Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RootKiller

Strony: [1] 2
1
SDL / Odp: DestroyRenderer problem z użyciem
« dnia: Styczeń 10, 2018, 12:35:38 »
Jak Ci wywali możesz zawsze podczepić debugger w tym momencie. Polecam Ci zacząć inicjalizować wskaźniki i wszystkie zmienne które znajdują się w klasie teraz bardzo możliwe że w release będziesz kasować pamięć której nie alokowałeś.

Ah no i tak poza tym lepiej nie używaj #pragma region - generalnie lepiej i ładniej sobie podzielić kod na funkcje niż używać regionów, region nie jest zbytnio "portable" :-).

2
Grafika 3D / Odp: Blender jak uzyskac taki efekt?
« dnia: Styczeń 10, 2018, 12:27:48 »
Zapoznaj się z terminem cell shading - prawdopodobnie tego szukasz i to robisz w samym silniku. Jeśli chodzi o blendera mógłbyś te kontury narysować bezpośrednio do tekstury tak jak to jest zrobione np w borderlands (tam jest mix cell shading + tekstura).

3
SDL / Odp: DestroyRenderer problem z użyciem
« dnia: Styczeń 09, 2018, 17:24:41 »
Użyj debuggera ;). Ewentualnie pokaż kod.

4
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 12:57:42 »
Jak najbardziej LUA to język warty nauczenia, wiele silników korzysta/korzystało z niego. Wiele studii 2K Czech (Hangar 13), Volition etc korzystają z LUA do programowania gameplayu w wiekszych tytułach nawet jeśli nie będziesz używał tego konkretnego języka warto mieć jakąkolwiek styczność z nim.

@DanielMz25 - zawsze możesz zaimplementować np. clang'a do swojego silnika i kompilować C++'owe skrypty przy wczytaniu levela :D

5
Allegro / Odp: Stała szybkość gry i nielimitowana liczba FPS
« dnia: Sierpień 14, 2017, 11:10:15 »
@Karol mylisz interpolacje z ekstrapolacją - tutaj key frame końowy nie jest ekstrapolowaną wartością tylko aktualną (prawdopodobnie po rozwiązaniu kolizji) wyplutą z poprzedniej klatki logiki.

6
Projekty rozpoczęte / Odp: Szukam programisty do tworzenia gry.
« dnia: Lipiec 24, 2017, 12:56:15 »
Mało detali - po przeczytaniu zrozumiałem że chcesz zrobić grę MMO w średniowieczu która NIE JEST RPG? Masz jakąś wiedzę jak takie MMO postawić? Wiesz ile to jest pracy?

Poza tą ścianką tekstu z ogólnikowymi informacjami nie opisałeś nic więcej - podlinkuj jakieś SS'y z tych twoich modeli żeby potencjalny śmiałek mógł zobaczyć na co się wgl pisze.

A i masz jakiś GDD, cokolwiek?

Pamiętaj pomysły są tanie :)

7
DirectX / Odp: Direct3D11 i nowsze, indeksy modeli
« dnia: Maj 09, 2017, 17:11:56 »
Hmm z tego co wiem to oszczędzasz tylko na przesyle danych do karty przy 16bitowych. Może po prostu jeśli ilość wierzchołków mieści się w u16 warto korzystać z 16 bitowych a jeśli model ma ich więcej korzystaj z 32 bitowych? No chyba że robisz jakąś magie i nie jesteś w stanie określić tego przy tworzeniu bufora.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Gravity Gun dla Unity
« dnia: Kwiecień 24, 2017, 18:59:44 »
Jak już weszliśmy na offtopic dotyczący przyszłości branży polecam rzucić okiem na ten wykład z GDC - przyszłość nie jest aż tak bardzo straszna :) - https://www.youtube.com/watch?v=7Rt0wOyCCAI

OT Wygląda naprawdę dobrze, dobra robota :)

9
Platformy mobilne / Odp: Jak pisać gry na nintendo 3ds/switch?
« dnia: Styczeń 16, 2017, 13:56:16 »
Wszystko co potrzebujesz żeby pisać na platformy nintendo znajdziesz tutaj: https://developer.nintendo.com/


11
Ogre3D / Odp: Overlay i zmiana tekstury
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 12:00:53 »
A może jest dostepna jakaś metoda która odświezy "OverlayContainer"? Nie wiem hide() + show(), initialize()? Warto zajrzeć w źródła i zobaczyć dlaczego tak się właśnie dzieje. Ewentualnie mógłbyś usunąć i dodać bez klonowania OverlayContainera - może pomoże :-).

http://www.ogre3d.org/docs/api/1.9/class_ogre_1_1_overlay_container.html

12
Poszukuję / Odp: Poszukiwany Inwestor
« dnia: Czerwiec 08, 2015, 02:07:42 »
Witam.

Jako, iż zainteresował mnie ten temat odezwałem się do autora. W wielkim skrócie poszukiwany jest sponsor dla moda do Metina 2 ("pirackiego" privka + zmodyfikowany klient gry) ;-). Mam tylko nadzieje że nikt (rozsądny) nie włoży w ten projekt ani grosza.

Pozdrawiam.

13
Szkółka / Odp: Model - problem ze ścianami
« dnia: Styczeń 04, 2015, 18:44:31 »
Z tego co pamiętam w obj masz parę wariantów jeśli mówimy o "ściany" - f. Możesz mieć od jednego do trzech parametrów na wierzchołek - w twoim przypadku nie masz uv'ek masz v (pozycje) oraz vn (normalny wektor). Dlatego masz dwa parametry w "f".

Jeśli dodasz UV'ki to wtedy powinieneś mieć wszystko w formie f v/vt/vn v/vt/vn v/vt/vn

Pozdrawiam.

14
Szkółka / Odp: Numerowanie ID tabeli w bazie danych MySQL
« dnia: Listopad 16, 2014, 04:03:34 »
Co do TURNCATE - nie słyszałem o niej aczkolwiek zniwelowała mój problem z mariadb uniemożliwiający resetowanie AUTO_INCREMENTu :). Dzięki!

15
Szkółka / Odp: Numerowanie ID tabeli w bazie danych MySQL
« dnia: Listopad 15, 2014, 18:03:26 »
Musisz zresetować wartość "AUTO_INCREMENT".
ALTER TABLE tabela AUTO_INCREMENT = 1

Pozdrawiam!

Strony: [1] 2