Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - theyamatogame

Strony: [1]
1
Ok, dzięki! :)

2
Oczywiście, że mamy ochotę odpowiadać na pytania. Chcemy powiązać start całej kampanii wraz ze startem kampanii również na polskim serwisie wspieramto, ponieważ nasze środki są także ograniczone, a ciągle pracujemy także nad samym projektem i dedykowaną stroną, oraz pozostałymi materiałami do rozpoczęcia głównej kampanii promocyjnej.

3
The dramatic final mission?
drama of the final mission?

Oficjalnie postawiliśmy jednak na kamikaze mission :)

4
Akurat animacja obsługi dział była wyłączona na potrzeby filmu, ponieważ trochę chaotycznie się zachowują i czasem przechodzą jeden przez drugiego. System kolizji i animacji jest jeszcze dopracowywany, dlatego może to tak wygląda jakby stali jak słupy :)

A jeżeli chodzi o efekt oderwania dział od pokładu, to jest to także spowodowane pracami nad lepszym systemem cieniowania, natomiast o wiele lepiej to wygląda z włączonym SSAO. Akurat w filmie SSAO jest wyłączone, ponieważ wprowadza straszny aliasing na obecną chwilę.

5
In the spirit of the season: https://docs.google.com/document/d/1jzYETrFHJ9yMfcv6FM_RDEO-M9ZjIFtKVvhYW6Wz1KA/edit# :)

Wielkie dzięki za wsparcie i poprawienie tego, odwdzięczymy się. Admiralski Perk już jest Twój.

Pozdrawiam i lecę to poprawić.

6
Właśnie co to tłumaczenia, pierwotnie tekst był pisany przeze mnie, a potem korygowany przez dwóch tłumaczy, ale jak widać i jak piszesz, błędy są nadal. Ostatnie 4 lata spędziłem w Niemczech dlatego wyszedłem z obiegu jeżeli chodzi o angielski.
Tak, mogę go edytować w każdej chwili, postaram się dać to komuś do korekty, ale z moich doświadczeń to, ciężko o dobrego tłumacza, jeśli chodzi o angielski o typowo programistycznej barwie.

7
Dzięki za komentarze i wizyty. To prawda okręt jest strasznie skomplikowany w modelowaniu, zarówno w kwestii wizualnej jak i jego mechaniki. Książki takie jak "Anatomy of the Ship" Skulskiego są tutaj kluczowe. Z drugiej strony ciekawe, że największą światową wiedzę na temat Japońskiej marynistyki mają polscy historycy jak Skulski czy Flisowski. Pozdrawiam!

8
Witam. Mam na imię Arek i chciałbym wam przedstawić swoją pierwszą grę, która dzisiaj oficjalnie pojawiła się jako kampania na serwisie Indiegogo:

https://www.indiegogo.com/projects/the-yamato-game/x/13038427#/

Nie jestem nowym użytkownikiem, pamiętam początki tej strony i jego forum, jak jeszcze pierwsze kroki stawiali na nim xion czy regedit, pierwsze artykuły, fascynacje programowaniem jako student i marzenia o własnej grze. Można powiedzieć, że to tutaj zaczynałem swoją przygodę z programowaniem od pierwszych artykułów i dyskusji na forum.

Po tych kilkunastu latach stworzyłem w końcu odpowiedni kod, który zamieniłem na pomysł stworzenia gry o tematyce, na którym znam się najlepiej (bitwy morskie/pacyfik/marynarka/itp). Myślę, że po wielu latach ciężkiej pracy i w Polsce i za granicą, nadszedł w końcu odpowiedni moment aby coś własnego pokazać światu.

Chciałbym żebyście wypowiedzieli się na temat tej produkcji, szczerze, krytycznie i pozytywnie, co myślicie i jak to według was wygląda. Zapewne wielu z was również marzy o własnej grze, czy próbowało promować  lub wydawać już takie projekty.

Jeśli macie jakieś pytania, czy porady z własnego doświadczenia, zapraszam tutaj (będę w miarę możliwości często zaglądał), bądź na oficjalnym kanale na youtube/facebook/twitter, linki są na załączonym materiale, czy po prostu śmiało wysyłać wiadomości na pocztę. Pozdrawiam!


Strony: [1]