Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - FilipPlotnicki

Strony: [1] 2 3 4
1
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« dnia: Październik 04, 2019, 10:29:52 »
Zebrałem już wszystkie prace.
Dziękujemy wszystkim za wysiłek włożony w tworzenie projektów tego lata.

W tym roku głosowanie nie jest potrzebne, ponieważ dostarczona została jedna praca.
Gratulacje Cremmy!

Dziękujemy wszystkim uczesnikom, również tym, którzy napisali wiadomości, że nie dały rady dokończyć projektów.
Główny sens tej zabawy to motywacja do tworzenia, nie zawsze udaje się dojść do zakładanego celu. Mam nadzieję, że rozpoczęte tutaj projekty dalej będą rozwijane i jeszcze o nich usłyszymy.

Jeszcze raz: Gratulacje dla uczestników i do następnego compo!

2
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« dnia: Wrzesień 28, 2019, 12:04:57 »
To przez zmianę czasu

3
Warsztat Summer of Code 2019 / Warsztat Summer of Code 2019
« dnia: Czerwiec 23, 2019, 15:16:32 »
Opis konkursu:

Wraz z początkiem lipca zaczynamy Warsztat Summer of Code 2019! Tym razem wracamy do korzeni - 3 miesiące na napisanie gry. Nie ma narzuconego gatunku, tematu ani wielkości gry - ograniczają Was tylko Wasze możliwości (i motywacja! ;)). Można zgłaszać się w pojedynkę lub zespołach. Gra musi być  dostępna dla wszystkich uczestników konkursu, najlepiej gdyby była darmowa albo miała wersję demo. Zwycięzcy będą tradycyjnie wybrani przez głosowanie między uczestnikami. Dodatkowo będzie przeprowadzona ankieta na forum żeby przyznać nagrodę publiczności. Podobnie jak w poprzednich latach będzie 5 kategorii na wyróżnienie gier najlepszych w pewnych aspektach.

Jak zwykle mamy dowolność jeśli chodzi o technologię - zapraszamy projekty pisane od zera, na własnym silniku, UDK, Unity, Flash, HTML5, Ogre, Lumberyard albo czymkolwiek innym. Mogą być gry do ściągnięcia, przeglądarkowe, mobilne albo jeszcze jakieś - zasady Was nie ograniczają. Weźcie tylko pod uwagę że oceniać będą Was inni uczestnicy konkursu, więc w Waszym interesie jest żeby mogli pracę uruchomić.

Terminy: od poniedziałku 01.07.19 do poniedziałku 30.09.19 (włącznie). 3 miesiące, potem głosowanie.

Linki do poprzednich lat: 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007

Zachęcam do utworzenia projektu na warsztat.gd lub devloga tutaj na forum (mamy wydzielony dział :)) - screeny, video i opisy wprowadzanych zmian zawsze są mile widziane :) Jeśli macie oficjalne strony swoich projektów - dajcie linka, postaram się je umieszczać w materiałach. Oczywiście żadne z powyższych nie jest obowiązkowe. W zasadzie jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest przesłanie lub podlinkowanie pracy.



Zasady oceniania

Wszyscy którzy nadesłali prace mają prawo oddać głos aby wyłonić najlepsze prace w tegorocznym WSoCu. Każdy uczestnik przyznaje 3, 2 lub 1 punktów pracom, które uważa za generalnie najlepsze, a także nominuje po 1 jednej pracy do każdej z kategorii specjalnych. Czyli chciałbym dostać (mailem lub PMką) zgłoszenia w takiej formie:

3 pkt: gra ZZZ
2 pkt: gra AAA
1 pkt: gra BBB

Najciekawszy pomysł: gra CCC
Najlepsza grafika: gra DDD
Najlepszy dźwięk i muzyka: gra EEE
Najlepsza miodność/grywalność: gra FFF
Najlepsze rozwiązania techniczne: gra GGG

Jedną grę można nominować do kilku kategorii specjalnych (nawet do wszystkich). W żadnym wypadku nie można głosować na swoją własną grę.

