Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dash

Strony: [1] 2 3 4
1
Poszukuję / Odp: Ktoś chętny do luźnej współpracy z UE4 ?
« dnia: Listopad 26, 2016, 21:30:55 »
@UP.

Ahoj. Projekt wystartował i ma się dobrze. Jest to Roguelike, z estetyczną grafiką, proceduralnie generowanym światem gry oraz różnorakimi zagadkami. Zgłaszało się wiele osób, jednak pozostali najmężniejsi w składzie dwóch grafików plus programista (w mojej osobie, of course). Brakuje nam jednak na pokładzie kreatywnych rąk do klepania kodu i klikania w blueprinty. Generator jest strasznie pracochłonny, nie ma, i przez kilka najbliższych miesięcy nie będzie komu pracować nad gameplayem. System walki, AI, rozwoju postaci, menu i jeszcze sporo innych elementów, piszesz się na to? Nie szukamy ludzi doświadczonych i zaprawionych w tej materii, sami nimi nie jesteśmy, wystarczą dobre chęci. Wszelkich szczegółów udzielę w drodze kontaktu mailowego.

2
Poszukuję / Ktoś chętny do luźnej współpracy z UE4 ?
« dnia: Lipiec 02, 2016, 12:32:35 »
Witam,
poszukuję ludzi chętnych do luźniejszego projektu - małej gry mobilnej w ue4. Jako że jestem zafascynowany technologią VR, to właśnie o tego typu produkcji myślałem. Ewentualnie można byłoby spróbować wbić się w niszę braku porządnych side scrollerów takich jak np. Swordigo. Kilka pomysłów mam, najlepiej jednak będzie wymyślić coś wspólnie, coś w co każdy włoży odrobinkę swojej wyobraźni.

Ze swojej strony oferuję dwóch grafików 2d, jednego który zajmuje się bardziej komiksowym rysunkiem, drugi lubi się z fotorealizmem, wszystkie potrzebne konta (od google play, poprzez serwisy reklamowe, na appstore kończąc),  małe, ale zawsze, doświadczenie - aktualnie będę wydawał trzecią swoją produkcję oraz stronę internetową (chwilowo w przebudowie). Sam jestem programistą, i na siebie mogę wziąć także sprawy związane z marketingiem i sprawami organizacyjnymi.

Z góry zaznaczam że Unreal Engine jest mi technologią słabo znaną, to właśnie tą produkcję chce potraktować jako rozpoznanie bojem, dlatego nie szukam profesjonalistów i starych wyjadaczy, a raczej ludzi którzy chcieliby zrobić coś ciekawego i oderwać się na jakiś czas od monotonii codziennej pracy. Jeżeli ktoś jest zainteresowany zapraszam do pisania tutaj, w prywatnej wiadomości  bądź na maila dash.mymail@gmail.com.  Howgh :)

NIEAKTUALNE, jednak jeżeli chcesz, napisz, na pewno pracuję w tym momencie nad czymś innym, i właśnie Ciebie potrzebuję do podbicia rynku, nie masz przecież nic do stracenia ;).

3
Projekty zaawansowane / Odp: [Android][iOS] Jump Buddies
« dnia: Maj 09, 2016, 15:24:14 »
Android 4.4, na tablecie.  Nie jest to duży problem, występuje sporadycznie.

4
Projekty zaawansowane / Odp: [Android][iOS] Jump Buddies
« dnia: Maj 06, 2016, 00:25:26 »
Wybacz za opóźnienie. Jakieś dwa, może trzy tygodnie temu, podczas gry, znalazłem buga. Zrobiłem screeny i zupełnie o nich zapomniałem. Od tamtego czasu byłem dosyć zajęty, więc nie wiem czy wyszła jakaś łatka czy nie, a co za tym idzie, czy moje znalezisko jest aktualne. Nie udało mi się błędu powtórzyć, ale w sumie spróbowałem tylko kilka razy.

