Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarann

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Sierpień 07, 2018, 23:51:57 »
Do kiedy mamy czas? Planuję zacząć we wrześniu, to nie wiem czy tak można.

2
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 17, 2018, 07:22:06 »
Godot to najlepszy silnik na Linuxa,  ma przyjazne community, a nawet game jamy na oficjalnym (?) discordzie: https://discord.gg/rThyUrw

3
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 15, 2018, 19:50:12 »
Zastanawiam się, co z takimi rzeczami jak na przykład generator dungeonów / map fantasy / miast / imion orków / ciekawych obrazków?

Do kategorii silnika ani gry to się chyba nie zalicza

Bardziej generacje proceduralna, np to https://www.youtube.com/watch?v=OuvFsB4SLhA

4
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] OpenOOTF: A Drakan Remake
« dnia: Marzec 26, 2018, 18:00:17 »
Miecz we włosach
Miecz we włosach
;)

5
Pewnie, czemu nie. Możesz też sam znaleźć informacje na temat A* i zaimplementować, zbyt trudne to nie jest

6
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 12, 2018, 20:40:17 »
Grafika może być niesamowita bez względu na silnik, modele nie wyglądają ładniej w zależności od niego :)

7
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 11, 2018, 20:49:29 »
Vulkan is ok

Ale bądź gotowy na to, że wyświetlenie trójkąta na ekranie to 1200 linii kodów.
A ostatnio było tylko z 800, ehh. Coś się rozwija ten Vulkan ciągle.

https://github.com/SaschaWillems/Vulkan/blob/master/examples/triangle/triangle.cpp

8
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 10, 2018, 20:01:43 »
OpenGL, jeśli nie są ci obojętne cierpienia linuksiarzy.

9
Ehh, pamiętajcie o przecinkach na swojej stronie, panowie.

Cytuj
Na tej stronie możesz pobrać prototyp gry który stworzyliśmy w 40 godzin podczas game jamu Ludum Dare 37.

Pamiętaj o tym że to tylko prototyp i jego jakość znacznie odbiega od finalnego produktu!
Nie żeby coś, ale jestem grammar januszem i naprawiam błędy ludzkości w internecie.

10
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 15, 2017, 16:27:25 »
Tutaj zajmują się rozwojem Wesnoth:
https://discord.gg/aefKZHK

11
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 13, 2017, 18:38:25 »
Fakt, mógłbyś nad Wesnoth popracować, zamiast zaczynać nowy projekt.

12
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« dnia: Październik 10, 2017, 00:31:05 »
Jeśli masz na myśli realne 2-3 dni, to powinieneś zobaczyć grę Die2Nite, oni tam zrobili świetne rzeczy z czasem (gry trwają czasem nawet ponad miesiąc, a w jednej może uczestniczyć do 40 graczy). Może jakieś inspiracje dać.

Co do tekstówek, zobacz polskiego SUD-a, Otchłań.
http://otchlan.pl/

13
Szkółka / Odp: Delta time
« dnia: Październik 08, 2017, 11:39:21 »
No to powinna być wykorzystywana.

14
Są napisy w filmikach :)

15
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 18:24:02 »
delete

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7