Oprócz powyższych, odbędzie się też plebiscyt publiczności w formie ankiety w tym wątku. Każdy zarejestrowany uczestnik forum może oddać głos na najlepszą pracę :)

Termin głosowania - 2 tygodnie, czyli do 14tego października, do g. 23:59. Nie nadesłanie głosów oznacza dyskwalifikację.



Wysyłanie prac
Prace nadsyłamy do dnia 31. września, do godziny 23:59. Prace można wysyłać do mnie na PM lub na adres mailowy admin [małpa] warsztatgier.pl, jako załącznik lub link do hostowanej pracy. W przypadku prac webowych lub na platformy mobilne będzie potrzebny link.



Frequently Asked Questions:
  • Jak należy przesłać grę?
    • Generalnie gry "standalone" trzeba przesłać mi (jako załącznik lub link do hostingu), te we Flashu/HTML5/etc można hostować samemu, a w przypadku gier mobilnych linki do pobrania. Jeśli żadna opcja Wam nie odpowiada, to mamy duże pole do negocjacji :)
  • Czy można przesłać więcej niż jedną grę?
    • Można, ale będą traktowane jako jedna praca konkursowa.
  • Czy może to być gra komercyjna?
    • Może, tylko musi być dostępna do zagrania dla pozostałych uczestników.
  • Czy można przesłać grę, nad którą zaczęło się pracować wcześniej?
    • Można, ale trzeba to wyraźnie zaznaczyć, żeby wszyscy byli poinformowani co oceniają.
  • Czy trzeba udostępniać źródła?
    • Nie trzeba, wystarczy wersja do uruchomienia. Ale można :)
  • Czy można pisać w technologii XXX?
    • Można, ale jeśli dostarczysz grę która nie uruchomi się u części uczestników, to sam pozbawiasz się części punktów. Sorry :)
  • Czy można zmienić projekt po zgłoszeniu?
    • Jasne, wystarczy dać mi znać na PM albo w tym wątku.
  • Czy każdy członek zespołu głosuje oddzielnie?
    • Nie, każdy zespół ma jeden głos.

Miłego tworzenia! I pamiętajcie - to ma być zabawa :)

4
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 15, 2019, 19:57:19 »
COMPO ZAKOŃCZONE

Ostatecznie dotarły do mnie dwie gry od użytkowników Boski i Shelim.

Oto link do paczki z projektami: https://1drv.ms/u/s!AnXqQE3CNUYns1ErP9g5qdySq1b7

Stworzyłem otwartą ankietę na najlepszą grę dla wszystkich w tym wątku.

Zapraszam wszystkich do testowania i podzielenia się tutaj swoimi opiniami na temat dostarczonych produkcji!

Dodatkowo dostałem informacje od 2 osób o rozpoczętych, ale niezakończonych projektach. Szczerze mówiąc myślę, że warto przesyłać też projekty WIP, nikt przecież nie oczekuje gotowego produktu stworzonego w kilka tygodni (no, może poza EA)

Następne compo to już WSOC, sam też biorę udział (z małą ekipą), także do zobaczenia podczas konkursu!


Wczoraj wysłałem wiadomość z błędem, oczywiście pierwszą osobą, która przesłała grę był Boski! Przepraszam!

5
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 07, 2019, 11:14:42 »
No to przedłużone

6
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 06, 2019, 00:23:28 »
Jestem skłonny przedłużyć termin o następny tydzień (z racji mocno luźnej organizacji).
Dajcie znać do końca jutrzejszego dnia, czy w to wchodzicie.

7
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 04, 2019, 14:30:35 »
Można :)

8
Compo i bitwy / Compo na weekend majowy
« dnia: Kwiecień 27, 2019, 20:38:21 »
Zorganizowaliśmy małe compo na długi weekend majowy.