Bug przytrafił się gdy gra zaproponowała mi zmianę postaci w zamian za kase(?), nie pamiętam już dokładnie. W każdym razie, zostałem zapytany czy chce zmienić postać. Zgodziłem się, wybrałem domyślnego wihajstra i pojawił się problem koordynacji sprite'a i poświaty pod nim. Problem trwał chyba do restartu gry/zmiany postaci, z mocnym naciskiem na chyba.  Żeby nie rozsadzać forum, pod spodem link do galerii imgur gdzie mam screeny z ww błędem.

http://imgur.com/a/nB0Mk
 

5
Gry / Odp: [ANDROID][IOS] [FREE] Pirate Ship - Endless Sailing
« dnia: Kwiecień 16, 2016, 00:00:30 »
Jako osoba która wypominała sterowania, jestem zobowiązany oddać honor. Teraz widzę że to chyba ono było najsłabszym ogniwem gry. Swipe na małych ekranach jest dużo łatwiejszy w użyciu od strzałek, w które ciężko trafić bez kolizji kciuków. Ulepszanie statków też zdecydowanie na plus, zobaczę jeszcze jak to się ma do lepszych statków, bo jak dotąd ciągle pływam tą deską z prześcieradłem. Z chwaleniem się wynikami poczekam, na razie odnoszę wrażenie że jestem wyjątkowo nieutalentowanym piratem :D

6
Projekty zaawansowane / Odp: [Android][iOS] Jump Buddies
« dnia: Kwiecień 15, 2016, 23:36:49 »
Szczerze, to gra wydaje mi się dopracowana chyba w każdym możliwym detalu. Nie potrafię wskazać żadnej niedoskonałości. Fakt zmiany całej mapy razem z postacią, rozbudowanych animacji menu itd. daje wrażenie pełnego profesjonalizmu, gry z półki "premium".

I co do irytacji, to się nie zgodzę, Jump Buddy jest względnie prosty i przyjemny. Szczególnie sterowanie i zasady są jasne i intuicyjne już w pierwszej rozgrywce.

7
Projekty zaawansowane / Odp: [Android][iOS] Jump Buddies
« dnia: Kwiecień 09, 2016, 01:25:31 »
Dlaczego fajne gry tutaj toną bez odpowiedzi?

Świetna grafika. Nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego, ale mnie osobiście wlepia w ekran. Sama koncepcja, uczucie odkrywania, takiej magiczności , bomba :D.

Niestety lepiej grało mi się w Geometry Race. Odblokowałem wszystkie mapy, wszystkie statki, i nadal czułem niedosyt. Nawet pomimo schematyczności gry, gdzie pod koniec wystaczyło uczyć się na pamięć optymalnej ścieżki. Tutaj? W sumie grałem chwilkę, gra jest dobra... bardzo dobra, ale chyba brakuje jej tego czegoś co nie pozwala odpuścić sobie jeszcze jednego pyknięcia. Kuszą za to stworki, jutro pomęcze i kilka odblokuje.

Powodzenia życzę, i oby gra osiągnęła sukces, w pełni na niego zasługuje.

8
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] Mc Pedro's Tower
« dnia: Kwiecień 08, 2016, 21:29:48 »
Menu wygląda zdecydowanie lepiej niż w poprzedniej części, fajnie zlewa się z samą grą. Świetny pomysł z ponownym użyciem pedrosów, jeden zestaw do używania w n grach, zaoszczędzony czas i kasa. Nie myślałeś żeby zsynchronizować pedrosy i kryształy we wszystkich pedrosowych produkcjach? Mogłoby to dawać fajny flow wielu gier przynależnych do jednego uniwersum.

Z rzeczy które mi nie pasowały to ładowanie (wieeeeeki), zdarzyło mi się przeniknąć przez krawędź platformy, kryształki pojawiające się przy pod platformami na nie nachodzą. Albo mi się zdaje, albo kolizja dyńki pedrosa nie jest dokładna, zarówno z kolcami jak i sufitem.

To tak na pierwsze wrażenie, może z czasem gry jeszcze coś zobaczę.

9
Gry / Odp: [ANDROID][IOS] [FREE] Pirate Ship - Endless Sailing
« dnia: Marzec 31, 2016, 17:22:58 »
Opóźnienie statku bierze się chyba z tego, że reakcja następuje po podniesieniu palca. Mam wrażenie że gdyby statek skręcał tuż po dotknięciu, "feeling" byłby lepszy.
 Sterowanie slidem przyszło mi na myśl, bo większość osób gra dzisiaj na telefonach używając jedynie kciuka jednej ręki, mogłoby to być wygodniejsze.
To oczywiście tylko moje dywagacje, ale w szczególności pierwszy pomysł jest łatwy do szybkiego przetestowania, drugi w sumie chyba też. Mając to przed nosem stwierdzisz czy mają jakikolwiek sens.

