Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TeeGee

Strony: [1] 2 3 4 5
1
Spotkania / Odp: [Warszawa, cykliczne warsztaty] DBC
« dnia: Wrzesień 07, 2012, 21:00:46 »
Słynny zwłaszcza z tego, że przywłaszcza sobie mikrofony na panelach dyskusyjnych WGK ;)

Hahaha :D. Zrobiłem to bezwiednie i dopiero pod koniec panelu zacząłem się zastanawiać czy to jednak nie głupio ;).

A na DBC naprawdę warto wpadać. W tej chwili spotkania są dużo luźniejsze i bardziej "towarzyskie" niż w poprzedniej edycji, ale i tak zawsze super się powymieniać informacjami, pokazać projekty, etc.

2
Przekażę webmasterowi.

3
Ups. Poprawione. Cały czas zapominam, że po przekopiowaniu linków z innego forum na to, trzeba je trochę przerobić :).

Dzięki za komentarze.

4
Gra została oficjalnie wydana kilka dni temu. Była nawet przez jakiś czas druga na BigFish Games :D.

5
Projekty zaawansowane / Odp: Codeminion - Phantasmat Open Beta
« dnia: Listopad 04, 2010, 15:04:16 »
Już poprawione. Sorry :).

6
Cześć :)

Właśnie wyszła najnowsza przygodówką Codeminion :). Gierka jest dostępna na Maca i PC w kilku wersjach językowych - w tym polskiej.

Gra jest póki co dostępna w Edycji Kolekcjonerskiej, która zawiera sporo dodatkowego gameplayu i bonusów. Kosztuje $19.95. Wersja standardowa wyjdzie za miesiąc i będzie kosztować $9.95



Linki do gry:
Demo Phantasmat
Kup grę
www.phantasmat.com
www.codeminion.com

Kilka pełnowymiarowych screenów:
http://phantasmat.com/screenshots/beta/phantasmat_screeenshot_01.jpg
http://phantasmat.com/screenshots/beta/phantasmat_screeenshot_02.jpg
http://phantasmat.com/screenshots/beta/phantasmat_screeenshot_03.jpg
http://phantasmat.com/screenshots/beta/phantasmat_screeenshot_04.jpg
http://phantasmat.com/screenshots/beta/phantasmat_screeenshot_05.jpg

Miłej zabawy :)

7
Oferty pracy / Codeminion - Freelance Level Designer
« dnia: Listopad 03, 2008, 12:51:45 »
Codeminion szuka freelancera do produkcji poziomów dla nadchodzącego dodatku do naszej ostatniej gry - Ancient Quest of Saqqarah.

Zadanie polega na stworzeniu pełnego zestawu 216 plansz, przy użyciu firmowego edytora, na podstawie umowy o zlecenie. Praca zdalna. Planowany budżet: $800.

Wymagania:
- Umiejętność dotrzymywania terminów.
- Intuicja i/lub doświadczenie w tworzeniu przyjemnych poziomów do gier logicznych.
- Zmysł estetyczny i mnóstwo wyobraźni.
- Znajomość angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji.

Zainteresowanych prosimy o kontakt na levels[at]codeminion[dot]com w celu uzyskania dokładniejszych informacji oraz  krótkiego zadania testowego.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: StoneLoops! - dynamiczna gra casual
« dnia: Lipiec 03, 2008, 15:30:21 »
Klucze nie są kompatybilne pomiędzy portalami - każdy ma swój własny DRM.

9
Projekty rozpoczęte / Odp: StoneLoops! - dynamiczna gra casual
« dnia: Lipiec 03, 2008, 14:55:50 »
Skąd pomysł, że trzeba jeszcze raz kupować? Klucz z angielskiej wersji działa tak samo dobrze we wszystkich pozostałych ;).

10
Projekty rozpoczęte / Odp: StoneLoops! - dynamiczna gra casual
« dnia: Lipiec 03, 2008, 11:53:39 »
Sorry za double posta. Mam krótkie i pozytywne info:

Niedawno wypuściliśmy StoneLoopsy w polskiej wersji językowej. Spolszczenie jest "kinowe". Instalator i nasz DRM niestety są dalej po angielsku, ale to chyba żaden problem ;).

- Pobierz polską wersję -

Wydaliśmy też kilka innych wersji zlokalizowanych. Standardowo: włoską, francuską, niemiecką, rosyjską, hiszpańską. Jeśli ktos lubi czytać "krzaczki", to jest nawet wersja japońska :). Wszystkie do pobrania z:

http://codeminion.com/content.php?lang=pl&id=languages

Niedługo powinniśmy też wypuścić polską wersję Saqqary - w pełni zlokalizowaną, wraz ze wszystkimi głosami. Miłej zabawy ;).

