Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BadRay

Strony: [1] 2 3 4 5
1
Kupię / Odp: [Kupię] Stary laptop - działający
« dnia: Grudzień 17, 2011, 16:32:25 »
Oferta na pw.

2
Platformy mobilne / Odp: Hackintosh i developing pod ios'a
« dnia: Grudzień 17, 2011, 14:44:28 »
Miałem kiedyś acera 5720zg i na nim miałem postawionego Leoparda, w zasadzie wszystko działało normalnie, prócz wifi/karty graficznej - trzeba było na mus dokupić inną kartę wifi/graficzną która obsługuje Leopard.

System nie obsługiwał dobrze karty graficznej - uprzednio zrobiłem wymiankę na 9400 i jakoś udało mi się włączyć akcelerację sprzętową. Mimo to grafika sprawiała wrażenie 3x wolniejszej, do tego działała czasami skokowo, nie wspomnę już o kilkudniowych akrobacjach które były wymagane, aby tą grafikę uruchomić do "100% sprawności".

W zasadzie tak, da się pracować normalnie na hackintoszu(braku aktualizacji- po których jest duże ryzyko crasha, czasami random kernel panici), lecz po miesiącu i tak skusiłem się na mb white'a i jestem zadowolony. Używane nie są aż takie drogie, czasami można dorwać okazję na allegro ~1000zł. Więc może zamiast się męczyć - do-oszczędzić te 500zł do tych 700 i kupić używkę? W gruncie rzeczy macbooki to całkiem solidny sprzęt moim zdaniem.

3
Szkółka / Odp: Prosty Algorytm - Jak to rozwiązać ? Amatorszczyzna.
« dnia: Listopad 09, 2011, 14:50:53 »
Tłumaczy nam co tydzień na ćwiczeniach :)
- bezwzgledny zakaz używania breaków, goto, continue w pętlach

goto ok... ale continue i break?

4
Produkcja / Odp: Tool webowy do zarządzania teamem
« dnia: Listopad 06, 2011, 23:17:18 »
vipserv.org - 2 kliki w panelu admina i redmine stoi :) Wiec konfiguracja jest znikoma (potem tylko dogranie pluginów + konfiguracja pod siebie). Osobiście używam do zarządzania swoimi projektami, nie wiem jak to się sprawdza w wypadku zarządzania teamem.

Btw. przy niestandardowej konfiguracji apache, czyli frontend nginx, apache jako proxy na osobnym porcie i standardowymi conf'ami.d też działa :)?

To o czym napisałeś to jest 'klik' i tak nie wymaga zadnej wyspecjalizowanej wiedzy i mam swiadomosc ze takie toole istnieją(jest to bardzo popularne), ale tańszym rozwiązaniem są serwisy web'owe w małych i średnich projektach.

5
Produkcja / Odp: Tool webowy do zarządzania teamem
« dnia: Listopad 06, 2011, 21:58:20 »
Wy obaj z góry :).

Chodziło mi o to(źle się wyraziłem), że jak ktoś będzie hostował to na vpsie to będzie musiał sobie pokonfigurować. Tak jak wspomnieliście, są hostingi które oferują dedykowane rozwiązania i jest to out-of box :).

Cytuj
Poza tym, jeśli dobrze rozumiem to większość wymienionych wyżej narzędzi jest "webowa", tzn. wasze dane są gdzieś w jakiejś "chmurze". Ja jednak wolę trzymać takie rzeczy na własnym serwerze.

Ok, jeżeli się czujesz niepewny to trzymaj to na własnym serwerze, też byłem tego zdania. Rozwiązania 'w chmurze' wychodzą taniej niż trzymać dedykowany serwer dla projektu. Przynajmniej w małych i średnich projektach.

Ostatnio miałem awarię serwera, gdzie część danych utraciłem i musiałe przywracać kopię z 'dumpa' z crasha - troszkę mi to czasu pochłonęło :). Na porządnych serwisach 'webowych' raczej się to nie zdarzy.

EDIT: faktycznie może i redmine jest konfigurowalny, ale nie przypadł mi do gustu i tyle. Trzeba dobrać sobie takie narzędzie jakie najbardziej nam odpowiada.

6
Produkcja / Odp: Tool webowy do zarządzania teamem
« dnia: Listopad 06, 2011, 15:37:13 »
Miałem wcześniej napisać, ale poczekałem na wypowiedź innych.

Redmine -> wymaga hostingu rails, albo conajmniej jakiegoś vpsa - dochodzi konfiguracja, co prawda nie jest trudna, ale jak ktoś 'nie czai' pdst unixów, może troszkę proces się wydłużyc.

Po nad to, tak jak ktoś wspomniał, trzeba strasznie nie lubić swojej myszki, jest straszny natłok opcji, funkcj, których w rzeczywistości i tak się nie wykorzystuje.

