdy nie udało mi się zgarnąć więcej niż 2 elementów.

CaveStrider
Myślałem, że gra nie działa na Win10. Ustawiłem  tryb zgodności i za jakimś trzecim razem zaskoczyła. Bardzo mi się spodobała koncepcja łączenia supaplexa z platformówką. Grafika dość słaba (kafelki które się nie zgrywają), ale nie przeszkadzało to w sympatycznej rozgrywce.

Construgia
Kolejne zaskoczenie - w grze widać dużo serca włożonego i dzięki temu można przymknąć oko na drobne błędy. Życzę dalszego owocnego rozwijania projektu.

Ancient Tower
Fajny i trudny tower defence. Przydałyby się jakieś minimalne animacje zaznaczeń w interfejsie, ale sama rozgrywka daje radę.

HeavyBomber
Dobre wykonanie, fajne menu :) Sama rozgrywka jednak mnie nie porwała.

aaaa
Nie mój typ gry, ale fajne urozmaicenie. Rozgrywka szybko się robi bardzo schematyczna, niemniej widać potencjał do dalszego rozwoju.

Mroczny Labirynt
Labirynt w którym sterowanie jest równie nieprzyjazne jak ciemność. Niezły efekt z cieniami, ale szybko wyłączyłem.

Hexagons
Fajne wykonanie, ale mój rekord to 4 sekundy. Zniechęcająco trudne.

runner
Kolejna niespodzianka - banalny pomysł z sympatycznym wykonaniem. Szkoda, że cofa do początku po śmierci, bo brak mi było motywacji aby od nowa przechodzić te ileś poziomów.

Square World
Bardzo trudne, ale zachęcające do kolejnych podejść. Fajnie zaadaptowany pomysł z grawitacją i spójnie zrobiona gierka.

pushToWin
Niestety nudne.

Magician's Apprentice
Niby nie przepadam za H&S, ale taki fajny system robienia czarów jest w tej grze, że chociażby dla testów nowych kombinacji grałem. Bardzo zacne.

Kadwar
Widać, że to może być bardzo dobra gra. Początek z bieganiem jest 5x za długi. Świat jest bardzo pusty. W twierdzy fajnie patrzeć jak świat ożywa. Największym minusem jest interfejs - regularnie mysz mi się gubiła, a konieczność klikania we wszystko bez obsługi klawiatury jest niewygodna. Mnogość opcji w grze jest bardzo dobra i z chęcią zobaczę kolejne wersje. Dopracowanie graficzne też na duży plus. Mam wrażenie, że ten projekt będzie coraz bardziej błyszczał.

Wieśmin
Nie widać bohatera, obiekty migają. Niestety nie da się grać.


7
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 02, 2015, 12:01:29 »
Ja dziś będę testował :) Wyrobiłem się z ostateczną paczką, ale kilku bugów nie zdążyłem naprawić. Niemniej jak już mam taką solidną bazę do pracy to rozwój będzie szedł. Na ostatniej prostej dołączył do mnie brat który narysował kilka grafik. Nie ukrywam, że bardzo to pomogło w upiększeniu gry.

8
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Wrzesień 28, 2015, 18:09:41 »
Podziemistrz jest w formie grywalnej, ale jeszcze dopieszczam przed wysłaniem :) Na pewno będzie wysłany.

9
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Lipiec 16, 2015, 01:52:25 »
A co tam. W zeszłym roku się nie udało nic zrobić to i w tym zgłoszę Podziemistrza :) Projekt robiony od jakiegoś czasu  w majestatycznym tempie. Cel na WSOC: zaprezentować grywalną wersję. Link: http://warsztat.gd/projects/Podziemistrz/info

10
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Lipiec 13, 2015, 15:14:23 »
Znalazłem buga. Na WP8 jak grasz sobie radośnie i wciśniesz przypadkiem guzik windows podczas gdy gra nie jest zapauzowana, to po powrocie do niej znika całe tło planszy. Reszta grafik jest. Za to jeśli jest zapauzowana (np. właśnie zginąłeś) to tło przez moment jest czarne i potem wraca do normy.
Sprzęt testowy: Nokia Lumia 620.
Pozdrawiam

11
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Lipiec 01, 2015, 01:06:28 »
Już wiem co mnie tak dziwiło. Spadanie jest bardzo wolne - nie wygląda na niebezpieczne. A mimo to z pewnej wysokości zabija. Może dodaj jakieś przyspieszenie przy spadaniu? W tej chwili to wygląda jakby ludzik zjeżdżał windą dla emerytów i dostawał zawał serca na parterze :)

W każdym razie poziom drugi mnie najbardziej zdziwił ze wszystkich - zupełnie nie rozumiałem czemu ginę.

12
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Czerwiec 30, 2015, 17:38:09 »
Z wysokościami w miarę obczaiłem, ale akurat ginąłem po lewej stronie tego tunelu i przy centralnym kluczu. To mnie szalenie zdziwiło. Wieczorem potestuje jeszcze trochę, gra przyjemna, tylko te śmiertelne upadki mnie póki co dziwią :)

13
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Czerwiec 30, 2015, 14:57:00 »
Cześć, mam kilka uwag na szybko:
1. Nieintuicyjne menu wyboru poziomów. Miałem realny problem z wybraniem poziomu 1. Najpierw spędziłem 5 sekund klikając w grafikę poziomu, potem jak się okazało zużyem skipa, bo byłem przekonany, że strzałka najbardziej po prawej jest skipem i szukałem innej opcji na rozpoczęcie poziomu. IMO koniecznie wywal zbędny przycisk uruchamiania poziomu i niech zamiast tego będzie uruchamianie planszy przez kliknięcie w jej grafikę.
2. Nie wiem co mnie zabija na poziomie 2. Serio. Piasek jakiś leci i czasem zabija a czasem nie. Czemu?

14
Projekty zaawansowane / Odp: Crime!
« dnia: Czerwiec 26, 2015, 00:50:45 »
W ogóle nie działa mi mysz w grze - nie wiem czym może to być spowodowane. Jakby co korzystam z Logitecha M570 (trackball)

15
Dyskusje / Odp: Oryginalność gier
« dnia: Sierpień 29, 2014, 17:48:40 »
Uważam, że oryginalność może być konstrukcją ze skopiowanych elementów. Posłużę się przykładem. Weźmy kawałek obrazu Hieronima Bosha, o taki:


Według mnie jest on wysoce oryginalny. To, że ktoś mi oznajmi, iż oryginalności w nium brak, bo przecież już wcześniej namalowano ludzi, ryby, ptaki, garnki i krzesła jest według mnie nietrafione. Podobnie widzę sprawę konkretnych mechanik. To, że większość nowych gier opiera się na elementach które są już gdzieś wykorzystane nie zmienia faktu, iż te gry jako całość mogą być oryginalne.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7