Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarann

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 18, 2018, 14:24:07 »
Również mam nadzieję, że moje doszły

2
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 10, 2018, 13:55:37 »
Witam, jako bierny użytkownik tego forum który obserwuje i patrzy co się dzieje na portalu warsztat.gd postanowiłem dorzucić swoje dwa grosze komentując tegoroczne "projekty" bądź "gry" wysłane na tegoroczny WSOC.

Zacznę od kategorii "Dowolna gra":
Boski - "TAXI": Słaba jakościowo gra zrobiona najprawdopodobniej na kolanie. Nie podoba mi się to że chociażby te suwaki głośności muzyki/efektów działają tylko i wyłącznie w menu głównym. Pomijając fakt że tekstura tych dróg idzie tylko i wyłącznie w jednym kierunku, ludzie to cylindry, na drogach są budynki, bluru tak dużo że aż strach patrzeć na gameplay i dodając wspomniany wcześniej mankament z dźwiękiem - gra wręcz krzyczy swoimi efektami dźwiękowymi. To wszystko - sumuję się w ładną kupę w którą zagrałem może z max. 2 minuty.

BrunonDEV - "SUPERSHOT": Casualowa strzelanka stylizowana na te ze starych czasów. Nie wiem dlaczego w losowych momentach załączał mi się slowmotion, pomijając fakt tego slowmotion - standardowa gierka w której spędziłem ok. 5 minut. Nie przyciąga potencjalnego gracza niczym szczególnym.

ByerN - "TAnima": Dla odmiany w stosunku do innych testujących ludzi gra zadziała mi od razu po uruchomieniu jara i wklepaniu loginu i hasła i kliknięciu przycisku register. Graficznie gra jest OK niestety jeżeli chodzi o gameplay, interfejs nie jest przyjazny graczowi już od pierwszego wejrzenia - ciężko zorientować się co i jak. W taki piękny sposób utknąłem w pierwszej komnacie nie wiedząc co zbytnio zrobić uderzając swoją postacią w ścianę w efekcie czego traciła HP (chyba, sugerowałem się czerwonym kolorkiem paska nad postacią) i w momencie zniknięcia paska postać dalej żyła, nie wiem - cud? Spędziłem w grze ok. 5 do 7 minut próbując ogarnąć tak naprawdę o co chodzi. Grafika czcionki nie pomaga, jest nie typowa i ciężko się czyta.

Cremmy - "Marchewki": Najlepsza gra z tej paczki. Wszystko zadziałało od razu po uruchomieniu pliku Marchewki.exe bez zbędnych problemów. Są dwie rzeczy do których muszę się niestety przyczepić a jest to mianowicie brak jakiejkolwiek opcji ustawienia głośności gry przez co gra (kolejny raz użyję tego przecudnego stwierdzenia) wręcz "krzyczy" swoimi dźwiękami, ale w odróżnieniu do gry "TAXI" nie są to dźwięki które od razu wiercą ci w uszach, także dało się ten mankament przetrwać podczas grania. Drugą i zarazem ostatnią wadą jest śmieszny efekt podczas obracania kamerą podczas to którego grafiki obiektów są "w jednym miejscu". Fajnie jednak by było żeby obiekty miały jednak swoje grafiki podczas ustawienia innych kątów kamery. Pomijając te dwa (myślę że do naprawienia problemy) jest to naprawdę dobra gra, ciekawy koncept. Na plus zasługuje dołączenie instrukcji jak grać która tłumaczy od A do Z o co tak naprawdę chodzi. Rozegrałem w grze jedną rundkę na poziomie easy która zjadła mi w sumie ok. 30 do 40 minut. Myślę że będę do niej wracał żeby sobie rozegrać więcej partyjek ;)

devmotyl z "Snejk" i marszuka z MineDuck: Niestety, gry na androida nie są moim targetem - także brak oceny :(

nowy - "Viconia": Kolejna gra zrobiona na kolanie, brak opcji konfiguracji głośności dźwięku (kolejna gra która wręcz "krzyczy" efektami dźwiękowymi), nie zależnie jaki pakiet jakościowy wybrałem gra klatkowała w porywach do ok. 25 - 30 FPSów. Oprócz tego losowe freezy podczas grania (spawnowanie przeciwników zapewne) i cały ton mapy (głównie kolorystka jednolita) jest według mnie nie wygodny dla oka. Jednak największą atrakcją dla mnie było wspinanie się po ścianach (fajna kolizja, pozdrawiam) przez co mogłem pominąć całą mapę chodząc po ścianach i omijając w ten sposób przeciwników. Czas spędzony w grze to 15 minut głównie ze względu na możliwości wspinania się po ścianach, wypadania poza mapę i obserwowania tego jak bardzo dużo obiektów jest na mapie.

RhAnjiE i Seamonster131 - "Falleswen - New Land": Gra graficznie z rzutu izometrycznego, pikselowata - generalnie me gusta. Lecz jeżeli chodzi o gameplay nie mam zielonego pojęcia o co chodzi w tej grze, postawiłem jakiekolwiek budynki i nie wiem co dalej. Brak jakiegokolwiek wytłumaczenia jak grać. Na temat gry na forum nie zaglądałem. Spędzony czas w grze to ok. 2 do 3 minut.

I na sam koniec jedyny silnik o jakże pięknej nazwie "Quill3D" autorstwa Avaj:
Niestety silnik nie uruchamia mi się na nvidii, jest błąd poczas kompilacji shadera.

Także brak jakiejkolwiek oceny :(

Pozdrawiam cieplutko :)

Ehh, no a mojej nie ocenił :(


Jeśli chodzi o zabugowane sterowanie, nie mam pojęcia czemu tak się może dziać. U mnie wszystko śmiga.

