Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gimer

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 18
1
Inne ogłoszenia / Odp: GameBuilder
« dnia: Maj 25, 2015, 13:37:42 »
Może tak bez spamu, co?

2
Gry / Odp: Wrażenia z Wiedźmina 3
« dnia: Maj 24, 2015, 20:33:51 »
Info z Morele.net:
Kody będą wysyłane 2-3 tyg od daty zakupu.

Pewnie przygotowali sie, że ludzie będą zwracać karty jak tylko dostaną grę.

3
Unity 3D / Odp: Problem ze sterowaniem.
« dnia: Maj 19, 2015, 21:54:10 »
Wielkie dzięki.

Chociaż zrobiłeś jak napisałem? Pewnie bym darował sobie to pytanie ale cały dzień czekam aż mi się programy poinstalują i tak nie mam co z sobą zrobić. Niby czekam i nic nie robię ale co jakiś czas trzeba kliknąć.

4
Unity 3D / Odp: Jak zrobić parenta ale tylko do pozycji?
« dnia: Maj 19, 2015, 21:34:28 »
Chcesz leczyć nieuleczalną chorobę.

Skala:
transform.localScale = Vector3.one;

Rotacja:
transform.rotation = Quaternion.Euler (Vector3.zero);

albo podobnie ;)

5
Projekty zaawansowane / Odp: [PC, Android, iOS] Asteroidy
« dnia: Maj 18, 2015, 11:02:14 »
Update:
poprawa skalowanie UI,
poprawa animacji strzałki obrotu w prawo,
przyśpieszenie obrotu 2x,
zmiana animacji w menu,
mowy power up - złota paczka, 9 % szans na zdobycie, a strzela zewsząd,
więcej muzyki,
losowa muzyka,
inne drobne.

Podsumowanie:
Update, który robiłem 1h, a grałem w własną grę 2h

6
Unity 3D / Odp: Problem ze sterowaniem.
« dnia: Maj 17, 2015, 18:46:25 »
Nawet nie spojrzałem w kod ale co mi tam :)

https://unity3d.com/learn/tutorials/modules/beginner/ui/ui-events-and-event-triggers

http://docs.unity3d.com/ScriptReference/EventSystems.EventTrigger.html

Nie wiem czy nie ma lepszego sposobu ale możesz podpisać dwa triggery pod jeden button. Więc jeden robisz PointerDown, drugi PointerUp.
W pointerDown zmieniasz boola odpowiedzialnego za ruch i w update się poruszasz. W pointerUp zmieniasz boola na false i się nie ruszasz. W ten sposób ruszasz się dopóki gracz trzyma wciśnięty button.

Edit:
Lepiej w FixedUpdate () skoro poruszasz się przez Rigidbody.

Edit 2:
Tak sobie pomyślałem, ze zamiast 4 booli możesz mieć dwa. Tylko zmieniaj współczynnik prędkości na przeciwny.
Przykład:
void FixedUpdate () {
    if (lewoPrawo)
        // jak w lewo to predkosc ujemna, jak w prawo dodatnia
        rb.MovePosition (transform.position + przesuniecie * szybkoscLewoPrawo * Time.deltaTime);
}

7
Jestem dzisiaj na 2# w najlepiej sprzedajacych sie grach muzycznych na androida w Japoni :D

Skąd masz takie dane?

8
Unity 3D / Odp: Problem z wykrywaniem kolizji.
« dnia: Maj 14, 2015, 23:14:19 »
Widzę, że tutaj jest problem innego rodzaju. Więc może zrób tak, że postać podskakuje w nieskończoność albo że skacze raz na jakiś czas?

Czas możesz pobrać z Time.time
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Time-time.html

Napiszesz ze 3-4 gierki i ogarniesz temat. Sam nie jestem specjalistą i jak spojrzę na to co pisałem 3 lata temu to uśmiech pełną gębą :D

10
Unity 3D / Odp: Problem z wykrywaniem kolizji.
« dnia: Maj 14, 2015, 22:24:04 »
Możesz mieć jeden Pointer Down ale w metodzie jaką on wywołuje możesz i nawet powinieneś tam sprawdzać czy obiekt jest na ziemi.

11
Projekty rozpoczęte / Odp: Labirynt Smierci
« dnia: Maj 14, 2015, 22:20:57 »
Wiem, że trochę offtop, ale myślę, że to się każdemu przyda do bycia "lepszym człowiekiem":
https://slowodnia.wordpress.com/2010/04/28/ilosc-vs-liczba/

Masz zasłużonego plusa. Naprawdę tego nie wiedziałem :)

12
Unity 3D / Odp: Problem z wykrywaniem kolizji.
« dnia: Maj 14, 2015, 21:27:22 »
@Xirdus dobrze prawi :)

Jeśli natomiast naczworzyłeś w kodzie i trzeba łatać to dodaj pod nogami postaci pusty GameObject, a w nim  BoxCollider i oznacz go jako trigger, wtedy dodaj poniższy kod do obiektu pod nogami:

void OnTriggerEnter (Collider c) {
    if (c.tag == "ziemia") {
        transformGracza.GetComponent <nazwaSkryptu>().jump = false;
    }
}

a tak sobie napisałem. Lepiej zrób to jak @up :)

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Labirynt Smierci
« dnia: Maj 14, 2015, 16:52:57 »
Fajne, tylko mógłbyś nałożyć rozdrabnianie na "dzieci" jedynie zmniejszając ilość ich rozdrobnień (i kolejnych dzieci dzieci) o np. 3. ;)

Po dyskusji z kolegą zmienię trochę skrypt. Ilość kawałków będzie wynikało z siły jaką coś uderzy w obiekt. Także najpierw podziele na x, później na y i jeszcze później na z.

x > y > z (ilość kawałków w podziale, nie współrzędne)

14
Projekty zaawansowane / Odp: [PC, Android, iOS] Asteroidy
« dnia: Maj 14, 2015, 14:27:06 »
Tak że nic nie zakładaj. :)

Oj chciałbym ale już 3 lata mam konto na GP (i w sumie nic ciekawego poza asteroidami tam nie wrzuciłem) a pobrań po prostu minimalną ilość :P

Asteroidy mają już 4 pobrania! Jest mega.

15
Projekty rozpoczęte / Odp: Labirynt Smierci
« dnia: Maj 14, 2015, 13:56:15 »
Krótki pokaz co i jak w labiryncie:
http://warsztat.gd/video/2342/ciecie,_ciecie_i_pociecie

To co jest po prawej na filmie to labirynt generowany proceduralnie. Za miesiąc lub dwa pokażemy jak się w nim chodzi i korzysta z kulki na głowie ;-)


PS. Nie mogę doczekać się wyczyszczenia tematu.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 18