Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Struś

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8
1
Programowanie grafiki / Odp: Design kluczowego elementu raytracera
« dnia: Wrzesień 18, 2010, 00:27:00 »
Każdy raytracer jakiego kod widziałem (i duże, i małe) miał to zrobione w ten sposób, więc nie doszukiwałbym się jakiś wielkich problemów w tym designie.

2
Szkółka / Odp: Naglowki, metody, klasy - co, gdzie
« dnia: Wrzesień 09, 2010, 11:45:25 »
Twoja klasa nie ma konstruktora, ale nie wiem, czy akurat to jest problemem. No i klasa raczej powinna być zadeklarowana w pliku nagłówkowym.

3
Wydarzenia / Odp: ON/OFF Warszawa - 22-24 października
« dnia: Wrzesień 09, 2010, 00:44:01 »
O ile sytuacja z biletami będzie taka jak na PGA dwa lata temu, to możesz spokojnie iść na miejsce o 7 rano i tam czekać. Przyjechanie tylko trochę wcześniej grozi staniem w tłumie napierającym na drzwi, ewentualnym dostaniem gazem od ochroniarzy i zgnieceniem wszystkiego, co masz w plecaku ;]

Chociaż widzę, że teraz niby można bilet przez internet kupić, to może nie będzie tak tragicznie.

4
Design / Odp: [Taktyczny FPP] White Eagle
« dnia: Sierpień 31, 2010, 20:44:26 »
Mogłeś napisać "ArmA 2 to porażka jak nie masz mocnego kompa" i od razu byłoby lepiej. A tak to przez takie marginalne kwestie nie polecasz wszystkim wcale nie takiej słabej jak możnaby sądzić gry. Bo mi ani wypowiedzi dotyczące kontaktów nie przeszkadzały, ani nie odczułem braku kontroli nad postacią. Kwestia gustu :]

5
Design / Odp: [Taktyczny FPP] White Eagle
« dnia: Sierpień 31, 2010, 19:55:12 »
btw, arma 2 to porażka, jeśli nie musicie to nie kupujcie ;]
Arma rozwija skrzydła przy coopie w zorganizowanej grupie ludzi, wtedy jest pięknie. Nie ma innej tak realistycznej symulacji pola walki.

Ale tego na piracie nie sprawdzisz.

6
Design / Odp: [Taktyczny FPP] White Eagle
« dnia: Sierpień 29, 2010, 20:08:47 »
Jeśli chce się zrobić dynamiczną kampanię, to łatwiej zrobić całą grę niż moda, do czegokolwiek by nie był :)
Śmiem twierdzić, że silnik ArmA 2 podoła zamysłom takiej kampanii, bo nawet gotowa kampania może być rozegrana na kilka sposobów (niektóre misje zależą od wyniku poprzednich).

Tym bardziej, że łatwiej będzie się autorowi tematu nauczyć obsługi edytora map i skryptów od Army, niż znaleźć programistów, którzy będą chętni wcielić jego pomysł w życie od zera.

7
Design / Odp: [Taktyczny FPP] White Eagle
« dnia: Sierpień 29, 2010, 14:20:20 »
Hmmm... A jaką pomoc byś mógł zaoferować? To jest Pomysł, nie projekt. Chyba, że znajdą się chętni do jego wykonania...
http://wiki.warsztat.gd/Jak_nie_lami%C4%87#1._.22Napiszcie_mi_gr.C4.99.22

8
Design / Odp: [Taktyczny FPP] White Eagle
« dnia: Sierpień 28, 2010, 14:07:36 »
Coś Ty się tak uczepił tego kompa? Kompleks masz, czy jak?

Pomysł sam w sobie na obecną chwilę nie prezentuje nic, czego nie da się zrobić jako mod do ArmA 2. A jak sam piszesz, Twoja gra nie pójdzie na starych kompach, więc nie mam pojęcia, nad czym tu można dyskutować...

9
Design / Odp: [Taktyczny FPP] White Eagle
« dnia: Sierpień 27, 2010, 22:06:12 »
Da się wzorować jednocześnie na OFP, CoD i "Demonach Wojny"? Bo jakoś mi się to kłóci strasznie ze sobą... Poza tym pokaż mi jakiś Twój pomysł, którego nie da się wykonać za pomocą moda do Army 2.

10
Kupię / Odp: [Zlecę] System GUI
« dnia: Sierpień 27, 2010, 16:48:40 »
wymądrzały profesorku polonistyki...
To za poprawne pisanie w OJCZYSTYM języku dają profesurę? Kurdę, gdzie trzeba się zgłosić po tytuł? W końcu będę miał co przed nazwiskiem pisać...

Nsuidara, chciałbym zobaczyć, jak wygląda Twój kontakt mailowy z jakimkolwiek pracodawcą/zleceniodawcą, jeśli jakichkolwiek miałeś, bo jak pisałeś takim "stylem" jak na tym forum, to chyba tylko ktoś szalony mógłby Cię traktować poważnie :P

11
Szkółka / Odp: [Grafika 3D] Shadery a Fixed Pipeline
« dnia: Sierpień 25, 2010, 22:50:34 »
http://www.torchlightgame.com/
W całości napisana na Fixed Pipeline. Ale korzystali z Ogre, więc mieli łatwiej :P Może pomóc Ci się rozeznać, jakie efekty można uzyskać na FP.

12
Szkółka / Odp: Kompilacja programu, który ma działać na innym kompie
« dnia: Sierpień 24, 2010, 15:28:02 »
Usuwasz switch'a, usuwasz breaki i... działa tak jak chcesz? Twój kod w obecnym stanie nie zmienił nic względem sytuacji, gdzie wywalisz z niego Twój switch, a potem te breaki. Będzie działał identycznie.

Zainteresuj się też operatorami logicznym.

13
Platformy / Odp: Wybór systemu zdarzeń GUI
« dnia: Sierpień 24, 2010, 12:20:21 »
Co do "super GUI":
http://www.scaleform.com/

Ale FC2 z tego co widzę tego nie używał, Crysis owszem :P I jeszcze kilka "dużych" gier.

14
Szkółka / Odp: Kompilacja programu, który ma działać na innym kompie
« dnia: Sierpień 24, 2010, 12:16:36 »
Debug jak sama nazwa wskazuje, służy do debuggownia... Próbowałeś używać kiedyś debuggera przy kompilowaniu Release? ;]

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8