Udało się komuś przejść całą grę? ;)

3
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 10, 2018, 13:53:07 »
Avaj:
Cóż mogę powiedzieć, fajny silnik nawet, szczególnie te odbicia w studni :)

Boski:
Ciekawa gra o TAXI, miła praca kamery i coś jak voxele.
Choć trochę nudno się gra. Ale za to policja może nas złapać za przejeżdżanie przechodniów ;-(

BrunonDEV:
Przydałoby się więcej typów wrogów (choć może na wyższych poziomach jest więcej niż tylko trzy?), ale tak to przyjemnie się gra. Choć rzadko używałem mechaniki spowalniania czasu, grając jak w normalnego shmupa :P
Swoją drogą co oznacza to .pro? Ostatnio zacząłem widywać gry z tą domeną. Coś jak .io, ale lepsze?

ByerN:
Udało mi się jakimś cudem dojść do miasta, a potem nawet do potworów, którzy bez litości mnie porąbali. I pobawiłem się trochę z kukłami. Najwięcej czasu ogarniać musiałem jak ekwipunek działa :)
Całkiem ciekawe, ale toporne sterowanie lekko.

Cremmy:
Gra wyłącza się losowo po jakimś czasie, ale oprócz tego ciekawy pomysł, choć stawianie budynków da się ulepszyć, jak już ktoś wspominał wcześniej.

nowy:
Świetna grafika i ciekawy system walki, jednak widoczny jest bardzo spadek wydajności po niszczeniu beczek / wejściu wrogów na scenę. O ile zarówno na high quality jak i potato PC normalnie nie było żadnych problemów, to przy obu tych rzeczach ledwo dało się grać.
Czasem też kamera wychodzi poza mapę, raczej nie powinno się dziać.

RhAnjiE i Seamonster131:
Nie dałem rady włączyć:
`./izoGame: error while loading shared libraries: libsfml-system.so.2.4: cannot open shared object file: No such file or directory`


@marszuka @devmotyl wkrótce ocenię

4
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 08:50:07 »
Na dniach wezmę się za głosowanie :)

Swoją drogą, nie powinno mnie tutaj być? https://i.imgur.com/9X55GCv.png

5
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Wrzesień 28, 2018, 20:37:58 »
Nazwa teamu / Osoba: Kod: Saran, Grafika: Lordofgeckos, Inne: RedRain87
Kategoria Dowolna gra
Nazwa projektu Requiem Lacrimosa: Piano Black (wiem, słabo brzmi, nie ja wymyślałem)
Link do projektu na warsztat.gd https://sarandev.itch.io/requiem-lacrimosa

6
Warsztat Summer of Code 2018 / Requiem Lacrimosa: Piano Black
« dnia: Wrzesień 28, 2018, 20:37:34 »
Gra powstała na Music Game Jam 2018 w przeciągu dwóch tygodni, a także na WSoC przy okazji.

Typ to połączenie gry fabularnej + zręcznościowej, inspirowanej Undertale i mapami z Warcrafta III.

Opowiada o detektywie, który musi rozwiązać sprawę magicznego morderstwa.
https://sarandev.itch.io/requiem-lacrimosa

Można grać online. Niestety nie miałem czasu na dodanie większej ilości przeciwników i poziomów, a szkoda. Planowałem nawet edytor map i udostępnianie map przez internet, no ale to chyba na kolejny jam się zrobi jak już ;)

Zapraszam.

7
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Sierpień 07, 2018, 23:51:57 »
Do kiedy mamy czas? Planuję zacząć we wrześniu, to nie wiem czy tak można.

8
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 17, 2018, 07:22:06 »
Godot to najlepszy silnik na Linuxa,  ma przyjazne community, a nawet game jamy na oficjalnym (?) discordzie: https://discord.gg/rThyUrw

9
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 15, 2018, 19:50:12 »
Zastanawiam się, co z takimi rzeczami jak na przykład generator dungeonów / map fantasy / miast / imion orków / ciekawych obrazków?

Do kategorii silnika ani gry to się chyba nie zalicza

Bardziej generacje proceduralna, np to https://www.youtube.com/watch?v=OuvFsB4SLhA

10
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] OpenOOTF: A Drakan Remake
« dnia: Marzec 26, 2018, 18:00:17 »
Miecz we włosach
Miecz we włosach
;)

11
Pewnie, czemu nie. Możesz też sam znaleźć informacje na temat A* i zaimplementować, zbyt trudne to nie jest

12
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 12, 2018, 20:40:17 »
Grafika może być niesamowita bez względu na silnik, modele nie wyglądają ładniej w zależności od niego :)

13
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 11, 2018, 20:49:29 »
Vulkan is ok

Ale bądź gotowy na to, że wyświetlenie trójkąta na ekranie to 1200 linii kodów.
A ostatnio było tylko z 800, ehh. Coś się rozwija ten Vulkan ciągle.

https://github.com/SaschaWillems/Vulkan/blob/master/examples/triangle/triangle.cpp

14
Programowanie grafiki / Odp: OpenGL vs DirectX
« dnia: Styczeń 10, 2018, 20:01:43 »
OpenGL, jeśli nie są ci obojętne cierpienia linuksiarzy.

15
Ehh, pamiętajcie o przecinkach na swojej stronie, panowie.

Cytuj
Na tej stronie możesz pobrać prototyp gry który stworzyliśmy w 40 godzin podczas game jamu Ludum Dare 37.

Pamiętaj o tym że to tylko prototyp i jego jakość znacznie odbiega od finalnego produktu!
Nie żeby coś, ale jestem grammar januszem i naprawiam błędy ludzkości w internecie.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7