Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - steffan

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 9
1
Inne ogłoszenia / Odp: Praktytka zawodowa - Poznań
« dnia: Styczeń 12, 2017, 12:12:55 »
Czesc,
Nasza firma nazywa sie Mixed Reality i pracujemy nad platforma spolecznosciowa na VR.
Siedzibe mamy w centrum Poznania, takze daj znac co potrafisz i moze sie dogadamy :)
Pisz na: contact@basement-vr.com.

Pozdrawiam.

2
Branża / Odp: Tester HTC Vive
« dnia: Listopad 18, 2016, 20:38:08 »
Zapraszam na www.basement-vr.com, w dwóch krokach paczka z exekiem się ściąga :)

3
Branża / Tester HTC Vive
« dnia: Listopad 17, 2016, 10:25:57 »
Cześć,
pracujemy ostatnio nad MMO ( a jakże ! ) i to jeszcze na VR. Poszukujemy testerów.

Czy ktoś z warsztatowiczów ma może HTC Vive i chciałby umówić się na wypróbowanie naszej aplikacji ?

Pozdrawiam !

4
Cześć,
rozpoczynam właśnie naukę Scali i szukam porad od czego najlepiej zacząć; jakie tutoriale, projekty open source polecacie do sprawdzenia ?

Poza tym ciekawi mnie czy ktoś z warsztatowiczów ma już jakieś doświadczenie z tym językiem ?
Pochwalcie się proszę nad czym pracowaliście.

5
Oferty pracy / Odp: [Poznań] Programista HTC Vive
« dnia: Czerwiec 27, 2016, 12:03:19 »
W tym momencie ponad 80% aplikacji na GearVr store stworzona jest w unity3d ( dane z UploadVr.com ), przykłady: LiveLike, VicariousVR, Littlstar.

PHP wykorzystany będzie do przesyłania plików JSON na serwer.

Ogłoszenie nadal aktualne, pozdrawiam.

6
Oferty pracy / [Poznań] Programista HTC Vive
« dnia: Czerwiec 24, 2016, 10:05:20 »
Cześć,
poszukuję programistów do współpracy w startupie tworzonym natywnie na platformę HTC Vive.

Dobre warunki, świetny sprzęt do pracy i możliwość rozwoju.

Umiejętności: Unity3d, C#, PHP ( wystarczy że czujesz się świetnie w 2 ).

Widełki 3.5 - 5 tys zł na rękę.

Proszę o kontakt na: szyk.adam@gmail.com

7
Branża / Odp: Vr w Polsce
« dnia: Maj 14, 2016, 16:01:43 »
Reg dzięki za odpowiedź, budowanie dobrej narracji jest trudne w VR.

Są jednak przykłady doświadczeń w których użytkownik intuicyjnie wie gdzie powinien patrzeć, przykład: https://www.youtube.com/watch?v=gPUDZPWhiiE

Sądzę że gdyby FunBrush360 został zaprojektowany tak - aby użytkownik czuł się prowadzony po przestrzeni prosto, jak po osi czasu- poczucie obawy przed przegapienia czegokolwiek znikło by.

Porównując powyższy film do FunBrush360, można zadać sobie pytanie czy 360 jest tu potrzebne.

I tu z pomocą przychodzi statystyka - która pokazuje że współczynnik aktywności(kliknięcia, komentarze, etc.) filmu 360 jest średnio 4 razy większy niż w przypadku mediów 2d.


8
Branża / Odp: Vr w Polsce
« dnia: Maj 13, 2016, 16:30:21 »

Bardzo fajnie film 360 działają na telefonach z żyroskopem gdzie obracanie telefonu powoduje zmianę orientacji kamery - to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż drag & drop, no i może być użyte nie tylko przez nowoczesną część społeczeństwa ;)

Osobiście uważam że wraz ze wzrostem popularności kamer 360 - tego typu filmy/animacje będą stawały się bardziej i bardziej popularne- pytanie które rozważam to czy jest szansa na wykorzystanie ich ciekawiej niż selfie w VR.

9
Branża / Odp: Vr w Polsce
« dnia: Maj 13, 2016, 16:03:06 »
Powracam do wątku - testuję właśnie czy filmy promocyjne 360 mają większą skuteczność niż ich klasyczne odpowiedniki.

Jeśli macie chwilę - rzućcie proszę okiem na film informacyjny o projekcie FunBrush: https://www.facebook.com/FunBrushLtd/videos/844611502333362/

I powiedzcie; czy taka forma przedstawiania informacji ma dla was jakąś dodatkową wartość w porównaniu do zwykłych filmów 2d.
Czy stanowi tylko zbędny przerost formy nad treścią.
Jeśli to drugie, to czy widzicie jakieś inne zastosowania w których wideo 360 miało by większy potencjał ?

10
Branża / Odp: Vr w Polsce
« dnia: Grudzień 02, 2015, 19:55:14 »
Ciekawy artykuł, o największych inwestycjach w VR, polecam:

http://fortune.com/2015/11/30/investment-hot-virtual-reality/

11
Branża / Vr w Polsce
« dnia: Październik 16, 2015, 21:07:38 »
Czesc !
Pisze wlasnie z San Francisco, niedawno rozpoczalem tu prace w startupie Vicarious VR, zajmujacym sie wirtualna rzeczywistoscia.

Jest to tu jedna z najbardziej goracych technologii w ostatnim czasie.
Codziennie w calej dolinie krzemowej slyszy sie rozmowy o nowym startupie, ktory wlasnie wszedl na rynek, albo dostal gigantyczne finansowanie, na stworzenie nowej aplikacji w VR, badz jakiegos dodatkowego urzadzenia, sprawiajacego ze VR staje sie ciekawszy.

Chcialbym uslyszec co Wy sadzicie na temat tej technologii ?
Czy uzywaliscie juz ktoregos z urzadzen ?
Czy programowaliscie juz cos na ta platforme ?
Jak sadzicie, co bedzie najciekawsza rzecza w VR ( Filmy, gry, multiplayer, internet ) ?
Jakie polskie firmy znacie ktore zajmuja sie VR ?

Pozdrawiam :)

12
Projekty rozpoczęte / Odp: Arashia Tavern
« dnia: Maj 25, 2015, 11:50:16 »
Ankieta będzie wygodniejsza ;)

13
Spotkania / Odp: Poznań Game Jam 2015
« dnia: Styczeń 25, 2015, 22:25:36 »
I jak, kto się wybrał ? Jak wrażenia ? :>

14
Dyskusje / Odp: Aplikacja charytatywna i Kickstarter
« dnia: Grudzień 15, 2014, 12:16:50 »
Z doświadczenia wiem, że akcja na KS się nie uda- jeśli wcześniej nie jest zbudowana społeczność wokół produktu.

To jest pierwszy, najważniejszy i właściwie jedyny krok który trzeba przedsięwziąć.

A jeśli produkt to na razie tylko idea- warto wziąć sobie do serca startupowe wyrażenie:
"Fake it before you make it" ;]

15
Poszukuję / Odp: Pospolite warsztatowe ruszenie 2.0
« dnia: Luty 24, 2014, 00:42:00 »
Natomiast uważam iż ukończenie gry typu K&M jest nie lada wyzwaniem.
Gdyby nie było by to wyzwaniem- nie podejmował bym się go; ]
Wszyscy proszę sprawdzić maile- Update.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 9