Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bilek993

Strony: [1] 2 3
1
Gry / Copy Material Image [Android 2.3.3+]
« dnia: Grudzień 11, 2016, 11:30:55 »
Tytuł: Copy Material Image

Gatunek: Łamigłówki

Opis: Copy Material Image to gra łącząca puzzle i łamigłówki. Celem gracza jest tak przestawić kafelki, aby utworzyć zadany kształt, który znajduje się w prawym górnym roku ekranu. Kafelki mogą być zamianiane miejscami tylko i wyłącznie wtedy, gdy stykają się krawędziami. Dodatkowo na rozwiązanie każdej planszy mamy ogranicznoną ilość ruchów. Gra rozpoczyna się od prostych i małych poziomów by skończyć na skomplikowanych, które wymagają długich przemyśleń i próbowania by je ukończyć. Gra jest za darmo i dostępna na telefony z systemem Android.

Download:

Rozmiar pliku: 21 MB
Autorzy:
[indent]Jakub Biliński[/indent]
Screeny:

2
Gry / Odp: Historia historii pisarza
« dnia: Sierpień 16, 2016, 13:24:40 »
Tekstówka w Unity? Ładnie...
Dlaczego nie HTML? Jakie jeszcze technologie braliście pod uwagę? Dlaczego zdecydowaliście się akurat na Unity?
Po pierwsze możesz używać spokojnie liczby pojedynczej, bo grę stworzyłem sam. :)
A co do pytania to użyłem Unity z konkretnego powodu. Otóż gra ma kilka efektów takich jak na przykład Chromatic Aberration i tworzenie takich efektów bez silnika gier to.... no jest to na prawdę trudne zadanie. Nie mówię, że niewykonalne, ale czasem nie warto poświęcać X tygodni więcej tylko po to by gra nie używała Unity, albo UE4. Do tego ten silnik dosyć szybko przyśpiesza pracę.

[rage mode on]
Co następne? Kalkulator w Unity? Widget z pogodą w Unity?
[rage mode off]

"Taki typ" to nazywa się grą paragrafową.

I gdzie są ogonki w PL wersji? Warstwa wizualna wygrała (font nie wspiera?) czy się nie chciało podczas pisania? :)
Muszę przyznać, że fajny byłby widget, który to pokazuje mapę 3d danego obszaru i dokładne wyładowania atmosferyczne i chmury. To mógłby być hit! :D
A tak na serio to z tym fontem to był problem znaleźć czcionkę, która wygląda jak maszyna do pisania i wspiera polskie znaki. Była jedna taka, ale licencja kosztowała tyle, że zrezygnowałem niestety.

Zapomniałem, że każdy ma telefon z 8GB ramu na Androidzie i octacore, głupi ja. No tak, niestety takie czasy, a ja jestem spoza nich.
Gra na prawdę ma małe wymagania i chodzi nawet na średnich urządzeniach w 60 fps'ach. Zresztą wspiera nawet Androida 2.3.3. Do tego zużycie baterii też nie jest jakieś kosmiczne (przynajmniej na Nexusach).

Do gry tekstowej potrzebuję żeby włączała się na starym telefonie i żebym nie musiał go ładować po każdej rozgrywce :(
Jak masz słaby telefon to najwyżej gra obetnie ilość klatek do 20, aby oszczędzić baterie, więc nie ma tragedii, a jak masz przeciętny to na luzie jak pisałem wyżej 60fps jest do osiągnięcia.

3
Gry / Odp: Historia historii pisarza
« dnia: Sierpień 15, 2016, 21:48:09 »
To jest taki typ gry, gdzie się tylko czyta tekst i wybiera odpowiednie akcje wg. tego co się czuję. Myślałem, że film nie będzie tu potrzebny, bo i tak na zdjęciach widać grę i nic więcej się tam nie dzieje. Polecam zagrać JasonVoorhees i zobaczysz, że mam trochę racji ;)

4
Gry / Historia historii pisarza
« dnia: Sierpień 15, 2016, 20:53:15 »
Tytuł: Historia historii pisarza

Gatunek: Gra przygodowa

Opis:
"Historia historii pisarza" jest niezależną grą o powieściopisarzu oraz jego żonie. Właśnie wprowadzili się do małego miasteczko i wtedy wydarzło się coś złego. Jego życie zmienia się, a Ty musisz rozwiązać zagadkę jak najszybiej lub jego żona zginie. "Historia historii pisarza" jest opowieścią opowiedzianą tylko za pomocą tekstu. Nie ma tutaj zaawansowanej grafiki 3d lub innych nowinek technologicznych. Tylko Ty oraz historia. Znajdź trochę wolnego czasu by ukończyć grę, a nigdy nie będziesz tego żałować. "Historia historii pisarza" używa silnika Unity oraz Ink by sprawić, aby gra była dostępna na wielu telefonach z androidem. Jeżeli Twój telefon jest wspierany przez grę, to dlaczego nie spróbować i zakochać się w tej narracyjnej grze fabularnej.

