Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pajadam

Strony: [1]
1
@SeaMonster131 log pusty :/ Wyświetla się okienko "program przestał działać"  i nic, tylko się pogodzić z przegraną :C A szkoda bo bardzo fajnie się zapowiadało. Co do sytuacji to gram sobie gram, klikam i w idlu, oczekiwaniu na materiały potrafi się wyłożyć. Choć nie wiem czy to nie wina mojej konfiguracji, grafika Intel HD 2500 potrafi być problematyczna :C

2
@Budzik94 Wiesz, powiem ci że to moja pierwsza gra w Javie i LibGDX. Nigdy wcześniej nic w tym nie tworzyłem, zdziwiłem się że nie ma nawet głupich wskaźników!
Więc jedyne co ci mogę poradzić to wgranie wersji Javy 1.8 lub instalacja emulatora Androida BlueStacks.

Ale nie jestem zadowolony z mojej gry, napisana brzydko, żadna nowość, nieciekawe mapy, nah. Więc jak ci nie pójdzie to nic nie stracisz ;) A jak już to fajniej się gra na komórce, zdecydowanie.

Szkoda też że Przetrwać na Jakhato mi crashuje... jest praktycznie nie grywalne. Szkoda, bo zapowiadało się bardzo dobrze.

Pozdrawiam, Adam.

3
Nazwa mojej gry - Endl;Run - to taka nazwa kodowa -> chodzilo mi o to że to nieskończony bieg po kodzie w poszukiwaniu sensownego kawałka. Jak napisałem w readme, strasznie brzydko ją napisałem :/
Oczywiście nazwa nijak ma się do gameplayu :D Szkoda że miałem czas tylko przez ten weekend... jednak praca ogranicza :/ No ale cóż :D

Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim :D

4
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Warsztat Compo 23-29 maja 2016
« dnia: Czerwiec 13, 2016, 18:07:47 »
Głosy poszły. Można je tu wstawić czy się wstrzymać?

Szkoda tylko że sam wygląd i opcję generatora są mało ważne. Tak tylko powiem że w moim generatorze jest GUI, warto się pobawić ;)

Pozdrawiam, Adam.

5
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Warsztat Compo 23-29 maja 2016
« dnia: Maj 29, 2016, 22:14:02 »
Mam pewien problem z wysłaniem E-Maila...

Wysłałem dwa na adres Compo i jeden na kontakt@warsztat.gd i według mojej poczty żaden nie doszedł.
Wyślę jeszcze w wiadomości prywatnej. Jeśli jednak te wszystkie maile doszły, to bardzo przepraszam za spam :D

Pozdrawiam i powodzenia wszystkim ;)

6
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Warsztat Compo 23-29 maja 2016
« dnia: Maj 23, 2016, 22:53:33 »
Witam

Chciałem zadać kilka pytań odnośnie zadania:

- Jak duże mają być mapy? (interesuje mnie mniej więcej jakie były planowane, oczywiście będzie możliwość zmiany tej wielkości w moim generatorze, ale muszę wiedzieć na co go przygotować :D )
- Mapy mogą przedstawiać co zapragnę? (Kosmos, Ziemię, Piekło, krainę kucyków) czy jest jakiś narzucony content?

Pozdrawiam, Adam.

7
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: "Zrozumieć programowanie" - compo!
« dnia: Listopad 18, 2015, 00:38:47 »
Projekt poleciał.

Niestety nie wyszło do końca tak jakbym chciał... przysiadłem nad nim porządnie dopiero dzisiaj, zabrakło czasu na poprawki. Wydajność leży a nadmiar niepotrzebnych i co gorsza powtarzających się if'ów aż prosi się o wywalenie, ale nie ma czasu ;) Na szczęście programu da się używać :)

Mam nadzieje że poszło wam lepiej niż mi :D

Pozdrawiam, Adam.

8
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: "Zrozumieć programowanie" - compo!
« dnia: Listopad 08, 2015, 01:03:44 »
@up Przynajmiej jest lekkie utrudnienie ;) Ja sobie poradziłem, nie miałem większego problemu.
Nie udało mi się jednak zapisać skompresowanej bitmapy, więc niestety będzie musiała zostać zapisana bez kompresji. Zostało mi tylko ogarnąć generowanie oświetlenia. Mam już plan brakuje mi implementacji. Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia :)

9
Sieć i multiplayer / Odp: SFML problem z siecią i renderowaniem okna
« dnia: Kwiecień 03, 2015, 02:13:18 »
Nie podałeś nam właściwie żadnych przydatnych informacji. Podałeś jedynie część kodu źródłowego. Może podałbyś chociaż wersję SFML'a? Ale dobra.

Więc, zacznijmy od tego że popełniłeś bardzo poważny błąd - nie przetestowałeś działania poszczególnych elementów kodu.

