Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BTM

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 21
1
Szkółka / Odp: serwer smpt wp ?!
« dnia: Maj 26, 2009, 14:57:12 »
Skryptu - programu, jeden diabeł. Napisałem skryptu bo w ten sposób zobrazowałem to wyżej.

Ani nie używasz skryptu, ani Twój sposób nie działa z PODANEGO przeze mnie wyżej powodu. Ten mail nie był wysłany z serwera WP.

2
Szkółka / Odp: serwer smpt wp ?!
« dnia: Maj 26, 2009, 14:52:26 »
sprawdz poczte
naprawde mam tak 10 razy??
kont nie zakladam oczywiscie

Sprawdziłem.

Cytuj
Received: (qmail 32763 invoked from network); 26 May 2009 13:49:14 +0200
Received: from 104-28.echostar.pl (HELO wp.pl) (213.156.104.28)
  by vps324.ehost.pl with SMTP; 26 May 2009 13:48:34 +0200
FROM: jakieskonto@wp.pl
TO: <btm.anfo.pl>
SUBJECT: niewierny

tomasz??
Mail został wysłany z serwera o IP 213.156.104.28, nie zaś z SMTP firmy Yahoo - co więcej, nawet ine przeszedł przez rzeczony SMTP - po prostu zaspoofowałeś nadawcę w nagłówku From. Oczywiście, że da się to zrobić - podany wyżej jednolinijkowiec w PHP robi dokładnie to. Tyle, że Twój skrypt jak już wspomniałem nawet nie łączy się z serwerem Yahoo, a o to chodziło autorowi tematu.

3
Szkółka / Odp: serwer smpt wp ?!
« dnia: Maj 26, 2009, 14:45:11 »
Cytuj

jak juz mowilem jest mozliwe jak sie nie znacie to nie mowcie
ja wlasnie wyslalem takiego spama na wp i wszystko bez problemu przeszło wiec jak czegos nie umiesz to nie mów ze nie jest to możliwe
uczyć nie będe

Proszę bardzo, poproszę zatem taki "spam" na adres btm@anfo.pl, najlepiej z 10 kont na WP, coby Ci się zakładać nie chciało.

edit: i nie, wysłanie maila z dowolnego hosta z podanym przez nadawcę nagłówkiem From się nie liczy (eg. mail('whatever', 'tytul', 'tresc', 'From: Bill Gates <b.gates@microsoft.com>'."\n"); się NIE liczy. To ma być mail wysłany przez SMTP WP a nie Twój SMTP ze "zespoofowanym" nagłówkiem.

4
Szkółka / Odp: serwer smpt wp ?!
« dnia: Maj 26, 2009, 14:15:17 »
...Nie wyślesz maila bez podania hasła do konta, chyba że to jeden z nielicznych serwerów open-relay, które są wykorzystywane do rozsyłania spamu.
niekoniecznie, da sie wysłać bez logowania na każdym serwerze czy to wp czy to tlen czy onet

Bullshit.

Jak już zaznaczono, bez logowania wyślesz tylko na serwerach open-relay. I zapewne ten właśnie nie jest, dlatego musisz się zalogować.

5
Dystrybucja i promocja / Odp: wydawcy typu cenega itp
« dnia: Styczeń 21, 2009, 15:43:09 »
Cytuj
Myślę, że w przypadku jednorazowej zapłaty za grę nie byłoby problemu. Jakaś umowa o dzieło czy umowa zlecenie i problem z głowy. Sprawdzone trzykrotnie w nieistniejącym już Mirage Software i istniejącym nadal L.K.Avalon w latach 1995-1997. Ale jeżeli umowa przewiduje jakiś procent od każdej sprzedanej sztuki to nie wiem jak to zazwyczaj jest rozwiązywane. Jednak nie sądzę żeby autor musiał zakładać działalność gospodarczą i bulić ponad 700 zł ZUSu miesięcznie niezależnie od tego czy gra daje miesięcznie 1 milion złotych czy 50 złotych. Coś mi się wydaje, że i wtedy można to jakoś umową zleceniem czy umową o dzieło załatwić.
Jak zakłada się działalność gospodarczą po raz pierwszy, to płaci się ZUS około 310 zł. Po roku, jeżeli firma przetrwa, trzeba płacić już ponad 700 zł
Po 2. I nie 700 a 800. Wiem, bo nam właśnie wskoczył :-(

6
Szkółka / Odp: [PHP] Funkcja require "prosty problem"
« dnia: Styczeń 20, 2009, 19:32:15 »
Witam,

Zacząłem się bawić w gry przez przeglądarkę.

