Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [M]aniek

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11
1
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« dnia: Październik 07, 2018, 10:53:12 »
Tak, wszystko robię sam.

2
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« dnia: Październik 06, 2018, 15:52:07 »
Dev log do poczytania na stronie www.unusualsoft.com

3
Projekty rozpoczęte / Odp: Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« dnia: Październik 05, 2018, 15:30:38 »
Fajny tileset i kolorystyka!

Sugestia: Dorzuć do animacji walljumpa klatkę z odbiciem nogą od ściany, będzie wyglądał 10x fajniej. Obejrzyj sobie np. Super Metroida dla porównania.

Dzięki za opinię i za sugestię. Myślałem o tym, żeby na chwilę zmienić klatkę na inną, ale nie pomyślałem, żeby specjalnie przygotować klatkę odbicia, na pewno sprawdzę jak to wygląda w mojej grze i prawdopodobnie dodam. Dzięki jeszcze raz. To już kolejna cenna sugestia, którą otrzymałem odkąd zacząłem w necie pokazywać progres nad grą.

4
Projekty rozpoczęte / Vampire vs Devil (NES/Pegasus na PC)
« dnia: Październik 05, 2018, 12:08:02 »
Chciałbym zapytać was co sądzicie o pierwszych screenach i krótkim gameplayu z gry nad którą obecnie pracuję. Interesuje mnie przede wszystkim w tym momencie czy podoba wam się styl graficzny projektu.

Zapraszam do śledzenia moich postępów nad grą tutaj: http://www.unusualsoft.com

Gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=gdAoIlx3VmY







5
Może to nie tyle sama czcionka, tylko fakt, że to wygląda jakby było niedokończone. Brakuje mi jakiegoś prostokąta pod tym.

6
Rzeczywiście ta czcionka jakoś nie do końca pasuje, może gdybyś dał jakieś tło pod tymi napisami. Grafika poza tym całkiem przyjemna i ma swój unikalny styl.

Jeżeli zaś chodzi o krój czcionki, to polecam wszystkim czcionki na licencji freeware tworzone przez tego pana: http://kentpw.1001fonts.com/

Wszystkie są darmowe do użytku komercyjnego. Niestety większość, albo i wszystkie jego czcionki zawierają jedynie znaki z alfabetu angielskiego.

7
Mimo wszystko coś mi mówi, że jak ktoś szuka gier dla kilkulatków to raczej nie na Steamie, tylko na google, ale mogę się mylić ;)

8
Witam. Dzięki ;)

Można jako osoba prywatna. Nawet jak się Twoja gra dostanie to z tego co widziałem przy wypełnianiu formalności też im to nie przeszkadza, że nie masz firmy. Swoją drogą formalności są bardzo uproszczone, przygotowali formularze do wszystkiego, zajęło mi to ze 20 minut, musiałem jedynie wysłać skan dowodu, mimo że mam działalność gospodarczą.

9
W takim razie chyba Steam to nie miejsca na taką grę. Może spróbuj się skontaktować z jakimiś czasopismami dla dzieci albo portalami.

10
Dzięki za pomoc, udało się ;) Gra pojawi się na Steamie już niebawem.

11
Udało mi się kilka dni temu przejść przez Steam Greenlight, w ciągu niecałych 20 dni. W zasadzie potrzebną ilość głosów udało się uzbierać w kilka dni, dzięki temu, że gra ma oddaną społeczność graczy, którzy głosowali:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=681835581

Ciekawe strony z rankingami:
http://greendb.net/
http://greenlightupdates.com/

Twoja gra: http://greendb.net/filedetails.php?id=693502913

Aby się dostać potrzebowałbyś około 500 głosów. Oczywiście to nie daje gwarancji, ale tak wynika z moich obserwacji.