W pracy korzystam z unfuddle i githuba. Pierwszy z nich ma triala i posiada więcej opcji, drugi z nich jest darmowy dla otwartych projektów. Polecam ten drugi - jest uproszczony i wg mnie przyjemniejszy w użytku, zawsze możecie się zrzucić po kilka $.

7
Projektowanie kodu / Odp: Literatura dot. projektowania
« dnia: Czerwiec 05, 2011, 09:32:28 »
Wikipedia, artykuły opisujące i praktyka... tego ostatniego żadna książka ci nie zastąpi.
Akurat praktyka to najmniejszy problem :-) - po prostu w aplikacjach powyżej 10k linii kodu robi mi się mały bajzel i ciężko dojść do ładu.

http://helion.pl/ksiazki/projektowanie-gier-podstawy-wydanie-ii-ernest-adams,prgpo2.htm
Tylko, że raczej nie o takie projektowanie chodziło koledze, tylko bardziej o projektowanie architektury aplikacji. Projektowanie gier jest o projektowaniu mechaniki gry, gameplaya ;)
Tak dokładnie.

Całkowicie popieram deadeya, na pierwszy kontakt z wzorcami "Head First Design Patterns" będzie najlepsza. Seria HF teraz nazywa się "Rusz głową" :)
http://helion.pl/ksiazki/wzorce-projektowe-rusz-glowa-elisabeth-freeman-eric-freeman-bert-bates-kathy-sierra,wzorrg.htm
Ok, więc heading first na 'wzorce projektowe' ;).

Dzięki za odpowiedzi.

8
Projektowanie kodu / Literatura dot. projektowania
« dnia: Czerwiec 02, 2011, 23:23:11 »
Witam!

Czy może ktoś polecić literaturę ENG/PL(bez różnicy) dotyczącą projektowania aplikacji i/lub gier? Posurfowałem trochę po sieci, jest tego sporo, ale chciałbym dostać coś co już ktoś przeczytał i sobie chwali, a nie marnować czas i pieniądze.

Interesują mnie opisy wzorców, oraz ich praktycznego zastosowania.

EDIT: poprawiłem temat

9
Dystrybucja i promocja / Odp: Portal dystrybucji gier PLAY
« dnia: Marzec 16, 2011, 21:24:17 »
Mogę postawić forum, tylko potrzebne mi passy na ftp i sql, maila mojego masz ;).

10
Dystrybucja i promocja / Odp: Portal dystrybucji gier PLAY
« dnia: Marzec 11, 2011, 13:28:05 »
Ok, a jeżeli chodzi o samą dystrybucję. Będzie(cie/my) opierać to także o aplikację dekstopową, taką jak steam? Czy zostaje tylko dystrybucja przez www?

11
Dystrybucja i promocja / Odp: Portal dystrybucji gier PLAY
« dnia: Marzec 10, 2011, 23:36:24 »
To jak z organizacją, jakieś priv forum :)?

12
Dystrybucja i promocja / Odp: Portal dystrybucji gier PLAY
« dnia: Marzec 07, 2011, 13:04:18 »
EDIT: Może warto byłoby pomyśleć o własnym forum dotyczącym tego portalu? Można by przeprowadzić tam rekrutację wśród chętnych, którzy otrzymaliby dostęp do części prywatnej forum.

Dobrze by było mieć oddzielnego board'a. Założenie forum to chwila :).

13
Dystrybucja i promocja / Odp: Portal dystrybucji gier PLAY
« dnia: Marzec 07, 2011, 11:54:58 »
Tak jak w korespondencji mail'owej.

Mogę zająć się administrowaniem serwera(unix/linux), a przede wszystkim napisanie strony w pythonie/php/ruby'm i podpięcie do tego płatności. Znam też osoby które na codzień zajmują się pozycjonowaniem i mam jednego grafika :).

EDIT: W niedługim czasie, także chciałbym zająć się produkcją gier.

14
Projekty zaawansowane / Odp: Warsztat Game - demo RC2 (update!)
« dnia: Grudzień 17, 2010, 21:21:49 »
Patrze właśnie, że umieścili waszą grę na DP :)

http://www.dobreprogramy.pl/Warlocks-Gauntlet-na-weekend,Aktualnosc,22076.html#komentarze

DP samo wybrało, czy zgłaszaliście?

15
Sztuczna inteligencja / Odp: AI do samolotówki
« dnia: Maj 18, 2010, 21:02:58 »
Heh, właśnie tak robię, jak dobrze zrozumiałem ciebie. Ai Wysyła komendy samolotowi, a od ciała dostaje informację :). W gruncie rzeczy tylko taka możliwość rozpatrywalem zważywszy na mechanike gry.

Strony: [1] 2 3 4 5