11
He he, chciałem, żeby post ładnie wyglądał po prostu ;). 

12
Hej, Warsztatowicze! Mamy dla Was dwie casualowe wieści z Codeminion:


Soft launch Ancient Quest of Saqqarah

Wczoraj zrobiliśmy "cichą" premierę naszej najnowszej gry - Saqqary. Gra jest już w pełni ukończona i dostępna do kupienia, ale zawsze mamy tę ostatnią okazję coś podkręcić zanim trafi na duże portale i klamka zapadnie.
Jeśli graliście wcześniej w wersję beta i mieliście jakiekolwiek problemy, możecie spróbować pobrać finalną wersję i potwierdzić nasze poprawki. A jeśli nie, no to koniecznie musicie wreszcie spróbować i napisać czy Wam się podoba ;).

Krótkie przypomnienie:
Saqqarah to rozbudowana gra casual, osadzona w egipskich klimatach i mieszająca różne mechaniki gier match-3 i logicznych. naszym celem było zrobienie gry o jakości, głębi i długości niespotykanej do tej pory w casualach. To ostatnie na pewno nam się udało, biorąc pod uwagę, że nikt z testerów jeszcze gry nie ukończył ;).

Kilka screenów:
http://www.saqqarahthegame.com/screenshots/saqqarah_handgameplay.jpg
http://www.saqqarahthegame.com/screenshots/saqqarah_bonusgameplay2.jpg
http://www.saqqarahthegame.com/screenshots/saqqarah_puzzlegameplay3.jpg
http://www.saqqarahthegame.com/screenshots/saqqarah_oaza.jpg

== Pobierz grę z GCC ==






Premiera naszego portalu - GameClubCafe.com

Również wczoraj, wraz z cichym launchem Saqqary, wystartował nasz nowy portal dystrybucyjny dla gier casual - GameClubCafe.com. W założeniach ma on prezentować kolekcję tytułów, które uznaliśmy za wyjątkowo ciekawe na zatłoczonym rynku casuali. Z interesujących ficzerków jest możliwość dodawania własnych recenzji oraz filtrowania przeglądanych gier na podstawie rozmaitych tagów, takich jak: tematyka, bariera językowa czy nasze prywatne gusta :).
Portal do niedawna był w fazie testów i ciągle jesteśmy bardzo ciekawi jak się sprawuje w praktyce. Dlatego bardzo interesują nasz wszelkie opinie i potencjalne błędy.

== Game Club Cafe ==



Miłego przeglądania, grania i wyszukiwania niedociągnięć :).

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Ancient Quest of Saqqarah BETA
« dnia: Czerwiec 05, 2008, 10:57:43 »
Cytat: Mertruve
Ściągnąłem nową wersję bety i już znalazłem błąd - chociaż świątynie mają inną kolejność odblokowania, teksty "complete this puzzle to unlock the temple of Someone" (czy jakoś tak) podążają za starą kolejnością.

Dzięki. Już poprawione ;).

Cytat: Solmis
A ja też miałem "błąd"! >D

Podczas jednego wielkiego kombosa speed gry spadł mi 3-krotnie...
Powrócił dopiero po naciśnięciu "SHUFFLE".

Cały czas nad tym kombinuję, ale nie mogę powtórzyć. Nie miałeś w tle czegoś włączonego?

14
Projekty rozpoczęte / Odp: StoneLoops! - dynamiczna gra casual
« dnia: Kwiecień 01, 2008, 12:27:17 »
Haj, dzięki wszystkim za komentarze.

Cytat: dx0ne
ile czasu ją tworzyliście? (coś kojarzę że 1,5 roku ale mogło mi się z innym projektem pomieszać)

Tak, coś około 1.5 roku. Szczerze mówiąc, trochę za długo. Z drugiej strony był to pewien eksperyment - gra była w sumie robiona przez dwie firmy, w dwóch etapach. W takim kontekście uważamy to za niezły wynik, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że ustawowo sporo czasu spędzamy nad dopieszczaniem ;).

Co do klonowania - polecam poczytać sobie dyskusje na ten temat na Indiegamerze. Pada tam kilka niegłupich komentarzy.







15
Projekty rozpoczęte / Odp: StoneLoops! - dynamiczna gra casual
« dnia: Marzec 27, 2008, 17:41:30 »
Hej ;).

Nie "przeszedłem samego siebie" bo też nie jestem jedynym twórcą tej gry. Robiliśmy ją we współpracy z Farm51 i to oni sklecili te śliczne plansze, napisali podstawowy gameplay i wykonali większość grafiki. Mnie osobiście ta gra zawdzięcza balans, ogólny "feeling" i grywalność oraz te wszystkie bajerki jak kombosy, trofea itp. Trudno żebym to nazwał "swoim" projektem ;).

No ale cieszę się, że Ci się podoba :).

Strony: [1] 2 3 4 5