Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarann

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] OpenOOTF: A Drakan Remake
« dnia: Marzec 26, 2018, 18:00:17 »
Miecz we włosach
Miecz we włosach
;)

2
Pewnie, czemu nie. Możesz też sam znaleźć informacje na temat A* i zaimplementować, zbyt trudne to nie jest

3
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 12, 2018, 20:40:17 »
Grafika może być niesamowita bez względu na silnik, modele nie wyglądają ładniej w zależności od niego :)

4
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 11, 2018, 20:49:29 »
Vulkan is ok

Ale bądź gotowy na to, że wyświetlenie trójkąta na ekranie to 1200 linii kodów.
A ostatnio było tylko z 800, ehh. Coś się rozwija ten Vulkan ciągle.

https://github.com/SaschaWillems/Vulkan/blob/master/examples/triangle/triangle.cpp

5
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 10, 2018, 20:01:43 »
OpenGL, jeśli nie są ci obojętne cierpienia linuksiarzy.

6
Ehh, pamiętajcie o przecinkach na swojej stronie, panowie.

Cytuj
Na tej stronie możesz pobrać prototyp gry który stworzyliśmy w 40 godzin podczas game jamu Ludum Dare 37.

Pamiętaj o tym że to tylko prototyp i jego jakość znacznie odbiega od finalnego produktu!
Nie żeby coś, ale jestem grammar januszem i naprawiam błędy ludzkości w internecie.

7
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 15, 2017, 16:27:25 »
Tutaj zajmują się rozwojem Wesnoth:
https://discord.gg/aefKZHK

8
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 13, 2017, 18:38:25 »
Fakt, mógłbyś nad Wesnoth popracować, zamiast zaczynać nowy projekt.

9
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« dnia: Październik 10, 2017, 00:31:05 »
Jeśli masz na myśli realne 2-3 dni, to powinieneś zobaczyć grę Die2Nite, oni tam zrobili świetne rzeczy z czasem (gry trwają czasem nawet ponad miesiąc, a w jednej może uczestniczyć do 40 graczy). Może jakieś inspiracje dać.

Co do tekstówek, zobacz polskiego SUD-a, Otchłań.
http://otchlan.pl/

10
Szkółka / Odp: Delta time
« dnia: Październik 08, 2017, 11:39:21 »
No to powinna być wykorzystywana.

11
Są napisy w filmikach :)

12
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 18:24:02 »
delete

13
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 23:18:38 »
Może w kolejnej edycji warto rozszerzyć konkurs także o kategorię programów/aplikacji, które nie są grami?

14
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 02:37:10 »
Zgaduję, że w locie zamienia C++ na jakiś język skryptowy?
No, ale Unreal to nie język :)

15
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 22:02:01 »
Real life example: nawet Wiedźmin nie powstawał na własnym silniku tylko zapożyczonym (i to nie jedyny zresztą przykład). Na szczęście nikt nie wpadł na genialny pomysł, aby zacząć tworzyć go od pisania silnika. Bo i do dzisiaj byśmy się nie doczekali na premierę nawet pierwszej części :P
Tego nie byłbym taki pewien, aż tak długo silników się nie tworzy :)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7