Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarann

Strony: [1] 2 3 4 5 6
1
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 18:24:02 »
delete

2
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 23:18:38 »
Może w kolejnej edycji warto rozszerzyć konkurs także o kategorię programów/aplikacji, które nie są grami?

3
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 02:37:10 »
Zgaduję, że w locie zamienia C++ na jakiś język skryptowy?
No, ale Unreal to nie język :)

4
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 22:02:01 »
Real life example: nawet Wiedźmin nie powstawał na własnym silniku tylko zapożyczonym (i to nie jedyny zresztą przykład). Na szczęście nikt nie wpadł na genialny pomysł, aby zacząć tworzyć go od pisania silnika. Bo i do dzisiaj byśmy się nie doczekali na premierę nawet pierwszej części :P
Tego nie byłbym taki pewien, aż tak długo silników się nie tworzy :)

5
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 12:00:37 »
Możliwe, lecz mówimy w tym momencie o przedwczesnych optymalizacjach. Nie o homemade engine vs ready engine.

6
Szkółka / Odp: Delta time
« dnia: Wrzesień 10, 2017, 20:17:55 »
A potrzebujesz jej tam wykorzystywać?
Chcesz obracać obiekt, używając do tego czasu delta?
Zmieniać jego pozycję?

7
Szkółka / Odp: [OpenGL] Nauka shaderów
« dnia: Wrzesień 09, 2017, 00:07:25 »
Na Linuxie możesz sprawdzić za pomocą glxinfo | grep "OpenGL"

8
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 08, 2017, 13:36:37 »
Spróbuj operować na planszy miliardem voxeli naiwnym sposobem, to zobaczysz że nawet tego FPSa jednego nie będziesz miał w usecase :D

9
OpenGL / Odp: [OpenGL] TV noise - animacja
« dnia: Wrzesień 06, 2017, 23:52:33 »
Wybacz. Zażartowałem sobie z siebie :)
Muszę zacząć pisać bardziej serio w postach.

10
OpenGL / Odp: [OpenGL] TV noise - animacja
« dnia: Wrzesień 06, 2017, 20:14:13 »
Może podziel teksturę na 16 części, a następnie rysuj je na ekranie w losowej kolejności.

Edit:
Jednak jako, że jestem przeciwnikiem losowości w grach, proponuję zamiast tego ustawić ręcznie paręnaście wzorów (kolejności wyświetlania), a następnie wyświetlać je kolejno.

11
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 06, 2017, 03:28:41 »
Co do tego optymalizowania przedwcześnie, to czasem jednak warto :D
Szczególnie wtedy, gdy nie możesz nawet przetestować prototypu, bo chodzi w jednej klatce na sekundę i mimo wszystko potrzeba optymalizacji.


12
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 06, 2017, 01:47:35 »
Mam nadzieję, że nie dostanę za mocno gdy to powiem.

Prawdziwi programiści piszą własne silniki, a nie używają jakichś unrealów, w których można co najwyżej szybko zrobić kiepskiej wydajności (bo co jest do wszystkiego, to jest do niczego) grę lub aplikację (pamiętacie te ostatnie tekstówki w Unity czy tam Unrealu? :)).

Moi drodzy, nie namawiajcie nigdy nikogo do silników, lepiej żeby sami się nauczyli je pisać.
Mam nadzieję, że nie jestem ostatnim (a zarazem całkiem młodym) wyznawcą tej ścieżki.

13
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 15:59:35 »
Lua jest stanowczo lepszym językiem od Pythona.
Jest wiele szybsze, a takze wygrywa z Pythonem pod względem sandboxingu, którego praktycznie w nim nie ma.

@Daniel o tym nie pomyślałem, ciekawe.

14
OpenGL / Odp: Fade-in fade-out w openGL
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 00:24:20 »
Na cpp0x masz już całkiem wystarczające odpowiedzi w swoim temacie ;)

Niezły odkop swoją drogą, 10 lat... szmat czasu.

15
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 00:21:59 »
Do samej gry C++ wystarczy.

Jeśli natomiast chcesz, by gra miała możliwości moddingu/modyfikacji przez graczy jej mechanik/itemów/potworków, to LUA jak najbardziej się przyda, bo jest to język skryptowy wykorzystywany głównie do tego.

Jeśli nie to raczej nie ma po co, chyba że dla wiedzy.

Strony: [1] 2 3 4 5 6