Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pturecki

Strony: [1] 2
1
@laterwez: Proszę bardzo :)

Witam
Gra została wydana wczoraj!! Wszystkich zapraszam do zerknięcia na stronę sklepu: http://store.steampowered.com/app/550590/Archaica_The_Path_of_Light/. No i życzcie nam powodzenia :)

Za jakiś czas napiszę trochę informacji jak nam idzie itp itd.

Pozdrawiam serdecznie

2
Witam

Właśnie trwa konkurs na stronie PoznanGameArena, w którym można wygrać aż 10 kluczy do Archaiki. Wystarczy odpowiedzieć na 2 pytania (jedno może być trudne) i wymyslić kilka słów na temat gry:

http://www.gamearena.pl/pl/news/wez_udzial_w_konkursie_i_zdobadz_przedpremierowy_dostep_do_gry_archaica-the_path_of_light/





Wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie do udziału! Powodzenia!

3
Witam po długim czasie.

Gra jest skończona i mamy ustaloną datę premiery: 8 wrzesień 2017.

Tutaj trailer z tej okazji: https://www.youtube.com/watch?v=cFmbvtrr1w8

Zapraszam też na zerknięcie na stronę Steam gry: http://store.steampowered.com/app/550590/Archaica_The_Path_of_Light/

Pozdrawiam serdecznie!

4
Witam.
Gdyby ktoś miał ochotę wziąć udział w testowaniu Archaiki to zapraszam pod ten link: Registration for closed pre-release testing of Archaica: The Path of Light.

W końcu gra jest niemalże ukończona, poprawiamy już same błędziki i dorabiamy coraz to drobniejsze usprawnienia. Zobaczymy ile nowych błędów pokażą testy. Premiera dużo bliżej niż dalej ;)

Pozdrawiam

5
@Mironki: Dzięki wielkie. I wybacz, że odpisuję po takim czasie ;)

6
@.c41x: Dokładnie ;) Ale przyznam, myślałem, że to będzie oczywiste bardziej (tylko ja z kolei lubię retro, a nie każdy lubi).

7
@Lerhes: Nie bardzo ;) Chodzi o układ płytek (w sam raz jak się je potraktuje jako pixele, odwrócone o 45 stopni). No i odpiera się w niej kolejne fale obcych (już łatwo powinno być) ;)

8
@Avaj: Chromatron to ogólnie gra, na której się pierwotnie wzorujemy, i której pomysł rozbudowaliśmy. A mi chodzi o to z jakiej innej gry widać konkretnie w tej mapie inspiracje (podpowiem, że dziś to już totalne retro ;)  i dodatkowo kształt mapy podpowiada tą grę).

9
@lethern: Dzięki. Możliwe, że światła brakuje. Ta runda jeszcze nie jest skończona finalnie, i była na szybko lekko poprawiana i screenowana przez programistę (czyli przeze mnie), a nie przez artystę (mojego brata) więc może wypadać gorzej ;P

10
Witam. Dawno nic nie postowałem tutaj - oto screen na dzisiejsze screenshotsaturday. Skojarzenia z pewną starą grą (jaką?) uzasadnione ;)



Pozdrawiam serdecznie

11
@moonshield: Dzięki :) Feedback faktycznie pozytywny, ale wymienione minusy są niestety istotne :/ Zobaczymy ile się uda z nich zlikwidować. No i niestety z tej gry raczej nie zrobimy wielkich cudów choćbyśmy się nie wiem jak starali, oby tylko zapewniła środki żeby przeżyć do kolejnej ;)

12
Witam. Zapraszam do zapoznania się z artykułem o Archaice w CD-Action:



Biorąc pod uwagę, że tworzymy tą grę w zasadzie tylko w dwie osoby (+ wiadomo - udźwiękowienie i kilka drobnostek) to bardzo dobrze wypadliśmy!
Pozdrawiam serdecznie!

13
@resolwan: Dzięki wielkie :)

PS. Tutaj dwa najnowsze filmy z gameplay'u na YT:

Tutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=d4_eCJOFIlI

Pierwsza kraina:
https://www.youtube.com/watch?v=IDYLRLPoXlk

Zapraszam do zerknięcia  :)

14
Dzięki. Post jest i marketingowy i nie (też chodzi o zaczęcie tworzenia tego typu artykułów, tak żeby dobre były - na ten mało czasu poświęciliśmy). Postaram się żeby niedługo jakiś kolejny był - oczywiście lepszy. Nawet jak będą jakieś propozycje tutaj to może je wezmę pod uwagę (niestety obiecać nie mogę) ;)

15
Programowanie grafiki / Archaica: The Path Of Light - rendering internals
« dnia: Grudzień 20, 2016, 18:48:18 »
Witam. Napisaliśmy w końcu techniczny post na temat renderowania oświetlenia w Archaice. Zapraszam do zerknięcia i mam nadzieję, że artykuł będzie pożyteczny: Archaica rendering internals - The Lighting



W grze używamy oczywiście silnika własnej produkcji (C++ / DirectX 9 aktualnie).

Tutaj link do strony gry na Steam: http://store.steampowered.com/app/550590

PS. Wybaczcie jeśli to nie miejsce na takie posty. Niedługo bardziej otwartą betę będziemy majstrować, to może umieszczę grę w Projektach zaawansowanych.

Pozdrawiam serdecznie ;)

Strony: [1] 2