Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BrunonDEV

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 22
1
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 18, 2018, 09:54:21 »
Dostałem info że głosy nie doszły (mimo że je wysłałem) więc przesłałem je jeszcze raz, czy tym razem dotarły?

2
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 10, 2018, 18:29:51 »
@Sarann:

Cytuj
BrunonDEV:
Przydałoby się więcej typów wrogów (choć może na wyższych poziomach jest więcej niż tylko trzy?), ale tak to przyjemnie się gra. Choć rzadko używałem mechaniki spowalniania czasu, grając jak w normalnego shmupa :P
Swoją drogą co oznacza to .pro? Ostatnio zacząłem widywać gry z tą domeną. Coś jak .io, ale lepsze?

Tak, na wyższych poziomach jest więcej typów, ostatni wchodzi gdzieś przed 30 falą dopiero :)

No i wtedy też przydaje się bardziej ta mechanika, może nie jest to zbyt dobry design ale tak to zrobiłem ;)

Co do .pro, to tak, ja tego użyłem jako takie .io - tylko tańsze xD Poza tym klasyczne .com było zajęte.

3
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 05, 2018, 18:27:51 »
Cytuj
Nie wiem dlaczego w losowych momentach załączał mi się slowmotion

A to dziwne, slowmotion włącza się prawym przyciskiem myszy, a gra zatrzymuje się gdy ty się zatrzymujesz - nie ma tu żadnej losowości, o wszystkim mówi tutorial :)

4
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 05, 2018, 00:59:34 »
Cytuj
-czuć brak udźwiękowienia

Wiedziałem, że domyślne wyciszenie gry by nie wkurzać losowych przybyłych to trochę zły pomysł bo większość nie zauważy opcji włączenia dźwięku w lewym górnym rogu - a z nim ten bullet time jest zawsze trochę efektowniejszy :D

Głośność można regulować w opcjach ;)

(No chyba że chodzi ci o to, że nie wszystkie akcje mają dźwięk - tak, to nie jest do końca dopracowane)

5
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Sierpień 15, 2018, 04:41:17 »
Osoba: BrunonDEV
Kategoria: Gra na własnym silniku
Nazwa projektu: SUPERSHOT
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/supershot

Mały projekt rozpoczęty jakieś 2 miesiące temu i robiony po trochu kiedy mam chęci - może uda mi się go dokończyć dzięki WSoC.

6
Bardzo fajna gierka, szkoda że nie przeczytałem ostatniej wiadomości bo z rozpędu spadłem do ostatniego pokoju zanim zdążyłem ją przeczytać.

7
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Lipiec 01, 2016, 05:49:46 »
Zgłaszam mój projekt Ziemnioki, jest to prosta klikanka pisana przeze mnie w JavaScript na JQuery od 3 dni.
Na razie gra nie ma strony internetowej, projektu na warsztacie ani tematu na forum, jest za to jeden screen na Warsztacie. :)
http://warsztat.gd/screen/16896/ziemnioki_atakuja!

Pozdrawiam, Brunon.

8
C++ / Odp: mySQL
« dnia: Styczeń 24, 2016, 21:46:25 »
Raczej nie. BTW. Udostępnię plik PHP, myślę, że nie da zbyt dużo wskazówek Przeciwnikom Construgii lub też niektórym rodzajom Złych Warsztatowiczów, którzy tylko marzą o zhackowaniu Construgii zaraz po aktualizacji MMO. :P

<?php
include ("dblog.php");

$mt $_GET["mt"];
$par1 $_GET["par1"];
$par2 $_GET["par2"];
$ID $_GET["id"];
$password $_GET["token"];

$zapytanie mysql_query("SELECT Password FROM EveryWorld WHERE ID = $ID");
$result mysql_fetch_array($zapytanie);
$realPass $result[0];

if(
$mt == "say"){
  echo 
$par1;
}
else if(
$mt == "save" && $password == $realPass){
  if(
$par1 == "lvl")
    
$zapytanie mysql_query("UPDATE EveryWorld SET LVL = '$par2' WHERE ID = $ID");
  else if(
$par1 == "exp")
    
$zapytanie mysql_query("UPDATE EveryWorld SET EXP = '$par2' WHERE ID = $ID");
  else if(
$par1 == "posx")
    
