Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maro

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 20
1
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« dnia: Marzec 12, 2019, 11:32:07 »
Wybieram projekt Boskiego. W prawdzie nie znam się na murowaniu, ale wydaje mi się, że ten projekt ma większe szanse na powodzenie.
Sugestia dla OPa, może łatwiej będzie znaleźć kogoś na forum dla murarzy? ;)

A jeśli to ogłoszenie jest na serio, przejrzyj podobne wątki z ostatnich kilku lat, i zobacz co robisz źle.

3
Cytuj
Czyli rozumiem, że jak się będę uczyć Unity to mogę się uczyć z polskich kanałów, a jak zacznę się uczyć c++a lub Javy to z angielskich?
I klasy mogę nazywać po polsku?

Oczywiście, że możesz. Nikt ci nie zabrania. Rób tak, jak ci wygodnie.
Jednak, za jakiś czas dojdziesz do wniosku, że lepiej się uczyć z angielskich kanałów (choć może nie tak wygodnie), a klasy nazywane po angielsku są bardziej czytelne.

4
Projekty rozpoczęte / Odp: Kingdom
« dnia: Wrzesień 20, 2018, 10:24:06 »
K  I  N  G  D  O  M
Miritius: Crazy revenge

5
Poszukuję / Odp: Szukam osób do zespołu.
« dnia: Czerwiec 29, 2018, 09:38:30 »
Zastanawiam się czy takie oferty mają jeszcze rację bytu.

Wymagania, które wypisałeś:
   - umiejętności programowania w C#,
   - umiejętności używania Gita jak i narzędzi do niego,
   - język angielski,
   - chęć do pracy,
   - pomysłowość,
   - znajomość Clean Code.

Ktoś, kto spełnia takie wymagania, spokojnie dostanie pracę (nawet jako junior) za prawdziwe $$$ (a nie obietnice w stylu "ewentualny zarobek").
A co do oferowanego przez ciebie doświadczenia, firma w której pracowałem płaciła nawet praktykantom (studentom), którzy nie spełniali nawet połowy z powyższych wymagań.

6
Compo i bitwy / Odp: Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 16, 2018, 10:25:05 »
Spoko pomysł,
ja proponuję tak:
 - temat dowolny (w wątku można wrzucić przykładowe tematy, ale nie wiążące - dla inspiracji)
 - technologia dowolna (to uczestnikowi zależy, ile osób obejrzy jego pracę)
 - każdy może startować, OP też (rodzina OPa też)
 - liczba zgłoszeń dowolna
 - liczba osób w teamie dowolna
 - hosting we własnym zakresie
 - czas: 2 tygodnie (nie oszukujmy się, raczej nikt nie spędzi przy kodowaniu więcej niż 2 dni)
 - uczestnicy w danym terminie wrzucają linki do swoich prac
 - OP przekleja linki ze zgłoszeniami do pierwszego wątku (i nadaje im jakąś numerację)
 - każdy uczestnik głosuje w komentarzu (jak zawsze: 3,2,1 punkty + kilka słów uzasadnienia), kto nie zagłosuje - wypada
 - OP podlicza wyniki i ogłasza zwycięzców w pierwszym wątku
 - zwycięzca w nagrodę organizuje kolejne kompo :D
 
Proponowany czas składania prac 2.04 23:59 (poniedziałek wielkanocny) - głosowanie do końca tygodnia.
 
 

7
Projekty zaawansowane / Odp: [iOS][ANDROID] Rocket Glow! by GamesTornado
« dnia: Styczeń 18, 2018, 12:44:56 »
Cytuj
Mogę wiedzieć do ilu punktów maksymalnie doszedłeś?
Nie wiem, ale czas gry to ok 40sek-1min.
Odinstalowałem ją, bo jak pisałem nie dało się manewrować statkiem, gdy był przy krawędzi ekranu.
Może trzeba go podnieść trochę do góry...?

