Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jakub27

Strony: [1] 2 3
1
Grafika 3D / Odp: Teksturowanie dużych modeli
« dnia: Sierpień 22, 2017, 16:52:13 »
W ogóle można nakładać na siebie materiały w Unity? To by znacząco uprościło proces teksturowania. Np mając długą ścianę z teksturą która jest powielana chciałbym dodać grafiti w jedntm punkcie to najprościej byłoby dodać odpowiednią teksture z grafiti z kanałem alpha ale takie coś raczej nie przejdzie w Unity

2
Grafika 3D / Odp: Teksturowanie dużych modeli
« dnia: Sierpień 21, 2017, 17:50:08 »
Głównie chodzi mi o budynki.

3
Grafika 3D / Teksturowanie dużych modeli
« dnia: Sierpień 21, 2017, 16:24:11 »
Cześć, chciałbym się dowiedzieć jakie macie techniki i sposoby na randzenie sobie z teksturowaniem dużych modeli. O ile przy teksturowaniu małych modeli nie ma problemu tak przy większych pojawia się dylemat czy iść w jakość czy w wydajność.  Można powielać daną teksture ale wtedy obiekt nie wygląda zbytnio realistycznie. Macie jakieś sprawdzone rozwiązania?

4
Unity 3D / Odp: Sterowanie postacią
« dnia: Lipiec 31, 2017, 17:41:14 »
Zależy jak bardzo realistycznego modelu potrzebujesz. Gdybyś chciał zrobić coś bardziej zaawansowanego to nie będzie to takie proste. Np. trzeba ogarnąć ik system i te sprawy. Ogólne programowanie fizyki i tym podobe to czasami karkołomne zadanie

5
Unity 3D / Odp: Sterowanie postacią
« dnia: Lipiec 31, 2017, 17:20:27 »
Może ustawieniami się pobaw. Ewentualnie poszukaj czegoś na asset store. Ostateczne rozwiązanie to napisanie własnego sterowania

6
Projekty rozpoczęte / Odp: Szukam programisty do tworzenia gry.
« dnia: Lipiec 31, 2017, 17:17:40 »
Dużo zależy od jakości produktów. Wiadomo, zrobienie dobrej gry to jedno, a sprzedawanie jej to drugie. Nie ma co zniechęcać ludzi bo każdy kiedyś zaczynał. Wiadomo, że na początku nie będzie wielu chętnych ale z czasem będzie ich przybywać. Powstaje coraz więcej małych firm w tej branży i jakoś sobie radzą. Jak ma chłopak ciekawy pomysł i wiedzę to niech w to idzie a życie pokaże

7
Unity 3D / Odp: Sterowanie postacią
« dnia: Lipiec 31, 2017, 17:05:00 »
Możesz użyć gotowanego Third Person Character Controller lub First Person Character Controller, które znajdują się w darmowym assecie

8
Unity 3D / Dziwne drgania podczas jazdy
« dnia: Lipiec 29, 2017, 13:07:17 »
Cześć, zrobiłem pojazd za pomocą wheelcoliderów w Unity i napotkałem na dziwny problem. Gdy pojazd się rozpedzi do mnie więc 20km/h zaczyna cały drgać na boki. Próbowałem z tym walczyć zwiększając masę czy przyczepność wraz ze wzrostem prędkości ale na marne. Wiecie jak temu zapobiec?

9
Narzędzia / Odp: Generator postaci
« dnia: Lipiec 26, 2017, 18:29:51 »
Przecież to gra MMO, a nie program do generowania postaci. Owszem, kreator postaci ma dość wypaśny, ale mimo wszystko WTF?
Wiem już się dowiedziałem :p znalazłem stronkę i tam ktoś wymieniał ten generator. Większość tych programów to wtyczki, pluginy i dlatego szukam czegoś niezależnego :)

10
Narzędzia / Odp: Generator postaci
« dnia: Lipiec 26, 2017, 15:53:44 »
A o EvE Online ktoś słyszał? Macie jakieś doświadczenie z tym programem?

11
Narzędzia / Generator postaci
« dnia: Lipiec 26, 2017, 15:05:54 »
Cześć, poszukuję programu w którym mógłbym generować modele postaci. Jest MakeHuman ale nie jestem zbytnio zadowolony z jakości. Możecie polecić coś lepszego? Mogą być darmowe jak i płatne programy.

12
Dystrybucja i promocja / Gdzie sprzedawać
« dnia: Lipiec 25, 2017, 15:40:55 »
Cześć, znacie jakieś strony na których można sprzedawać gry w wersji cyfrowej poza steamem?

13
Matematyka i fizyka / Krzywa B sklejana
« dnia: Czerwiec 16, 2017, 19:29:04 »
Cześć, poszukuję wzoru za pomocą którego mógłbym obliczyć punk na krzywej B sklejanej. Szukam i szukam i niestety nic konkretnego nie mogę znaleźć.

14
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 14, 2017, 02:53:27 »
Ten asset mogę kupić to nie majątek. O same piractwo się nie martwię. Tak jak pisałem wyżej będą chcieli piracić to będą i tyle :) Ale myślę, że takie zaciemnianie  kodu jest spoko.  I tak nic więcej nie da się zrobić  bez wiekszego nakładu kosztów i pracy.  Czy odniesie sukces  czy nie to już tylko Bóg wie :p moim skromnym marzeniem jest sprzedać 1tys sztuk.  Przy 10tys sprzedanych sztuk to już nawet udostępnię grę za free :)

15
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 14, 2017, 01:25:51 »
zaciemnianie kodu to (jak podejrzewam) jedynie odroczenie o dni, no tygodnie, faktu pojawienia się gry na torrentach - jeżeli komuś będzie się chciało (jeżeli gra jest tego warta)
inną technikę obrali ludzie z Croteam (od serious sam), tam gdy gra wykrywała piractwo, zaczęła podnosić poziom trudności "do nieskończoności".. jaki to miało skutek w tym temacie i czy pomogło, nie wiem, ale mozna wygooglowac "serious sam anti piracy"
Też tak myślę do tego mogą pojawić się jakieś bugi itp. Napisałem do znajomego co pracuje już kilka dobrych lat w małym studiu i zobaczę czy u nich takie coś się stosuje hmm

Strony: [1] 2 3