Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Majtek

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30
1
OpenGL / Odp: Optymalizacja terenu
« dnia: Listopad 18, 2010, 20:06:00 »
można a nawet trzeba jak chcesz mieć dużą wydajność.

2
Platformy / Odp: Technologie webowe - gamedev
« dnia: Wrzesień 08, 2010, 21:07:50 »
Touché. :)

Gdyby ten HTML5 dawał chociaż jakąkolwiek innowacyjność, cokolwiek co sprawiłoby, że jest się o co bić, to bym tę całą inicjatywę rozumiem, ale jak na razie to cały hype jedzie imho na rozumowaniu podanym przez poprzednika.

Jak była mowa o WebGL, to jeszcze było o czym rozmawiać, bo można tu sensownie powiedzieć: "WebGL jest lepszy od Flasha, bo to i tamto, akceleracja, shadery, bla bla bla". Ale HTML5? Jak to sobie wyobrażacie? "HTML5 jest lepszy od Flasha, bo nie jest Flashem" - chyba to wiele osób bierze za sensowny argument :).

WebGL jest przecież częścią standardu html5
Wiec jak mówimy o html5 to o webgl tez
 a tu stronka do testowania przeglądarki  w standard html5
http://www.html5test.com/

3
Szkółka / Odp: OpenGL - nietypowy tutorial
« dnia: Lipiec 11, 2010, 18:18:23 »
http://nehe.gamedev.net/ stare ale może być do nauki
i nowiutkie (no prawie ale komu 4.0 chodzi :)) opengl 3.3 tylko ze po niemiecku :)
http://www.spieleprogrammierung.net/

4
OpenGL / Odp: Renderowanie filmu
« dnia: Styczeń 28, 2010, 19:42:20 »
możesz zerknąć jak renderują w odtwarzaczu mplayer. Ma dwa rendery do opengl i dostęp do źródełek.

5
Branża / Odp: Ogniem i Mieczem i tym podobne
« dnia: Listopad 06, 2009, 22:31:42 »
a o tym słyszeliście
http://playa.pl/dodatki-zobacz/content,2554,t,cd-projekt-i-tul-rozmowy-na-szczycie
tul to mój brat i sie z nimi dogadał. ale zastanawiam się czy cdproject nie poleciało w kulki. Nawet w sieci jak były opisy produktu cdprojektu to fotki i filmy wrzucali z modu brata(bo wyglądało ładniej). To momentami wygląda jak by cdprojekt ukradł pomysł na moda do gry mojemu bratowi (moda tworzy ze 2 lata albo dalej zanim ktokolwiek słyszał o grze cdprojektu). Ale ja się tam na prawie za bardzo nie znam.

6
Modding / Odp: Nowy silnik graficzny.
« dnia: Październik 14, 2009, 20:43:25 »
w morrowindzie były shadery 1.0 ile pamietam

7
Literatura / Odp: Co wybrać do nauki OpenGL
« dnia: Październik 04, 2009, 20:47:33 »
na windowsa też jest 3.1 oficjalne a 3.2 nieoficjalne na mobilne

8
Linux / Odp: Bootloadery
« dnia: Sierpień 16, 2009, 22:09:35 »
ja ma tak butowanue z pena za pomocą grub_inst
i chodzi jak burza. nawet na partycji ntfs, tylko wtedy nie działają aplikacje dosowe takie ja ghost
timeout 60
default 0

title Boot from Hard Drive
rootnoverify (hd0,0)
chainloader (hd0,0)+1

title --------------------
root

title Start Hiren's BootCD
find --set-root /HBCD/boot.gz
map --mem /HBCD/boot.gz (fd0)
map --hook
chainloader (fd0)+1
rootnoverify (fd0)
map --floppies=1
boot

title Mini Windows Xp
find --set-root /HBCD/XPLOADER.BIN
chainloader /HBCD/XPLOADER.BIN

title Slax Graphics mode (KDE)
kernel /slax/boot/vmlinuz  ramdisk_size=6666 root=/dev/ram0 rw autoexec=xconf;telinit~4 changes=slaxchanges
initrd /slax/boot/initrd.gz

title Slax as PXE server
kernel /slax/boot/vmlinuz  ramdisk_size=6666 root=/dev/ram0 rw autoexec=/slax/boot/pxelinux.cfg/start;/slax/boot/pxelinux.cfg/web/start;xconf;telinit~4
initrd /slax/boot/initrd.gz

title ghost
map (hd0,0)/images/ghost83_cd_usb.ima (fd0)
map --hook
chainloader (fd0)+1
rootnoverify (fd0)

title ghost 1
kernel /kernels/memdisk
initrd /images/ghost83_cd_usb.ima


co do tego xp co niestartuje to pewnie startową partycję masz inną niż c i dlatego nie idzie. zmien na tą co z niej system startuje(aktywna partycja)

9
Szkółka / Odp: [C++ i OGL] Alpha Test
« dnia: Lipiec 24, 2009, 09:41:08 »
czarna obwódka na krawędzi liścia?
A renderujesz to na samym końcu, po wyrenderowaniu reszty sceny?