8
Projekty zaawansowane / Odp: [iOS][ANDROID] Rocket Glow! by GamesTornado
« dnia: Styczeń 17, 2018, 22:18:46 »
Grałem ok 20 minut, kilka luźnych spostrzeżeń.
Oprawa całkiem fajna, klimat jest ok, choć moim zdaniem ani to retro ani lata 80.
Reklamy ok, nie przeszkadzają, ani nie są nachalne.

Gra ma dosyć wysoki próg wejścia - trzeba się przyzwyczaić do dużej bezwładności sterowania. Ogarnięcie tego trwa zdecydowanie za długo.
Fajne jest odbijanie się od krawędzi.
I tutaj uwaga, gdy już opanujemy sterowanie i zrobimy te 200-300 punktów dystansu, gra robi się niegrywalna. Przy krawędziach nie da się manewrować, ponieważ statek chowa się pod kciukami. A wystarczy, że zgubimy go z oczu na ułamek sekundy, i jest już po grze.

9
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 09, 2017, 00:57:12 »
Cytuj
Pierwsza zasada prywatnego forum, nie rozmawiać o prywatnym forum.

10
Szkółka / Odp: Wsparcie dla wielu języków
« dnia: Maj 27, 2017, 00:35:40 »
Cytuj
Nigdy tego nie robiłem. Możesz przybliżyć na czym to polega?
Nie wiem, co mam przybliżyć:)
Zakładając, że mam egzotyczny font, w którym brakuje kilku znaków.
Jeśli pozwala na to licencja, mogę użyć jakiegoś darmowego font-edytora, i dorysować brakujące znaki.
Jeśli nie dam rady ich narysować, mogę zlecić to grafikowi.
Pliki ttf/otf to pliki zawierające dane wektorowe, i dodanie nowego znaku na bazie istniejącego, nie powinno być bardzo trudne.

11
Webowe / Odp: Walidacja po stronie serwera i klienta ? PHP i JS ?
« dnia: Maj 27, 2017, 00:14:20 »
Cytuj
akurat to idealny przykład czegoś, czego nie ma sensu sprawdzać po stronie serwera..
Uważam, że ma sens, bo z prawnego punktu widzenia jest to oświadczenie woli. W ten sposób masz potwierdzenie, że ktoś np. zobowiązał się do przestrzegania regulaminu (a nie przypadkowo wysłał formularz z przeglądarki z wyłączonym js-em).

12
Szkółka / Odp: Wsparcie dla wielu języków
« dnia: Maj 26, 2017, 15:08:48 »
Wybrać czcionkę i zmodyfikować wg potrzeb, czy zlecić komuś modyfikację (może nawet twórca danego fonta się podejmie) ...?

13
Dyskusje / Odp: Jak pracują freelancerzy?
« dnia: Styczeń 18, 2017, 01:14:24 »
Dobre miejsce do pracy jest ważne.
Spacer do pracy jest ważny, kontakt z innymi ludźmi w ciągu dnia jest ważny.

Nie musisz od razu sam wynajmować całego lokalu - rozejrzyj się wśród znajomych, może mają podobnie i możecie się zrzucić na wynajem jakiegoś biura. Samo to, że ktoś obok pracuje zamiast siedzieć na fejsie, potrafi dać kopa do pracy. Popytaj na uczelniach, często w ramach inkubatorów przedsiębiorczości, uczelnie, za grosze, udostępniają biura i wyposażenie.

14
Jeśli chodzi o Arduino, to potrzebujesz moduł bluetooth obsługujący profil HID, np HC05 lub HC06.
Z tego co czytam, ludzie używają tych modułów do komunikacji z dualshockiem4.
Później zostaje rozeznać się w temacie silników i serw, i oprogramować to wszystko - co sprowadza się do użycia odpowiednich bibliotek.

15
Na jakiej platformie? Arduino?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 20