Technologie i wielkość zespołów są dowolne.
Termin nadsyłania prac: 05.05.2019 23:59

9
Cykliczne Warsztatowe Compo / [Ankieta] Compo na weekend majowy
« dnia: Kwiecień 24, 2019, 22:41:25 »
Mamy trochę wolnego, więc prawdopodobnie jest to czas na compo. Dajcie znać, czy w to wchodzicie

Post na warsztat.gd: http://tiny.cc/8cso5y

Szybki link do ankiety:  https://www.strawpoll.me/17878131

10
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 20, 2018, 13:15:38 »
Oczekiwania nadszedł czas, oto wyniki tegorocznego WSOC:

W kategorii silnik graficzny, po zaciętym boju, zwycięża Avaj! Jest też laureatem nagrody na najlepsze featuresy graficzne i dla najaktywniejszego silnikopisarza na slacku! Gratulacje!

W kategorii dowolna gra:

Pierwsze miejsce i 11 punktów zdobył ByerN
Oto co uczestnicy głosowania pisali o projekcie zwycięzcy:
Cytuj
Naprawdę ładna gierka! Podobają mi się te dynamiczne światła, animacje i rozgrywka.
Cytuj
+ za javę :)
Cytuj
Całkiem ciekawe

Drugie miejsce wraz z 8 punktami zagarnął nowy
Cytuj
Przepiękna gra, uwielbiam taki styl graficzny
Cytuj
Świetna grafika i ciekawy system walki

Zdobywcą trzeciego miejsca i 7 punktów jest BrunonDEV
Cytuj
Bardzo przyjemna i miła dla oka gierka

Cała tabela prezentuje się następująco:

1. 11 punktów   ByerN
2. 8 punktów     nowy
3. 7 punktów     BrunonDEV
4. 6 punktów     Cremmy
5. 5 punktów     Sarann
6. 3 punkty       RhAnjiE i Seamonster131
7. 1 punkt         marszuka
7. 1 punkt         Boski

Do laureatów: Dajcie znać, czy bylibyście zainteresowani warsztatowym swagiem (kubki i koszulki), jeśli tak, podeślijcie adres

Gratulacje dla wszystkich uczestników!

11
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 18, 2018, 14:35:44 »
Tak, wasze doszły :)

Wszystkie osoby zostały już powiadomione, czekamy jeszcze na jedną.

12
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 17, 2018, 09:25:40 »
Hej, nie dostałem jeszcze głosów od wszystkich. Nie chciałbym nikogo dyskwalifikować, więc poczekam jeszcze do końca dnia.

13
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 02, 2018, 20:00:47 »
LINK DO PACZKI: https://1drv.ms/u/s!AnXqQE3CNUYnomN02vhK1wubPrkV

Dostałem prace od:
  • Boski
  • BrunonDEV
  • ByerN
  • Cremmy
  • devmotyl
  • marszuka
  • nowy
  • Sarann
  • RhAnjiE i Seamonster131
  • Avaj

Mam nadzieję, że żadna praca nie zniknęła w eterze. Czas na głosowanie!

Zasady oceniania

Wszyscy którzy nadesłali prace mają prawo oddać głos aby wyłonić najlepsze prace w tegorocznym WSoCu. Każdy uczestnik przyznaje 3, 2 lub 1 punktów pracom, które uważa za generalnie najlepsze. Czyli chciałbym dostać (mailem lub PMką) zgłoszenia w takiej formie:

Kategoria: XXX

3 pkt: ZZZ
2 pkt: AAA
1 pkt: BBB

W żadnym wypadku nie można głosować na siebie. Nie można również głosować na produkcje z innych kategorii.

Termin głosowania - 2 tygodnie, czyli do 15tego października, do g. 23:59. Nie nadesłanie głosów oznacza dyskwalifikację.

14
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Quill3D
« dnia: Lipiec 11, 2018, 20:36:25 »
Mi najbardziej w tym projekcie podoba się to, że używa D. Wydawać by się mogło, że ten język umarł zanim stał się popularny.

Już z samej racji języka chętnie popatrzyłbym na kod

15
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 04, 2018, 22:05:53 »
Poszła aktualizacja zgłoszeń.
Mamy już 3 gry i dwa silniki :)

Przypominam o możliwości tworzenia dev logów z progressu w tym dziale no i o naszym slaku, na którym można też utworzyć kanał projektu lub po prostu pogadać na mównicy (dołącz tutaj: https://bit.ly/2Ga12CB)

Strony: [1] 2 3 4