Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zap

Strony: [1]
1
Design / Odp: Naruto Game
« dnia: Kwiecień 16, 2007, 22:59:56 »
@UP
Huhs, obyś się nie rozczarował... 2h roboty? to nie wiem, chyba saper w 3d >_<
Zresztą ja lubię dopracowane rzeczy,stwórz mi ładne menu wyboru postaci w 2h to dam Ci skrzynke Lech'a + otwieracz.

W każdym razie potrafię robić sprite'y ale nie tak rozbudowane... zresztą na tym forum chciałem poszukać tylko programisty bo o sprite'ra mniej się martwię (mam sporo kolegów z branży grafika).

Co do Naruto... takie mniejsze produkcje jak naruto mugen nie sa podliczane jako łamanie prawa (było już o tym głośno i sporo czytałem, zresztą ich obchodzi tylko tyle, aby wyraźnie zaznaczyć przez kogo zostało to anime zrobione i tyle, prawa autorskie muszą być przy większych produkcjach jak np. juz wcześniej tutaj wspomniany Tenkaichi Budokai Dragon Ball).

Co do Design doc'a, piszę... piszę a wszelkie poprawki będą wprowadzane z team'em (juz całkiem sporo napisałem nie chwaląc się ale po prostu wolę uzgodnić wszystkie kwestie z team'em niż lecieć na wolną rękę).

To co, na tym forum jest sporo utalentowanych programistów, bardzo by mi było miło współpracować z nie jednym z was... Chciałbym stworzyć tą grę a jesli pójdzie dobrze to i następne tego typu giery (ale nie rozpędzajmy się).

Liczę na waszą pomoc. Jest to niestety największe tego typu forum w Polsce więc tylko tu mogę uzyskać wsparcie ze strony koderów.

Pozdrawiam,
Zap

2
Design / Odp: Naruto Game
« dnia: Kwiecień 15, 2007, 17:20:45 »
1. Tenkaichi Budokai jest w 3d.
2. Ja chce zrobić grę 2d (patrz edit w moim poprzednim poście, mniej więcej taka grafika tylko większa rozdzielczość ekranu).

3
Design / Odp: Naruto Game
« dnia: Kwiecień 15, 2007, 15:12:38 »
Zdecydowałem: gra najpierw będzie w 2d (tryb misji? nie wiem coś wymyślimy).
Co do Kage Bunshin no Jutsu czy Katon, Ryuuka no Jutsu to nie problem, po prostu wystarczy stworzyć odpowiednią sekwencję ruchów postaci (sprite'a) a potem koder musi tylko zrobić tak, aby obrażenia były zadawane na pewną odległość od postaci (Katon ryuuka no jutsu). Przy kage bunshin jest identycznie tyle, że koder musi zrobić tak, aby cienie same się poruszały i wykonywały pewne ruchy przy czym za jednym uderzeniem znikają.

Ja jestem w roli grafika interfejsu (czyli wszystkie przyciski, menu i jakieś duperele których jest całkiem sporo) oraz dźwiękowca (posiadam wszystkie niezbędne dźwięki do naruto). W dodatku tworzę design-doc i nadzoruje nad wszystkim.

O to przykład:



Jest to oczywiście przykład ale bardzo możliwe, iż zostanie użyty do gry (jeśli ktoś chętny do pomocy się znajdzie). Tak, wiem że może nie robię za dużo i mam chore ambicje ale przyznajcie, nie są takie duże. W końcu to nie jest super gra na skalę światową czy krajową. Chcę stworzyć ciekawą grę o Naruto, w którą każdy pogra z przyjemnością. Co jest ważne  - takich gier jest mało a tylko 2-3 są przetłumaczone na język angielski (w tym jedna jest dost. w Polsce) a wszystkie są na ps2/gamecube/gameboy advance.

/edited:
No tak, zapomniałem dać przykład fajnej giery (nie skończonej). Tam są techniki jak kage bunshin czy inne chore (w tym kage mane no jutsu).

http://www.sendspace.com/file/0el1h6
mirror: http://rapidshare.com/files/16795190/NHM.rar.html

4
Design / Odp: Naruto Game
« dnia: Kwiecień 14, 2007, 21:20:12 »
Dobrze, skoro tak to oczywiście zawezmę się i zrobię kilka prac. Mam nadzieję, że wtedy więcej osób będzie chętnych.

Pozdrawiam.

5
Design / Odp: Naruto Game
« dnia: Kwiecień 14, 2007, 19:57:40 »
Problem w tym, że jestem grafikiem i to nie mój pierwszy projekt (bynajmniej nigdzie tak nie napisałem). W sumie to nawet nie jest projekt a sam pomysł... po prostu jestem ciekawy czy ktoś byłby chętny, jesli tak to oczywiście zamieszczę kilka prac pomysłowych.

Prawa autorskie... to się da jakoś załatwić, ewentualnie zmienimy nazwę gry, zobaczę, na razie mnie to mało obchodzi szczerze mówiąc.