10
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 31, 2016, 16:34:28 »
Z czym roboty? W sumie tylko reklamy wykonać, kofiguracja to góra 2 godzinki.

Co do ilości osób to trzeba to dobrze rozplanować. Taka szybka matma, u mnie reklama wyświetla się co 5 porażek czyli około 25 sec. Wg. statystyk, średni czas sesji grania trwaw 2-3 minuty (ogólnie, w prostych tapanych grach). Odliczając czas spędzony w menu, sklepie etc, zostaje wyświetlone 4-6 reklam. Czyli tyle teoretycznie powinno być osób, bez sensu więcej, ponieważ ich reklamy i tak nie będą dostatecznie często powtarzane (a właśnie częste patrzenie na jedną reklamę jest dosyć kluczowe). Nas jest trzech, jeszcze ze dwie osoby. Osobiście uważam że można jutro bądź w sobotę zacząć, potem jedynie kogoś dobrać.

11
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 29, 2016, 22:07:29 »
Też tak przed chwilą patrzyłem i chyba się da. Cóż panowie, jeżeli jesteście chętni to z miłą chęcią bym w takiej akcji wziął udział. Tylko potrzebuję 1-2 dni na zrobienie porządnej  reklamy. Poza tym takie rozwiązanie otwiera drogi także do innych form marketingu.


12
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 29, 2016, 21:10:18 »
"Gracze są leniwi." dlatego zdaje mi się że lepiej im wetknąć gre przed nos :P. Trudno ocenić co będzie skuteczniejsze, przynajmniej ja raczej nie wchodzę w opcje które mnie nie interesują. Product placement jest dobrym pomysłem, tylko musimy się dogadać który z nas robi gta :D. Obecnie nie mam zwyczajnie pomysłu gdzie taką reklamę można by umieścić.

Admob to już coś, sam go używam, tylko nie wiem czy dałoby się spiąć aplikacje kilku deweloperów.

Co do punktów na 99% jest to związane ze skalowaniem ekranu. Mamy ekrany  o innych proporcjach i ucina nam pasek i dołu i u góry, razem z punktami.

13
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 29, 2016, 19:35:42 »
Tak muzyczka jest, krótko po mojej opdowiedzi gra się zaktualizowała. Teraz jest imo o wiele lepiej, taki fajny klimacik :D I w tej grze są punkty?!?! Gdzie niby? Na filmiku na dole widzę ale na moim tablecie nie wyświetla się nic.

Co do reklamy to ciężki orzech do zgryzienia, sam ogłosiłem się na masie for i w sumie nie mam nawet 50 pobrań. Plus google utrudnia nabijanie opinii, gdy skrzyknąłem kumpli żeby mi wystawili reviews przez moment miałem ich ponad 12... teraz mam 4, zwyczjnie google je wszystkie usunęło, w sumie nawet nie wiem dlaczego.

Myślałem nad modelem ala Ketchapp, cross promocji. Jeżeli udałoby się zmajstrować fałszywe reklamy, czytaj zwyczajna grafika z podpiętym hiperłączem, można by się w kilka osób dogadać i wplatać je pomiędzy te normalne. Zarobki spadą, bo przy czterech osobach w zmowie pewnie trzaba byłoby zastąpić wszystkie normalne reklamy, ale wzrasta szansa na wybicie się.

14
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] Mc Pedro's Circle
« dnia: Marzec 28, 2016, 22:08:07 »
Na pierwszy ogień, jak pedros patataja sobie po dolnej części kółka to "wnika" pod półokrąg pokazujący punkty. Druga sprawa jest czysto subiektywna, drażnią mnie te kolory :P. Nie wiem, zdecydowanie bardziej jestem fanem flat/material design.

Ekran powitalny to ładowanie zasobów w tle czy jest od tak sobie? Ilekroć odpalam apke jestem święcie przekonany że się zawiesiła :P.

15
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 28, 2016, 22:04:48 »
Wybacz, ja nadal nie mam w aplikacji muzyki :P

W dziale ogłoszeń są dźwiękowcy, sam z jednym współpracowałem przy produkcji Through The Space.

Mi nadal nie podoba się rozpędzanie tej piłki... po chwili lata od strony do strony i ciężko jakkolwiek zareagować ani wygładzić jej lotu.

Promujesz jakoś swoją aplikację? W sumie dobra reklama i może zdobyć sporo fanów.

Strony: [1] 2 3 4