Gdybyś to zrobił , dostrzegł byś że: wątek główny ( main ) czeka na zakończenie wątku pobocznego ( Odbieranie) by móc go ponownie uruchomić ( Odbieranie.launch() ). Właśnie dlatego okno się nie aktualizuje, ponieważ czeka na wątek drugi.
Czyli właściwie tak jakby drugiego wątku nie było, aczkolwiek działa to ciut szybciej :D

Pisanie testów to podstawa, pamiętaj :D A jeśli nie potrafisz analizować własnego kodu, to marny twój los :D
Dużo nie bawiłem się wątkami ale myślę że trochę ci pomogłem i naprowadziłem na rozwiązanie problemu, ale i tak Timus podał ci gotowca ;)

Powodzenia :)

10
3 punkty - Szalone mikołaje : Genialny pomysł, wciągająca i ciekawy patent z minusowymi punktami  :D
2 punkty - Ostatnia choinka : Trafiony pomysł, dobre wykonanie ( nie licząc kilku małych błędów :D ) fajnie się przy niej bawiłem  :)
1 punkt - Śnieg pod każdą postacią : Bardzo dosłowne potraktowanie tematu, bardzo oryginalnie :) Grało się fajnie, szybkość rozgrywki odpowiednia, szkoda że nie wyglądała ładniej ;)

Uwagi:
Tarnfad Cold Edition - Pomijając problemy z uruchomieniem gry, czasem po jej włączeniu jestem nieśmiertelny. Gdy wyłączam i włączam grę to raz mam na sobie tarczę, raz po prostu nie można mnie zabić i wiszę w powietrzu, trochę dziwne i uniemożliwia grę. Rzadko włącza się normalnie i da się grać. Wtedy można dostrzec sterowanie... ułożenie przycisków jest tragiczne, a kierunek wystrzału kontrolowany klawiszami poruszania to już bezsens. Znacznie wygodniejsze byłoby użycie myszy. Screeny mojej nieśmiertelności postaram się dodać w załaczniku.
Snowflake Saga - Niezbyt wiem o co chodzi w tej grze. Poza tym to wygląda całkiem dobrze, lecz jej uruchomienie wymaga więcej niż dwóch kliknięć co trochę zniechęca.
Save Buczka - Bardzo wolny przebieg gry, nudna, nic szczególnego, pomysł był ok, wykonanie też.
Snowy Puzzles - Ciekawy pomysł, lecz nie dało się tak zbyt szybko układać tych puzzli ponieważ czasami nie dało się ich złapać. Poza tym nie da się jej odpalić Offline, przynajmniej u mnie bez internetu nie chodzi :/

Czas na moją grę - Snowy Battle.
Pisałem ją od ogłoszenia tematu. Finalna wersja powstała 2 godziny przed końcem terminu. 
Gra została napisana w 1400 linijkach kodu, w 13 plikach *.cpp i *.hpp w języku C++. Użyta została Biblioteka SFML 2.1.

Udało mi się zrobić:
- ładne menu, z prostymi ale nieprzesadzonymi przejściami
- podstawowy gameplay, bez żadnych urozmaiceń typu inne bronie, mapy , tryby oraz postacie.
- optymalizację renderowania obiektów ( nadal niezoptymalizowane kolizje mapy, oraz jej ładowanie ( mapa miała być większa ))
- bardzo proste AI
- bardzo podstawowe dźwięki.

Przy okazji mam teraz gotową bazę do rozbudowy gry :D. Niestety są też minusy... wielu rzeczy nie udało mi się wprowadzić, zabrakło nawet tablicy wyników,  prostych ustawień oraz powrotu do menu. Powstał także błąd przy pierwszej rozgrywce, powodujący że wszystkie (nawet nie widoczne obiekty) były rysowane na ekranie oraz aktualizowane co powodowało mocne ścinki na słabych komputerach :C. Na szczęście po śmierci ( następowała po chwili , ponieważ nie można było uciec przed duchami ) wszystko uruchamiało się tak jak miało i nawet na starym laptopie ( Intel Pentium Dual Core 2GHz, Intel GMA 4500M, Linux ) udało się wyciągnąć stabilne 60FPS ( Synchronizacja pionowa włączona, więc większa ilość FPS była blokowana, lecz i większy framerate jest zbędny ( patrz README - Informacje Techniczne ) ). Niestety miałem za mało czasu. Mimo wszystko jestem naprawdę zadowolony z tego co  zrobiłem w 4 dni. Była to naprawdę świetna zabawa :D Z niecierpliwością czekam na następne compo :D

Chciałbym jeszcze życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku :D

Pozdrawiam, Adam.

11
Brakuje biblioteki OpenAL w systemie. Aktualizacja sterowników dźwięku powinna załatwić sprawę. Ewentualnie można wgrać samą tą bibliotekę do folderu System32. Dziwne że inne gry ci działają, pewnie bez dźwięku albo na Directxie :D

Link do OpenAl'a : www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?openal32

12
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Październik 14, 2014, 18:39:16 »
Właśnie dodałem wersję dla systemu Windows w archiwum *.zip, ze względu na to że instalator nie przypadł do gustu. Niektórzy wolą Zipy, niektórzy instalatory. Powinienem o tym pomyśleć wcześniej. Mój błąd, mam nadzieje że zostanie on wybaczony :)

Zip'a można pobrać na stronię projektu:
http://warsztat.gd/projects/FlappyPP

Pozdrawiam, Adam.

Strony: [1]