Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kafel

Strony: [1]
1
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 12, 2018, 17:58:01 »
Kod jak kod - niewiele mi mówi poza objętością, ale z tym jakoś sobie poradze. Teraz mam dylemat bo wybrałem OpenGL ale doszedł Vulkan i w nim chciałbym programować, czekam tylko na jakąś dokumentację po polsku, bo narazie dokumentacje ze strony Khronosa czytam translatorem. Za Vulkanem przemawia to, że będę zaczynał od początku nie znając ani OpennGL ani DirectX, a grafika jest po prostu niesamowita.

2
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 11, 2018, 02:01:46 »
OpenGL, jeśli nie są ci obojętne cierpienia linuksiarzy.
A co z Vulkanem?

//Edit
Zobaczyłem ostatnio gameplay Dooma na Vulkanie z jakiejś konferencji gamingowej i się troche najarałem :)

3
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 08, 2018, 22:22:47 »
Witam, jestem początkujący i nie wiem co wybrać OpenGL czy DirectX. Projekt gry mam na razie w głowie. Jako język programowania wybrałem C++ (właśnie czytam tutorial xiona) natomiast jako silnik to Unreal Engine. Co możecie mi poradzić?

4
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 01:07:16 »
Cytuj
Jeśli natomiast chcesz, by gra miała możliwości moddingu/modyfikacji przez graczy jej mechanik/itemów/potworków, to LUA jak najbardziej się przyda, bo jest to język skryptowy wykorzystywany głównie do tego.

Chyba nie ma nic przyjemniejszego jak zobaczyć zmodyfikowaną własną grę ;) Przykład Painkiller.

5
Szkółka / Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 04, 2017, 23:35:14 »
Czy w napisaniu gry (dopiero się uczę C++) przyda mi się znajomość Lua. Zamierzam pisać gry 3D FPS.

Strony: [1]