I mam mianowicie taki problem:
przykładowo:

www/| kontakt/index.php
        |home/index.php
        |body| head.inc ( góra strony)
                | stopka.inc (dół strony)

I teraz pytanie, jak mam się odwołać funkcją require z pliku index.php do pliku head.inc lub stopka.inc
       
Z kontakt/index.php:
require_once(dirname(__FILE__) . '/../body/head.inc);

7
C++ / Odp: Problem z tablicą o dynamicznej alokacji pamięci
« dnia: Styczeń 19, 2009, 23:39:47 »
dlug=dlugosc(u,dlug,n); Masz 3 argumenty, a w definicji funkcji masz 2 - to specjalnie , czy tu jest Twój problem?

Poza tym - polecam liznąć podstawy Debugera :]

8
Językoznawstwo / Odp: Robotyka
« dnia: Styczeń 19, 2009, 22:01:39 »
Leniwy jesteś ...

Poczytaj np. blog k2 (http://www.k2site.pl/, i pozdrów go ode mnie :P) - ostatnio widziałem tam kilka filmików z jego kroczących cud.

Anyhow. I tak nic nie zrobisz (-;

9
Szkółka / Odp: [Delphi]Powtarzanie sie tego samego zdarzenia...
« dnia: Styczeń 18, 2009, 22:06:33 »
Sęk w tym, że jak naciskasz klawisz, to wywoływane jest kilka zdarzeń - np. keyDown (wciśnięcie) i keyUp (puszczenie klawisza). Zapewne metoda, której używasz do odczytania klawisza rejestruje właśnie keyDown. Poszukaj, czy da się to zmienić, ew. czy jest inna metoda pobierania znaków z bufora klawiatury.

10
C# / Odp: [C#/C++] Blokowanie procesów
« dnia: Styczeń 18, 2009, 16:56:33 »
Zablokowanie klawiatury i myszy ? Twój program to albo szczyt upierdliwego interface'u albo wirus.

Albo coś do systemu reklamowo-informacyjnego z zapętloną jedną informacją.

Tym niemniej - zgodzę się, że nie jest to najlepsze rozwiązanie, bo jeżeli okaże się, że gdzieś w kodzie masz while(1){} to tylko reset Cię uratuje.

11
Szkółka / Odp: Konwersja z float/double do int.
« dnia: Styczeń 17, 2009, 22:41:23 »
int moj_int = int(moj_float);:)

A nie int moj_int = (int)moj_float;? Zawsze są jeszcze *_cast-y

12
Szkółka / Odp: Dodawanie efektów do Ogre3D
« dnia: Styczeń 15, 2009, 22:36:08 »
Nie - sprawdź na forum Ogre3D.

13
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - darmowy silnik 3D - download
« dnia: Styczeń 14, 2009, 21:42:17 »
Cytuj
Więc przykładowo część shaderów wymaga SM 3, mimo że dałoby się ja napisać tak by korzystały i SM 2.
"Daloby by sie" w tym wypadku ma oznaczac zejscie ponizej konkretego poziomu liczby instrukcji? Bo chyba kompilujac jakis shader do SM 3.0 na odpowiednim sprzecie zyskujemy lepsza wydajnosc niz uzywajac SM 2.0?

Ale tych, którzy nie maja SM3 pozbawiamy tego, z czym SM2 dałby sobie radę.

14
Szkółka / Odp: Zdarzenia (events) które trwają.
« dnia: Styczeń 14, 2009, 20:27:26 »
Akurat tu nie o kontrolki chodzi ale o same elementy w grze (kafelki, player, przeciwnicy - wsio) - tym niemniej dzięki za sugestie - pokombinuje w tym kierunku.

15
Szkółka / Zdarzenia (events) które trwają.
« dnia: Styczeń 14, 2009, 19:33:41 »
Zaciąłem się na dodawaniu zdarzeń (events) do mojej gierki - chodzi o zdarzenia typu onClick, onCollide etc.

O tyle, o ile wiem, w jaki sposób można łatwo i przyjemnie zrobić odpalanie takich zdarzeń, o tyle nie wiem za bardzo jak zaprogramować zdarzenia, które mogą trwać - np. onMouseOver

Wpadłem na takie rozwiązanie:

- kiedy zajdzie zdarzenie, wywoływana jest funkcja call(), która ustawia wszystkie odpowiednie zmienne, ale nie wywołuje żadnej reakcji
- następnie, wywoływana jest ogólna funkcja .fire(), która uruchamia te zdarzenia, które są gotowe (zostały uprzednie wywołane przez .call(), posiadają zmienną callMe = true)
- na koniec wywoływana jest funkcja, która zmienia callMe na false w tych zdarzeniach, które nie są trwałe w czasie

Ewentualnie, każdemu zdarzeniu onMouseOver musi towarzyszyć zdarzenie onMouseOut, które będzie informować te z onMouseOver żeby przestało się wykonywać.

Na Warsztatowym forum dużo na ten temat nie znalazłem, więc będę wdzięczny za wszelakie artykuły / opinie nt. rozwiązania.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 21