6
Design / Naruto Game
« dnia: Kwiecień 14, 2007, 19:03:10 »
Witam.
Jest to już mój drugi pomysł (tamten nie wypalił, niestety co tu dużo mogę pisać, nie było dużo chętnych).
Jestem fanem Naruto, ogólnie lubię oglądać anime ale jakoś Naruto mnie dosyć pociągnęło więc postanowiłem pomyśleć nad grą.
Nie będzie ona duża. Co więcej, będzie to zwykła bijatyka (coś al'a mugen dla dragon ball'a) w którą gra się na odstresowanie. Powstało już kilka produkcji gier naruto na PC'ta lecz niestety większośc była klapą. Jest jedna w sumie całkiem niezła ale prace idą dosyć powoli... (mam tu na myśli Naruto Huriciane Mugen).

Do wyboru mielibyśmy sporo postaci (oczywiście tylko i wyłącznie te z Naruto), sporo map, różn e trby gry (arcade, team arcade, mission*,   player vs player, training).
*Tryb misji jest czymś nowym, zapewniam, że będzie ich sporo a za każdą misję będzie zdobywało się pieniądze za które oczywiście będzie można kupić ekwipunek.

Planuję też zrobić rangi oraz egzaminy. Egzamin na genina, chuunina, jounina no i oczywiście kage wioski (tak tak, będziemy mieli do wybory wioskę.)

Oczywiście to wiąże się z tym, że stworzymy swoją postać. Czyli tak: do gry arcade, versus etc. możemy wybierać postać spośród kilkunastu-kilkudziesięciu dostępnych, natomiast aby grać misje etc. trzeba będzie stworzyć postać (czyli wybrać np. Naruto, Sasuke, Sakura, Neji, Lee etc).

Gra będzie w 2d, nie wiem jeszcze dokładnie, jeśli znajdę grafików 3d oraz koderów to  najprawdopodobniej stworzymy ją w 3d, jesli jednak nie pozostaniemy przy opcji 2d (da się zrobić chociaż oczywiście nie b ędzie to już tak efektowne, niestety...).

No więc chciałem się zapoznać z ogólną opinią na temat mojego pomysłu. Jesli gra powstanie i będzie w miarę dobra to oczywiście zastosujemy jakieś środki płatności (czyt pełna wersja nie będzie do końca darmowa).

Jeżeli nie znajdą się chętni to projekt nie powstanie.

pozdrawiam,
Zap

7
Design / Odp: Ferrum Online
« dnia: Marzec 08, 2007, 16:25:29 »
Naprawdę miło, że znaleźliście wspólny temat, sądzę jednak iż nie tam gdzie trzeba :)

Cóż, sprzeczać się nie będę, że Mt:G może być rozwinięty bardziej. Nie dałem wam jednak bynajmniej 3/4 pomysły który zaistniał w mojej głowie i który spiszemy już niedługo.

Zgłosił się jeden programista i jeden projektant. Szukam kogoś kto zna się na sieci (czyli to, aby gra była po prostu mmo). Szukam także ludzi od koncept art'ów (rysunki).

GG: 4007672 (jest także w głównym wątku, podaje jednak dla przypomnienia).

Pozdrawiam,
Zap

8
Design / Odp: Ferrum Online
« dnia: Marzec 03, 2007, 22:53:36 »
Większość własne, nie twierdze jednak, iż nie użyję kilku ciekawych pomysłów które podkreślą klimat gry :)

9
Design / Odp: Ferrum Online
« dnia: Marzec 03, 2007, 21:36:13 »
Tak tak wiem, jestem tym podekscytowany ale naprawdę... zależy mi na tej grze, bynajmniej aby spełnić się zawodowo :) Powoli także zaczynam uczyć się c++ więc teraz czy później... chociaż nadal mam nadzieję, iż znajdzie się ktoś chętny do pomocy nad grą. Zapraszam do mnie na gg: 4007672 jesli ktoś by sie jednak zdecydował...

10
Design / Odp: Ferrum Online
« dnia: Marzec 03, 2007, 13:29:51 »
Pomagałem w tworzeniu kilku produkcji lecz każdy został zawieszony, mało kto dotrwał do końca. Doświadczenie mam, bynajmniej bym tu nie pisał gdybym zaczynał zabawę z takim czymś...

Co do zapłaty. Jedyne co wam mogę zaoferować to czystą przyjemność z gry, bynajmniej póki nie zostanie ukończona. Potem mam zamiar wprowadzić jakieś płatności (może nie abonament ale np. cash shop) więc pieniądze będą rozdzielane na wszystkich, którzy pomogli w projekcie (oraz na utrzymanie serwera rzecz jasna). Także jesli nawet nie teraz to zwróci się wam t w przyszłości. Przepraszam za to, rozumiem, że ludzie i tak nie mają czasu ale wiele produktów powstało na takiej zasadzie.

