Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rzuf

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11
1
Compo i bitwy / Odp: Explosive Hamster Exhibition Compo!
« dnia: Listopad 08, 2012, 12:22:46 »
Dopiszcie mnie proszę łaskawcy. :}

2
Szkółka / Odp: problem z polimorfizmem
« dnia: Sierpień 18, 2012, 21:51:16 »
Cytuj
Wydaje mi się, że coś źle zrozumiałem i poliformizm w taki sposób czyli na tablicach obiektów nie zadziała?
Zadziała, to co pokazałeś wygląda dobrze, gdzieś indziej masz błąd. Do której iteracji w tej pętli ci dochodzi? Tworzysz w ogóle obiekty w tych tablicach?

4
Szkółka / Odp: Początki programowania
« dnia: Marzec 12, 2012, 13:18:47 »
HTML5 to nie złom. (http://www.cuttherope.ie/) Rzucasz się niepotrzebnie na ludzi, którzy próbują Ci pomóc.

5
Poszukuję / Odp: Poszukiwani entuzjaści
« dnia: Marzec 05, 2012, 12:32:29 »
Aha, konkurencja!
Jest taka tradycja dzielenia się kilkoma konkretnymi informacjami na temat projektu w ramach zabiegów rekrutacyjnych, albowiem chwilowo to to jest po prostu bazylionowy temat pod tytułem "zróbmy erpega" :D

6
w czystym cpp gry na andka nie napiszesz, jedynie java + c++.
Uh, da się, z javy potrzebujesz tylko kawałka kodu, żeby część c++owa się odpaliła.

A "konwersja" gry z allegro na andka jest nie możliwa. Tyle w tym temacie ;).
Czemu nie? Kto mi zabroni? :D

7
Szkółka / Odp: Typ VoID - co to i do czego służy?
« dnia: Listopad 17, 2011, 23:55:27 »
jest to typ ktory nic nie zwraca ;/

jak tego mozna nie wiedziec o.O
O najświętsza mateczko eris, gdzie moje pokeballe gdy są potrzebne.

No to po co go używać?
Tu jest całkiem nieźle opisane: http://bit.ly/tceY5h ;)

8
Szkółka / Odp: Dobry programista = dobry matematyk?
« dnia: Listopad 17, 2011, 23:49:10 »
(...) aby dobrze programować, pisać gry itp, musze dobrze ogarniać matme, czy to prawda?
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie, ale drugi będzie miał trochę więcej racji.
http://www.codedojo.com/learning_math.htm
Można pisać gry nie znając matematyki, ale jej znajomość ostatecznie oszczędza czasami absurdalnie dużo czasu. :)

9
Gry / Odp: Afterfall
« dnia: Listopad 15, 2011, 17:14:23 »
Dla umilenia sobie długiego oczekiwania, polecam lekturę bodaj pierwszej recenzji gry: http://www.gamechronicles.com/reviews/pc/afterfall/insanity.htm ;}

10
Gry / Odp: Afterfall
« dnia: Październik 10, 2011, 16:58:07 »
Co zabrakło im kasy, każdy kupi za dolara i dokończą produkcje czy co ?
Istnie. Zbiorą przy dobry wiatrach kilkaset tysięcy, skończą za to grę, wydadzą ją, zaś po wydaniu oddadzą te pieniądze na charity, jak obiecali. :}

11
Projekty rozpoczęte / Odp: MyLittleHero
« dnia: Wrzesień 04, 2011, 12:56:56 »
"noc oznacza porę dnia" ??? wtf...

Cytat: wikipedia
Dzień - czas między wschodem i zachodem Słońca. Niekiedy określenie to utożsamia się z dobą

Proszę, znalazłem specjalnie dla Ciebie, albowiem byłeś wyraźnie zaniepokojony. :}

12
Matematyka i fizyka / Odp: Ruch po torze/linii prostej
« dnia: Wrzesień 03, 2011, 09:47:56 »
Tworzysz sobie wektor w = [xb - xa, yb - ya], a potem tylko przesuwasz obiekt zgodnie z tym wektorem:
Pos += w*dt, gdzie dt jest deltą czasu.
Panie, ale wektor to się tak sam z siebie nie będzie łaskaw znormalizować. :D

13
Spotkania / Odp: [2011 @Narnia] Warsztatowy Hangout+
« dnia: Sierpień 03, 2011, 23:07:48 »
Dzięki Dab :*

14
Spotkania / Odp: [2011 @Narnia] Warsztatowy Hangout+
« dnia: Sierpień 03, 2011, 22:47:25 »
Daj ktoś zaproszenie na rzuf79@gmail.com to się chętnie dołączę :D

15
Branża / Odp: Gry z przemocą znikają z norweskich sklepów
« dnia: Sierpień 01, 2011, 22:39:23 »
@un
Chłodny brand new avatar w HD!
Zakładając istnieje stwórcy, to po przeczytaniu tego tematu stracił wiarę w ludzkość i został deistą. :D

@władek
Cytuj
@un:Wszystko ok ?
Na Pańskim miejscu nie ryzykowałbym poddawania w wątpliwość poczytalności innych istot ludzkich.

@Lamer
Zoooostaw, Władysław jest mega-lordem trolli i jako taki ma w pogardzie zasady logiki, przyczynowości i poprawnej gramatyki.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11