Download:
Rozmiar: 25 MB

Screeny:


5
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 31, 2016, 17:52:53 »
W sumie masz rację Dash, ale ja myślałem nad tym sporo i myślę, że najlepszym pomysłem by było to zacząć wprowadzać w życie już wkrótcę (w sensie nie ma co czekać). Tylko trzeba ogarnąć tego admob'a, bo nie wiem jak Ty, ale ja nie do końca ogarniam jak to tam ustawić. Oglądałem niby ten tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=xnD_8_m_Zwk , ale tam jest tylko dla IAP, a my nie chcemy reklamować mikropłatności w naszych grach tylko gier. :D To mnie troszkę przerasta, potrzebuję kogoś bardziej ogarniętego ode mnie ;)

6
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 30, 2016, 19:40:58 »
Ja też bym wziął, ale najpierw zorganizujmy ~10 osób, bo inaczej to dużo roboty, a sensu mało :P

7
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 29, 2016, 21:46:25 »
No to popracuje nad tymi punktami :) A co do admob i inhouse ads o którym tyle mówiłem, to trzeba popróbować. https://support.google.com/admob/answer/3210442?hl=en <- Tutaj piszę, że może to być Twoja gra, która już jest na admobie lub dowolna inna Twoja ze sklepu App Store, Google Play. Czyli jak dobrze rozumiem można dodać czyjąś inną i wtedy powinno działać. No nie wiem, co myślicie?

8
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 29, 2016, 20:08:12 »
Co wy macie z tymi punktami?! Druga osoba ich nie widzi :)

Co do cross promocji to wiesz... Niby zarobek by spadł, ale jak byś doszedł do 10k użytkowników to by było chyba warto XDDDDDD A admob umożliwia reklamy inhouse, w sensie, że właśne, np. jednej gry Twojej w drugiej grze za darmo :D

9
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 29, 2016, 09:28:09 »
@Dash
Więc tak, muzyka na 100% jest, bo sprawdzałem na kilku telefonach, więc nie wiem dlaczego u Ciebie nie ma.  :(
Co do rozpędzania piłki/kropki, to tak musi być, bo to promuje spokój, a karze nerwowe naciskanje. Niektórzy do 200 punktów dochodzą, więc da się. :)
Co do promowania to staram się, ale nie do końca wiem jak to zrobić małym kosztem, bo niestety biedny student ze mnie. XDDDDDD Jak masz jakiś pomysł na wypromowanie gry to czekam z niecierpliwością, bo to by mi bardzo pomogło.

@ByerN
W takim razie poprawię ten przycisk od Usług Gier Play, skoro są z nim takie problemy ;)
Muzyka jest generowana proceduralnie z sampli, więc dało by się ją zmieniać na skutek śmierci, tylko czy to ma sens? W tej grze ginie się często, więc co chwilę było by coś związane ze śmiercią. Sam nie wiem, poeksperymentuje...

10
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 28, 2016, 12:42:15 »
A i jeszcze jedno, polecam zapoznać się z trailerem, bo po zdjęciach to trudno tak poczuć o co w tej grze chodzi, a może to przekona niektórych do pobrania i podzielenia się opiniami.
https://www.youtube.com/watch?v=KSD3-S6oDdg

11
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 28, 2016, 11:35:51 »
Dzięki ByerN za rady!

Zamierzam powoli wprowadzać zmiany i udoskonalać grę. Już jest dostępna wersja 1.2, która zmieniła dźwięki i dodała muzykę, tak więc stosuje się do dobrych rad. Układy przeszkód się nie zmieniają, ale punkty (te do zbierania) są losowo generowane. Nie mniej nie wiem dlaczego u Ciebie na Xperii X2 nie widać punktów, byś może pasek systemowy to zasłania... no nie wiem. To będzie teraz mój priorytet, aby to naprawić. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakąś konstruktywną krytykę to proszę walić, jak w mur. :D

12
Gry / Odp: Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 27, 2016, 21:06:55 »
Po pierwsze dzięki za odpowiedź :)

Więc tak... co do buga, to nie jest bug, tylko część kodu odpowiadająca za to by nie tapować szybko, więc po przestaniu tapowania ta zmienna odpowiadająca za kierunek jest ogromna i szybko strzela w bok.

Tymczasem co do muzyki, tak!!! OGROMNE TAK! Świetny pomysł, tylko nie mam pomysłu na muzykę jak ją stworzyć, ani gdzie znaleźć odpowiednią na licencji CC-BY lub CC-ZERO odpowiedniej dla gry. A co do dźwięków, to uwierz mi siedziałem nad tym godzinami i najlepsze co udało mi się stworzyć jest w grze. Jeżeli możesz to powiedz jakie dźwięki powinny znajdować się w grze Twoim zdaniem :)

13
Gry / Dot Direction [ANDROID]
« dnia: Marzec 27, 2016, 19:47:19 »
Tytuł: Dot Direction

Gatunek: Zręcznościowa

Opis: Dot Direction jest grą w której łatwo pojąć podstawy, ale trudno być mistrzem. Dotknij ekranu, by zmienić kierunek kropki i wciągnij się w świat Dot Direction już teraz za darmo. Gra dostępna na platformie android kompletnie za darmo, bez mikropłatności.

Download:
Rozmiar: 23 MB

Screeny:


14
Gry / Odp: White Red Drift
« dnia: Sierpień 14, 2015, 16:26:47 »
Głównym powodem rozmiaru gry jest technologia Enlighten, użyta w tej grze, która tworzy ogromne pliki z danymi potrzebnymi do generowania oświetlenia...

15
Gry / White Red Drift
« dnia: Sierpień 14, 2015, 15:06:03 »
Tytuł: White Red Drift

Gatunek: Wyścigi

Opis: Przygotuj się na driftowanie w abstrakcyjnym świecie. Zwiększ swoje umiejętności driftowania i zostań najlepszym graczem na świecie. Wszystko zależy od ciebie! Wszystko co musisz zrobić to drift. W White Red Drift, nauczysz się sztuki jazdy bokiem. Praktykuj na 5 torach. White Red Drift posiada piękną i prostą oprawę graficzną.

Download:
Rozmiar: 117 MB

Screeny:


Strony: [1] 2 3