Grą jest raczej na dłuższy termin, oczywiście nie skończmy jej raptem w 2-3 miesiące (chociaż to już zależy od ekipy tworzącej grę). Nad tym, czy jednak spróbować tego wyzwania rozmyślałem już od Listopada więc nie zrobiłem tego pochopnie, wierzcie mi, nie jestem z tych ludzi którzy działają pod wpływem 'podniecenia'

Pozdrawiam,
Zap

//edit: acha zapomniałem dopisać. Wszystko zacznę robić gdy tylko będę pewny, iż mam na tyle osób aby zacząć pracę... nie ma sensu rozpędzać się bo jeszcze nic z tego nie wyjdzie i moja praca pójdzie pod kosz. Zawsze sobie powtarzam, że lepiej poczekac i zrobić coś dobrze niż zrobić szybko a, za przeproszeniem, do dupy.

//edit2: na forum została dodana nowa karta o nowym wyglądzie, zapraszam do skomentowania. Mam nadzieję, iż jakoś was nakręcą na projekt ;) http://ferrum.glt.pl

11
Design / Odp: Ferrum Online
« dnia: Marzec 03, 2007, 12:41:21 »
Dokładnie.
Są karty do ataku, obrony, pomocy, każda ma specjalne właściwości, jedne wspomagają inne, drugie niszczą, trzecie leczą itd. jest ogółem bardzo duży wybór także walka nie będzie monotonna.

@really
Dokładnie, ma być rozbudowane ale jak na nasze Polskie możliwości. Jeśli chciałbyś wspomóc to zapraszam na forum :)

12
Design / Odp: Ferrum Online
« dnia: Marzec 03, 2007, 12:02:34 »
1. MMORPG CARD - jest to rodzaj MMORPG, w którym gramy w karty, wszystko jednak zachowuje formę RPG.
2. Przez własnego klienta
3. 2d

13
Design / Ferrum Online
« dnia: Marzec 03, 2007, 10:08:25 »
Witam!
Nie będę owijał w bawełnę bo pewnie wiele osób tego nie lubi. Chciałem przedstawić wam pomysł na projekt gry MMORPG (Massively-Multiplayer Online Role Playing Game) a dokładniej, MMORPG CARD.

Świat opierałby się na tematyce Fantasy z elementami Dark Fantasy. Gracz miałby do wyboru rasę, klasę czy nawet podklasę. Zostało by dodanych wiele innowacyjnych elementów takich jak np. walki w grupach (nie tylko 2vs2), walki o guildie (tak będzie można przejmować czyjeś guildie tworząc jedną ogromną). Nasuwa nam się tutaj od razu system respektu. Otóż bez tego mało kto może przeżyć, musimy mieć znajomości ponieważ samemu mało zdziałamy. Walki będą odgrywane Gracz vs Gracz (Player versus Player czyli poprostu PvP) oraz Gracz vs NPC (Player versus No Player Computer, czyli PvC). Każda klasa oraz podklasa będzie miała swój własny, unikalny wygląd, jak i rodzaj kart. Chodzi tu mniej więcej o to, że będąc magiem nie można używać kart przypisanych dla Wojownika.

Handel między graczami opierałby się na sprzedawaniu/kupywaniu a nawet licytowaniu przedmiotów. NPC oczywiście ma karty jednak tylko połowę dla każdej klasy (a ich będzie całkiem sporo), resztę gracze będą musieli zdobyć sami poprzez walki z graczami czy NPC.

Mechanika gry będzie opierała się na systemie pokoi. Nie chcę robić RPG w którym chodzimy 'ludkiem' i po zetknięciu z graczem pojawia się ekran walki. Wróćmy jednak do tych pokoi, otóż na ekranie będą pojawiały się dziesiątki (no, to już zależy od graczy), pokoi, w których będą różne opcje poprzez walki pvp, pvc, tvt, gvg itd. Kupywanie/sprzedawanie przedmiotów u NPC będzie polegało na tym, aby kliknąć odpowiedni przycisk, wtedy przenosi nas do wioski w której klikamy na odpowiedni sklep.

Nie chcę się zbytnio rozpisywać... rozumiecie, projekt nie ruszył nawet a ja chcę większośc pomysłów zachować dla grupy tworzącej grę.

Teraz kolejna sprawa. Nie mam teoretycznie nikogo do pomocy. Sam jestem grafikiem więc za oprawę graficzną odpowiedzialny będę ja. Szukam głównie programistów, którzy zdolni są stworzyć coś takiego. Szukam także gości od rysunków (koncept art). Jeżeli chcielibyście wspomóc pomysł i zrobić z niego projekt, zapraszam na forum: http://ferrum.glt.pl Piszcie także w tym temacie, każda pomoc się przyda (ale jak już pisałem, w pierwszej kolejności programiści).

Mam zamiar zrobić tą grę więc proszę aby osoby, które nie są zdecydowane nie pisały... nie chcę potem tracić teamu, dlatego proszę o zgłaszanie sie osób powyżej 16 roku życia (ewentualnie 15 ale chodzi mi tu głównie o dojrzałość).

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy,
Zap

Strony: [1]