Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - FilipPlotnicki

Strony: [1] 2
1
Compo i bitwy / Odp: WSOC 2017 - poszukiwany chętny do organizacji
« dnia: Czerwiec 09, 2017, 21:59:33 »
Czemu miesiąc? Cykliczne compo nie jest w żaden sposób związane z wsoc-em :)

2
Compo i bitwy / Odp: WSOC 2017 - poszukiwany chętny do organizacji
« dnia: Czerwiec 09, 2017, 17:18:04 »
Ja chętnie przejmę kwestie organizacyjne :)

3
Cykliczne Warsztatowe Compo / Cykliczne Warsztatowe Czerwiec 2017
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 18:40:48 »
Mamy początek czerwca, więc czas na kolejne Cykliczne Warsztatowe Compo!

Nie tak dawno byliśmy świadkami wydania nowej wersji kultowego (bo jednego z pierwszych) telefonu jakim była NOKIA 3310. Mimo że rzeczona nowość okazała się dość sporym rozczarowaniem,  ma ona jedną rzecz wspólną  ze swoim zacnym przodkiem: grę SNAKE.

Żeby uczcić pamięć wszystkich mile spędzonych chwil przy tej produkcji, postanowiliśmy że tematem tej edycji konkursu będzie: Bój się węża!

Każdy uczestnik konkursu powinien stworzyć grę, w której tematem przewodnim będzie walka z wężami. Może to być prosty shooter, w którym zabijamy gady, może też być gra o zmowie farmerów przeciwko wężowi za lata podjadania owoców podczas gry na telefonie. Decyzja należy do WAS!

Technologie są jak zwykle dowolne! Aby wziąć udział każda stworzona gra powinna mieć założony na portalu projekt.

Gry prosimy wysyłać na adres: kontakt@warsztat.gd

Autorzy miejsc z pierwszej piątki otrzymają nagrody niespodzianki.

Pierwsze dwa miejsca otrzymają książkę "Twórz własne gry komputerowe w PYTHONIE" autorstwa Al Sweigart. Książki zostały ufundowane przez wydawnictwo PWN. Warsztat obejmuje oficjalny patronat nad tą pozycją.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie i nie możemy się doczekać aż zagramy w WASZE produkcje!

Na prace czekamy do 02.07.2017 do godziny 23:59:59

Klawiatury w dłoń i do boju!

4
Serwis / Odp: Formularz kontaktowy nie działa
« dnia: Kwiecień 15, 2017, 21:36:11 »
Powinieneś dostać nowe hasło na maila. Sprawdź czy problem dalej występuje.

5
Serwis / Odp: Formularz kontaktowy nie działa
« dnia: Kwiecień 14, 2017, 10:19:54 »
Dodane do backlogu, zajmę się tym.

6
Produkcja / Odp: Preprodukcja oraz początkowa faza produkcji gier
« dnia: Kwiecień 10, 2017, 23:40:01 »
Proof of Concept :) "Tymczasowy kod", który ma zademonstrować jak pewne funkcjonalności powinny działać. Niestety najczęściej ta tymczasowość nabiera bardzo permanentnych właściwości.

7
Design / Odp: charakter pisma, a wykorzystanie w grze...
« dnia: Kwiecień 10, 2017, 03:24:06 »
Zakładam, że jeśli zajdzie taka potrzeba / ktoś będzie miał kaprys to pewnie i są prowadzone takie nabory. Jak ze wszystkim, jeśli ktoś sobie wymyśli, że będzie chciał mieć w grze muzykę graną na tylko na trójkącie, to może sobie zatrudnić jakiegoś mistrza gry na tym instrumencie.
Myślę jednak, że w tym przypadku dużo wygodniejsze, tańsze, praktyczniejsze itp jest użycie gotowego fonta przygotowanego na podstawie odręcznego pisma. Wszystko zależy od podejścia (i od ilości tekstu do napisania).

Jeśli chcesz wszystko napisać ręcznie to droga wolna, a nuż wyjdzie coś interesującego. :)

8
Być może będzie nawet więcej. Ale rozmowy ciągle trwają :)

9
Dodałem do backlogu :)

10
Cykliczne Warsztatowe Compo / Cykliczne Warsztatowe compo VII
« dnia: Kwiecień 07, 2017, 22:43:14 »

Cześć!
 
Część z Was już pewnie wie, ale warto to ogłosić także na forum. Jesteśmy w trakcie trwania kolejnego Compo! Tym razem tematem jest "Robokarty". Gra karciana lub wyscigowa.
 
Termin nadsyłania prac to: 23.04.2017 23:59:59. Do końca konkursu jest jeszcze ponad dwa tygodnie, także każdy zdąży jeszcze dołączyć :) W tym momencie zgłosiło się już 10 zespołów.
 
Gry można tworzyć w pojedynkę jak również grupowo. Dozwolone są dowolne języki, silniki i platformy (pamiętajcie tylko o tym, że im bardziej wyszukana platforma, tym mniejsza liczba ludzi będzie w stanie zagrać w projekt). Jest też pełna swoboda w doborze typu rozgrywki - gra może być bijatyką 3d jak i grą strategiczną w CMD. Gra po prostu musi mieć coś wspólnego z tematem. 
 
Po upływie terminu przez miesiąc każda osoba, która zgłosiła swój projekt będzie mógła oddać głos na zwycięzców. Oceniamy standardowo w systemie 3, 2 ,1: każdy uczestnik konkursu odda 3 punkty na według niego najlepszą produkcję, 2 punkty na drugą w kolejności oraz 1 na trzecią.
 
Warunkiem koniecznym jest umieszczenie gry w serwisie (który za kilka godzin będzie miał swój triumfalny powrót) oraz wysłanie zgłoszenia na serwisie itch.io. 
 
Oto link do konkursu: https://itch.io/jam/warsztat-compo
 
Tym razem nagrodą w konkursie jest sława i chwała wśród naszej społeczności. Niewykluczone jednak, że w przyszłości Compo będą miały znacznie większy rozmach i staną się jeszcze bardziej kluczową częścią naszego serwisu. 
 
Mamy nadzieję pograć w naprawdę ciekawe produkcje i już nie możemy się doczekać wyników tej edycji. Życzymy dobrej zabawy, klawiatury w dłoń i do boju!

11
Compo i bitwy / Odp: Compotronik Beta
« dnia: Marzec 03, 2017, 00:26:29 »
No i pierwsze krótkoterminowe compo zaliczone :)
Dzięki Sarann za udział! Ktoś chętny na powtórkę w niedzielę w większym gronie? Polecam!

12
Grafika 2D / Odp: One-Man Gamedev! Rozwijajmy się razem!
« dnia: Marzec 02, 2017, 18:44:16 »
Hehe, ale jednak niektórzy mają ukryty cały off-topic off-topicu, ja tu się martwię o potencjalny feedback :D

13
Compo i bitwy / Odp: Compotronik Beta
« dnia: Marzec 02, 2017, 18:41:51 »
Super :)

Na razie ogarnijmy dzisiaj, potem się pomyśli

14
Compo i bitwy / Odp: Compotronik Beta
« dnia: Marzec 02, 2017, 16:18:21 »
Szybka akcja: zagłosowałem na jeden z tematów. Ktoś chętny na dzisiaj 19? GOGOGOGOGOGO! :)

http://warsztat.gd/www/compo/

15
A może by tak kompot?

Strony: [1] 2