$zapytanie mysql_query("UPDATE EveryWorld SET posX = '$par2' WHERE ID = $ID");
  else if(
$par == "posy")
    
$zapytanie mysql_query("UPDATE EveryWorld SET posY = '$par2' WHERE ID = $ID");
}
else if(
$mt == "read" && $password == $realPass){
  if(
$par1 == "lvl"){
    
$zapytanie_ mysql_query("SELECT LVL FROM EveryWorld WHERE ID = '$ID'");
  }
  else if(
$par1 == "exp"){
    
$zapytanie_ mysql_query("SELECT EXP FROM EveryWorld WHERE ID = '$ID'");
  }
  else if(
$par1 == "posx"){
    
$zapytanie_ mysql_query("SELECT posX FROM EveryWorld WHERE ID = '$ID'");
  }
  else if(
$par1 == "posy"){
    
$zapytanie_ mysql_query("SELECT posY FROM EveryWorld WHERE ID = '$ID'");
  }
  
$wynik mysql_fetch_array($zapytanie_);
  echo 
$wynik[0];
}
else if(
$mt == "getid"){
  
$zapytanie_ mysql_query("SELECT ID FROM EveryWorld WHERE Login = '$par1'");
  
$wynik mysql_fetch_array($zapytanie_);
  echo 
$wynik[0];
}
else if(
$mt == "login"){
  if(
$password == $realPass)
    echo 
"done";
  else
    echo 
"wrong";
}
?>

9
C++ / Odp: mySQL
« dnia: Styczeń 24, 2016, 19:11:59 »
Cytuj
Pozbyć można się łatwo, ale brutalnie - po sformatowaniu url'a usuń wszystkie \n ;). A jeżeli to faktycznie wina downloadera i dolepia tam coś to trimuj jego output.

Próbowałem tak:

std::string s;
s.erase(s.find_last_not_of(" \n\r\t")+1);

I też tak:

inline std::string trim(std::string& str)
{
str.erase(0, str.find_first_not_of(' '));
str.erase(str.find_last_not_of(' ')+1);
return str;
}
//...
trim(url);

I żaden z tych sposobów nie działa. BTW. Otworzyłem plik w Notepad++ i na końcu pierwszej linijki jest "CR LF".

10
C++ / Odp: mySQL
« dnia: Styczeń 24, 2016, 15:35:30 »
Heh, wpadłem na to zanim otrzymałem tu odpowiedź, w każdym razie dzięki. :)

Zrobiłem zapisanie ID do pliku, byłam jedna pusta linijka niżej.
Jednak nie wiem czemu tak się dzieje.. czyżby PHP-owe echo() stawia jakiegoś endl (czy coś takiego) automatycznie na końcu?

Jak to obejść?

11
C++ / Odp: mySQL
« dnia: Styczeń 24, 2016, 13:59:37 »
Ok, wiem w czym leży problem (w kodzie.. :P), dokładnie w w tym, że z jakiegoś powodu część zmiennej url, określającej adres strony, z której ma być pobrany HTML jest w następnej linii.

Zrobiłem zapis do pliku tej zmiennej i mam takie coś:

http://construgia.c0.pl/API/?mt=login&par1=&par2=&id=1
&token=hasloZapisaneWmd5

Oto funkcja w której ta zmienna jest tworzona:

void mysql(std::string mt, std::string par1, std::string par2, std::string id, std::string pass, std::string & stringout, int & intout){
std::string url;
url = "http://construgia.c0.pl/API/?mt=" + mt + "&par1=" + par1 + "&par2=" + par2 + "&id=" + id + "&token=" + pass;
        std::string content = downloader.download(url);
stringout = content;
intout = atoi(content.c_str());

        // Debug ->
ofstream plik;
plik.open("save.txt");
plik << url;
        // <- Debug
}

Nie mam natomiast pomysłu dlaczego tak się dzieje, jeżeli ktoś wie to proszę o pomoc :)

12
C++ / Odp: mySQL
« dnia: Styczeń 23, 2016, 18:26:06 »
Cytuj
O łał, słyszałem o "shotgun sort", ale takie podejście do diagnozy problemu jest dla mnie nowością. Debugger się popsuł, czy klawisze F7 i F8 (choć kto tam wie jakie są w VS2010 czy co tam używasz)?