Z tego co zauważyłem, Valve bardzo wspiera gry z obsługą wirtualnej rzeczywistości. Akceptują nawet gdy te gry mają znikomą ilość głosów. Dodaj do swojej gry wsparcie dla VR i akceptacja gwarantowana ;)

Powodzenia!

12
Zapraszam was do głosowania na moją grę Ball 3D na Steam Greenlight.

Jest to gra multiplayer w której gracze toczą rozgrywki w piłkę nożną, koszykówką, hokeja i wyścigi. Gra została wydana 4 lata temu, a teraz próbuję dostać się z nią na Steama (jest już 606 głosów na tak).

Jeśli wam się podoba i macie ochotę wspomóc głosując to wielkie dzięki!

Steam Greenlight: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=681835581
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=lyKB2It1tUY






13
Gry przeglądarkowe / Odp: Reklama Gry
« dnia: Marzec 04, 2016, 09:55:52 »
Trochę źle to obliczyłeś.

Bo gdybyś poszedł na taki układ (ekstremalny przykład):
Poniosłeś koszty rzędu 10000zł, wydawca pokryje 90% czyli 9000zł i będzie miał 90% zysku według Twojej oferty. Czyli Ty zainwestowałeś 10000zł, wydawca 9000zł (90% kosztów wyprodukowania). Zainwestowaliście prawie tyle samo, a wydawca ma 90% zysków, Ty tylko 10%.

To 20% powinieneś liczyć od tego co razem zainwestujecie. Dodać to co zainwestujesz Ty, do tego to co on i na tej podstawie obliczyć procentowy udział:

9000/(10000 + 9000) * 100 = 47.36% - tyle powinien dostać wydawca ;)

Na tym przykładzie to lepiej widać, ale na swoim z 20% też byś stracił gdybyś tego nie obliczył tak jak ja, a Tobie chyba chodzi o to, żeby zyski były proporcjonalne do inwestycji.

W Twoim przykładzie wydawca powinien otrzymać 16.67% aby zyski były proporcjonalne do wniesionego wkładu finansowego.

14
Gry przeglądarkowe / Odp: Reklama Gry
« dnia: Marzec 03, 2016, 09:59:51 »
Dzięki za rady. Póki co head goal to martwy projekt. Mam coś odjechanego, nazywa się Ball 3D. W zasadzie podobne do Rocket League, ale moja gra została wydana w 2012 roku, więc wcześniej niż Rocket League ;)

Właśnie pracuję nad tym, żeby stała się jeszcze bardziej "odjechana". Chociaż już teraz jest całkiem spoko, bo w szczytowych momentach jest nawet 400 graczy w jednej chwili. W grze mam system kont, sklepik, statystyki, replaye, odbywają się ligi. Aktualnie trwa turniej pod moim nadzorem w trybie 3v3, do którego zapisało się 60 drużyn, są nagrody w postaci pucharów i monet w sklepie.

Potencjał jest duży. Właśnie kończę update, który zmieni kod sieciowy gry (dodaje client side prediction). Pracuję nad tą grą od prawie 4 lat. Head Goal to projekt zrobiony w tydzień na bazie innej mojej gry Ball 2D, która została zrobiona na bazie właśnie Ball 3D. Już się od dawna tymi projektami nie zajmuję, gdyż utrzymuję się z robienia gier i nie mogę sobie pozwolić na aktualizowanie gier, w które nikt nie gra.

15
Gry przeglądarkowe / Odp: Reklama Gry
« dnia: Marzec 02, 2016, 23:05:06 »
Witam

To ja jestem autorem tej gry, nie osoba, która napisała ten post. Ta osoba to chyba po prostu gracz, któremu się gra podoba, ja nic o tym poście nie wiedziałem ;)

Niestety ciężko będzie rozreklamować. Możliwe, że kiedyś spróbuję dodać ją na steama lub nawet zrobię nową wersję. Póki co całe swoje siły skupiam na Ball 3D (http://www.ball3d.com) ;)

Dzięki za zainteresowanie moją grą.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11