Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarann

Strony: [1] 2 3 4 5 6
1
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 15, 2017, 16:27:25 »
Tutaj zajmują się rozwojem Wesnoth:
https://discord.gg/aefKZHK

2
Projekty rozpoczęte / Odp: [SDL][2D][C++] survival turowy...
« dnia: Październik 13, 2017, 18:38:25 »
Fakt, mógłbyś nad Wesnoth popracować, zamiast zaczynać nowy projekt.

3
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« dnia: Październik 10, 2017, 00:31:05 »
Jeśli masz na myśli realne 2-3 dni, to powinieneś zobaczyć grę Die2Nite, oni tam zrobili świetne rzeczy z czasem (gry trwają czasem nawet ponad miesiąc, a w jednej może uczestniczyć do 40 graczy). Może jakieś inspiracje dać.

Co do tekstówek, zobacz polskiego SUD-a, Otchłań.
http://otchlan.pl/

4
Szkółka / Odp: Delta time
« dnia: Październik 08, 2017, 11:39:21 »
No to powinna być wykorzystywana.

5
Są napisy w filmikach :)

6
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 18:24:02 »
delete

7
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 23:18:38 »
Może w kolejnej edycji warto rozszerzyć konkurs także o kategorię programów/aplikacji, które nie są grami?

8
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 02:37:10 »
Zgaduję, że w locie zamienia C++ na jakiś język skryptowy?
No, ale Unreal to nie język :)

9
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 22:02:01 »
Real life example: nawet Wiedźmin nie powstawał na własnym silniku tylko zapożyczonym (i to nie jedyny zresztą przykład). Na szczęście nikt nie wpadł na genialny pomysł, aby zacząć tworzyć go od pisania silnika. Bo i do dzisiaj byśmy się nie doczekali na premierę nawet pierwszej części :P
Tego nie byłbym taki pewien, aż tak długo silników się nie tworzy :)

10
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 12:00:37 »
Możliwe, lecz mówimy w tym momencie o przedwczesnych optymalizacjach. Nie o homemade engine vs ready engine.

11
Szkółka / Odp: Delta time
« dnia: Wrzesień 10, 2017, 20:17:55 »
A potrzebujesz jej tam wykorzystywać?
Chcesz obracać obiekt, używając do tego czasu delta?
Zmieniać jego pozycję?

12
Szkółka / Odp: [OpenGL] Nauka shaderów
« dnia: Wrzesień 09, 2017, 00:07:25 »
Na Linuxie możesz sprawdzić za pomocą glxinfo | grep "OpenGL"

13
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 08, 2017, 13:36:37 »
Spróbuj operować na planszy miliardem voxeli naiwnym sposobem, to zobaczysz że nawet tego FPSa jednego nie będziesz miał w usecase :D

14
OpenGL / Odp: [OpenGL] TV noise - animacja
« dnia: Wrzesień 06, 2017, 23:52:33 »
Wybacz. Zażartowałem sobie z siebie :)
Muszę zacząć pisać bardziej serio w postach.

15
OpenGL / Odp: [OpenGL] TV noise - animacja
« dnia: Wrzesień 06, 2017, 20:14:13 »
Może podziel teksturę na 16 części, a następnie rysuj je na ekranie w losowej kolejności.

Edit:
Jednak jako, że jestem przeciwnikiem losowości w grach, proponuję zamiast tego ustawić ręcznie paręnaście wzorów (kolejności wyświetlania), a następnie wyświetlać je kolejno.

Strony: [1] 2 3 4 5 6