Używam allegro 4 i nie wiem co jest nie tak.. ale debugger wywala się przy allegro_init(), co uniemożliwia jego używanie ;)

13
C++ / Odp: mySQL
« dnia: Styczeń 22, 2016, 22:09:18 »
Zrobiłem już API, część logowania i natrafiłem na problem.

Gdy raz użyję funkcji do komunikacji z PHP i spróbuję ją wywołać drugi raz, nie zadziała i nie wiem z jakiego powodu.

Pliki:

HttpDownloader.h:

/**
 * HTTPDownloader.hpp
 *
 * A simple C++ wrapper for the libcurl easy API.
 *
 * Written by Uli Köhler (techoverflow.net)
 * Published under CC0 1.0 Universal (public domain)
 */

#include <string>

/**
 * A non-threadsafe simple libcURL-easy based HTTP downloader
 */
class HTTPDownloader {
public:
    HTTPDownloader();
    ~HTTPDownloader();
    /**
     * Download a file using HTTP GET and store in in a std::string
     * @param url The URL to download
     * @return The download result
     */
    std::string download(const std::string& url);
private:
    void* curl;
};

HttpDownloader.cpp:

/**
 * HTTPDownloader.hpp
 *
 * A simple C++ wrapper for the libcurl easy API.
 *
 * Written by Uli Köhler (techoverflow.net)
 * Published under CC0 1.0 Universal (public domain)
 */

#include <string>

/**
 * A non-threadsafe simple libcURL-easy based HTTP downloader
 */
class HTTPDownloader {
public:
    HTTPDownloader();
    ~HTTPDownloader();
    /**
     * Download a file using HTTP GET and store in in a std::string
     * @param url The URL to download
     * @return The download result
     */
    std::string download(const std::string& url);
private:
    void* curl;
};

DataBaseSave.h:

#ifndef dataBaseSave
#define dataBaseSave

void mysql(std::string mt, std::string par1, std::string par2, std::string id, std::string pass, std::string & stringout, int & intout);

#endif

DataBaseSave.cpp:

#include "httpDownloader.h"
#include <fstream>

HTTPDownloader downloader;

using namespace std;

void mysql(std::string mt, std::string par1, std::string par2, std::string id, std::string pass, std::string & stringout, int & intout){
std::string url;
url = "http://construgia.c0.pl/API/?mt=" + mt + "&par1=" + par1 + "&par2=" + par2 + "&id=" + id + "&pass=" + pass;
    std::string content = downloader.download(url);
stringout = content;
intout = atoi(content.c_str());
}

Kod w mejnie (znaczący fragment):

if(App::button("Zaloguj", button, l_button, 0, 0, 1, 0, "", 100, 180, 150, 35)){
mysql("getid", Login, "", "", "", ID, freeVariable);
if(ID == "")
allegro_message("Uzytkownik nie istnieje!");
else{
std::string passwordGood;
mysql("login", "", "", ID, md5("..."), passwordGood, freeVariable);

if(passwordGood == "done")
game();
else
allegro_message("Niepoprawne haslo!");
}
return 0;
}

Spróbuję jeszcze losowo komentować części kodu, tudzież robić małe zmiany i patrzeć co to da, lecz na razie męczę się z tym godzinę i dalej nie mam pojęcia co może być przyczyną problemu.

14
Design / Odp: Sabat. Sandbox o losach wiedźmy.
« dnia: Styczeń 20, 2016, 08:55:18 »
Pomysł na grę prezentuje się naprawdę świetnie, widać że jest bardzo dopracowany.. bardzo lubię klimat Don't Starve i gdyby ta gra w takim została stworzona to z pewnością zagrałbym. :)

15
C++ / Odp: mySQL
« dnia: Styczeń 20, 2016, 08:51:08 »
Dzięki :)

Na tamtej stronce znalazłem również to: https://techoverflow.net/blog/2013/03/15/c-simple-http-download-using-libcurl-easy-api/

Okropnie ułatwia sprawę bo wystarczy że zrobię tak:

HTTPDownloader downloader;
std::string content = downloader.download("https://strona.com");

I już mam HTML-a strony. :)

Można powiedzieć, że nie wziąłem taksówki tylko autonomiczny samochód ;)

Więc "wielkie propsy" dla autora tego kodu, okazał się bardzo pomocny :)

Czyli stronę clienta już mam, teraz zajmę się PHP :)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 22