Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pturecki

Strony: [1] 2
1
@.c41x: Dokładnie ;) Ale przyznam, myślałem, że to będzie oczywiste bardziej (tylko ja z kolei lubię retro, a nie każdy lubi).

2
@Lerhes: Nie bardzo ;) Chodzi o układ płytek (w sam raz jak się je potraktuje jako pixele, odwrócone o 45 stopni). No i odpiera się w niej kolejne fale obcych (już łatwo powinno być) ;)

3
@Avaj: Chromatron to ogólnie gra, na której się pierwotnie wzorujemy, i której pomysł rozbudowaliśmy. A mi chodzi o to z jakiej innej gry widać konkretnie w tej mapie inspiracje (podpowiem, że dziś to już totalne retro ;)  i dodatkowo kształt mapy podpowiada tą grę).

4
@lethern: Dzięki. Możliwe, że światła brakuje. Ta runda jeszcze nie jest skończona finalnie, i była na szybko lekko poprawiana i screenowana przez programistę (czyli przeze mnie), a nie przez artystę (mojego brata) więc może wypadać gorzej ;P

5
Witam. Dawno nic nie postowałem tutaj - oto screen na dzisiejsze screenshotsaturday. Skojarzenia z pewną starą grą (jaką?) uzasadnione ;)



Pozdrawiam serdecznie

6
@moonshield: Dzięki :) Feedback faktycznie pozytywny, ale wymienione minusy są niestety istotne :/ Zobaczymy ile się uda z nich zlikwidować. No i niestety z tej gry raczej nie zrobimy wielkich cudów choćbyśmy się nie wiem jak starali, oby tylko zapewniła środki żeby przeżyć do kolejnej ;)

7
Witam. Zapraszam do zapoznania się z artykułem o Archaice w CD-Action:



Biorąc pod uwagę, że tworzymy tą grę w zasadzie tylko w dwie osoby (+ wiadomo - udźwiękowienie i kilka drobnostek) to bardzo dobrze wypadliśmy!
Pozdrawiam serdecznie!

8
@resolwan: Dzięki wielkie :)

PS. Tutaj dwa najnowsze filmy z gameplay'u na YT:

Tutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=d4_eCJOFIlI

Pierwsza kraina:
https://www.youtube.com/watch?v=IDYLRLPoXlk

Zapraszam do zerknięcia  :)

9
Dzięki. Post jest i marketingowy i nie (też chodzi o zaczęcie tworzenia tego typu artykułów, tak żeby dobre były - na ten mało czasu poświęciliśmy). Postaram się żeby niedługo jakiś kolejny był - oczywiście lepszy. Nawet jak będą jakieś propozycje tutaj to może je wezmę pod uwagę (niestety obiecać nie mogę) ;)

10
Programowanie grafiki / Archaica: The Path Of Light - rendering internals
« dnia: Grudzień 20, 2016, 18:48:18 »
Witam. Napisaliśmy w końcu techniczny post na temat renderowania oświetlenia w Archaice. Zapraszam do zerknięcia i mam nadzieję, że artykuł będzie pożyteczny: Archaica rendering internals - The Lighting



W grze używamy oczywiście silnika własnej produkcji (C++ / DirectX 9 aktualnie).

Tutaj link do strony gry na Steam: http://store.steampowered.com/app/550590

PS. Wybaczcie jeśli to nie miejsce na takie posty. Niedługo bardziej otwartą betę będziemy majstrować, to może umieszczę grę w Projektach zaawansowanych.

Pozdrawiam serdecznie ;)

11
Witam. Może się przyda (i naprowadzi na jakąś ideę; komentarze też można przeglądnąć): https://twitter.com/OskSta/status/810157485638189056 ;)

12
Witam.
Niedawno wzięliśmy udział w konkursie Indie Of The Year 2016 na IndieDB i nasza gra dostała się do finału (a gier jest tam dość dużo)!

Tutaj link: Indie Of The Year 2016

Będziemy wdzięczni za każdy dodatkowy głos (nie trzeba się logować, nic podawać, wystarczy jeden klik). Kategoria: UPCOMING GAMES / Puzzle.

Bonusowo obrazek:


Pozdrawiam

13
Dzięki! Wygląd to głównej mierze zasługa brata ;)

Dlaczego własny silnik?
Akurat od silnika się zaczęło, a jak coś już było to kontynuowaliśmy dalej. Do tego mi osobiście podoba się taka droga. Tylko trzeba przyznać, że jest bardzo męcząca czasami. Przy następnym projekcie będziemy analizować wszystko jeszcze raz. Na razie nie w silniku problem tylko w moim braku czasu (może nawet są to rzeczy trochę skorelowane).

Nad grą siedzimy już ponad 2,5 roku. Więc sporo. Wcześniej było siedzenie totalnie po godzinach, pisanie techa, początki edytora itp.

Rozkład prac. Jak zabraliśmy się za grę, to myślałem, że w szczególności renderer i core silnika jest skończony, ale okazało się że jestem bardzo w błędzie. Teraz wychodzi mi, że tech nigdy nie jest skończony i zawsze może być lepiej ;P Trochę czasu na to poszło, ale najgorzej było jak w silniku była zmiana, która wymagała zmiany w logice gry/edytora. Takie zmiany super niefajne są i komplikują dużo. Dużo czasu poszło na edytor gry. No i obie te rzeczy cały czas lekko się rozwijają wraz z grą.

Podział czasu bardzo niedokładnie i na oko: wcześniej: silnik po godzinach (kupa czasu / kilka lat bardzo nieregularnie), a w trakcie prac nad grą:  25% silnik, 37.5% edytor, 37.5% gra. Teraz większość czasu idzie na grę, więc te procenty będą na końcu inne (więcej gra zajmie). Edytor to nie tylko edytor gry, ale też "silnikowa część" - tak w proporcjach ok 1/3 (silnikowa część) - 2/3 (growa część).

pozdrawiam ;)

14
Witam. Wybaczcie rzadką częstotliwość aktualizacji, ale przez ostatnie miesiące wogóle nie miałem czasu na nic, nie tylko na aktywność forumową :/ Ale teraz powinno być lepiej ;)

W końcu założyliśmy stronę Steam dla Archaiki, i nawet trochę kluczy do zamkniętych testów rozesłaliśmy. Bardzo serdecznie zapraszam do jej odwiedzenia. Oczywiście wszelkie uwagi są mile widziane ;)


Archaica: The Path Of Light on Steam




I jeszcze garść dodatkowych linków dla przypomnienia:
Facebook: https://www.facebook.com/TwoMammoths/
Twitter: https://twitter.com/TwoMammoths
Trailer YT: Archaica Trailer 2016
Strona o grze: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light/


PS. Pozdrawiam serdecznie osoby z forum, które podeszły do nas na stoisko na niedawnych targach PGA w Poznaniu!  ;)

15
C++ / Prezentacje (część?) z CppCon 2016
« dnia: Październik 07, 2016, 11:05:04 »
Witam. Nie bardzo wiem gdzie takie linki wrzucić więc zakładam nowy temat (chyba, że istnieje tutaj jakiś wątek z ciekawostkami programistycznymi - ale nie wypatrzyłem nic takiego):

Prezentacje z CppCon 2016: https://github.com/CppCon/CppCon2016/tree/master/Presentations

Pozdrawiam

Strony: [1] 2