Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarann

Strony: [1] 2 3 4
1
Dystrybucja i promocja / Odp: Gdzie sprzedawać
« dnia: Lipiec 26, 2017, 01:54:31 »
GameJolt
Desura
Google Play
Microsoft Store

2
Oferuję / Odp: Programista C#
« dnia: Lipiec 19, 2017, 15:18:45 »
Witam jestem programistą od kilku lat. Jestem studentem informatyki analitycznej. Głównie programuje w C# oraz w Unity. Mam doświadczenie w pracy z paroma firmami.
Gdybyś szukał programisty pisz na PW
lub na email petkakuba@gmail.com
programuję*
"programuje" byłoby gdyby ktoś programował, np "on programuje"

3
Projekty zaawansowane / Odp: [Tic-80] 3 seconds Climber
« dnia: Lipiec 15, 2017, 01:40:03 »
Powróć do niej i napraw poruszanie postaci bo to jest poprostu niegrywalne. Dosłownie mordujesz frustracją samego gracza.
To pewnie nie bug, to feature! :)

4
Oferuję / Odp: Wykonam: Concept Art/Ilustracje/Grafika 2D
« dnia: Lipiec 15, 2017, 01:38:32 »
Również cześć.
Także nie mam dla ciebie zlecenia, ale przyznaję, ładne arty.

5
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 13:43:04 »
Tablet warto kupić, nie da się nic sensownego narysować za pomocą myszki.
No no, nie tak szybko. Da się narysować sporo sensownego pixel artu za pomocą myszki.

6
A ja się troszkę tak wpieprzę w rozmowę i podlinkuję coś takiego może się komusz przyda ;)
https://github.com/Overv/MineAssemble

Klon minecrafta napisany w asmie odpalany na bootable usb.

To nie ma żadnego związku z tematem. Mogłeś stworzyć nowy temat.

7
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Lipiec 04, 2017, 00:12:38 »
No to co, spróbujmy zrobić w tym roku gry na miarę Steama :D
Może Bomberman w nowej oprawie graficznej chwyciłby.

8
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Lipiec 03, 2017, 01:27:54 »
Proponuję upublicznienie głosów po wynikach WSoCu, bo nie wiem jak wam, ale mnie się podoba takie czytanie minirecenzji, co inni sądzą o twojej grze :D Tak jak na poprzednich edycjach.

9
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Cykliczne Warsztatowe Czerwiec 2017
« dnia: Lipiec 01, 2017, 14:31:00 »
Coś na kształt gry typu Cookie Clicker, choć z możliwością przegranej :) Niszczenie kolejnych części regenerującego się węża za pomocą atakowania go różnymi rzeczami, zdobywanie poprzez to mięsa(złota) na kolejne bronie, to w sumie podobne do tego, co napisałeś.

10
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Cykliczne Warsztatowe Czerwiec 2017
« dnia: Lipiec 01, 2017, 03:47:40 »
Compo 24h? :D
No, nie udało mi się niestety.
Możliwe, że jeszcze to dokończę.

11
Szkółka / Odp: Nauka nowszej wersji OpenGL, czemu?
« dnia: Czerwiec 30, 2017, 19:37:08 »
Główną zaletą profilu rdzeniowego jest z pewnością dużo większa kontrola nad rendering pipeline, kilkukrotnie większa wydajność, no i możliwość łatwej implementacji oświetlenia/efektów w shaderach, ogólnie polecam.

12
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Cykliczne Warsztatowe Czerwiec 2017
« dnia: Czerwiec 30, 2017, 01:02:33 »
No, ja dzisiaj zacząłem kod :D Grafikę w większości mam, także może zdążę.
Acz ciężko, bo do jutra nocy muszę skończyć.

13
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Cykliczne Warsztatowe Czerwiec 2017
« dnia: Czerwiec 25, 2017, 00:57:04 »
Widzę, że będę musiał się wziąć do pracy bardziej, jak już takie projekty idą na warsztat, @Mergul :)

14
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 22:35:32 »
No nie żeby coś, ale jak ktoś nie potrafi nawet własnego silnika napisać, to żaden programista :)
To najwyżej twórca gier w tworach takich jak Unity, czy tam inne gotowe silniki.

15
Projekty zaawansowane / Odp: Drunk Tower
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 14:52:27 »
Ech, no cóż. Poczytaj o rzeczach takich jak octrees, podział na chunki, regeneracja chunków, ich meshing.. to wygląda mi na typowo voxelową grę, więc te rzeczy powinny się sprawdzić.

Strony: [1] 2 3 4