10
Szkółka / Odp: [C++ i OGL] VBO
« dnia: Lipiec 16, 2009, 12:31:56 »
w cos.cpp
#include"cos.h"
PFNGLDELETEBUFFERSPROC   glDeleteBuffers      =NULL;

w cos.h
#pragma once
#include <gl/gl.h>
#include <gl/glext.h>
#include <gl/wglext.h>
extern PFNGLDELETEBUFFERSPROC   glDeleteBuffers;   

11
Szkółka / Odp: Wolne wyświetlanie terenu
« dnia: Lipiec 14, 2009, 19:53:30 »
VBO albo chociaż tablice

12
jako że pisałem do tej pory pod opengl2.0 i trochę dx9 myślałem że wywalenie tech funkcji bardzo utrudni pisanie w 3d. Jednak jak zacząłem naukę dx10 zmieniłem zdanie, bez tego całego przeżytku pisze się dużo szybciej  wygodniej. Jedyny problem na razie to wgłębianie się w dokumentacje bo dobrych tutków brak. Jeszcze może jakieś dobry ide i debuger do shaderów bo w nich teraz dużo siedzi. Niby można do VC podpiąć ale jeszcze nie próbowałem. A jakiś debuger do shaderów pod opengl3.1 to ja już nie znam.
Ale pisze się dużo przyjemniej bez tego balastu. Tylko że początkujący bedą mieli duży problem narysować swój pierwszy trójkąt :D

13
Szkółka / Odp: [OpenGl] przełączanie tekstur w skyBox
« dnia: Czerwiec 16, 2009, 16:35:11 »
ustaw GL_CLAMP_TO_EDGE dla textur i będzie dobrze
a kamerę ustaw w środku skyboksa  i przesuwaj go razem z kamerą

14
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - toolset dostępny
« dnia: Czerwiec 15, 2009, 22:51:29 »
uruchomiłem :D
ale mam nieobsługiwany wyjątek
i co kliknę na nowy projekt to mam wyjątek
Szczegółowe informacje na temat wywoływania debugowania w trybie JIT (just in time)
zamiast tego okna dialogowego znajdują się na końcu tego komunikatu.

************** Tekst wyjątku **************
System.IO.DirectoryNotFoundException: Nie można odnaleźć części ścieżki 'H:\Inne\nGene\lib'.
   w System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
   w System.IO.Directory.InternalGetFileDirectoryNames(String path, String userPathOriginal, String searchPattern, Boolean includeFiles, Boolean includeDirs, SearchOption searchOption)
   w System.IO.DirectoryInfo.GetFiles(String searchPattern, SearchOption searchOption)
   w nGENEToolset.frmSolutionExplorer.processTree(String dir, TreeNode node)
   w nGENEToolset.frmSolutionExplorer..ctor()
   w nGENEToolset.frmMain.frmMain_Load(Object sender, EventArgs e)
   w System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)
   w System.Windows.Forms.Form.OnCreateControl()
   w System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)
   w System.Windows.Forms.Control.CreateControl()
   w System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)
   w System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.Form.WmShowWindow(Message& m)
   w System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   w System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   w System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Zestawy załadowane **************
mscorlib
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3074 (QFE.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
nGENE Toolset
    Wersja zestawu: 1.0.3451.24545
    Wersja Win32:
    CodeBase: file:///D:/Downloads/temp/nGENE_Toolset/release/nGENE%20Toolset.exe
----------------------------------------
msvcm80
    Wersja zestawu: 8.0.50727.3053
    Wersja Win32: 8.00.50727.3053
    CodeBase: file:///C:/Windows/WinSxS/x86_microsoft.vc80.crt_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.3053_none_d08d7bba442a9b36/msvcm80.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
WeifenLuo.WinFormsUI.Docking
    Wersja zestawu: 2.2.2864.18696
    Wersja Win32: 2.2.0.0
    CodeBase: file:///D:/Downloads/temp/nGENE_Toolset/release/WeifenLuo.WinFormsUI.Docking.DLL
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_pl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
    Wersja zestawu: 2.0.0.0
    Wersja Win32: 2.0.50727.3074 (QFE.050727-3000)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------


15
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - toolset dostępny
« dnia: Czerwiec 14, 2009, 12:10:53 »
a w czym to pisałeś, bo ja mam zainstalowany VS 2008 i redistributable VS2005 a to nie działa "jej konfiguracja równoczesna jest niewłaściwa"

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 30