Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Knopi

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 14
1
Matematyka i fizyka / Odp: Funkcja n - wymiarowa
« dnia: Styczeń 13, 2011, 00:56:19 »
Narysuj funkcję dla n-1 wymiarów i dołóż oś :)
Dopóki to n-1 nie jest równe dwa cofaj się :)

2
To nie jest bardziej formalny dowód.
To nie jest dowód.

Dziękuję, dobranoc.

3
Literatura / Odp: Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II, Ernest Adams
« dnia: Grudzień 22, 2010, 17:35:17 »
Tak, przeczytałeś jeden rozdział, ale już oceniasz, że jest średnia -.- Zależy, czego oczekiwałeś. "Podstawy" w tytule mówią same za siebie.

No napisał, że przeczytał jeden rozdział i uważa, że średnia. Zaznaczył, że przeczytał jeden rozdział.

Krytykujesz go jakby napisał, że jest średnia a potem wyszłoby na jaw, że przeczytał tylko jeden rozdział.

4
Ogólnie to wydaje mi się, że to jest problem NP.

Cykli może być bardzo dużo.
Rozważmy graf pełny.
Wtedy jest :
( n nad 3) * 3! + ( n nad 4 ) 4! + ... + ( n nad n ) n! czyli nierozwiązywalne dla grafów mających więcej niż ( powiedzmy ) 20 wierzchołków.

Zatem powiedz jaki jest konkretny problem to wykombinuję może coś sprytnego dla odpowiednio określonego problemu.


5
Szkółka / Odp: Koszt wyjątków
« dnia: Wrzesień 30, 2010, 05:25:38 »
Jakoś z błędami i tak sobie radzić :P 

Zwracanie kodów błędów też nie jest za darmo. Ponadto trzeba wtedy dokonywać często sprawdzenia tychże wartości.
Przy użyciu wyjątków czas traci się tylko w momencie obsługi sytuacji wyjątkowej czyli teoretycznie bardzo rzadko ( w przeciwieństwie do kodów błędów gdzie trzeba robić to ciągle ).
Dodatkową zaletą wyjątków jest przejrzystość i łatwość utrzymania takiego kodu.

Nie mogę się odnieść do tego napisał Dab ponieważ nigdy nie robiłem takich testów. Myślę, że jeśli nawet jest aż taki narzut to będzie on sukcesywnie niwelowany.






6
Matematyka i fizyka / Odp: Równania z silnią
« dnia: Wrzesień 16, 2010, 06:02:35 »
Sorry, że tak późno ale już tłumaczę o co mi chodziło :P

Funkcja gamma jest uogólnieniem silni i oczywiście ma dużo wspólnego z silnią. Nigdy się w to jakoś nie zagłębiałem i prawie nic o tym nie wiem więc nie będę się nadprogramowo mądrzył. Nie wykluczam, że może jakoś z pochodnych da się takie równania rozwiązać z pomocą funkcji gamma.

Natomiast to, że napisałem, iż nie ma ona nic wspólnego z tematem odnosi się do tego, że ten sposób ( jeżeli istnieje ) nie jest ani łatwy, ani przystępny, ani stosowalny dla normalnych równań z silnią. Zatem raczej nie byłby oczekiwanym rozwiązaniem pytania postawionego w temacie.

Jakiś banalny, algebraiczny sposób nie przychodzi mi do głowy. Tylko szacowanie.

7
Matematyka i fizyka / Odp: Równania z silnią
« dnia: Wrzesień 08, 2010, 20:30:51 »
Jest coś takiego jak funkcja gamma.

Oczywiście nie ma to nic wspólnego z tematem.

8
Szkółka / Odp: [C++] Namespace w deklaracji klasy
« dnia: Wrzesień 06, 2010, 18:48:16 »

(szło by jeszcze przeładować operator :: ...... xD)

Nie byłbym tego taki pewny.

9
Design / Odp: Gra MMO FPS w stylu Combat Arms, Warrock itp?
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 19:45:21 »

Czy osoba zbierająca osoby z forum, a tym bardziej pytająca osoby z forum czy chcą się sami zebrać, może dysponować pieniędzmi bądź dobrym projektem?


Nie mam pojęcia. Dajmy się tej osobie wypowiedzieć.

10
Szkółka / Odp: [C++] Namespace w deklaracji klasy
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 19:39:26 »
Jeżeli chodzi o efekt obiekt.zbior::funkcja to mi coś takiego przyszło to głowy :


class A
{ /* interface */
    public:
          void nothing();
};

class B : public A
{

};

int main()
{
    B a;
    a.B::nothing();
}

hf

11
Design / Odp: Gra MMO FPS w stylu Combat Arms, Warrock itp?
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 19:19:59 »
Nie, nie jesteśmy.
Żadnych MMO tym bardziej od osoby z 8 postami.
Chcesz ludzi do MMO - zacznij takowe pisać i rekrutuj ludzi dopiero za rok.

;o
1. Wyrażaj tylko swoje zdanie.
2. Stan licznika postów na forum nie ma nic wspólnego z umiejętnościami.
3. Nieprawda. Jeżeli ta osoba dysponuje pieniędzmi bądź dobrym projektem, który zaciekawi ludzi to jaki sens ma kodowanie czegoś przez rok samemu jak będzie można już być dużo dalej.

Dlaczego być tak agresywnym i traktować ludzi z góry ?


12
Szkółka / Odp: Szybsze memcpy()
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 18:24:18 »
No to jeżeli nie masz tam śmieci w kodzie po drodze innych a chcesz mieć znacznie wyższą wydajność to czas przejść na DX lub OGL.
Nie znam się na allegro. Dla mnie to jest dziwna biblioteka. Coś tam robiłem ale czułem, że cofam się w rozwoju.
Jak tak spojrzałem w dokumentację to kod wydaje się ( po usunięciu tej pętli ) być ok.


No i oczywiście NOP jest znacznie szybszy :P

13
Szkółka / Odp: Szybsze memcpy()
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 18:13:51 »
Napisałem Ci przecież. Jedno memcpy zamiast całej pętli...

14
Szkółka / Odp: Szybsze memcpy()
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 18:11:45 »
Nie. Nie interesowałem się. Możesz sobie zakodować :)

Jak już się bawisz w takie coś to zamiast i++ w pętli rób  ++i :) Nie tworzysz obiektu tymczasowego. Niby fajne i ja sobie robię takie optymalizacje jak mi się nudzi tylko nie zdziwiłbym się gdyby takie sprawy załatwiał dobry kompilator.

Jak widzisz na przykładzie tego co podesłałeś nie przyśpieszyłoby tego znacznie ani ++i ani Duff. Tylko to, że można to ugryźć z innej strony.

15
Szkółka / Odp: Szybsze memcpy()
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 18:04:51 »
Google padło ? Na wiki jest. Ale to było w formie dowcipu.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 14